hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 08:51



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 271 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 270 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: laciangel az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hirdetés tiltó
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 13:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok egy olyan plugint szeretnék ami bem enged 3 számnál többet írni! + Mikor meg próbál hirdetni ki írja hogy Tilos hirdetni... És csk az a személy lássa aki hirdetett + az ip-t amit le írt be mutassa / bocsánat ha van benne helyesírás hiba telorol vagyok


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hirdetés tiltó
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 13:48 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
http://hlmod.hu/viewtopic.php?f=100&t=6415

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hirdetés tiltó
HozzászólásElküldve: 2013.11.07. 14:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
kiki írta:



most beraktam egy admin chat colors-t, mellesleg tudom hogy össze van írva állitolag de nekem nem ír színesen... ezért raktam be külön 1 et.. na most meg az a problémám ha irok 1 ip-t akkor mutatja az ip-t + alá oda irja hogy Ne Hirdess.. és az ip-t mindenki látja sajnos!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára crazy` 2013.11.26. 19:59-kor.
duplaposztot kerüld


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hirdetés tiltó
HozzászólásElküldve: 2013.11.26. 17:11 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.10. 11:42
Hozzászólások: 240
Megköszönt másnak: 52 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
csak az admin színeket kell átírnod és jó lesz ez a pontozásra és a kettőspontra megy és színesen is fogsz írni vele :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Admin Chat Colors"
  6. #define VERSION "2.0"
  7. #define AUTHOR "Arion"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_BAN
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new g_MessageColor
  18. new g_NameColor
  19. new g_AdminListen
  20.  
  21. new strName[191]
  22. new strText[191]
  23. new alive[11]
  24.  
  25. new pont, kettospont, szam;
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  30.  
  31. g_MessageColor = register_cvar ("amx_color", "3") // Message colors: [1] Default Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red
  32.  
  33. g_NameColor = register_cvar ("amx_namecolor", "2") // Name colors: [1] Default Yellow, [2] Green, [3] White, [4] Blue, [5] Red, [6] Team-color
  34.  
  35. g_AdminListen = register_cvar ("amx_listen", "1") // Set whether admins see or not all messages (Alive, dead and team-only)
  36.  
  37.  
  38. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  39. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  40. maxPlayers = get_maxplayers()
  41.  
  42.  
  43. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  44.  
  45. register_clcmd ("amx_color", "set_color", ACCESS_LEVEL, "<color>")
  46. register_clcmd ("amx_namecolor", "set_name_color", ACCESS_LEVEL, "<color>")
  47. register_clcmd ("amx_listen", "set_listen", ACCESS_LEVEL, "<1 | 0>")
  48.  
  49. register_clcmd ("say", "hook_say")
  50. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  51. }
  52.  
  53.  
  54. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  55. {
  56. return PLUGIN_HANDLED
  57. }
  58.  
  59.  
  60. public hook_say(id)
  61. {
  62. read_args (message, 191)
  63. remove_quotes (message)
  64.  
  65. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  66. // Gungame commands and empty messages
  67. return PLUGIN_CONTINUE
  68.  
  69.  
  70. new name[32]
  71. get_user_name (id, name, 31)
  72.  
  73. new bool:admin = false
  74.  
  75. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  76. admin = true
  77.  
  78.  
  79. new isAlive
  80.  
  81. if (is_user_alive (id))
  82. {
  83. isAlive = 1
  84. alive = "^x01"
  85. }
  86. else
  87. {
  88. isAlive = 0
  89. alive = "^x01*DEAD* "
  90. }
  91.  
  92. static color[10]
  93.  
  94.  
  95.  
  96. if (admin)
  97. {
  98. // Name
  99. switch (get_pcvar_num (g_NameColor))
  100. {
  101. case 1:
  102. format (strName, 191, "%s%s", alive, name)
  103.  
  104. case 2:
  105. format (strName, 191, "%s^x04%s", alive, name)
  106.  
  107. case 3:
  108. {
  109. color = "SPECTATOR"
  110. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  111. }
  112.  
  113. case 4:
  114. {
  115. color = "CT"
  116. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  117. }
  118.  
  119. case 5:
  120. {
  121. color = "TERRORIST"
  122. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  123. }
  124.  
  125. case 6:
  126. {
  127. get_user_team (id, color, 9)
  128.  
  129. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  130. }
  131. }
  132.  
  133.  
  134. // Message
  135. switch (get_pcvar_num (g_MessageColor))
  136. {
  137. case 1: // Yellow
  138. format (strText, 191, "%s", message)
  139.  
  140. case 2: // Green
  141. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  142.  
  143. case 3: // White
  144. {
  145. copy (color, 9, "SPECTATOR")
  146. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  147. }
  148.  
  149. case 4: // Blue
  150. {
  151. copy (color, 9, "CT")
  152. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  153. }
  154.  
  155. case 5: // Red
  156. {
  157. copy (color, 9, "TERRORIST")
  158. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  159. }
  160. }
  161. }
  162.  
  163. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  164. {
  165. get_user_team (id, color, 9)
  166.  
  167. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  168.  
  169. format (strText, 191, "%s", message)
  170. }
  171.  
  172. new hossz = strlen(message);
  173.  
  174. new i=0;
  175. pont=0;
  176. kettospont=0;
  177. szam=0;
  178.  
  179. while(i < hossz)
  180. {
  181. if(message[i] == '.')
  182. pont++;
  183. if(message[i] == ':')
  184. kettospont++;
  185. if(message[i] == '1' || message[i] == '2' || message[i] == '3' || message[i] == '4' || message[i] == '5' || message[i] == '6' || message[i] == '7' || message[i] == '8' || message[i] == '9' || message[i] == '0')
  186. szam++;
  187. ++i;
  188. }
  189.  
  190. if(pont >= 3 && kettospont >= 1 && szam >= 8)
  191. {
  192. client_print(id, print_chat, "Ne hirdess!")
  193. return PLUGIN_HANDLED;
  194. }
  195. else
  196. {
  197. format (message, 191, "%s^x01 : %s", strName, strText)
  198. sendMessage (color, isAlive) // Sends the colored message
  199. }
  200.  
  201. return PLUGIN_CONTINUE
  202. }
  203.  
  204.  
  205. public hook_teamsay(id)
  206. {
  207. new playerTeam = get_user_team(id)
  208. new playerTeamName[19]
  209.  
  210. switch (playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  211. {
  212. case 1:
  213. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  214.  
  215. case 2:
  216. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  217.  
  218. default:
  219. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  220. }
  221.  
  222. read_args (message, 191)
  223. remove_quotes (message)
  224.  
  225. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  226. // Gungame commands and empty messages
  227. return PLUGIN_CONTINUE
  228.  
  229.  
  230. new name[32]
  231. get_user_name (id, name, 31)
  232.  
  233. new bool:admin = false
  234.  
  235. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  236. admin = true
  237.  
  238.  
  239. new isAlive
  240.  
  241. if (is_user_alive (id))
  242. {
  243. isAlive = 1
  244. alive = "^x01"
  245. }
  246. else
  247. {
  248. isAlive = 0
  249. alive = "^x01*DEAD* "
  250. }
  251.  
  252. static color[10]
  253.  
  254.  
  255.  
  256. if (admin)
  257. {
  258. // Name
  259. switch (get_pcvar_num (g_NameColor))
  260. {
  261. case 1:
  262. format (strName, 191, "%s(%s) %s", alive, playerTeamName, name)
  263.  
  264. case 2:
  265. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04%s", alive, playerTeamName, name)
  266.  
  267. case 3:
  268. {
  269. color = "SPECTATOR"
  270. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  271. }
  272.  
  273. case 4:
  274. {
  275. color = "CT"
  276. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  277. }
  278.  
  279. case 5:
  280. {
  281. color = "TERRORIST"
  282. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  283. }
  284.  
  285. case 6:
  286. {
  287. get_user_team (id, color, 9)
  288.  
  289. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  290. }
  291. }
  292.  
  293.  
  294. // Message
  295. switch (get_pcvar_num (g_MessageColor))
  296. {
  297. case 1: // Yellow
  298. format (strText, 191, "%s", message)
  299.  
  300. case 2: // Green
  301. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  302.  
  303. case 3: // White
  304. {
  305. copy (color, 9, "SPECTATOR")
  306. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  307. }
  308.  
  309. case 4: // Blue
  310. {
  311. copy (color, 9, "CT")
  312. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  313. }
  314.  
  315. case 5: // Red
  316. {
  317. copy (color, 9, "TERRORIST")
  318. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  319. }
  320. }
  321. }
  322.  
  323. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  324. {
  325. get_user_team (id, color, 9)
  326.  
  327. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  328.  
  329. format (strText, 191, "%s", message)
  330. }
  331.  
  332. new hossz = strlen(message);
  333.  
  334. new i=0;
  335. pont=0;
  336. kettospont=0;
  337. szam=0;
  338.  
  339. while(i < hossz)
  340. {
  341. if(message[i] == '.')
  342. pont++;
  343. if(message[i] == ':')
  344. kettospont++;
  345. if(message[i] == '1' || message[i] == '2' || message[i] == '3' || message[i] == '4' || message[i] == '5' || message[i] == '6' || message[i] == '7' || message[i] == '8' || message[i] == '9' || message[i] == '0')
  346. szam++;
  347. ++i;
  348. }
  349.  
  350. if(pont >= 3 && kettospont >= 1 && szam >= 8)
  351. {
  352. client_print(id, print_chat, "Ne hirdess!")
  353. return PLUGIN_HANDLED;
  354. }
  355. else
  356. {
  357. format (message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)
  358. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  359. }
  360.  
  361. return PLUGIN_CONTINUE
  362. }
  363.  
  364.  
  365. public set_color (id, level, cid)
  366. {
  367. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
  368. return PLUGIN_HANDLED
  369.  
  370. new arg[1], newColor
  371. read_argv (1, arg, 1)
  372.  
  373. newColor = str_to_num (arg)
  374.  
  375. if (newColor >= 1 && newColor <= 5)
  376. {
  377. set_cvar_num ("amx_color", newColor)
  378. set_pcvar_num (g_MessageColor, newColor)
  379.  
  380. if (get_pcvar_num (g_NameColor) != 1 &&
  381. ((newColor == 3 && get_pcvar_num (g_NameColor) != 3)
  382. || (newColor == 4 && get_pcvar_num (g_NameColor) != 4)
  383. || (newColor == 5 && get_pcvar_num (g_NameColor) != 5)))
  384. {
  385. set_cvar_num ("amx_namecolor", 2)
  386. set_pcvar_num (g_NameColor, 2)
  387. }
  388. }
  389.  
  390. return PLUGIN_HANDLED
  391. }
  392.  
  393.  
  394. public set_name_color (id, level, cid)
  395. {
  396. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
  397. return PLUGIN_HANDLED
  398.  
  399. new arg[1], newColor
  400. read_argv (1, arg, 1)
  401.  
  402. newColor = str_to_num (arg)
  403.  
  404. if (newColor >= 1 && newColor <= 6)
  405. {
  406. set_cvar_num ("amx_namecolor", newColor)
  407. set_pcvar_num (g_NameColor, newColor)
  408.  
  409. if ((get_pcvar_num (g_MessageColor) != 1
  410. && ((newColor == 3 && get_pcvar_num (g_MessageColor) != 3)
  411. || (newColor == 4 && get_pcvar_num (g_MessageColor) != 4)
  412. || (newColor == 5 && get_pcvar_num (g_MessageColor) != 5)))
  413. || get_pcvar_num (g_NameColor) == 6)
  414. {
  415. set_cvar_num ("amx_color", 2)
  416. set_pcvar_num (g_MessageColor, 2)
  417. }
  418. }
  419.  
  420. return PLUGIN_HANDLED
  421. }
  422.  
  423.  
  424. public set_listen (id, level, cid)
  425. {
  426. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
  427. return PLUGIN_HANDLED
  428.  
  429. new arg[1], newListen
  430. read_argv(1, arg, 1)
  431.  
  432. newListen = str_to_num (arg)
  433.  
  434. set_cvar_num ("amx_listen", newListen)
  435. set_pcvar_num (g_AdminListen, newListen)
  436.  
  437. return PLUGIN_HANDLED
  438. }
  439.  
  440.  
  441. public sendMessage (color[], alive)
  442. {
  443. new teamName[10]
  444.  
  445. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  446. {
  447. if (!is_user_connected(player))
  448. continue
  449.  
  450. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  451. {
  452. get_user_team (player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  453.  
  454. changeTeamInfo (player, color) // Changes user's team according to color choosen
  455.  
  456. writeMessage (player, message) // Writes the message on player's chat
  457.  
  458. changeTeamInfo (player, teamName) // Changes user's team back to original
  459. }
  460. }
  461. }
  462.  
  463.  
  464. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  465. {
  466. new teamName[10]
  467.  
  468. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  469. {
  470. if (!is_user_connected(player))
  471. continue
  472.  
  473. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  474. {
  475. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  476. {
  477. get_user_team (player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  478.  
  479. changeTeamInfo (player, color) // Changes user's team according to color choosen
  480.  
  481. writeMessage (player, message) // Writes the message on player's chat
  482.  
  483. changeTeamInfo (player, teamName) // Changes user's team back to original
  484. }
  485. }
  486. }
  487. }
  488.  
  489.  
  490. public changeTeamInfo (player, team[])
  491. {
  492. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo (Which is responsable for which time player is)
  493. write_byte (player) // Write byte needed
  494. write_string (team) // Changes player's team
  495. message_end() // Also Needed
  496. }
  497.  
  498.  
  499. public writeMessage (player, message[])
  500. {
  501. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText (Which is responsable for writing colored messages)
  502. write_byte (player) // Write byte needed
  503. write_string (message) // Effectively write the message, finally, afterall
  504. message_end () // Needed as always
  505. }

_________________
NEW IP:
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole