hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyvermenu
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=12804
Oldal: 1 / 1

Szerző:  metalpatrik [2013.11.22. 14:52 ]
Hozzászólás témája:  Fegyvermenu

Sziasztok ezzel az lenne a probléma hogyha wp re nyomsz és megvan már az 1 team ba a 2 wp akkor a menu eltünik és nem tudsz fegyvert váltani... 2.ugye sok fegyver van benne és 2 oldalas a menu és van egy idő ami alatt választani kell fegyvert vagy el tünik... , na és nyomsz egy 9 est az az hogy a kövi oldalra mennyen.. és 8 mp ről 7 re vált (csak 1 példa..) akkor vissza dob az első oldalra.. (ezt nem muszály javítani csak meg jegyeztem hogyha meglehet csinálni légyszíves csináljátok meg köszönöm! )

sma része :

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <ekezetek>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Silent"
  12.  
  13. new gWPCT,gWPTE;
  14. new g_showsec[33];
  15. new bool:already[33];
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_clcmd("say /f", "playerspawn");
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  23. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  24. }
  25.  
  26. public logevent_end()
  27. {
  28. gWPCT = 0;
  29. gWPTE = 0;
  30.  
  31. new players[32], pnum
  32. get_players(players, pnum)
  33. for(new i=0; i<pnum; i++)
  34. {
  35. already[i] = false;
  36. }
  37. }
  38.  
  39. public playerspawn(id)
  40. {
  41. g_showsec[id] = 10;
  42. already[id] = false;
  43. fegyvermenu(id);
  44. }
  45.  
  46. public fegyvermenu(id)
  47. {
  48. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  49.  
  50. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  51. new string[200];
  52.  
  53. if(g_showsec[id] <= 10)
  54. {
  55. if(g_showsec[id] != 0)
  56. {
  57. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  58. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  59. g_showsec[id]--;
  60. }
  61. else
  62. {
  63. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65. }
  66. }
  67.  
  68. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  69. {
  70.  
  71. strip_user_weapons(id);
  72. format(string, charsmax(string), "\d[\y[Dream]\d] \rTeam^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  73. new menu = menu_create(string, "handler")
  74. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  75. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  76. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  77. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  78. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  79. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  80. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  81. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  82. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  83. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  84. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  85. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  86.  
  87. menu_display(id, menu);
  88. }
  89. else
  90. {
  91. formatex(string, charsmax(string), "\d[\y[Dream]\d] \rTeam^n\wFegyver csomagok\y[\w%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  92. new menu = menu_create(string, "handler")
  93. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  94. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  95. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 3 Embernek!\d]", "3", 0);
  96. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  97. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  98. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  99. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  100. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  101. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  102. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  103. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  104. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  105. menu_display(id, menu);
  106. }
  107.  
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110.  
  111. public handler(id, menu, item)
  112. {
  113. if( item == MENU_EXIT )
  114. {
  115. menu_destroy(menu);
  116. return PLUGIN_HANDLED;
  117. }
  118. already[id] = true;
  119. new data[6], szName[64];
  120. new access, callback;
  121. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  122. new key = str_to_num(data);
  123. switch(key)
  124. {
  125.  
  126. case 1:
  127. {
  128.  
  129. give_player_grenades(id);
  130. give_item(id, "weapon_knife");
  131. give_item(id, "weapon_deagle");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "weapon_m4a1");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. give_item(id, "ammo_556nato");
  138. give_item(id, "ammo_556nato");
  139. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  140. }
  141. case 2:
  142. {
  143.  
  144. give_player_grenades(id);
  145. give_item(id, "weapon_knife");
  146. give_item(id, "weapon_deagle");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "weapon_ak47");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. give_item(id, "ammo_762nato");
  153. give_item(id, "ammo_762nato");
  154. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  155. }
  156. case 3:
  157. {
  158. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  159. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  160. {
  161. if(gWPCT < 2)
  162. {
  163.  
  164. give_player_grenades(id);
  165. give_item(id, "weapon_knife");
  166. give_item(id, "weapon_awp");
  167. give_item(id, "weapon_deagle");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_50ae");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. give_item(id, "ammo_338magnum");
  173. give_item(id, "ammo_338magnum");
  174. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  175. gWPCT++
  176. }
  177. else
  178. {
  179. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  180. fegyvermenu(id);
  181. }
  182. }
  183. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  184. {
  185. if(gWPTE < 2)
  186. {
  187.  
  188. give_player_grenades(id);
  189. give_item(id, "weapon_knife");
  190. give_item(id, "weapon_awp");
  191. give_item(id, "weapon_deagle");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "ammo_338magnum");
  196. give_item(id, "ammo_338magnum");
  197. give_item(id, "ammo_338magnum");
  198. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  199. gWPTE++
  200. }
  201. else
  202. {
  203. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  204. fegyvermenu(id);
  205. }
  206. }
  207.  
  208. }
  209. case 4:
  210. {
  211.  
  212. give_player_grenades(id);
  213. give_item(id, "weapon_knife");
  214. give_item(id, "weapon_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "weapon_m249");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. give_item(id, "ammo_556natobox");
  221. give_item(id, "ammo_556natobox");
  222. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  223. }
  224. case 5:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae")
  233. give_item(id, "weapon_aug");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  238. }
  239. case 6:
  240. {
  241.  
  242. give_player_grenades(id);
  243. give_item(id, "weapon_knife");
  244. give_item(id, "weapon_deagle");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae")
  248. give_item(id, "weapon_famas");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  253. }
  254. case 7:
  255. {
  256.  
  257. give_player_grenades(id);
  258. give_item(id, "weapon_knife");
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae")
  263. give_item(id, "weapon_galil");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. give_item(id, "ammo_556nato");
  266. give_item(id, "ammo_556nato");
  267. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  268. }
  269. case 8:
  270. {
  271.  
  272. give_player_grenades(id);
  273. give_item(id, "weapon_knife");
  274. give_item(id, "weapon_deagle");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae")
  278. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  279. give_item(id, "ammo_9mm");
  280. give_item(id, "ammo_9mm");
  281. give_item(id, "ammo_9mm");
  282. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  283. }
  284. case 9:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_xm1014");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. give_item(id, "ammo_buckshot");
  296. give_item(id, "ammo_buckshot");
  297. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  298. }
  299. case 10:
  300. {
  301.  
  302. give_player_grenades(id);
  303. give_item(id, "weapon_knife");
  304. give_item(id, "weapon_deagle");
  305. give_item(id, "ammo_50ae");
  306. give_item(id, "ammo_50ae");
  307. give_item(id, "ammo_50ae")
  308. give_item(id, "weapon_m3");
  309. give_item(id, "ammo_buckshot");
  310. give_item(id, "ammo_buckshot");
  311. give_item(id, "ammo_buckshot");
  312. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  313. }
  314. case 11:
  315. {
  316.  
  317. give_player_grenades(id);
  318. give_item(id, "weapon_knife");
  319. give_item(id, "weapon_deagle");
  320. give_item(id, "ammo_50ae");
  321. give_item(id, "ammo_50ae");
  322. give_item(id, "ammo_50ae")
  323. give_item(id, "weapon_scout");
  324. give_item(id, "ammo_762nato");
  325. give_item(id, "ammo_762nato");
  326. give_item(id, "ammo_762nato");
  327. ColorChat(id, BLUE, "[[Dream]*Only Dust2#]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot!");
  328. }
  329. }
  330. return PLUGIN_HANDLED;
  331. }
  332.  
  333. stock give_player_grenades(index)
  334. {
  335. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  336. give_item(index, "weapon_flashbang");
  337. give_item(index, "weapon_flashbang");
  338. give_item(index, "item_thighpack");
  339. give_item(index, "item_assaultsuit");
  340. }
  341. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  342. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  343. */
  344.  

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/