hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 21:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 571 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 571 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: roundbest
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 16:44 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Miért irja ki 2x chatbe..?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plugin"
  8. #define AUTHOR "Unknown"
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11. new g_iKills[32], g_iHS[32], g_iDmg[32]
  12.  
  13. public plugin_init()
  14. {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16.  
  17. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hamTakeDamage")
  18. register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")
  19. register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  20. }
  21. public client_disconnect(id)
  22. {
  23. g_iDmg[id] = 0;
  24. g_iKills[id] = 0;
  25. g_iHS[id] = 0;
  26. }
  27. public hamTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  28. {
  29. if( 1 <= attacker <= 32)
  30. {
  31. if(cs_get_user_team(victim) != cs_get_user_team(attacker))
  32. g_iDmg[attacker] += floatround(damage)
  33. else
  34. g_iDmg[attacker] -= floatround(damage)
  35. }
  36. }
  37. public EventDeathMsg()
  38. {
  39. new killer = read_data(1)
  40. new victim = read_data(2)
  41. new is_hs = read_data(3)
  42.  
  43. if(killer != victim && killer && cs_get_user_team(killer) != cs_get_user_team(victim))
  44. {
  45. g_iKills[killer]++;
  46.  
  47. if(is_hs)
  48. g_iHS[killer]++;
  49. }
  50. else
  51. g_iKills[killer]--;
  52. }
  53. public RoundEnd()
  54. {
  55. new iBestPlayer = get_best_player()
  56.  
  57. new szName[32]
  58. get_user_name(iBestPlayer, szName, charsmax(szName))
  59.  
  60. ColorChat(0, NORMAL, "*^x03 A legjobb játékos ebben a körben,^x04 %s^x03 volt!", szName)
  61. ColorChat(0, NORMAL, "*^x03 Megölt^x04 %i^x03 játékost, ebböl^x04 %i^x03 fejessel!", g_iKills[iBestPlayer], g_iHS[iBestPlayer])
  62.  
  63. for(new i; i < 31; i++)
  64. {
  65. g_iDmg[i] = 0;
  66. g_iHS[i] = 0;
  67. g_iKills[i] = 0;
  68. }
  69. }
  70. get_best_player()
  71. {
  72. new players[32], num;
  73. get_players(players, num);
  74. SortCustom1D(players, num, "sort_bestplayer")
  75.  
  76. return players[0]
  77. }
  78. public sort_bestplayer(id1, id2)
  79. {
  80. if(g_iKills[id1] > g_iKills[id2])
  81. return -1;
  82. else if(g_iKills[id1] < g_iKills[id2])
  83. return 1;
  84. else
  85. {
  86. if(g_iDmg[id1] > g_iDmg[id2])
  87. return -1;
  88. else if(g_iDmg[id1] < g_iDmg[id2])
  89. return 1;
  90. else
  91. return 0;
  92. }
  93.  
  94. return 0;
  95. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: roundbest
HozzászólásElküldve: 2014.01.19. 16:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Nincs allchat a szerveren ,mert nekem amikor volt 1-2 dolgot 2x írt ki.

Inkább használd ezt szerintem:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <dhudmessage>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plugin"
  8. #define AUTHOR "Unknown"
  9. #define VERSION "1.0"
  10.  
  11. new g_iKills[32];
  12. new top1, top2, top3;
  13.  
  14. public plugin_init()
  15. {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17.  
  18. register_event("DeathMsg", "EventDeathMsg", "a")
  19. register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
  20. }
  21. public client_disconnect(id)
  22. {
  23. g_iKills[id] = 0;
  24. }
  25. public EventDeathMsg()
  26. {
  27. new killer = read_data(1)
  28. new victim = read_data(2)
  29.  
  30. if(killer != victim && killer && cs_get_user_team(killer) != cs_get_user_team(victim))
  31. {
  32. g_iKills[killer]++;
  33.  
  34. }
  35. else
  36. g_iKills[killer]--;
  37. }
  38. public RoundEnd()
  39. {
  40. new players[32], num;
  41. get_players(players, num);
  42. SortCustom1D(players, num, "sort_bestplayer")
  43.  
  44. top1 = players[0]
  45. top2 = players[1]
  46. top3 = players[2]
  47.  
  48. new top1neve[33], top2neve[33], top3neve[33];
  49. get_user_name(top1, top1neve, charsmax(top1neve))
  50. get_user_name(top2, top2neve, charsmax(top2neve))
  51. get_user_name(top3, top3neve, charsmax(top3neve))
  52.  
  53. set_dhudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.29, 0.42,0,6.0,12.0,0.1,0.2)
  54. show_dhudmessage(0, "Ebben a Körben a Legjobb játékosok:^n1. %s^n2. %s^n3. %s", top1neve, top2neve, top3neve)
  55. client_print(0, print_chat, "")
  56.  
  57. for(new i; i < 31; i++)
  58. {
  59. g_iKills[i] = 0;
  60. }
  61. }
  62.  
  63. public sort_bestplayer(id1, id2)
  64. {
  65. if(g_iKills[id1] > g_iKills[id2])
  66. return -1;
  67. else if(g_iKills[id1] < g_iKills[id2])
  68. return 1;
  69.  
  70. return 0;
  71. }
  72. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  73.   *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1046\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  74.   */
  75.  
  76. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  77. {
  78. new count = 1, players[32]
  79. static msg[191]
  80. vformat(msg, 190, input, 3)
  81.  
  82. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  83. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  84. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  85. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  86. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  87. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  88. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  89. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  90. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  91. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  92. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  93. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  94. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  95. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  96. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  97. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  98. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  99. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  100. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  101. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  102. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  103.  
  104. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  105. {
  106. for (new i = 0; i < count; i++)
  107. {
  108. if (is_user_connected(players[i]))
  109. {
  110. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  111. write_byte(players[i])
  112. write_string(msg)
  113. message_end()
  114. }
  115. }
  116. }
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  120. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  121. */
  122.  

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: roundbest
HozzászólásElküldve: 2014.01.20. 13:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.24. 13:27
Hozzászólások: 447
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
az a baj hogy nekem ez a plugin kéne.... egyszer ki irja ékezetesen egyszer meg nem ékezetesen...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 131 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole