hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.21. 00:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 830 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 829 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Admin Knife!
HozzászólásElküldve: 2014.03.16. 10:21 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.02. 14:21
Hozzászólások: 19
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Ebbe valaki bele tudna irni hogy csak annak érvényesek a beállitások akinek van amx_kick C joga? elore is thanks
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define CUSTOM_MODELS 0
  2.  
  3. #define CUSTOM_SOUNDS 0
  4.  
  5.  
  6.  
  7. #if ( CUSTOM_MODELS )
  8.  
  9. new MODEL_VIEW[] = "models/v_knife.mdl"
  10.  
  11. new MODEL_PLAYER[] = "models/p_knife.mdl"
  12.  
  13. #endif
  14.  
  15.  
  16.  
  17. new SOUND_SLASH1[] = "weapon/knife_slash1.wav"
  18.  
  19. new SOUND_SLASH2[] = "weapon/knife_slash2.wav"
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new SOUND_HIT1[] = "weapon/knife_hit1.wav"
  24.  
  25. new SOUND_HIT2[] = "weapon/knife_hit2.wav"
  26.  
  27. new SOUND_HIT3[] = "weapon/knife_hit3.wav"
  28.  
  29. new SOUND_HIT4[] = "weapon/knife_hit4.wav"
  30.  
  31. new SOUND_STAB[] = "weapon/knife_stab.wav"
  32.  
  33.  
  34.  
  35. new SOUND_DEPLOY[] = "weapon/knife_deploy1.wav"
  36.  
  37. new SOUND_HITWALL[] = "weapon/knife_hitwall1.wav"
  38.  
  39.  
  40.  
  41. /* DO NOT EDIT BEYOND THIS LINE UNLESS YOU KNOW WHAT YOU ARE DOING */
  42.  
  43.  
  44.  
  45. #include <amxmodx>
  46.  
  47. #include <fakemeta>
  48.  
  49. #include <engine>
  50.  
  51.  
  52.  
  53. new PLUGIN_NAME[] = "AIO Knife Plugin"
  54.  
  55. new PLUGIN_AUTHOR[] = "Cheap_Suit"
  56.  
  57. new PLUGIN_VERSION[] = "1.4"
  58.  
  59.  
  60.  
  61. public plugin_init()
  62.  
  63. {
  64.  
  65. register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
  66.  
  67.  
  68.  
  69. register_cvar( "amx_knife_boost", "0.0" )
  70.  
  71. register_cvar( "amx_knife_damage", "0.0" )
  72.  
  73. register_cvar( "amx_knife_jump", "0.0" )
  74.  
  75.  
  76.  
  77. register_event( "CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1" )
  78.  
  79. register_event( "Damage", "Event_Damage", "b", "2!0" )
  80.  
  81.  
  82.  
  83. #if (CUSTOM_SOUNDS)
  84.  
  85. register_forward( FM_EmitSound, "fw_EmitSound" )
  86.  
  87. #endif
  88.  
  89. }
  90.  
  91.  
  92.  
  93. public plugin_precache()
  94.  
  95. {
  96.  
  97. #if ( CUSTOM_MODELS )
  98.  
  99. precache_model( MODEL_VIEW )
  100.  
  101. precache_model( MODEL_PLAYER )
  102.  
  103. #endif
  104.  
  105.  
  106.  
  107. #if ( CUSTOM_SOUNDS )
  108.  
  109. precache_sound( SOUND_SLASH1 )
  110.  
  111. precache_sound( SOUND_SLASH2 )
  112.  
  113. precache_sound( SOUND_HIT1 )
  114.  
  115. precache_sound( SOUND_HIT2 )
  116.  
  117. precache_sound( SOUND_HIT3 )
  118.  
  119. precache_sound( SOUND_HIT4 )
  120.  
  121. precache_sound( SOUND_DEPLOY )
  122.  
  123. precache_sound( SOUND_HITWALL )
  124.  
  125. #endif
  126.  
  127. }
  128.  
  129.  
  130.  
  131. public Event_CurWeapon( id )
  132.  
  133. {
  134.  
  135. if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
  136.  
  137. return PLUGIN_CONTINUE
  138.  
  139.  
  140.  
  141. new WeaponID = read_data( 2 )
  142.  
  143. if ( WeaponID != CSW_KNIFE )
  144.  
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146.  
  147.  
  148.  
  149. new Float:addSpeed = get_cvar_float( "amx_knife_boost" )
  150.  
  151. if ( addSpeed > 0.0 )
  152.  
  153. entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, 240.0 + addSpeed )
  154.  
  155.  
  156.  
  157. #if ( CUSTOM_MODELS )
  158.  
  159. entity_set_string( id, EV_SZ_viewmodel, MODEL_VIEW )
  160.  
  161. entity_set_string( id, EV_SZ_weaponmodel, MODEL_PLAYER )
  162.  
  163. #endif
  164.  
  165.  
  166.  
  167. return PLUGIN_CONTINUE;
  168.  
  169. }
  170.  
  171.  
  172.  
  173. public Event_Damage( id )
  174.  
  175. {
  176.  
  177. new weapon, bodypart
  178.  
  179. new attacker = get_user_attacker( id, weapon, bodypart )
  180.  
  181.  
  182.  
  183. if ( !is_user_alive( id ) || !is_user_alive( attacker ) )
  184.  
  185. return PLUGIN_CONTINUE
  186.  
  187.  
  188.  
  189. if ( weapon != CSW_KNIFE )
  190.  
  191. return PLUGIN_CONTINUE
  192.  
  193.  
  194.  
  195. new iHealth = get_user_health( id )
  196.  
  197. new iDamage = floatround( float( read_data(2) ) * get_cvar_float( "amx_knife_damage" ) )
  198.  
  199. if ( iHealth > iDamage )
  200.  
  201. fakedamage( id, "weapon_knife", float( iDamage ), read_data( 3 ) )
  202.  
  203. else
  204.  
  205. {
  206.  
  207. user_silentkill( id )
  208.  
  209. make_deathmsg( attacker, id, 0, "knife" )
  210.  
  211. }
  212.  
  213. return PLUGIN_CONTINUE
  214.  
  215. }
  216.  
  217. public client_PreThink( id )
  218.  
  219. {
  220.  
  221. if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
  222.  
  223. return PLUGIN_CONTINUE
  224.  
  225.  
  226.  
  227. new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
  228.  
  229. if ( weapon != CSW_KNIFE )
  230.  
  231. return PLUGIN_CONTINUE
  232.  
  233.  
  234.  
  235. if ( ( get_user_button( id ) & IN_JUMP ) && !( get_user_oldbutton( id ) & IN_JUMP ) )
  236.  
  237. {
  238.  
  239. new flags = entity_get_int( id, EV_INT_flags )
  240.  
  241. new waterlvl = entity_get_int( id, EV_INT_waterlevel )
  242.  
  243.  
  244.  
  245. if ( !( flags & FL_ONGROUND ) )
  246.  
  247. return PLUGIN_CONTINUE
  248.  
  249. if ( flags & FL_WATERJUMP )
  250.  
  251. return PLUGIN_CONTINUE
  252.  
  253. if ( waterlvl > 1 )
  254.  
  255. return PLUGIN_CONTINUE
  256.  
  257.  
  258.  
  259. new Float:fVelocity[3]
  260.  
  261. entity_get_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
  262.  
  263. fVelocity[2] += get_cvar_float( "amx_knife_jump" )
  264.  
  265.  
  266.  
  267. entity_set_vector( id, EV_VEC_velocity, fVelocity )
  268.  
  269. entity_set_int( id, EV_INT_gaitsequence, 6 )
  270.  
  271. }
  272.  
  273. return PLUGIN_CONTINUE;
  274.  
  275. }
  276.  
  277.  
  278.  
  279. public fw_EmitSound( id, channel, sound[] )
  280.  
  281. {
  282.  
  283. if ( !is_user_connected( id ) || !is_user_alive( id ) )
  284.  
  285. return FMRES_IGNORED
  286.  
  287.  
  288.  
  289. new temp[2], weapon = get_user_weapon( id, temp[0], temp[1] )
  290.  
  291. if ( weapon != CSW_KNIFE )
  292.  
  293. return FMRES_IGNORED
  294.  
  295.  
  296.  
  297. if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash1.wav" ) )
  298.  
  299. {
  300.  
  301. emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  302.  
  303. return FMRES_SUPERCEDE
  304.  
  305. }
  306.  
  307.  
  308.  
  309. if ( equal ( sound, "weapons/knife_slash2.wav" ) )
  310.  
  311. {
  312.  
  313. emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_SLASH2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  314.  
  315. return FMRES_SUPERCEDE;
  316.  
  317. }
  318.  
  319.  
  320.  
  321. if ( equal ( sound, "weapons/knife_deploy1.wav" ) )
  322.  
  323. {
  324.  
  325. emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_DEPLOY, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  326.  
  327. return FMRES_SUPERCEDE;
  328.  
  329. }
  330.  
  331.  
  332.  
  333. if ( equal ( sound, "weapons/knife_hitwall1.wav" ) )
  334.  
  335. {
  336.  
  337. emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HITWALL, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  338.  
  339. return FMRES_SUPERCEDE
  340.  
  341. }
  342.  
  343.  
  344.  
  345. if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit1.wav" ) )
  346.  
  347. {
  348.  
  349. emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT1, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  350.  
  351. return FMRES_SUPERCEDE
  352.  
  353. }
  354.  
  355.  
  356.  
  357. if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit2.wav" ) )
  358.  
  359. {
  360.  
  361. emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT2, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  362.  
  363. return FMRES_SUPERCEDE
  364.  
  365. }
  366.  
  367.  
  368.  
  369. if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit3.wav" ) )
  370.  
  371. {
  372.  
  373. emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT3, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  374.  
  375. return FMRES_SUPERCEDE
  376.  
  377. }
  378.  
  379.  
  380.  
  381. if ( equal ( sound, "weapons/knife_hit4.wav" ) )
  382.  
  383. {
  384.  
  385. emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_HIT4, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  386.  
  387. return FMRES_SUPERCEDE
  388.  
  389. }
  390.  
  391.  
  392.  
  393. if ( equal ( sound, "weapons/knife_stab.wav" ) )
  394.  
  395. {
  396.  
  397. emit_sound( id, CHAN_WEAPON, SOUND_STAB, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
  398.  
  399. return FMRES_SUPERCEDE
  400.  
  401. }
  402.  
  403. return FMRES_IGNORED
  404.  
  405. }
  406.  
  407.  

_________________
I'm a CsillámPóni*_*


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole