hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 15:45



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 538 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 538 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: VIP +MENÜ ITEM
HozzászólásElküldve: 2014.03.02. 18:21 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.02. 14:21
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Helló!Tudna nekem segíteni valaki?
A VIP-s pluginnal kapcsolatba.
Megoldható-e az hogy ne csak AK és M4 legyen a fegyver választó menüben?
Lehetne mondjuk WP,MP5,FAMAS,GALIL,SCOUT,AUG...stb. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "author"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.  
  14. // Add your code here...
  15. }
  16. #define DAMAGE_RECIEVED
  17.  
  18. #include <amxmodx>
  19.  
  20. #include <amxmisc>
  21.  
  22. #include <cstrike>
  23.  
  24. #include <fun>
  25.  
  26.  
  27.  
  28. static const COLOR[] = "^x04" //green
  29.  
  30. static const CONTACT[] = ""
  31.  
  32. new maxplayers
  33.  
  34. new gmsgSayText
  35.  
  36. new mpd, mkb, mhb
  37.  
  38. new g_MsgSync
  39.  
  40. new health_add
  41.  
  42. new health_hs_add
  43.  
  44. new health_max
  45.  
  46. new nKiller
  47.  
  48. new nKiller_hp
  49.  
  50. new nHp_add
  51.  
  52. new nHp_max
  53.  
  54. new g_awp_active
  55.  
  56. new g_menu_active
  57.  
  58. new CurrentRound
  59.  
  60. new bool:HasC4[33]
  61.  
  62. #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<9) // Keys: 1234567890
  63.  
  64. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  65.  
  66. new g_MsgSync2
  67.  
  68. #endif
  69.  
  70.  
  71.  
  72. public plugin_ini()
  73.  
  74. {
  75.  
  76. register_plugin("VIP Eng Version", "3.0", "Dunno")
  77.  
  78. mpd = register_cvar("money_per_damage","3")
  79.  
  80. mkb = register_cvar("money_kill_bonus","200")
  81.  
  82. mhb = register_cvar("money_hs_bonus","500")
  83.  
  84. health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")
  85.  
  86. health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "30")
  87.  
  88. health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
  89.  
  90. g_awp_active = register_cvar("awp_active", "1")
  91.  
  92. g_menu_active = register_cvar("menu_active", "1")
  93.  
  94. register_event("Damage","Damage","b")
  95.  
  96. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  97.  
  98. register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")
  99.  
  100. register_clcmd("awp","HandleCmd")
  101.  
  102. register_clcmd("sg550","HandleCmd")
  103.  
  104. register_clcmd("g3sg1","HandleCmd")
  105.  
  106. register_clcmd("say /wantvip","ShowMotd")
  107.  
  108. maxplayers = get_maxplayers()
  109.  
  110. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  111.  
  112. register_clcmd("say", "handle_say")
  113.  
  114. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  115.  
  116. register_logevent("LogEvent_RoundStart", 2, "1=Round_Start" );
  117.  
  118. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w")
  119.  
  120. register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_C");
  121.  
  122. register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
  123.  
  124. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  125.  
  126. g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
  127.  
  128. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  129.  
  130. g_MsgSync2 = CreateHudSyncObj()
  131.  
  132. #endif
  133.  
  134. }
  135.  
  136.  
  137.  
  138. public on_damage(id)
  139.  
  140. {
  141.  
  142. new attacker = get_user_attacker(id)
  143.  
  144.  
  145.  
  146. #if defined DAMAGE_RECIEVED
  147.  
  148. // id should be connected if this message is sent, but lets check anyway
  149.  
  150. if ( is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker) )
  151.  
  152. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  153.  
  154. {
  155.  
  156. new damage = read_data(2)
  157.  
  158.  
  159.  
  160. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  161.  
  162. ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync2, "%i^n", damage)
  163.  
  164. #else
  165.  
  166. if ( is_user_connected(attacker) && if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H) )
  167.  
  168. {
  169.  
  170. new damage = read_data(2)
  171.  
  172. #endif
  173.  
  174. set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  175.  
  176. ShowSyncHudMsg(attacker, g_MsgSync, "%i^n", damage)
  177.  
  178. }
  179.  
  180. }
  181.  
  182.  
  183.  
  184. public Damage(id)
  185.  
  186. {
  187.  
  188. new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
  189.  
  190. if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
  191.  
  192. if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
  193.  
  194. {
  195.  
  196. new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
  197.  
  198. if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
  199.  
  200. cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
  201.  
  202. }
  203.  
  204. }
  205.  
  206.  
  207.  
  208. public death_msg()
  209.  
  210. {
  211.  
  212. if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
  213.  
  214. }
  215.  
  216.  
  217.  
  218. public LogEvent_RoundStart()
  219.  
  220. {
  221.  
  222. CurrentRound++;
  223.  
  224. new players[32], player, pnum;
  225.  
  226. get_players(players, pnum, "a");
  227.  
  228. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  229.  
  230. {
  231.  
  232. player = players[i];
  233.  
  234. if(is_user_alive(player) && get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
  235.  
  236. {
  237.  
  238. give_item(player, "weapon_hegrenade")
  239.  
  240. give_item(player, "weapon_flashbang")
  241.  
  242. give_item(player, "weapon_flashbang")
  243.  
  244. give_item(player, "weapon_smokegrenade")
  245.  
  246. give_item(player, "item_assaultsuit")
  247.  
  248. give_item(player, "item_thighpack")
  249.  
  250.  
  251.  
  252. if (!get_pcvar_num(g_menu_active))
  253.  
  254. return PLUGIN_CONTINUE
  255.  
  256.  
  257.  
  258. if(CurrentRound >= 3)
  259.  
  260. {
  261.  
  262. Showrod(player);
  263.  
  264. }
  265.  
  266. }
  267.  
  268. }
  269.  
  270. return PLUGIN_HANDLED
  271.  
  272. }
  273.  
  274.  
  275.  
  276. public Event_RoundRestart()
  277.  
  278. {
  279.  
  280. CurrentRound=0;
  281.  
  282. }
  283.  
  284.  
  285.  
  286. public hook_death()
  287.  
  288. {
  289.  
  290. // Killer id
  291.  
  292. nKiller = read_data(1)
  293.  
  294.  
  295.  
  296. if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
  297.  
  298. {
  299.  
  300. nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
  301.  
  302. }
  303.  
  304. else
  305.  
  306. nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
  307.  
  308. nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
  309.  
  310. // Updating Killer HP
  311.  
  312. if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))
  313.  
  314. return;
  315.  
  316.  
  317.  
  318. nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
  319.  
  320. nKiller_hp += nHp_add
  321.  
  322. // Maximum HP check
  323.  
  324. if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
  325.  
  326. set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
  327.  
  328. // Hud message "Healed +15/+30 hp"
  329.  
  330. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
  331.  
  332. show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
  333.  
  334. // Screen fading
  335.  
  336. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
  337.  
  338. write_short(1<<10)
  339.  
  340. write_short(1<<10)
  341.  
  342. write_short(0x0000)
  343.  
  344. write_byte(0)
  345.  
  346. write_byte(0)
  347.  
  348. write_byte(200)
  349.  
  350. write_byte(75)
  351.  
  352. message_end()
  353.  
  354.  
  355.  
  356. }
  357.  
  358.  
  359.  
  360. public Showrod(id) {
  361.  
  362. show_menu(id, Keysrod, "[I'm HappY][VIP] fegyverek^n\w1. M4A1+Desert ^n\w2. AK47+Desert^n0. Kilepes^n", -1, "rod") // Display menu
  363.  
  364. }
  365.  
  366. public Pressedrod(id, key) {
  367.  
  368. /* Menu:
  369.  
  370. * VIP Menu
  371.  
  372. * 1. Get M4A1+Deagle
  373.  
  374. * 2. Get AK47+Deagle
  375.  
  376. * 0. Exit
  377.  
  378. */
  379.  
  380. switch (key) {
  381.  
  382. case 0: {
  383.  
  384. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  385.  
  386. HasC4[id] = true;
  387.  
  388. else
  389.  
  390. HasC4[id] = false;
  391.  
  392.  
  393.  
  394. strip_user_weapons (id)
  395.  
  396. give_item(id,"weapon_m4a1")
  397.  
  398. give_item(id,"ammo_556nato")
  399.  
  400. give_item(id,"ammo_556nato")
  401.  
  402. give_item(id,"ammo_556nato")
  403.  
  404. give_item(id,"weapon_deagle")
  405.  
  406. give_item(id,"ammo_50ae")
  407.  
  408. give_item(id,"ammo_50ae")
  409.  
  410. give_item(id,"ammo_50ae")
  411.  
  412. give_item(id,"ammo_50ae")
  413.  
  414. give_item(id,"ammo_50ae")
  415.  
  416. give_item(id,"ammo_50ae")
  417.  
  418. give_item(id,"ammo_50ae")
  419.  
  420. give_item(id,"weapon_knife")
  421.  
  422. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  423.  
  424. give_item(id, "weapon_flashbang");
  425.  
  426. give_item(id, "weapon_flashbang");
  427.  
  428. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  429.  
  430. give_item(id, "item_assaultsuit");
  431.  
  432. give_item(id, "item_thighpack");
  433.  
  434. client_print(id, print_center, "Megvan! M4+Deagle csomag csak a tied!:)")
  435.  
  436.  
  437.  
  438. if (HasC4[id])
  439.  
  440. {
  441.  
  442. give_item(id, "weapon_c4");
  443.  
  444. cs_set_user_plant( id );
  445.  
  446. }
  447.  
  448. }
  449.  
  450. case 1: {
  451.  
  452. if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)
  453.  
  454. HasC4[id] = true;
  455.  
  456. else
  457.  
  458. HasC4[id] = false;
  459.  
  460.  
  461.  
  462. strip_user_weapons (id)
  463.  
  464. give_item(id,"weapon_ak47")
  465.  
  466. give_item(id,"ammo_762nato")
  467.  
  468. give_item(id,"ammo_762nato")
  469.  
  470. give_item(id,"ammo_762nato")
  471.  
  472. give_item(id,"weapon_deagle")
  473.  
  474. give_item(id,"ammo_50ae")
  475.  
  476. give_item(id,"ammo_50ae")
  477.  
  478. give_item(id,"ammo_50ae")
  479.  
  480. give_item(id,"ammo_50ae")
  481.  
  482. give_item(id,"ammo_50ae")
  483.  
  484. give_item(id,"ammo_50ae")
  485.  
  486. give_item(id,"ammo_50ae")
  487.  
  488. give_item(id,"weapon_knife")
  489.  
  490. give_item(id,"weapon_hegrenade")
  491.  
  492. give_item(id, "weapon_flashbang");
  493.  
  494. give_item(id, "weapon_flashbang");
  495.  
  496. give_item(id, "weapon_smokegrenade");
  497.  
  498. give_item(id, "item_assaultsuit");
  499.  
  500. give_item(id, "item_thighpack");
  501.  
  502. client_print(id, print_center, "Megvan! AK+Deagle csomag csak a tied!:)")
  503.  
  504.  
  505.  
  506. if (HasC4[id])
  507.  
  508. {
  509.  
  510. give_item(id, "weapon_c4");
  511.  
  512. cs_set_user_plant( id );
  513.  
  514. }
  515.  
  516. }
  517.  
  518. case 9: {
  519.  
  520. }
  521.  
  522. }
  523.  
  524. return PLUGIN_CONTINUE
  525.  
  526. }
  527.  
  528.  
  529.  
  530. public HandleCmd(id){
  531.  
  532. if (!get_pcvar_num(g_awp_active))
  533.  
  534. return PLUGIN_CONTINUE
  535.  
  536. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  537.  
  538. return PLUGIN_CONTINUE
  539.  
  540. client_print(id, print_center, "WP kene vegyel VIP-et!:P")
  541.  
  542. return PLUGIN_HANDLED
  543.  
  544. }
  545.  
  546.  
  547.  
  548. public ShowMotd(id)
  549.  
  550. {
  551.  
  552. show_motd(id, "vip.txt")
  553.  
  554. }
  555.  
  556. public client_authorized(id)
  557.  
  558. {
  559.  
  560. set_task(30.0, "PrintText" ,id)
  561.  
  562. }
  563.  
  564. public PrintText(id)
  565.  
  566. {
  567.  
  568. client_print(id, print_chat, "[VIP] Vip akarsz lenni? Ird be /wantvip")
  569.  
  570. }
  571.  
  572.  
  573.  
  574. public handle_say(id) {
  575.  
  576. new said[192]
  577.  
  578. read_args(said,192)
  579.  
  580. if( ( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1 ) || contain(said, "/vips") != -1 )
  581.  
  582. set_task(0.1,"print_adminlist",id)
  583.  
  584. return PLUGIN_CONTINUE
  585.  
  586. }
  587.  
  588.  
  589.  
  590. public print_adminlist(user)
  591.  
  592. {
  593.  
  594. new adminnames[33][32]
  595.  
  596. new message[256]
  597.  
  598. new contactinfo[256], contact[112]
  599.  
  600. new id, count, x, len
  601.  
  602.  
  603.  
  604. for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
  605.  
  606. if(is_user_connected(id))
  607.  
  608. if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
  609.  
  610. get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
  611.  
  612.  
  613.  
  614. len = format(message, 255, "%s Online VIP: ",COLOR)
  615.  
  616. if(count > 0) {
  617.  
  618. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  619.  
  620. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  621.  
  622. if(len > 96 ) {
  623.  
  624. print_message(user, message)
  625.  
  626. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  627.  
  628. }
  629.  
  630. }
  631.  
  632. print_message(user, message)
  633.  
  634. }
  635.  
  636. else {
  637.  
  638. len += format(message[len], 255-len, "Nincs online VIP.")
  639.  
  640. print_message(user, message)
  641.  
  642. }
  643.  
  644.  
  645.  
  646. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  647.  
  648. if(contact[0]) {
  649.  
  650. format(contactinfo, 111, "%s Szerver adminisztratorok -- %s", COLOR, contact)
  651.  
  652. print_message(user, contactinfo)
  653.  
  654. }
  655.  
  656. }
  657.  
  658.  
  659.  
  660. print_message(id, msg[]) {
  661.  
  662. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  663.  
  664. write_byte(id)
  665.  
  666. write_string(msg)
  667.  
  668. message_end()
  669.  
  670. }
  671. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  672. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1063\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  673. */
  674.  



előre is köszönöm

_________________
I'm a CsillámPóni*_*


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára rivig 2014.03.02. 19:17-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP +MENÜ ITEM
HozzászólásElküldve: 2014.03.02. 18:27 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Mutasd a plugin forráskódját. Anélkül senki nem fog segíteni neked. Amúgy a kérdésre a válasz igen, megoldható.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP +MENÜ ITEM
HozzászólásElküldve: 2014.03.02. 18:58 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.02. 14:21
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
beraktam

_________________
I'm a CsillámPóni*_*


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP +MENÜ ITEM
HozzászólásElküldve: 2014.03.02. 19:40 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott: 2011.06.01. 21:11
Hozzászólások: 7962
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 535 alkalommal
Ha megkérlek elküldöd nekem privátba? Nagyon sok a sorok közötti üres sor, és így nem látom át.

_________________
http://www.easyrankup.eu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: VIP +MENÜ ITEM
HozzászólásElküldve: 2014.03.02. 19:54 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.02. 14:21
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
ELküldtem. :)

_________________
I'm a CsillámPóni*_*


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole