hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.15. 10:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 765 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 765 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Bunnyhop beleírása Pontrendszerbe
HozzászólásElküldve: 2013.11.29. 15:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Sziasztok!!
Valaki tudja segíteni hogy hogyan kéne pontrendszerbe bunnyhoppot irni??
És úgy is hogy megértsem hogy müködjön.
Köszönöm
Aki segít megy a gomb

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop beleírása Pontrendszerbe
HozzászólásElküldve: 2013.11.30. 18:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Pontrendszer:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* qKKKJ PLUGIN
  2. *
  3. * (c) K�sz�lt: 2012, K�sz�tette: qKKKJ
  4. * Minden jog fenntartva!
  5.   Eredeti �tlet: oroszrulett
  6. *
  7. */
  8.  
  9. #include <amxmodx>
  10. #include <amxmisc>
  11. #include <colorchat>
  12. #include <cstrike>
  13. #include <fun>
  14.  
  15. new g_kibe, g_oles, g_kezdo, g_tk
  16. new pont[33];
  17.  
  18. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  19. #define VERSION "1.0"
  20. #define AUTHOR "qKKKJ"
  21.  
  22. public plugin_init() {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_clcmd("say /bolt", "shop_menu")
  25. register_clcmd("say /shop", "shop_menu")
  26. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  27. g_kibe = register_cvar("Ki/Bekapcs", "1")
  28. register_clcmd("say /pont", "pontjaim")
  29. register_clcmd("say /pontbuy", "ptbuy")
  30. g_oles = register_cvar("olespont", "3")
  31. g_tk = register_cvar("Tk pont", "20")
  32. g_kezdo = register_cvar("Kezdopont", "10")
  33. }
  34. public client_putinserver(id)
  35. {
  36. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  37. {
  38. pont[id] = get_pcvar_num(g_kezdo)
  39. set_task(5.0, "pont_ir", id)
  40. set_task(5.1, "ir_info", id)
  41. }
  42. }
  43. public pont_ir(id)
  44. {
  45. ColorChat(id, GREEN, "Pontjaid: ^3%d", pont[id])
  46. }
  47. public ir_info(id)
  48. {
  49. ColorChat(id, GREEN, "Ahhoz, hogy pontot szerezz olj ellenfelet")
  50. }
  51. public pontjaim(id)
  52. {
  53. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  54. {
  55. ColorChat(id, GREEN, "Pontjaid: ^3 %d", pont[id])
  56. }
  57. }
  58. public ptbuy(id)
  59. {
  60. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  61. {
  62. if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
  63. {
  64. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-5000)
  65. pont[id] += 50
  66. }
  67. }
  68. }
  69. public halal()
  70. {
  71. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  72. {
  73. new killer = read_data(1)
  74. new victim = read_data(2)
  75. new iTeam = get_user_team(victim)
  76. if(killer == victim)
  77. {
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80. if(killer != victim && get_user_team(killer) != iTeam)
  81. {
  82. pont[killer] += get_pcvar_num(g_oles)
  83. set_hudmessage(42, 255, 0, 0.31, 0.34, 0, 6.0, 5.0)
  84. show_hudmessage(killer, "[ + %d pont]", get_pcvar_num(g_oles))
  85. }
  86. if(killer != victim && get_user_team(killer) == iTeam)
  87. {
  88. pont[killer] -= get_pcvar_num(g_tk)
  89. pont[victim] += get_pcvar_num(g_tk)
  90. }
  91. }
  92. return PLUGIN_HANDLED;
  93. }
  94. public shop_menu(id)
  95. {
  96. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  97. {
  98. new menu = menu_create("Válassz a tárgyak közül", "menu_handler");
  99.  
  100. menu_additem(menu, "\r255 HP - \y[20] pont", "1", 0)
  101. menu_additem(menu, "\rM4A1 - \y[20] pont", "2", 0)
  102. menu_additem(menu, "\rDeagle - \y[20] pont", "3", 0)
  103. menu_additem(menu, "\rAK47\y[20] pont", "4", 0)
  104. menu_additem(menu, "\rM249 \y[50] pont", "5", 0)
  105.  
  106. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  107. menu_display(id, menu, 0);
  108. }
  109. }
  110. public menu_handler(id, menu, item)
  111. {
  112. if( item == MENU_EXIT )
  113. {
  114. menu_destroy(menu);
  115. return PLUGIN_HANDLED;
  116. }
  117. new data[9], szName[64];
  118. new access, callback;
  119. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  120. new key = str_to_num(data);
  121.  
  122. switch(key)
  123. {
  124. case 1:
  125. {
  126. if(pont[id] >= 20)
  127. {
  128. set_user_health(id, 255)
  129. pont[id] -= 20
  130. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  131. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel 255 hp-t")
  132. }else{
  133. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  134. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  135. }
  136. }
  137. case 2:
  138. {
  139. if(pont[id] >= 20)
  140. {
  141. give_item(id, "weapon_m4a1")
  142. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  143. pont[id] -= 20
  144. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  145. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel m4a1 et")
  146. }else{
  147. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  148. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  149. }
  150.  
  151. }
  152. case 3:
  153. {
  154. if(pont[id] >= 20)
  155. {
  156. give_item(id, "weapon_deagle")
  157. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  158. pont[id] -= 20
  159. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  160. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel DEAGLE-t")
  161. }else{
  162. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  163. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  164. }
  165.  
  166. }
  167. case 4:
  168. {
  169. if(pont[id] >= 20)
  170. {
  171. give_item(id, "weapon_ak47")
  172. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  173. pont[id] -= 20
  174. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  175. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel ak47 et")
  176. }else{
  177. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  178. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  179. }
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183. if(pont[id] >= 50)
  184. {
  185. give_item(id, "weapon_m249")
  186. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  187. pont[id] -= 50
  188. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  189. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel m249 et")
  190. }else{
  191. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  192. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  193. }
  194. }
  195.  
  196. }
  197. menu_destroy(menu);
  198. return PLUGIN_HANDLED;
  199. }


Bunnyhop:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  *
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22.  
  23. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  24. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  25.  
  26. public plugin_init() {
  27. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  28. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  29.  
  30. register_cvar("bh_enabled", "1")
  31. register_cvar("bh_autojump", "1")
  32. register_cvar("bh_showusage", "1")
  33. }
  34.  
  35. public client_PreThink(id) {
  36. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  37. return PLUGIN_CONTINUE
  38.  
  39. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  40.  
  41. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  42. return PLUGIN_CONTINUE
  43.  
  44. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  45. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  46. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  47.  
  48. if (flags & FL_WATERJUMP)
  49. return PLUGIN_CONTINUE
  50. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  53. return PLUGIN_CONTINUE
  54.  
  55. new Float:velocity[3]
  56. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  57. velocity[2] += 250.0
  58. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  59.  
  60. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  61. }
  62. return PLUGIN_CONTINUE
  63. }
  64.  
  65. public client_authorized(id)
  66. set_task(30.0, "showUsage", id)
  67.  
  68. public showUsage(id) {
  69. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71.  
  72. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  73. client_print(id, print_chat, "[AMX] A nyu'lugra's bekapcsolva.Nem lassulsz le ugra's uta'n.")
  74. } else {
  75. client_print(id, print_chat, "[AMX] Az automatikus nyu'lugra's bekapcsolva.Csak nyomd az ugrast folyamatosan.")
  76. }
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78. }
  79.  
  80.  

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop beleírása Pontrendszerbe
HozzászólásElküldve: 2013.11.30. 18:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Próbáld.Teszt NEM volt,de warn nélkül lefut.
[ablak]Megjegyzésbe írtam hogy mit csináltam.[/ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <engine>
  7. new g_kibe, g_oles, g_kezdo, g_tk
  8. new pont[33];
  9. new bool:bh[33]=false //Boolen változóba tároljuk hogy meg-e vette.
  10.  
  11. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "qKKKJ"
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /bolt", "shop_menu")
  18. register_clcmd("say /shop", "shop_menu")
  19. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  20. g_kibe = register_cvar("Ki/Bekapcs", "1")
  21. register_clcmd("say /pont", "pontjaim")
  22. register_clcmd("say /pontbuy", "ptbuy")
  23. g_oles = register_cvar("olespont", "3")
  24. g_tk = register_cvar("Tk pont", "20")
  25. g_kezdo = register_cvar("Kezdopont", "10")
  26. }
  27. public client_PreThink(id){ //Itt kerjuk le hogy milyen gombot nyom
  28. if(bh[id]){ //Ha megvette a bh-t
  29. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  30. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // Ha nyomja az ugrást
  31. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  32.  
  33. if (flags & FL_WATERJUMP)
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  36. return PLUGIN_CONTINUE
  37. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  38. return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40. new Float:velocity[3]
  41. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  42. velocity[2] += 250.0
  43. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  44.  
  45. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  46. }
  47. }
  48. return PLUGIN_HANDLED
  49. }
  50. public client_putinserver(id)
  51. {
  52. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  53. {
  54. pont[id] = get_pcvar_num(g_kezdo)
  55. set_task(5.0, "pont_ir", id)
  56. set_task(5.1, "ir_info", id)
  57. }
  58. }
  59. public pont_ir(id)
  60. {
  61. ColorChat(id, GREEN, "Pontjaid: ^3%d", pont[id])
  62. }
  63. public ir_info(id)
  64. {
  65. ColorChat(id, GREEN, "Ahhoz, hogy pontot szerezz olj ellenfelet")
  66. }
  67. public pontjaim(id)
  68. {
  69. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  70. {
  71. ColorChat(id, GREEN, "Pontjaid: ^3 %d", pont[id])
  72. }
  73. }
  74. public ptbuy(id)
  75. {
  76. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  77. {
  78. if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
  79. {
  80. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-5000)
  81. pont[id] += 50
  82. }
  83. }
  84. }
  85. public halal()
  86. {
  87. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  88. {
  89. new killer = read_data(1)
  90. new victim = read_data(2)
  91. new iTeam = get_user_team(victim)
  92. if(killer == victim)
  93. {
  94. return PLUGIN_HANDLED;
  95. }
  96. if(killer != victim && get_user_team(killer) != iTeam)
  97. {
  98. pont[killer] += get_pcvar_num(g_oles)
  99. set_hudmessage(42, 255, 0, 0.31, 0.34, 0, 6.0, 5.0)
  100. show_hudmessage(killer, "[ + %d pont]", get_pcvar_num(g_oles))
  101. }
  102. if(killer != victim && get_user_team(killer) == iTeam)
  103. {
  104. pont[killer] -= get_pcvar_num(g_tk)
  105. pont[victim] += get_pcvar_num(g_tk)
  106. }
  107. }
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. public shop_menu(id)
  111. {
  112. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  113. {
  114. new menu = menu_create("Válassz a tárgyak közül", "menu_handler");
  115.  
  116. menu_additem(menu, "\r255 HP - \y[20] pont", "1", 0)
  117. menu_additem(menu, "\rM4A1 - \y[20] pont", "2", 0)
  118. menu_additem(menu, "\rDeagle - \y[20] pont", "3", 0)
  119. menu_additem(menu, "\rAK47\y[20] pont", "4", 0)
  120. menu_additem(menu, "\rM249 \y[50] pont", "5", 0)
  121. menu_additem(menu, "\r Bunnyhop \y [X] pont","6",0) //Menübe adjuk az itemet
  122.  
  123. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  124. menu_display(id, menu, 0);
  125. }
  126. }
  127. public menu_handler(id, menu, item)
  128. {
  129. if( item == MENU_EXIT )
  130. {
  131. menu_destroy(menu);
  132. return PLUGIN_HANDLED;
  133. }
  134. new data[9], szName[64];
  135. new access, callback;
  136. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  137. new key = str_to_num(data);
  138.  
  139. switch(key)
  140. {
  141. case 1:
  142. {
  143. if(pont[id] >= 20)
  144. {
  145. set_user_health(id, 255)
  146. pont[id] -= 20
  147. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  148. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel 255 hp-t")
  149. }else{
  150. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  151. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  152. }
  153. }
  154. case 2:
  155. {
  156. if(pont[id] >= 20)
  157. {
  158. give_item(id, "weapon_m4a1")
  159. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  160. pont[id] -= 20
  161. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  162. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel m4a1 et")
  163. }else{
  164. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  165. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  166. }
  167.  
  168. }
  169. case 3:
  170. {
  171. if(pont[id] >= 20)
  172. {
  173. give_item(id, "weapon_deagle")
  174. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  175. pont[id] -= 20
  176. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  177. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel DEAGLE-t")
  178. }else{
  179. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  180. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  181. }
  182.  
  183. }
  184. case 4:
  185. {
  186. if(pont[id] >= 20)
  187. {
  188. give_item(id, "weapon_ak47")
  189. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  190. pont[id] -= 20
  191. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  192. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel ak47 et")
  193. }else{
  194. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  195. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  196. }
  197. }
  198. case 5:
  199. {
  200. if(pont[id] >= 50)
  201. {
  202. give_item(id, "weapon_m249")
  203. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  204. pont[id] -= 50
  205. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  206. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel m249 et")
  207. }else{
  208. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  209. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  210. }
  211. }
  212. //Ha meg szeretné venni:
  213. case 6:{
  214. if(pont[id] >= 30) //Példa.30 helyére írj valami mást.(hogy mennyibe kerüljön)
  215. {
  216. bh[id]=true //Oda adjuk neki a bh-t
  217. client_print(id,print_center,"Sikeres vasarlas!")
  218. }else client_print(id,print_center,"Nincs eleg pontod!")
  219. }
  220.  
  221. }
  222. menu_destroy(menu);
  223. return PLUGIN_HANDLED;
  224. }

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop beleírása Pontrendszerbe
HozzászólásElküldve: 2013.11.30. 19:10 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Most hogy látom leírták már. :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop beleírása Pontrendszerbe
HozzászólásElküldve: 2013.11.30. 20:56 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Köszi

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Bunnyhop beleírása Pontrendszerbe
HozzászólásElküldve: 2013.12.01. 13:08 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
1. ezt honnan szedted? XD nem is emlékszem, hogy írtam volna ilyet.
2. 1 pici hiba lemaradt a pont elvétele :D
Ez helyett
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. case 6:{
  2. if(pont[id] >= 30) //Példa.30 helyére írj valami mást.(hogy mennyibe kerüljön)
  3. {
  4. bh[id]=true //Oda adjuk neki a bh-t
  5. client_print(id,print_center,"Sikeres vasarlas!")
  6. }else client_print(id,print_center,"Nincs eleg pontod!")
  7. }


Ez:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. case 6:{
  2. if(pont[id] >= 30) //Példa.30 helyére írj valami mást.(hogy mennyibe kerüljön)
  3. {
  4. bh[id]=true //Oda adjuk neki a bh-t
  5. pont[id] -= 30 //A 30 helyére azt az árat írt amit feljebb az if nél megadtál
  6. client_print(id,print_center,"Sikeres vasarlas!")
  7. }else client_print(id,print_center,"Nincs eleg pontod!")
  8. }


ultraibolya írta:
Próbáld.Teszt NEM volt,de warn nélkül lefut.
[ablak]Megjegyzésbe írtam hogy mit csináltam.[/ablak]
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <engine>
  7. new g_kibe, g_oles, g_kezdo, g_tk
  8. new pont[33];
  9. new bool:bh[33]=false //Boolen változóba tároljuk hogy meg-e vette.
  10.  
  11. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "qKKKJ"
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /bolt", "shop_menu")
  18. register_clcmd("say /shop", "shop_menu")
  19. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  20. g_kibe = register_cvar("Ki/Bekapcs", "1")
  21. register_clcmd("say /pont", "pontjaim")
  22. register_clcmd("say /pontbuy", "ptbuy")
  23. g_oles = register_cvar("olespont", "3")
  24. g_tk = register_cvar("Tk pont", "20")
  25. g_kezdo = register_cvar("Kezdopont", "10")
  26. }
  27. public client_PreThink(id){ //Itt kerjuk le hogy milyen gombot nyom
  28. if(bh[id]){ //Ha megvette a bh-t
  29. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
  30. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // Ha nyomja az ugrást
  31. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  32.  
  33. if (flags & FL_WATERJUMP)
  34. return PLUGIN_CONTINUE
  35. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  36. return PLUGIN_CONTINUE
  37. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  38. return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40. new Float:velocity[3]
  41. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  42. velocity[2] += 250.0
  43. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  44.  
  45. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  46. }
  47. }
  48. return PLUGIN_HANDLED
  49. }
  50. public client_putinserver(id)
  51. {
  52. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  53. {
  54. pont[id] = get_pcvar_num(g_kezdo)
  55. set_task(5.0, "pont_ir", id)
  56. set_task(5.1, "ir_info", id)
  57. }
  58. }
  59. public pont_ir(id)
  60. {
  61. ColorChat(id, GREEN, "Pontjaid: ^3%d", pont[id])
  62. }
  63. public ir_info(id)
  64. {
  65. ColorChat(id, GREEN, "Ahhoz, hogy pontot szerezz olj ellenfelet")
  66. }
  67. public pontjaim(id)
  68. {
  69. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  70. {
  71. ColorChat(id, GREEN, "Pontjaid: ^3 %d", pont[id])
  72. }
  73. }
  74. public ptbuy(id)
  75. {
  76. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  77. {
  78. if(cs_get_user_money(id) >= 5000)
  79. {
  80. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-5000)
  81. pont[id] += 50
  82. }
  83. }
  84. }
  85. public halal()
  86. {
  87. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  88. {
  89. new killer = read_data(1)
  90. new victim = read_data(2)
  91. new iTeam = get_user_team(victim)
  92. if(killer == victim)
  93. {
  94. return PLUGIN_HANDLED;
  95. }
  96. if(killer != victim && get_user_team(killer) != iTeam)
  97. {
  98. pont[killer] += get_pcvar_num(g_oles)
  99. set_hudmessage(42, 255, 0, 0.31, 0.34, 0, 6.0, 5.0)
  100. show_hudmessage(killer, "[ + %d pont]", get_pcvar_num(g_oles))
  101. }
  102. if(killer != victim && get_user_team(killer) == iTeam)
  103. {
  104. pont[killer] -= get_pcvar_num(g_tk)
  105. pont[victim] += get_pcvar_num(g_tk)
  106. }
  107. }
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. public shop_menu(id)
  111. {
  112. if(get_pcvar_num(g_kibe) == 1)
  113. {
  114. new menu = menu_create("Válassz a tárgyak közül", "menu_handler");
  115.  
  116. menu_additem(menu, "\r255 HP - \y[20] pont", "1", 0)
  117. menu_additem(menu, "\rM4A1 - \y[20] pont", "2", 0)
  118. menu_additem(menu, "\rDeagle - \y[20] pont", "3", 0)
  119. menu_additem(menu, "\rAK47\y[20] pont", "4", 0)
  120. menu_additem(menu, "\rM249 \y[50] pont", "5", 0)
  121. menu_additem(menu, "\r Bunnyhop \y [X] pont","6",0) //Menübe adjuk az itemet
  122.  
  123. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  124. menu_display(id, menu, 0);
  125. }
  126. }
  127. public menu_handler(id, menu, item)
  128. {
  129. if( item == MENU_EXIT )
  130. {
  131. menu_destroy(menu);
  132. return PLUGIN_HANDLED;
  133. }
  134. new data[9], szName[64];
  135. new access, callback;
  136. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  137. new key = str_to_num(data);
  138.  
  139. switch(key)
  140. {
  141. case 1:
  142. {
  143. if(pont[id] >= 20)
  144. {
  145. set_user_health(id, 255)
  146. pont[id] -= 20
  147. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  148. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel 255 hp-t")
  149. }else{
  150. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  151. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  152. }
  153. }
  154. case 2:
  155. {
  156. if(pont[id] >= 20)
  157. {
  158. give_item(id, "weapon_m4a1")
  159. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  160. pont[id] -= 20
  161. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  162. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel m4a1 et")
  163. }else{
  164. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  165. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  166. }
  167.  
  168. }
  169. case 3:
  170. {
  171. if(pont[id] >= 20)
  172. {
  173. give_item(id, "weapon_deagle")
  174. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  175. pont[id] -= 20
  176. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  177. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel DEAGLE-t")
  178. }else{
  179. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  180. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  181. }
  182.  
  183. }
  184. case 4:
  185. {
  186. if(pont[id] >= 20)
  187. {
  188. give_item(id, "weapon_ak47")
  189. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  190. pont[id] -= 20
  191. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  192. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel ak47 et")
  193. }else{
  194. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  195. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  196. }
  197. }
  198. case 5:
  199. {
  200. if(pont[id] >= 50)
  201. {
  202. give_item(id, "weapon_m249")
  203. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  204. pont[id] -= 50
  205. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  206. show_hudmessage(id, "Sikeresen vettel m249 et")
  207. }else{
  208. set_hudmessage(255, 0, 255, 0.3, 0.36, 0, 6.0, 10.0)
  209. show_hudmessage(id, "Ez sajnos nemsikerult nincs eleg pontod!")
  210. }
  211. }
  212. //Ha meg szeretné venni:
  213. case 6:{
  214. if(pont[id] >= 30) //Példa.30 helyére írj valami mást.(hogy mennyibe kerüljön)
  215. {
  216. bh[id]=true //Oda adjuk neki a bh-t
  217. client_print(id,print_center,"Sikeres vasarlas!")
  218. }else client_print(id,print_center,"Nincs eleg pontod!")
  219. }
  220.  
  221. }
  222. menu_destroy(menu);
  223. return PLUGIN_HANDLED;
  224. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole