hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 19:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 353 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 351 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pénz mutatás
HozzászólásElküldve:2013.12.12. 15:23 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2012.12.24. 13:27
Hozzászólások:447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok ki tudnátok szedni azt hogy kör elején be keljen irni hogy /money és kör kezdéskor ne keljen beirni és alapból be hozza köszönöm!

sma:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define NAME "show teammate's money"
  6. #define VERSION "1.3.1"
  7. #define AUTHOR "K.K.Lv"
  8.  
  9. new g_max_players, g_sync_creat_statustext, g_sync_creat_list
  10.  
  11. new bool:g_teammate[33]
  12.  
  13. new cvar_plugin_on
  14. new cvar_status_on
  15.  
  16. public plugin_init()
  17. {
  18. register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
  21.  
  22. register_clcmd("say /money", "clcmd_money")
  23.  
  24. register_event("StatusValue", "show_teammate_money", "be", "1=2", "2!0")
  25. register_event("StatusValue", "set_team", "be", "1=1")
  26.  
  27. cvar_plugin_on = register_cvar("stm_on", "1")
  28. cvar_status_on = register_cvar("stm_st_on", "1")
  29.  
  30. g_max_players = get_maxplayers()
  31. g_sync_creat_statustext = CreateHudSyncObj()
  32. g_sync_creat_list = CreateHudSyncObj()
  33. }
  34.  
  35. public clcmd_money(client)
  36. {
  37. if (!get_pcvar_num(cvar_plugin_on))
  38. {
  39. client_print(client, print_chat, "[AMXX]: Show Teammate's Money was off.")
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. }
  42. show_money(client)
  43. return PLUGIN_CONTINUE
  44. }
  45.  
  46. public player_spawn(client)
  47. {
  48. remove_task(client)
  49. if (is_user_alive(client) && get_pcvar_num(cvar_plugin_on))
  50. {
  51. set_task(1.0, "show_money", client)
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public show_money(client)
  56. {
  57. static message[1024];
  58. static name[32];
  59.  
  60. new money, id, len;
  61.  
  62. len = format(message, charsmax(message), "The teammate's money:^n");
  63. for (id = 1; id <= g_max_players; id++)
  64. {
  65. if (id != client && is_user_connected(id) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(client))
  66. {
  67. money = cs_get_user_money(id);
  68. get_user_name(id, name, 31);
  69. len += format(message[len], charsmax(message) - len, "%-22.22s: %d^n", name, money);
  70. }
  71. }
  72. set_hudmessage(100, 200, 0, 0.05, 0.35, 0, 0.02, 5.0, 0.1, 0.2, 2);
  73. ShowSyncHudMsg(client, g_sync_creat_list, message);
  74. }
  75.  
  76. public set_team(id)
  77. g_teammate[id] = bool:(read_data(2) == 1);
  78.  
  79. public show_teammate_money(id)
  80. {
  81. if (!get_pcvar_num(cvar_plugin_on))
  82. return PLUGIN_HANDLED
  83. if(!is_user_bot(id) && is_user_connected(id) && get_pcvar_num(cvar_status_on))
  84. {
  85. static name[32]
  86.  
  87. new pid = read_data(2)
  88. new red = 0, blue = 0
  89.  
  90. if (cs_get_user_team(pid) == CS_TEAM_T)
  91. red = 255
  92. else if(cs_get_user_team(pid) == CS_TEAM_CT)
  93. blue = 255
  94.  
  95. get_user_name(pid, name, charsmax(name))
  96. new money = cs_get_user_money(pid)
  97. if (g_teammate[id])
  98. {
  99. set_hudmessage(red, 50, blue, -1.0, 0.60, 1, 0.01, 0.6, 0.01, 0.01, 8)
  100. ShowSyncHudMsg(id, g_sync_creat_statustext, "Friend:%s -- Money:%d", name, money)
  101. }
  102. else {
  103. set_hudmessage(red, 50, blue, -1.0, 0.60, 1, 0.01, 0.6, 0.01, 0.01, 8)
  104. ShowSyncHudMsg(id, g_sync_creat_statustext, "Enemy:%s", name)
  105. }
  106. }
  107. return PLUGIN_CONTINUE
  108. }
  109.  
  110. public client_disconnect(client)
  111. {
  112. remove_task(client)
  113. }
  114.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pénz mutatás
HozzászólásElküldve:2013.12.12. 15:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2013.10.27. 23:13
Hozzászólások:412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Tessék.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define NAME "show teammate's money"
  6. #define VERSION "1.3.1"
  7. #define AUTHOR "K.K.Lv"
  8.  
  9. new g_max_players, g_sync_creat_statustext, g_sync_creat_list
  10.  
  11. new bool:g_teammate[33]
  12.  
  13. new cvar_plugin_on
  14. new cvar_status_on
  15.  
  16. public plugin_init()
  17. {
  18. register_plugin(NAME, VERSION, AUTHOR)
  19.  
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "player_spawn", 1)
  21.  
  22. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "clcmd_money", 1)
  23.  
  24. register_event("StatusValue", "show_teammate_money", "be", "1=2", "2!0")
  25. register_event("StatusValue", "set_team", "be", "1=1")
  26.  
  27. cvar_plugin_on = register_cvar("stm_on", "1")
  28. cvar_status_on = register_cvar("stm_st_on", "1")
  29.  
  30. g_max_players = get_maxplayers()
  31. g_sync_creat_statustext = CreateHudSyncObj()
  32. g_sync_creat_list = CreateHudSyncObj()
  33. }
  34.  
  35. public clcmd_money(client)
  36. {
  37. if (!get_pcvar_num(cvar_plugin_on))
  38. {
  39. client_print(client, print_chat, "[AMXX]: Show Teammate's Money was off.")
  40. return PLUGIN_HANDLED
  41. }
  42. show_money(client)
  43. return PLUGIN_CONTINUE
  44. }
  45.  
  46. public player_spawn(client)
  47. {
  48. remove_task(client)
  49. if (is_user_alive(client) && get_pcvar_num(cvar_plugin_on))
  50. {
  51. set_task(1.0, "show_money", client)
  52. }
  53. }
  54.  
  55. public show_money(client)
  56. {
  57. static message[1024];
  58. static name[32];
  59.  
  60. new money, id, len;
  61.  
  62. len = format(message, charsmax(message), "The teammate's money:^n");
  63. for (id = 1; id <= g_max_players; id++)
  64. {
  65. if (id != client && is_user_connected(id) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(client))
  66. {
  67. money = cs_get_user_money(id);
  68. get_user_name(id, name, 31);
  69. len += format(message[len], charsmax(message) - len, "%-22.22s: %d^n", name, money);
  70. }
  71. }
  72. set_hudmessage(100, 200, 0, 0.05, 0.35, 0, 0.02, 5.0, 0.1, 0.2, 2);
  73. ShowSyncHudMsg(client, g_sync_creat_list, message);
  74. }
  75.  
  76. public set_team(id)
  77. g_teammate[id] = bool:(read_data(2) == 1);
  78.  
  79. public show_teammate_money(id)
  80. {
  81. if (!get_pcvar_num(cvar_plugin_on))
  82. return PLUGIN_HANDLED
  83. if(!is_user_bot(id) && is_user_connected(id) && get_pcvar_num(cvar_status_on))
  84. {
  85. static name[32]
  86.  
  87. new pid = read_data(2)
  88. new red = 0, blue = 0
  89.  
  90. if (cs_get_user_team(pid) == CS_TEAM_T)
  91. red = 255
  92. else if(cs_get_user_team(pid) == CS_TEAM_CT)
  93. blue = 255
  94.  
  95. get_user_name(pid, name, charsmax(name))
  96. new money = cs_get_user_money(pid)
  97. if (g_teammate[id])
  98. {
  99. set_hudmessage(red, 50, blue, -1.0, 0.60, 1, 0.01, 0.6, 0.01, 0.01, 8)
  100. ShowSyncHudMsg(id, g_sync_creat_statustext, "Friend:%s -- Money:%d", name, money)
  101. }
  102. else {
  103. set_hudmessage(red, 50, blue, -1.0, 0.60, 1, 0.01, 0.6, 0.01, 0.01, 8)
  104. ShowSyncHudMsg(id, g_sync_creat_statustext, "Enemy:%s", name)
  105. }
  106. }
  107. return PLUGIN_CONTINUE
  108. }
  109.  
  110. public client_disconnect(client)
  111. {
  112. remove_task(client)
  113. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole