hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 15:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 526 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 525 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: pontrendszer cs1.6
HozzászólásElküldve: 2014.02.11. 22:17 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
Hozzászólások: 252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
[cs 1.6] Hali, egy olyan pontredszert keresek ami pontokat ad az ölésért és levesz halálkor, bombalerakásért és hatástalanításért is. És rankba, top 15-ben a pontok jelennek meg!

_________________
Általam feltöltött PLUGINOK:
Kattints ide.

Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer cs1.6
HozzászólásElküldve: 2014.02.12. 06:43 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2013.10.01. 19:07
Hozzászólások: 319
Megköszönt másnak: 50 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. new g_vault
  15. new pontok[33]
  16. new tempid
  17. new name[33][32]
  18. new killp, killhsp
  19. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  20. new SyncHudObj
  21. enum shopitems
  22. {
  23. HUSZONOT,
  24. OTVEN,
  25. SZAZ,
  26. KETSZAZ,
  27. GYORSASAG,
  28. MESTER
  29. };
  30. new cvar_bolt[shopitems]
  31.  
  32. #define MAX_SHOP_ITEM 6
  33. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  34. {
  35. "",
  36. "\y+25 HP \r|%d| Pont",
  37. "\y+50 HP \r|%d| Pont",
  38. "\y+100 HP \r|%d| Pont",
  39. "\y+200 HP \r|%d| Pont",
  40. "\yGyorsaság \r|%d| Pont",
  41. "\yMesterlövész \w(WP,Scout) \r|%d| Pont"
  42. };
  43. public plugin_init() {
  44.  
  45. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  46. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  47.  
  48. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  49. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  50.  
  51. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "3")
  52. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "5")
  53. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "8")
  54.  
  55. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  56. register_clcmd("say /adas", "adas")
  57. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  58.  
  59. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  60. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  61.  
  62. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  63. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  64.  
  65. cvar_bolt[HUSZONOT] = register_cvar("bolt_1", "25")
  66. cvar_bolt[OTVEN] = register_cvar("bolt_2", "30")
  67. cvar_bolt[SZAZ] = register_cvar("bolt_3", "50")
  68. cvar_bolt[KETSZAZ] = register_cvar("bolt_4", "100")
  69. cvar_bolt[GYORSASAG] = register_cvar("bolt_5", "30")
  70. cvar_bolt[MESTER] = register_cvar("bolt_6", "45")
  71.  
  72. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  73.  
  74. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  75. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  76. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  77. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  78. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  79. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  80. new itemszam = (_:shopitems)
  81. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  82. {
  83. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  84. }
  85. }
  86. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  87. {
  88. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  89. return PLUGIN_CONTINUE;
  90.  
  91. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  92. {
  93. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  94. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^1Kaptál ^4%d ^1pontot fejlövésért!", get_pcvar_num(killhsp))
  95. }
  96. else
  97. {
  98. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  99. ColorChat(attacker, RED,"[PONTRENDSZER] ^4%d pont az ölésért!", get_pcvar_num(killp))
  100. }
  101. return PLUGIN_CONTINUE
  102. }
  103. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  104. {
  105. static Item[64]
  106.  
  107. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[PontRendszer]" )
  108. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  109.  
  110. new szTempid[10]
  111.  
  112. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  113. {
  114. num_to_str(i, szTempid, 9)
  115. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  116. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  117. }
  118. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  119. menu_display(id, Menu)
  120.  
  121. return PLUGIN_HANDLED
  122. }
  123. public Shoph(id, menu, item)
  124. {
  125. if( item == MENU_EXIT )
  126. {
  127. menu_destroy(menu)
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130. new data[6], iName[64]
  131. new access, callback
  132. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  133.  
  134. new key = str_to_num(data)
  135. new elo = is_user_alive(id)
  136. new ar[_:shopitems+1]
  137. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  138. {
  139. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  140. }
  141.  
  142. switch(key)
  143. {
  144. case 1:
  145. {
  146. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  147. {
  148. pontok[id] -= ar[key]
  149. set_user_health(id, 25)
  150. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^425 ^1HP-t!")
  151. }
  152. else
  153. {
  154. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  155. }
  156. }
  157. case 2:
  158. {
  159. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  160. {
  161. pontok[id] -= ar[key]
  162. set_user_health(id, 50)
  163. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^450 ^1HP-t!")
  164. }
  165. else
  166. {
  167. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  168. }
  169. }
  170. case 3:
  171. {
  172. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  173. {
  174. pontok[id] -= ar[key]
  175. set_user_health(id, 100)
  176. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4100 ^1HP-t!")
  177. }
  178. else
  179. {
  180. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  181. }
  182. }
  183. case 4:
  184. {
  185. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  186. {
  187. pontok[id] -= ar[key];
  188. set_user_health(id, 200)
  189. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a +^4200 ^1HP-t!")
  190. }
  191. else
  192. {
  193. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  194. }
  195. }
  196. case 5:
  197. {
  198. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  199. {
  200. pontok[id] -= ar[key]
  201. set_user_maxspeed(id, 900.0)
  202. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Gyorsaságot!")
  203. }
  204. else
  205. {
  206. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  207. }
  208. }
  209. case 6:
  210. {
  211. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  212. {
  213. pontok[id] -= ar[key]
  214. give_item(id, "give_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae");
  218. give_item(id, "weapon_awp");
  219. give_item(id, "ammo_338magnum");
  220. give_item(id, "ammo_338magnum");
  221. give_item(id, "ammo_338magnum");
  222. give_item(id, "weapon_scout");
  223. give_item(id, "ammo_762nato");
  224. give_item(id, "ammo_762nato");
  225. give_item(id, "ammo_762nato");
  226. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Megkaptad a ^4Mesterlövészt!")
  227. }
  228. else
  229. {
  230. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^1Sajnos, ^4nincs elég ^1pontod!")
  231. }
  232. }
  233. }
  234. menu_destroy(menu)
  235. return PLUGIN_HANDLED
  236. }
  237.  
  238. public mentes(id)
  239. {
  240. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  241.  
  242. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  243. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  244.  
  245. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  246. return PLUGIN_CONTINUE
  247. }
  248. public betoltes(id)
  249. {
  250. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  251.  
  252. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  253.  
  254. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  255.  
  256. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  257. return PLUGIN_CONTINUE;
  258. }
  259. public client_disconnect(id)
  260. {
  261. mentes(id);
  262. remove_task(id);
  263. pontok[id] = 0;
  264. }
  265.  
  266. public client_connect(id)
  267. {
  268. get_user_name(id, name[id], 31)
  269. betoltes(id);
  270. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  271. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  272. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  273. }
  274. public adas(id)
  275. {
  276. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  277. {
  278. new menu = menu_create("\y[Pont\rRendszer] \yKinek akarsz pontot adni? \w(10 Pont)", "menu_handler")
  279. new players[32], pnum, tempid
  280. new szName[32], szTempid[10]
  281. get_players(players, pnum)
  282. for( new i; i<pnum; i++ )
  283. {
  284. tempid = players[i];
  285. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  286. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  287. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  288.  
  289. }
  290. menu_display(id, menu, 0)
  291. }
  292. else
  293. {
  294. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod használni ezt a parancsot!")
  295. }
  296. }
  297. public menu_handler(id, menu, item)
  298. {
  299. if( item == MENU_EXIT )
  300. {
  301. menu_destroy(menu);
  302. return PLUGIN_HANDLED;
  303. }
  304.  
  305. new data[6], szName[64];
  306. new access, callback;
  307. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  308.  
  309. new tempid = str_to_num(data);
  310.  
  311. if( is_user_alive(tempid) )
  312. {
  313. pontok[tempid] += 10
  314. }
  315. client_cmd(id,"pont_adas")
  316. menu_destroy(menu);
  317. return PLUGIN_HANDLED;
  318. }
  319. public ajandek_1(id)
  320. {
  321. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  322. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^45 ^1perce!", penz)
  323. pontok[id] += penz;
  324. }
  325. public ajandek_2(id)
  326. {
  327. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  328. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár, mert itt vagy már ^410 ^1perce!", penz)
  329. pontok[id] += penz;
  330. }
  331. public ajandek_3(id)
  332. {
  333. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  334. ColorChat(id, RED, "[Pontrendszer] ^4%d ^1pont jár mert itt vagy már ^430 ^1perce!", penz)
  335. pontok[id] += penz;
  336. }
  337.  
  338. public hud()
  339. {
  340.  
  341. set_hudmessage(random(256), random(256), random(256), 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  342. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]",pontok[tempid])
  343.  
  344. }
  345.  
  346. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  347. {
  348. new count = 1, players[32]
  349. static msg[191]
  350. vformat(msg, 190, input, 3)
  351.  
  352. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  353. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  354. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  355. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  356. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  357. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  358. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  359. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  360. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  361. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  362. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  363. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  364. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  365. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  366. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  367. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  368. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  369. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  370. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  371. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  372. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  373.  
  374. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  375. {
  376. for (new i = 0; i < count; i++)
  377. {
  378. if (is_user_connected(players[i]))
  379. {
  380. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  381. write_byte(players[i])
  382. write_string(msg)
  383. message_end()
  384. }
  385. }
  386. }
  387. return PLUGIN_HANDLED
  388. }


Tessék gomb jöhet

_________________
[kozep]Kép[/kozep]
[kozep]Naponta fejlesztések ezért is megéri fel jonni!:)[/kozep]
[kozep]Troy ~ 1337. CFG[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer cs1.6
HozzászólásElküldve: 2014.02.12. 22:30 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.01. 22:19
Hozzászólások: 1697
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 302 alkalommal
Golo, ne írd már le 4x-re is kérlek! Nem véletlenül töröltem..

_________________
Valami új kezdete...
Kép
Egyedi pluginok készítése pénzért (Banki átutalás, PayPal) -> Privát üzenet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer cs1.6
HozzászólásElküldve: 2014.02.13. 10:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Itt hol kap pontot ha lerakja a bombát,felszedi a bombát,hol von le mikor meghal,top15-be hol jelzi?
Bocsi,csak nem látom benne.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: pontrendszer cs1.6
HozzászólásElküldve: 2014.02.13. 12:12 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.12.23. 06:12
Hozzászólások: 32
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Inkább használd az nvault-os skill systemet.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole