hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 22:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 469 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 469 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2013.12.24. 11:31 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.23. 19:48
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Sziasztok! tud nekem valaki linkelni egy normális fegyvermenü plugint? Olyanra gondolok, hogy kör elején bejön egy menü amibe kiírja fegyver pack-okat.

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2013.12.24. 18:51 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.26. 20:08
Hozzászólások: 49
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Kód:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Weapon Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Silent"
 
new gWPCT;
new gWPTE;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
}
 
public logevent_end()
{
gWPCT = 0;
gWPTE = 0;
}
 
 
public fegyvermenu(id)
{
cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
{
new menu = menu_create("[FuN] Valassz fegyver Packot!", "handler");
menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
menu_additem(menu, "AWP PACK.\y(elso 2 embernek)", "3", 0);
menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
else
{
new menu = menu_create("Valasszfegyver Packot!", "handler");
menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 3 embernek)", "3", 0);
menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu);
}
}
 
public handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
 
case 1:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
}
case 2:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
}
case 3:
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
if(gWPCT < 2)
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
gWPCT++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
fegyvermenu(id);
}
 
if(userTeam == CS_TEAM_T)
{
if(gWPTE < 2)
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
give_item(id, "ammo_338magnum");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
gWPTE++
}
else
{
client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet Teamonkent!");
fegyvermenu(id);
}
}
 
}
case 4:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
give_item(id, "ammo_556natobox");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
}
case 5:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
}
case 6:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
}
case 7:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_galil");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
give_item(id, "ammo_556nato");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
}
case 8:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_mp5navy");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
}
case 9:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
}
case 10:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_m3");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
give_item(id, "ammo_buckshot");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
}
case 11:
{
 
give_player_grenades(id);
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae");
give_item(id, "ammo_50ae")
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
give_item(id, "ammo_762nato");
ColorChat(id, BLUE, "[FuN]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock give_player_grenades(index)
{
give_item(index, "weapon_hegrenade");
give_item(index, "weapon_hegrenade");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "item_thighpack");
give_item(index, "item_assaultsuit");
}
 
 
stock print_color(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32]
static msg[191]
vformat(msg, 190, input, 3)
 
replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
replace_all(msg, 190, "á", "á")
replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
replace_all(msg, 190, "É", "É")
replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
 
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
write_byte(players[i])
write_string(msg)
message_end()
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Megfelel?

// Hydro // boldog karácsonyt!

_________________
[kozep][mozgo]Ha az életben elérhető sikert A-nak vesszük, akkor A=X+Y+Z. X a munka, Y a játék, Z pedig, hogy befogod a szád.[/mozgo][/kozep]


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára BeepBeep 2013.12.25. 10:46-kor.
Code!!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2013.12.24. 22:33 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.23. 19:48
Hozzászólások: 33
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Pontosan ezt kerestem! :) Nagyon szépen köszönöm!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2013.12.27. 15:16 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 10:09
Hozzászólások: 30
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  53. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  54. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  55. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  56. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  57. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  58. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  59. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  60. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  61. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  62. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  63. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  64. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  65. menu_display(id, menu);
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public handler(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[6], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80. switch(key)
  81. {
  82.  
  83. case 1:
  84. {
  85.  
  86. give_player_grenades(id);
  87. give_item(id, "weapon_knife");
  88. give_item(id, "weapon_deagle");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "weapon_m4a1");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  97. }
  98. case 2:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_ak47");
  108. give_item(id, "ammo_762nato");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  112. }
  113. case 3:
  114. {
  115. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  116. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  117. {
  118. if(gWPCT < 2)
  119. {
  120.  
  121. give_player_grenades(id);
  122. give_item(id, "weapon_knife");
  123. give_item(id, "weapon_awp");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_338magnum");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  132. gWPCT++
  133. }
  134. else
  135. {
  136. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  137. fegyvermenu(id);
  138. }
  139. }
  140. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  141. {
  142. if(gWPTE < 2)
  143. {
  144.  
  145. give_player_grenades(id);
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. give_item(id, "weapon_awp");
  148. give_item(id, "weapon_deagle");
  149. give_item(id, "ammo_50ae");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_338magnum");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  156. gWPTE++
  157. }
  158. else
  159. {
  160. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  161. fegyvermenu(id);
  162. }
  163. }
  164.  
  165. }
  166. case 4:
  167. {
  168.  
  169. give_player_grenades(id);
  170. give_item(id, "weapon_knife");
  171. give_item(id, "weapon_deagle");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "weapon_m249");
  176. give_item(id, "ammo_556natobox");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  180. }
  181. case 5:
  182. {
  183.  
  184. give_player_grenades(id);
  185. give_item(id, "weapon_knife");
  186. give_item(id, "weapon_deagle");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae")
  190. give_item(id, "weapon_aug");
  191. give_item(id, "ammo_556nato");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  195. }
  196. case 6:
  197. {
  198.  
  199. give_player_grenades(id);
  200. give_item(id, "weapon_knife");
  201. give_item(id, "weapon_deagle");
  202. give_item(id, "ammo_50ae");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae")
  205. give_item(id, "weapon_famas");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  210. }
  211. case 7:
  212. {
  213.  
  214. give_player_grenades(id);
  215. give_item(id, "weapon_knife");
  216. give_item(id, "weapon_deagle");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae")
  220. give_item(id, "weapon_galil");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  225. }
  226. case 8:
  227. {
  228.  
  229. give_player_grenades(id);
  230. give_item(id, "weapon_knife");
  231. give_item(id, "weapon_deagle");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "ammo_50ae")
  235. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  236. give_item(id, "ammo_9mm");
  237. give_item(id, "ammo_9mm");
  238. give_item(id, "ammo_9mm");
  239. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  240. }
  241. case 9:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_xm1014");
  251. give_item(id, "ammo_buckshot");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  255. }
  256. case 10:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae")
  265. give_item(id, "weapon_m3");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  270. }
  271. case 11:
  272. {
  273.  
  274. give_player_grenades(id);
  275. give_item(id, "weapon_knife");
  276. give_item(id, "weapon_deagle");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae")
  280. give_item(id, "weapon_scout");
  281. give_item(id, "ammo_762nato");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  285. }
  286. }
  287. return PLUGIN_HANDLED;
  288. }
  289.  
  290. stock give_player_grenades(index)
  291. {
  292. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  293. give_item(index, "weapon_flashbang");
  294. give_item(index, "weapon_flashbang");
  295. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  296. give_item(index, "item_thighpack");
  297. give_item(index, "item_assaultsuit");
  298. }
  299.  
  300.  


Jöhet a Gomb :D

_________________
Weboldalam.
<┘
[ablak]http://dawe.esy.es/public_html/web1.html[/ablak]
Szerver
<┘
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2014.01.03. 16:37 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.11.26. 09:10
Hozzászólások: 35
Nekem lenne 1 kis problémám, ez a forrás kódom nekem is, de azért ide lemásolom:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. strip_user_weapons(id); //Fegyver elvetele
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  35. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  36. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  37. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  38. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  39. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  40. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  41. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  42. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  43. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  44. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  45. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  46. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  47. menu_display(id, menu);
  48. }
  49. else
  50. {
  51. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  52. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  53. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  54. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  55. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  56. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  57. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  58. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  59. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  60. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  61. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  62. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  63. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  64. menu_display(id, menu);
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public handler(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[6], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79. switch(key)
  80. {
  81.  
  82. case 1:
  83. {
  84.  
  85. give_player_grenades(id);
  86. give_item(id, "weapon_knife");
  87. give_item(id, "weapon_deagle");
  88. give_item(id, "ammo_50ae");
  89. give_item(id, "ammo_50ae");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "weapon_m4a1");
  92. give_item(id, "ammo_556nato");
  93. give_item(id, "ammo_556nato");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  96. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  97. give_item(id, "weapon_flashbang");
  98. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy M4A1 packot!");
  99. }
  100. case 2:
  101. {
  102.  
  103. give_player_grenades(id);
  104. give_item(id, "weapon_knife");
  105. give_item(id, "weapon_deagle");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "weapon_ak47");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  114. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  115. give_item(id, "weapon_flashbang");
  116. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AK47 packot!");
  117. }
  118. case 3:
  119. {
  120. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  121. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  122. {
  123. if(gWPCT < 2)
  124. {
  125.  
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_awp");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  137. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  138. give_item(id, "weapon_flashbang");
  139. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AWP packot!");
  140. gWPCT++
  141. }
  142. else
  143. {
  144. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  145. fegyvermenu(id);
  146. }
  147. }
  148.  
  149. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  150. {
  151. if(gWPTE < 2)
  152. {
  153.  
  154. give_player_grenades(id);
  155. give_item(id, "weapon_knife");
  156. give_item(id, "weapon_awp");
  157. give_item(id, "weapon_deagle");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  165. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  166. give_item(id, "weapon_flashbang");
  167. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AWP packot!");
  168. gWPTE++
  169. }
  170. else
  171. {
  172. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  173. fegyvermenu(id);
  174. }
  175.  
  176. }
  177.  
  178. }
  179. case 4:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "weapon_m249");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  193. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  194. give_item(id, "weapon_flashbang");
  195. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy MachineGun packot!");
  196. }
  197. case 5:
  198. {
  199.  
  200. give_player_grenades(id);
  201. give_item(id, "weapon_knife");
  202. give_item(id, "weapon_deagle");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae")
  206. give_item(id, "weapon_aug");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  211. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  212. give_item(id, "weapon_flashbang");
  213. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AUG packot!");
  214. }
  215. case 6:
  216. {
  217.  
  218. give_player_grenades(id);
  219. give_item(id, "weapon_knife");
  220. give_item(id, "weapon_deagle");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae")
  224. give_item(id, "weapon_famas");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  229. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  230. give_item(id, "weapon_flashbang");
  231. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Famas packot!");
  232. }
  233. case 7:
  234. {
  235.  
  236. give_player_grenades(id);
  237. give_item(id, "weapon_knife");
  238. give_item(id, "weapon_deagle");
  239. give_item(id, "ammo_50ae");
  240. give_item(id, "ammo_50ae");
  241. give_item(id, "ammo_50ae")
  242. give_item(id, "weapon_galil");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. give_item(id, "ammo_556nato");
  245. give_item(id, "ammo_556nato");
  246. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  247. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  248. give_item(id, "weapon_flashbang");
  249. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Galil packot!");
  250. }
  251. case 8:
  252. {
  253.  
  254. give_player_grenades(id);
  255. give_item(id, "weapon_knife");
  256. give_item(id, "weapon_deagle");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae")
  260. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  261. give_item(id, "ammo_9mm");
  262. give_item(id, "ammo_9mm");
  263. give_item(id, "ammo_9mm");
  264. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Smg packot!");
  265. }
  266. case 9:
  267. {
  268.  
  269. give_player_grenades(id);
  270. give_item(id, "weapon_knife");
  271. give_item(id, "weapon_deagle");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae")
  275. give_item(id, "weapon_xm1014");
  276. give_item(id, "ammo_buckshot");
  277. give_item(id, "ammo_buckshot");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  280. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  281. give_item(id, "weapon_flashbang");
  282. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  283. }
  284. case 10:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_m3");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. give_item(id, "ammo_buckshot");
  296. give_item(id, "ammo_buckshot");
  297. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  298. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  299. give_item(id, "weapon_flashbang");
  300. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Shotgun packot!");
  301. }
  302. case 11:
  303. {
  304.  
  305. give_player_grenades(id);
  306. give_item(id, "weapon_knife");
  307. give_item(id, "weapon_deagle");
  308. give_item(id, "ammo_50ae");
  309. give_item(id, "ammo_50ae");
  310. give_item(id, "ammo_50ae")
  311. give_item(id, "weapon_scout");
  312. give_item(id, "ammo_762nato");
  313. give_item(id, "ammo_762nato");
  314. give_item(id, "ammo_762nato");
  315. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  316. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  317. give_item(id, "weapon_flashbang");
  318. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu] Kaptal egy Scout packot!");
  319. }
  320. }
  321. return PLUGIN_HANDLED;
  322. }
  323.  
  324. stock give_player_grenades(index)
  325. {
  326. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  327. give_item(index, "weapon_flashbang");
  328. give_item(index, "weapon_flashbang");
  329. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  330. give_item(index, "item_thighpack");
  331. give_item(index, "item_assaultsuit");
  332. }


És ilyen hibát kapok:

Kód:
L 01/03/2014 - 16:21:12: [CSTRIKE] Invalid player 5
L 01/03/2014 - 16:21:12: [AMXX] Run time error 10 (plugin "fegyvermenu.amxx") (native "cs_set_user_money") - debug not enabled!
L 01/03/2014 - 16:21:12: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


Ötlet?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2014.01.03. 16:46 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
debugold, aztán meglátod

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2014.01.03. 17:01 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.11.26. 09:10
Hozzászólások: 35
crazy` írta:
debugold, aztán meglátod


// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

Így van amx.cfg -be!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2014.01.03. 17:18 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
plugins.ini-ben
amx_pluginod után írd, hogy debug pl:
amx_plugin.amxx debug
és megkapod a hibát:)

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2014.01.04. 12:23 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.11.26. 09:10
Hozzászólások: 35
crazy` írta:
plugins.ini-ben
amx_pluginod után írd, hogy debug pl:
amx_plugin.amxx debug
és megkapod a hibát:)


Itt a log:

L 01/04/2014 - 11:15:51: [CSTRIKE] Invalid player 1
L 01/04/2014 - 11:15:51: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "fegyvermenu.amxx")
L 01/04/2014 - 11:15:51: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_money")
L 01/04/2014 - 11:15:51: [AMXX] [0] 7ebe93d2e1ad792021320bc59dce1d88.sma::fegyvermenu (line 31)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü
HozzászólásElküldve: 2014.01.04. 12:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Nekem lefut bármilyen gond nélkül.


Csatolmányok:
Névtelen.png
Névtelen.png [ 8.52 KiB | Megtekintve 1035 alkalommal ]

_________________
Kép
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 94 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole