hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 05:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 554 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 554 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szerver info
HozzászólásElküldve: 2014.02.21. 15:40 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.23. 12:08
Hozzászólások: 126
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Üdv!Valaki meg tudná csinálni hogy ebben a pluginba csak a mapból vissza maradt idő,következő map ,a körök számát és az időt mutassa?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. new ctfrags = 0
  6. new tfrags = 0
  7. new g_round = 0
  8. new hud_rgb
  9. new hud_x
  10. new hud_y
  11. new hud_efct
  12. new g_Count
  13. new g_HudText
  14. new g_maxplayers
  15.  
  16. public hud(){
  17.  
  18. new ctime[64], cdate[64], map[33], nextmap[32]
  19. new red, green, blue, id
  20. new a = get_timeleft()
  21.  
  22. get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31)
  23. get_hud_color(red, green, blue)
  24. get_mapname(map,32)
  25. get_time("%H:%M:%S", ctime, 63)
  26. get_time("%Y.%m.%d", cdate, 63)
  27.  
  28. set_hudmessage(red,green,blue,get_pcvar_float(hud_x),get_pcvar_float(hud_y), get_pcvar_num(hud_efct), 1.0, 1.0)
  29. ShowSyncHudMsg(id, g_HudText, "Ido: %s | Datum: %s^nCT Fragek: %d | T Fragek: %d^nJelenlegi Map: %s | Kov. Map: %s^nMapbol Vissz. Ido: %d:%02d^nKor: %i | Jatekosok: %i/%d", ctime, cdate, ctfrags, tfrags, map, nextmap, (a / 60), (a % 60), g_round, g_Count, g_maxplayers)
  30. return PLUGIN_CONTINUE
  31. }
  32.  
  33. public plugin_init()
  34. {
  35. register_plugin("Szerver Info v2","2.0","[*CS1.6-T3AM*]")
  36. g_maxplayers = get_maxplayers()
  37. g_HudText = CreateHudSyncObj()
  38. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  39. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  40. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  41. register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
  42. set_task(1.0, "hud",0,"",0,"b")
  43. hud_rgb = register_cvar("hud_rgb", "0 255 0")
  44. hud_x = register_cvar("hud_x", "0.01")
  45. hud_y = register_cvar("hud_y", "0.18")
  46. hud_efct = register_cvar("hud_efct", "0")
  47.  
  48. return PLUGIN_CONTINUE
  49. }
  50.  
  51. public round_first()
  52.  
  53. ctfrags = 0, tfrags = 0
  54.  
  55.  
  56.  
  57. public halal()
  58.  
  59. {
  60.  
  61. static killer
  62.  
  63. killer = read_data(1);
  64.  
  65. if(get_user_team(killer) == 2)
  66.  
  67. ctfrags++
  68.  
  69. if(get_user_team(killer) == 1)
  70.  
  71. tfrags++
  72.  
  73. return PLUGIN_CONTINUE
  74.  
  75. }
  76.  
  77. public event_newround()
  78. {
  79. g_round++
  80. }
  81.  
  82. public client_putinserver(id)
  83. {
  84. g_Count++
  85. }
  86.  
  87. public client_disconnect(id)
  88. {
  89. g_Count--
  90. }
  91.  
  92. get_hud_color(&r, &g, &b) {
  93. new color[20]
  94. static red[5], green[5], blue[5]
  95. get_pcvar_string(hud_rgb, color, charsmax(color))
  96. parse(color, red, charsmax(red), green, charsmax(green), blue, charsmax(blue))
  97.  
  98. r = str_to_num(red)
  99. g = str_to_num(green)
  100. b = str_to_num(blue)
  101. }
  102.  

_________________
Hi My Name Is BANG BANG BANG!

Facebook:fb.com/kis.csaki.97

[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198105363185[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver info
HozzászólásElküldve: 2014.02.21. 15:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Teszt nem volt :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. new g_round = 0
  6. new hud_rgb
  7. new hud_x
  8. new hud_y
  9. new hud_efct
  10. new g_Count
  11. new g_HudText
  12.  
  13. public hud(){
  14.  
  15. new nextmap[32]
  16. new red, green, blue, id
  17. new a = get_timeleft()
  18.  
  19. get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31)
  20. get_hud_color(red, green, blue)
  21.  
  22. set_hudmessage(red,green,blue,get_pcvar_float(hud_x),get_pcvar_float(hud_y), get_pcvar_num(hud_efct), 1.0, 1.0)
  23. ShowSyncHudMsg(id, g_HudText, "Kov. Map: %s^nMapbol Vissz. Ido: %d:%02d^nKor: %i", nextmap, (a / 60), (a % 60), g_round, g_Count)
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25. }
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29. register_plugin("Szerver Info v2","2.0","[*CS1.6-T3AM*]")
  30. g_HudText = CreateHudSyncObj()
  31. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  32. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  33. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  34. register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
  35. set_task(1.0, "hud",0,"",0,"b")
  36. hud_rgb = register_cvar("hud_rgb", "0 255 0")
  37. hud_x = register_cvar("hud_x", "0.01")
  38. hud_y = register_cvar("hud_y", "0.18")
  39. hud_efct = register_cvar("hud_efct", "0")
  40.  
  41. return PLUGIN_CONTINUE
  42. }
  43.  
  44. public event_newround()
  45. {
  46. g_round++
  47. }
  48.  
  49. public client_putinserver(id)
  50. {
  51. g_Count++
  52. }
  53.  
  54. public client_disconnect(id)
  55. {
  56. g_Count--
  57. }
  58.  
  59. get_hud_color(&r, &g, &b) {
  60. new color[20]
  61. static red[5], green[5], blue[5]
  62. get_pcvar_string(hud_rgb, color, charsmax(color))
  63. parse(color, red, charsmax(red), green, charsmax(green), blue, charsmax(blue))
  64.  
  65. r = str_to_num(red)
  66. g = str_to_num(green)
  67. b = str_to_num(blue)
  68. }
  69.  

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver info
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 08:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.23. 12:08
Hozzászólások: 126
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Nem jó :/// Átalakitásnál nincs error meg semmi csak mikor be rakom akkor nem ir semmit.

_________________
Hi My Name Is BANG BANG BANG!

Facebook:fb.com/kis.csaki.97

[steam]http://steamcommunity.com/profiles/76561198105363185[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szerver info
HozzászólásElküldve: 2014.02.22. 13:58 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3.  
  4. new g_round = 0
  5. new hud_rgb
  6. new hud_x
  7. new hud_y
  8. new hud_efct
  9. new g_HudText
  10.  
  11.  
  12. public hud(){
  13.  
  14. new nextmap[32], ctime[64]
  15. new red, green, blue, id
  16. new a = get_timeleft()
  17.  
  18. get_cvar_string("amx_nextmap", nextmap, 31)
  19. get_hud_color(red, green, blue)
  20. get_time("%H:%M:%S", ctime, 63)
  21.  
  22. set_hudmessage(red,green,blue,get_pcvar_float(hud_x),get_pcvar_float(hud_y), get_pcvar_num(hud_efct), 1.0, 1.0)
  23. ShowSyncHudMsg(id, g_HudText, "Ido: %s^nKov. Map: %s^nMapbol Vissz. Ido: %d:%02d^nKor: %i", ctime, nextmap, (a / 60), (a % 60), g_round)
  24. return PLUGIN_CONTINUE;
  25. }
  26.  
  27. public plugin_init()
  28. {
  29. register_plugin("Szerver Info v2","2.0","[*CS1.6-T3AM*]")
  30. g_HudText = CreateHudSyncObj()
  31. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1&Restart_Round_")
  32. register_logevent("round_first", 2, "0=World triggered", "1=Game_Commencing")
  33. register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
  34. set_task(1.0, "hud",0,"",0,"b")
  35. hud_rgb = register_cvar("hud_rgb", "0 255 0")
  36. hud_x = register_cvar("hud_x", "0.01")
  37. hud_y = register_cvar("hud_y", "0.18")
  38. hud_efct = register_cvar("hud_efct", "0")
  39.  
  40. return PLUGIN_CONTINUE
  41. }
  42.  
  43. public round_first()
  44. {
  45. g_round = 0
  46. }
  47.  
  48.  
  49. public event_newround()
  50. {
  51. g_round++
  52. }
  53.  
  54.  
  55. get_hud_color(&r, &g, &b) {
  56. new color[20]
  57. static red[5], green[5], blue[5]
  58. get_pcvar_string(hud_rgb, color, charsmax(color))
  59. parse(color, red, charsmax(red), green, charsmax(green), blue, charsmax(blue))
  60.  
  61. r = str_to_num(red)
  62. g = str_to_num(green)
  63. b = str_to_num(blue)
  64. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole