hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 17:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 542 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 542 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Prefix + Allchat
HozzászólásElküldve: 2014.03.30. 19:04 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.08. 16:31
Hozzászólások: 181
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Üdv, valaki tudna adni 1 prefix plugint + legyen benne allchat(utobbi nem muszaly) am nem bugol és egyszerűen tudok adni prefixet.

_________________

[AMXX]
Általam feltöltött pluginok


Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix + Allchat
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 16:55 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.08. 16:31
Hozzászólások: 181
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Senki ? :$

_________________

[AMXX]
Általam feltöltött pluginok


Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix + Allchat
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 17:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
légy türelemmel,ha valaki megcsinálja majd akkor megcsinálja,ha nem akkor nem

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix + Allchat
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 17:55 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Használjátok a keresőt, ha valaki segíteni fog akkor ő is a keresőt fogja használni

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix + Allchat
HozzászólásElküldve: 2014.03.31. 18:09 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.15. 08:33
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Mióta lett fizetős a google? -.-
Tehendőid:
Beírod szépen hogy AllChat AmXX Plugin , majd Prefix System AmXX és megtalálod ha élelmes vagy.
Amúgy.. a TE kedvedért 1 mp alatt megkaptam a prefix rendszert : http://amxx.pl/topic/110173-chat-prefix-manager-v10/
AllChat-et rádbízom , hogy neked is legyen valami dolgod :D
Nemnehéz :)

_________________
https://www.facebook.com/Anm.CsTeam?fref=ts


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Prefix + Allchat
HozzászólásElküldve: 2014.04.01. 23:03 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.28. 16:46
Hozzászólások: 11
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #define PLUGIN "PLUGIN"
  6. #define VERSION "VERSION"
  7. #define AUTHOR "AUTHOR"
  8.  
  9. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_KICK
  10. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_KICK
  11.  
  12. new message[192]
  13. new sayText
  14. new teamInfo
  15. new maxPlayers
  16.  
  17. new strName[191]
  18. new strText[191]
  19. new alive[11]
  20. #define FLAG ADMIN_RESERVATION
  21.  
  22. new COLCHAR[3][2] = { "^x03"/*team col*/, "^x04"/*green*/, "^x01"/*white*/ }
  23.  
  24. //cvar pointers
  25. new p_allchat, p_namecol, p_msgcol, p_alltalk, p_hidestat, p_teamchat
  26.  
  27. //vars to check if message has already been duplicated
  28. new alv_sndr, alv_str2[26], alv_str4[101]
  29. new msg[200]
  30.  
  31. public plugin_init()
  32. {
  33. register_plugin (PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  34.  
  35. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  36. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  37. maxPlayers = get_maxplayers()
  38.  
  39. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  40.  
  41. register_clcmd ("say", "hook_say")
  42. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  43. p_allchat = register_cvar( "sv_allchat", "1" )
  44. p_namecol = register_cvar( "ac_namecolor", "0" )
  45. p_msgcol = register_cvar( "ac_msgcolor", "1" )
  46. p_hidestat = register_cvar( "ac_hidestatus", "0" )
  47. p_teamchat = register_cvar( "ac_teamchat", "0" )
  48. p_alltalk = get_cvar_pointer( "sv_alltalk" )
  49.  
  50. register_message( get_user_msgid("SayText"), "col_changer" )
  51. return PLUGIN_CONTINUE
  52. }
  53.  
  54. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  55. {
  56. return PLUGIN_HANDLED
  57. }
  58.  
  59. public hook_say(id)
  60. {
  61. read_args (message, 191)
  62. remove_quotes (message)
  63.  
  64. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  65.  
  66. return PLUGIN_CONTINUE
  67.  
  68.  
  69. new name[32]
  70. get_user_name (id, name, 31)
  71.  
  72. new bool:admin = false
  73.  
  74. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  75. admin = true
  76.  
  77.  
  78. new bool:steam = false
  79.  
  80. if (is_user_steam(id))
  81. steam = true
  82.  
  83. new isAlive
  84.  
  85. if (is_user_alive (id))
  86. {
  87. isAlive = 1
  88. alive = "^x01*Él* "
  89. }
  90. else
  91. {
  92. isAlive = 0
  93. alive = "^x01*Halott* "
  94. }
  95.  
  96. static color[10]
  97.  
  98. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  99. {
  100. get_user_team (id, color, 9)
  101.  
  102. format (strName, 191, "%s^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, name)
  103.  
  104. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  105. }
  106.  
  107. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  108. {
  109. get_user_team (id, color, 9)
  110.  
  111. format (strName, 191, "%s^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, name)
  112.  
  113. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  114. }
  115.  
  116. else if(admin)
  117. {
  118. get_user_team (id, color, 9)
  119.  
  120. format (strName, 191, "%s^x04[Admin] » ^x03%s", alive, name)
  121.  
  122. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  123. }
  124.  
  125.  
  126. else if(!steam)
  127. {
  128. get_user_team (id, color, 9)
  129.  
  130. format (strName, 191, "%s^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, name)
  131.  
  132. format (strText, 191, "%s", message)
  133. }
  134. else if (steam)
  135. {
  136. get_user_team (id, color, 9)
  137.  
  138. format (strName, 191, "%s^x04[Steames] » ^x03%s", alive, name)
  139.  
  140. format (strText, 191, "%s", message)
  141. }
  142.  
  143. format (message, 191, "%s »^x01 %s", strName, strText)
  144.  
  145. sendMessage (color, isAlive)
  146.  
  147. return PLUGIN_CONTINUE
  148. }
  149.  
  150.  
  151. public hook_teamsay(id)
  152. {
  153. new playerTeam = get_user_team(id)
  154. new playerTeamName[19]
  155.  
  156. switch (playerTeam)
  157. {
  158. case 1:
  159. copy (playerTeamName, 11, "Terrorista")
  160.  
  161. case 2:
  162. copy (playerTeamName, 18, "Anti-Terrorista")
  163.  
  164. default:
  165. copy (playerTeamName, 9, "Néző")
  166. }
  167.  
  168. read_args (message, 191)
  169. remove_quotes (message)
  170.  
  171. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  172.  
  173. return PLUGIN_CONTINUE
  174.  
  175.  
  176. new name[32]
  177. get_user_name (id, name, 31)
  178.  
  179. new bool:admin = false
  180.  
  181. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  182. admin = true
  183.  
  184.  
  185. new bool:steam = false
  186.  
  187. if(is_user_steam(id))
  188. steam = true
  189.  
  190. new isAlive
  191.  
  192. if (is_user_alive (id))
  193. {
  194. isAlive = 1
  195. alive = "^x01*Él* "
  196. }
  197. else
  198. {
  199. isAlive = 0
  200. alive = "^x01*Halott* "
  201. }
  202.  
  203. static color[10]
  204.  
  205. if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_C)
  206. {
  207. get_user_team (id, color, 9)
  208.  
  209. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Konfigos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  210.  
  211. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  212. }
  213.  
  214. else if(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_B)
  215. {
  216. get_user_team (id, color, 9)
  217.  
  218. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Tulaj] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  219.  
  220. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  221. }
  222.  
  223. else if (admin)
  224. {
  225. get_user_team (id, color, 9)
  226.  
  227. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Admin] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  228.  
  229. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  230. }
  231.  
  232. else if(!steam)
  233. {
  234. get_user_team (id, color, 9)
  235.  
  236. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Játékos] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  237.  
  238. format (strText, 191, "%s", message)
  239. }
  240. else if(steam)
  241. {
  242. get_user_team (id, color, 9)
  243.  
  244. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04[Steames] » ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  245.  
  246. format (strText, 191, "%s", message)
  247. }
  248.  
  249. format (message, 191, "%s » ^x01%s", strName, strText)
  250.  
  251. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam)
  252.  
  253. return PLUGIN_CONTINUE
  254. }
  255.  
  256. public sendMessage (color[], alive)
  257. {
  258. new teamName[10]
  259.  
  260. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  261. {
  262. if (!is_user_connected(player))
  263. continue
  264.  
  265. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  266. {
  267. get_user_team (player, teamName, 9)
  268.  
  269. changeTeamInfo (player, color)
  270.  
  271. writeMessage (player, message)
  272.  
  273. changeTeamInfo (player, teamName)
  274. }
  275. }
  276. }
  277.  
  278.  
  279. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  280. {
  281. new teamName[10]
  282.  
  283. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  284. {
  285. if (!is_user_connected(player))
  286. continue
  287.  
  288. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  289. {
  290. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  291. {
  292. get_user_team (player, teamName, 9)
  293.  
  294. changeTeamInfo (player, color)
  295. writeMessage (player, message)
  296.  
  297. changeTeamInfo (player, teamName)
  298. }
  299. }
  300. }
  301. }
  302.  
  303.  
  304. public changeTeamInfo (player, team[])
  305. {
  306. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player)
  307. write_byte (player)
  308. write_string (team)
  309. message_end()
  310. }
  311.  
  312.  
  313. public writeMessage (player, message[])
  314. {
  315. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player)
  316. write_byte (player)
  317. write_string (message)
  318. message_end ()
  319. }
  320.  
  321. stock bool:is_user_steam(id)
  322. {
  323. static dp_pointer;
  324.  
  325. if (dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
  326. {
  327. server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
  328. server_exec();
  329. return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
  330. }
  331.  
  332. return false;
  333. }
  334.  
  335. public col_changer( msg_id, msg_dest, rcvr )
  336. {
  337. new str2[26]
  338. get_msg_arg_string( 2, str2, 25 )
  339. if( equal( str2, "#Cstrike_Chat", 13 ) )
  340. {
  341. new str3[22]
  342. get_msg_arg_string( 3, str3, 21 )
  343.  
  344. if( !strlen( str3 ) )
  345. {
  346. new str4[101]
  347. get_msg_arg_string( 4, str4, 100 )
  348. new sndr = get_msg_arg_int( 1 )
  349.  
  350. new bool:is_team_msg = !bool:equal( str2, "#Cstrike_Chat_All", 17 )
  351.  
  352. new sndr_team = get_user_team( sndr )
  353. new bool:is_sndr_spec = !bool:( 0 < sndr_team < 3 )
  354.  
  355. new namecol = clamp( get_pcvar_num(p_namecol), 0, 2 )
  356. new msgcol = clamp( get_pcvar_num(p_msgcol), 0, 2 )
  357.  
  358. new bool:same_as_last = bool:( alv_sndr == sndr && equal( alv_str2, str2 ) && equal( alv_str4, str4) )
  359.  
  360. if( !same_as_last )
  361. {//Duplicate message once
  362. new allchat = clamp( get_pcvar_num( p_allchat ), 0, 2 )
  363. if( allchat == 2 || ( allchat == 1 && clamp( get_pcvar_num( p_alltalk ), 0, 1 ) == 1 ) )
  364. {
  365. if( !( is_team_msg && ( is_sndr_spec || is_team_msg && get_pcvar_num( p_teamchat ) == 0 ) ) )
  366. {//Don't duplicate if it's a spectator team message
  367. new flags[5], team[10]
  368. if( is_user_alive( sndr ) ) flags = "bch"
  369. else flags = "ach"
  370.  
  371. if( is_team_msg )
  372. {
  373. add( flags[strlen( flags )], 4, "e" )
  374. if( sndr_team == 1 ) team = "TERRORIST"
  375. else team = "CT"
  376. }
  377.  
  378. new players[32], num
  379. get_players( players, num, flags, team )
  380.  
  381. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG )
  382. buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 ) //admin colored, by cvars
  383. else buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, 0, 2, str4 ) //normal colors
  384.  
  385. for( new i=0; i < num; i++ )
  386. {
  387. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, players[i] )
  388. write_byte( sndr )
  389. write_string( msg )
  390. message_end()
  391. }
  392.  
  393. }
  394.  
  395. alv_sndr = sndr
  396. alv_str2 = str2
  397. alv_str4 = str4
  398. if( task_exists( 411 ) ) remove_task( 411 )
  399. set_task( 0.1, "task_clear_antiloop_vars", 411 )
  400. }
  401. }
  402.  
  403. if( get_user_flags( sndr ) & FLAG && ( namecol != 0 || msgcol != 2 ) )
  404. {//execute if sndr is admin and cols are not set to engine defaults
  405. if( !same_as_last ) buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4 )
  406.  
  407. set_msg_arg_string( 2, msg )
  408. set_msg_arg_string( 4, "" )
  409. }
  410. }
  411. }
  412. return PLUGIN_CONTINUE
  413. }
  414.  
  415. public buildmsg( sndr, is_sndr_spec, is_team_msg, sndr_team, namecol, msgcol, str4[ ] )
  416. {
  417. new sndr_name[33]
  418. get_user_name( sndr, sndr_name, 32 )
  419.  
  420. new prefix[30] = "^x01"
  421. if( get_pcvar_num( p_hidestat ) == 0 )
  422. {
  423. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x01*SPEC* "
  424. else if( !is_user_alive( sndr ) ) prefix = "^x01*DEAD* "
  425. }
  426.  
  427. if( is_team_msg )
  428. {
  429. if( is_sndr_spec ) prefix = "^x01(Spectator) "
  430. else if( sndr_team == 1 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(Terrorist) " )
  431. else if( sndr_team == 2 ) add( prefix[strlen(prefix)-1], 29, "(Counter-Terrorist) " )
  432. }
  433.  
  434. format( msg, 199, "%s%s%s : %s%s",\
  435. strlen( prefix ) > 1 ? prefix : "",\
  436. COLCHAR[namecol], sndr_name, COLCHAR[msgcol], str4 )
  437. return PLUGIN_HANDLED
  438. }
  439.  
  440. public task_clear_antiloop_vars( )
  441. {
  442. alv_sndr = 0
  443. alv_str2 = ""
  444. alv_str4 = ""
  445. return PLUGIN_HANDLED
  446. }
  447.  
  448.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole