hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.12. 19:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 566 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 566 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang rendzser
HozzászólásElküldve: 2014.02.24. 17:32 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Hello.Valaki tudna nekem csinálni egy rangrendszert?
Lényege:
10-szint van,ezt a 10 szintet öléssel lehetne elérni pl:100alatt BOT 100fölött-200ig KEzdo..stb 1000-ig
Szintekhez kapcsolódna egy külön dolog pl: minél több szintet lépsz annál több a hpd pl:2szinten vagy akkor van 120hpd(ugyebár 20-at kaptál +-ba)(Minden szint növekedésnél +10hp)
Az Adminnak alapból van 150hpja,de ő nem tud szintet lépni tehát ő ugymond "mentesül" ez allol
Bal oldalt a képernyőn kiirja h milyen szinten van PL:
2.Szintű vagy[Kezdő]
3szinthez kell:58ölés


1.Szint Bot :100 ölés alatt
2.szint Kezdő 101-200 ölés között, neki van alapból 120hpja
3.Szint Haladó 201-300 ölés között, neki van alapból 130hpja
4.Szint Félprofi 301-400 ölés között,neki van alapból 140hpja
5.szint Profi 401-500 ölés között,neki van alapból 150hp-ja +1deagle
6.szint Tanítvány 501-600 ölés között,neki van alapból 160hp-ja +1deagle
7.szint Tanár 601-700 ölés között,neki van alapból 170hpja, +1deagle,+2flash
8.szint Mester 701-800 ölés között,neki van alapból 180hpja, +1deagle,+2flash
9.szint Isten 801-900 ölés között ,neki van alapból 190hpja, +1deagle,+2flash,+1heg
10.szint Legyőzhetetlen 901-1000 ölés között ,neki van alapból 190hpja, +1deagle,+2flash,+1heg,és 3ugrása.


Bal oldalt a képernyőn Kiírja a szintjét és hogy hány ölés kell a következőhözz


A Szintet névre mentené és mondjuk a configs mappába lenne egy txt.-t amiben benne van a játékos neve és rangja

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendzser
HozzászólásElküldve: 2014.02.24. 20:28 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.23. 14:55
Hozzászólások: 162
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 27 alkalommal
V1.0:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < fun >
  3. #include < cstrike >
  4.  
  5. new kill[33],level[33]
  6.  
  7. #define ADMIN_FLAG ADMIN_KICK
  8.  
  9. new szintleiras[64][33]
  10.  
  11. new const LEVEL_KILL[] = {
  12. 0,101,201,301,401,501,601,701,801,901
  13. }
  14. public client_PreThink( id ) {
  15. new KELL = LEVEL_KILL[level[id]+1] - kill[id]
  16. new KOVETKEZO_SZINT = level[id] += 1
  17. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  18. show_hudmessage(id, "%d Szintu vagy [%s]^n%d Szinthez kell: %d oles",level[ id ],szintleiras[ id ],KOVETKEZO_SZINT,KELL)
  19. }
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin("Level HP system", "1.0.0", "SN")
  22.  
  23. register_event("DeathMsg","edeath","a")
  24. }
  25. public edeath( id ) {
  26. id = read_data(1)
  27. if(get_user_flags( id ) != ADMIN_FLAG ) {
  28. kill[ id ] += 1
  29. while( kill[ id ] >= LEVEL_KILL[ level[ id ] ] ) {
  30. level[ id ] += 1
  31. set_hudmessage(85, 255, 212, 0.0, -1.0, 0, 6.0, 12.0)
  32. show_hudmessage(id, "Szintet leptel!")
  33. }
  34. }
  35. }
  36. public client_spawn( id ) {
  37. if(get_user_flags( id ) == ADMIN_FLAG ) {
  38. set_user_health(id,150)
  39. return PLUGIN_CONTINUE
  40. }
  41. if( level[ id ] == 1) szintleiras[ id ] = "Bot"
  42. if( level[ id ] == 2 ) {
  43. set_user_health( id , 120 )
  44. szintleiras[id] = "Kezdo"
  45. }
  46. if( level[ id ] == 3 ) {
  47. set_user_health( id , 130)
  48. szintleiras[id] = "Halado"
  49. }
  50. if( level[ id ] == 4 ) {
  51. set_user_health( id , 140)
  52. szintleiras[id] = "Felprofi"
  53. }
  54. if( level[ id ] == 5 ) {
  55. set_user_health( id , 150)
  56. szintleiras[id] = "Profi"
  57. give_item(id, "weapon_deagle")
  58. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
  59. }
  60. if( level[ id ] == 6 ) {
  61. set_user_health( id , 160)
  62. szintleiras[ id ] = "Tanitvany"
  63. give_item(id, "weapon_deagle")
  64. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
  65.  
  66. }
  67. if( level[ id ] == 7 ) {
  68. set_user_health( id , 170)
  69. szintleiras[ id ] = "Tanar"
  70. give_item(id, "weapon_deagle")
  71. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
  72.  
  73. give_item(id, "weapon_flashbang")
  74. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2)
  75.  
  76. }
  77. if( level[ id ] == 8 ) {
  78. set_user_health( id , 180)
  79. szintleiras[ id ] = "Mester"
  80. give_item(id, "weapon_deagle")
  81. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
  82.  
  83. give_item(id, "weapon_flashbang")
  84. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2)
  85.  
  86. }
  87. if( level[ id ] == 9 ) {
  88. set_user_health( id , 190)
  89. szintleiras[ id ] = "Isten"
  90. give_item(id, "weapon_deagle")
  91. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
  92.  
  93. give_item(id, "weapon_flashbang")
  94. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2)
  95.  
  96. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  97.  
  98. }
  99. if( level[ id ] == 10 ) {
  100. set_user_health( id , 190)
  101. szintleiras[ id ] = "Legyozhetetlen"
  102. give_item(id, "weapon_deagle")
  103. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,32)
  104.  
  105. give_item(id, "weapon_flashbang")
  106. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,2)
  107.  
  108. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  109.  
  110. }
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }


ui.: crazy,látom te segítő kész vagy,vagy akárki,aki ért hozzá,és van kedve:
Beleírná a mentést? (Bocsi,nem értek hozzá,nem volt kedvem már :) de ha senki nem csinálja meg akkor majd később beleírom.)

Elvileg csak annyi a baja hogy nem menti.

_________________
Fehér lányra nézni fault,fehér lányhoz szólni technikai fault,fehér lányhoz érni,na azért lincselés jár!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendzser
HozzászólásElküldve: 2014.02.24. 20:31 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Találtam egy ilyet amiben elvileg van,talán ez segít benne,Köszi majd letesztelem


Ezt találtam ebbe elvileg benne van:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "author"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new alive[11]
  11. new strName[191]
  12. new strText[191]
  13. new maxPlayers
  14. new sayText
  15. new teamInfo
  16. new gVault;
  17. new vKey[ 64 ];
  18. new vData[ 64 ];
  19. new piname[32];
  20.  
  21. new kills[32];
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25. register_clcmd("say", "HookSayCommands")
  26. register_clcmd("say_team", "HookTeamSayCommands")
  27.  
  28. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  29. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  30. maxPlayers = get_maxplayers()
  31. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  32.  
  33. register_event( "DeathMsg", "hahahahalalhahaha", "a" );
  34. }
  35.  
  36. public client_connect(id)
  37. {
  38. kills[id] = 0;
  39. ment(id)
  40. }
  41. public client_disconnect(id)
  42. ment(id)
  43.  
  44. stock ment( index )
  45. {
  46. /* --| Vault megnyitás */
  47. gVault = nvault_open( "fearpontok" );
  48.  
  49. /* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
  50. if( gVault == INVALID_HANDLE )
  51. {
  52. set_fail_state( "WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
  53. }
  54.  
  55. /* --| Játékos név */
  56. get_user_name( index, piname, charsmax( piname ) );
  57.  
  58. /* --| Beallitasok oszt bezaras */
  59. formatex( vKey, charsmax( vKey ), "%sOLES", piname );
  60. formatex( vData, charsmax( vData ), "%d", kills[ index ] );
  61. nvault_set( gVault, vKey, vData );
  62. nvault_close( gVault );
  63. }
  64. stock betolt( index )
  65. {
  66. /* --| Megnyitas */
  67. gVault = nvault_open( "fearpontok" );
  68.  
  69. /* --| Ha vault visszateres -1, akkor hagyja abba ezt a szart */
  70. if( gVault == INVALID_HANDLE )
  71. {
  72. set_fail_state( "WHATTHEFUCK ERROR: =-> Invalid-Handle" );
  73. }
  74.  
  75. /* --| jatekos neve */
  76. get_user_name( index, piname, charsmax( piname ) );
  77.  
  78. /* --| Beallitasok oszt bezaras */
  79. formatex( vKey, charsmax( vKey ), "%sOLES", piname );
  80. kills[ index ] = nvault_get( gVault, vKey );
  81. nvault_close( gVault );
  82. }
  83.  
  84. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  85. {
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88.  
  89. public hahahahalalhahaha()
  90. {
  91. new killer = read_data( 1 );
  92. new victim = read_data( 2 );
  93.  
  94. if(killer == victim)
  95. {
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98.  
  99. kills[killer]++
  100.  
  101.  
  102. return PLUGIN_CONTINUE;
  103. }
  104.  
  105. public HookSayCommands(id)
  106. {
  107. read_args(message, 191)
  108. remove_quotes(message)
  109. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111.  
  112.  
  113. new name[32]
  114. get_user_name (id, name, 31)
  115.  
  116. new isAlive
  117.  
  118. if (is_user_alive (id))
  119. {
  120. isAlive = 1
  121. alive = "^x01"
  122. }
  123. else
  124. {
  125. isAlive = 0
  126. alive = "^x01*HALOTT* "
  127. }
  128.  
  129. static color[10]
  130.  
  131. new rang[32];
  132. if(kills[id] < 10)
  133. rang = "Rangtalan"
  134. else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
  135. rang = "Kezdo"
  136. else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
  137. rang = "Halado"
  138. else if(kills[id] >= 30)
  139. rang = "Profi"
  140.  
  141. //Rang+Name
  142. get_user_team (id, color, 9)
  143. format (strName, 191, "%s^x04[%s]^x03%s", alive, rang, name)
  144. format (strText, 191, "%s", message)
  145. format (message, 191, "%s^x01 : %s", strName, strText)
  146. sendMessage (color, isAlive)
  147.  
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150.  
  151. public HookTeamSayCommands(id)
  152. {
  153. new playerTeam = get_user_team(id)
  154. new playerTeamName[19]
  155.  
  156. switch (playerTeam)
  157. {
  158. case 1:
  159. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  160.  
  161. case 2:
  162. copy (playerTeamName, 18, "Zsaru")
  163.  
  164. default:
  165. copy (playerTeamName, 9, "Nezo")
  166. }
  167.  
  168. read_args(message, 191)
  169. remove_quotes(message)
  170. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  171. return PLUGIN_CONTINUE
  172.  
  173.  
  174. new name[32]
  175. get_user_name (id, name, 31)
  176.  
  177. new isAlive
  178.  
  179. if (is_user_alive (id))
  180. {
  181. isAlive = 1
  182. alive = "^x01"
  183. }
  184. else
  185. {
  186. isAlive = 0
  187. alive = "^x01*HALOTT* "
  188. }
  189.  
  190. static color[10]
  191.  
  192. new rang[32];
  193. if(kills[id] < 10)
  194. rang = "Rangtalan"
  195. else if(kills[id] >= 10 && kills[id] < 20)
  196. rang = "Kezdo"
  197. else if(kills[id] >= 20 && kills[id] < 30)
  198. rang = "Halado"
  199. else if(kills[id] >= 30)
  200. rang = "Profi"
  201.  
  202. //Rang+Name
  203. get_user_team (id, color, 9)
  204. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[%s]^x03%s", alive, playerTeamName, rang, name)
  205. format (strText, 191, "%s", message)
  206. format (message, 191, "%s^x01 : %s", strName, strText)
  207. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  208.  
  209. return PLUGIN_CONTINUE
  210. }
  211.  
  212. public sendMessage (color[], alive)
  213. {
  214. new teamName[10]
  215.  
  216. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  217. {
  218. if (!is_user_connected(player))
  219. continue
  220.  
  221. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
  222. {
  223. get_user_team (player, teamName, 9)
  224.  
  225. changeTeamInfo (player, color)
  226.  
  227. writeMessage (player, message)
  228.  
  229. changeTeamInfo (player, teamName)
  230. }
  231. }
  232. }
  233.  
  234.  
  235. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  236. {
  237. new teamName[10]
  238.  
  239. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  240. {
  241. if (!is_user_connected(player))
  242. continue
  243.  
  244. if (get_user_team(player) == playerTeam)
  245. {
  246. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player))
  247. {
  248. get_user_team (player, teamName, 9)
  249.  
  250. changeTeamInfo (player, color)
  251.  
  252. writeMessage (player, message)
  253.  
  254. changeTeamInfo (player, teamName)
  255. }
  256. }
  257. }
  258. }
  259.  
  260.  
  261. public changeTeamInfo (player, team[])
  262. {
  263. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  264. write_byte (player)
  265. write_string (team)
  266. message_end()
  267. }
  268.  
  269.  
  270. public writeMessage (player, message[])
  271. {
  272. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  273. write_byte (player)
  274. write_string (message)
  275. message_end ()
  276. }


UI:vannak hibák:
-Admin ként nincsen 150hpm
-Nem írja ki oldalt a szintemet


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendzser
HozzászólásElküldve: 2014.02.24. 21:06 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.12.23. 06:12
Hozzászólások: 32
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
Miért nem használtok Skill Point Systemet? Igaz az nem ad extra dolgokat, de sztem felesleges is. Bár a te szervered nincs közöm hozzá. Gyúrd össze a két postolt source kódot és meg is van. Enjoy.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendzser
HozzászólásElküldve: 2014.02.25. 14:39 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Ha értenék hozzá megcsinálnám,esetleg linkelnéd amire gondolsz?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendzser
HozzászólásElküldve: 2014.02.27. 00:15 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.12.23. 06:12
Hozzászólások: 32
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
gyurc1111 írta:
Ha értenék hozzá megcsinálnám,esetleg linkelnéd amire gondolsz?


https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=191708


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendzser
HozzászólásElküldve: 2014.02.27. 04:52 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.01.04. 18:31
Hozzászólások: 326
Megköszönt másnak: 79 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Ez mit tud?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendzser
HozzászólásElküldve: 2014.02.27. 13:54 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2012.10.09. 13:48
Hozzászólások: 1439
Megköszönték neki: 174 alkalommal
gyurc1111 írta:
Ez mit tud?

Idézet:
The plugin basically gives you skillpoints for when you kill, plant, disarm or when your team wins the round. These points are stored in a database within the server and all SkillPoints are customizable by cvars.

_________________
Minden jót! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang rendzser
HozzászólásElküldve: 2014.02.27. 23:08 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.12.23. 06:12
Hozzászólások: 32
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 3 alkalommal
http://translate.google.com


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 43 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole