hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 23:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 288 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 287 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rank rendszer hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 15:09 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Ezt valaki megcsinálná nekem úgy hogy elmentse.?
mert ha valaki retryzik megint 0-rol kezdi.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_players)
  7. #define TOTALLEVELS 12
  8.  
  9. //HNS XP API - End
  10.  
  11. new const RANK[TOTALLEVELS] =
  12. {
  13. 4,
  14. 8,
  15. 15,
  16. 25,
  17. 55,
  18. 66,
  19. 80,
  20. 90,
  21. 100,
  22. 125,
  23. 150,
  24. 165,
  25. }
  26.  
  27.  
  28. new const RANKNAMES[TOTALLEVELS][] =
  29. {
  30. "Ujonc",
  31. "Kezdo",
  32. "Tanulo",
  33. "Gyakorlot",
  34. "Fel Pro",
  35. "Pro",
  36. "Profi Bunny-s",
  37. "Torekvo",
  38. "Kovulet",
  39. "Fonok",
  40. "Tag",
  41. "Tiszteletbeli Tag"
  42. }
  43.  
  44. new gCM[33], gLevel[33];
  45. new points_kill, points_hs;
  46. new g_vault, g_players;
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin("HideNSeek Rank", "1.0", "Larcyn");
  51.  
  52. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
  53.  
  54. points_kill = register_cvar("hnsrank_kill", "2");
  55. points_hs = register_cvar("hnsrank_hs","3");
  56. g_vault = nvault_open("HNSRANK");
  57. g_players = get_maxplayers();
  58.  
  59. register_clcmd("say /szint", "ShowHud");
  60. register_clcmd("say_team /szint", "ShowHud");
  61. }
  62.  
  63. public plugin_end()
  64. {
  65. nvault_close(g_vault);
  66. }
  67.  
  68. public eDeath()
  69. {
  70. new killer = read_data(1);
  71. new victim = read_data(2);
  72. new gpoints_kill = get_pcvar_num(points_kill);
  73. new gpoints_hs = get_pcvar_num(points_hs);
  74.  
  75. if( IsPlayer(killer) && is_user_connected(killer) )
  76. {
  77. if( victim != killer )
  78. {
  79. if( cs_get_user_team(victim) != cs_get_user_team(killer) )
  80. {
  81. if( is_user_alive(killer) )
  82. {
  83. if(!read_data(3))
  84. {
  85. gCM[killer] += gpoints_kill
  86. Print(killer, "[H4RD~Z3d] %d Pont!", gpoints_kill );
  87. }
  88. else if(read_data(3))
  89. {
  90. gCM[killer] += (gpoints_kill + gpoints_hs);
  91. Print(killer, "[H4RD~Z3d] %d Pont", (gpoints_hs + gpoints_kill ) );
  92. }
  93.  
  94. CheckLevel(killer);
  95. SaveData(killer);
  96. }
  97. }
  98. }
  99. }
  100.  
  101. return PLUGIN_HANDLED;
  102. }
  103.  
  104. public CheckLevel(id)
  105. {
  106. if( gCM[id] >= RANK[gLevel[id]] )
  107. {
  108. gLevel[id]++;
  109. new szName[33];
  110. get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
  111. Print(0, "[H4RD~Z3d] Gratulalunk^3 %s^1! Most [Lvl:^3 %i^1/%i] ez lett^3 %s^1!", szName, gLevel[id], TOTALLEVELS, RANKNAMES[gLevel[id]-1]);
  112. }
  113. }
  114.  
  115. public ShowHud(id)
  116. {
  117. new iLevelName[100];
  118. if( gLevel[id] > 0 )
  119. {
  120. formatex(iLevelName, charsmax(iLevelName), "%s", RANKNAMES[gLevel[id]]);
  121. }
  122. else
  123. {
  124. formatex(iLevelName, charsmax(iLevelName), "Zoldfulu");
  125. }
  126.  
  127. new szName[33];
  128. get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
  129. Print(0, "^3%s^1 o:^3 %d/%d Pont^1! szint:^3 %s^1!", szName, gCM[id], RANK[gLevel[id]], iLevelName);
  130. }
  131.  
  132. public client_connect(id)
  133. {
  134. LoadData(id);
  135. }
  136.  
  137. public client_disconnect(id)
  138. {
  139. SaveData(id);
  140. gCM[id] = 0;
  141. gLevel[id] = 0;
  142. }
  143.  
  144. public SaveData(id)
  145. {
  146. new name[35];
  147. get_user_name(id,name,34);
  148.  
  149. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  150. format(vaultkey,63,"%s-HB", name);
  151. format(vaultdata,255,"%i#%i#",gCM[id],gLevel[id]);
  152. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
  153. return PLUGIN_CONTINUE;
  154. }
  155.  
  156. LoadData(id)
  157. {
  158. new name[35];
  159. get_user_name(id,name,34);
  160.  
  161. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  162. format(vaultkey,63,"%s-EG",name);
  163. format(vaultdata,255,"%i#%i#",gCM[id],gLevel[id]);
  164. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
  165.  
  166. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  167.  
  168. new playercm[32], playerlevel[32];
  169.  
  170. parse(vaultdata, playercm, 31, playerlevel, 31);
  171.  
  172. gCM[id] = str_to_num(playercm);
  173. gLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
  174.  
  175. return PLUGIN_CONTINUE;
  176.  
  177. }
  178.  
  179. Print(iPlayer, const sMsg[], any:...)
  180. {
  181. static i; i = iPlayer ? iPlayer : get_Player();
  182. if ( !i ) return;
  183.  
  184. new sMessage[256];
  185. new len = formatex(sMessage, sizeof(sMessage) - 1, "^x04[[H4RD~Z3d] Rank:^x03 ");
  186. vformat(sMessage[len], sizeof(sMessage) - 1 - len, sMsg, 3);
  187. sMessage[192] = '^0';
  188.  
  189. static msgid_SayText;
  190. if ( !msgid_SayText ) msgid_SayText = get_user_msgid("SayText");
  191.  
  192. new const team_Names[][] =
  193. {
  194. "",
  195. "TERRORIST",
  196. "CT",
  197. "SPECTATOR"
  198. };
  199.  
  200. new sTeam = get_user_team(i);
  201.  
  202. team_Info(i, iPlayer, team_Names[0]);
  203.  
  204. message_begin(iPlayer ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgid_SayText, _, iPlayer);
  205. write_byte(i);
  206. write_string(sMessage);
  207. message_end();
  208.  
  209. team_Info(i, iPlayer, team_Names[sTeam]);
  210. }
  211.  
  212. team_Info(receiver, sender, sTeam[])
  213. {
  214. static msgid_TeamInfo;
  215. if ( !msgid_TeamInfo ) msgid_TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
  216.  
  217. message_begin(sender ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgid_TeamInfo, _, sender);
  218. write_byte(receiver);
  219. write_string(sTeam);
  220. message_end();
  221. }
  222.  
  223. get_Player()
  224. {
  225. for ( new iPlayer = 1; iPlayer <= get_maxplayers(); iPlayer++ )
  226. {
  227. return iPlayer;
  228. }
  229. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rank rendszer hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 15:28 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.10.27. 23:13
Hozzászólások: 412
Megköszönt másnak: 21 alkalommal
Megköszönték neki: 68 alkalommal
Amikor lelép mentse el?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rank rendszer hiba!
HozzászólásElküldve: 2014.01.18. 15:29 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
aha


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole