hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.05. 01:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 268 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 267 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.07. 19:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.28. 20:32
Hozzászólások: 561
Megköszönt másnak: 59 alkalommal
Megköszönték neki: 56 alkalommal
Hello.Valaki tudná nekem javítani ezt a plugint??

Hiba:
-Amikor bent van a plugin olyankor a terrorok-nál ugyebár jelzi a bombát,de nem engedi rá váltani ,tehát csak mutatja,hogy van közben nincs
-Blokkolj a trappot alapból mindenkinek

Amit meg kellene vele csinálni:
-Hogy ne keljen másra várni,hogy használni lehessen ,hanem minden player amint lejárt neki az ideje használhatja egyből

pl:Pista beirja ,hogy kocka
én beirom kocka
de nem engedi használni
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <chr_engine>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <engine>
  10.  
  11. new bool:bAim[33];
  12. new bool:speed[33];
  13. new bool:esp[33];
  14. new bool:strong[33]
  15. new bool:noflash[33]
  16. new bool:godmode[33]
  17. new bool:noclip[33]
  18. new bool:norecoil[33]
  19. new bool:invi[33]
  20. new counter[33]
  21. new lehet
  22. new bool:erosgranat[33]
  23. new bool:vankepesseg[33]
  24. new bool: vegtelenloszer[33]
  25. const m_afButtonPressed = 246;
  26. const m_afButtonReleased = 247;
  27. new cvar
  28. new hasznalt
  29.  
  30.  
  31.  
  32.  
  33. #define m_pActiveItem 373
  34. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  35. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  36. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  37. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  38.  
  39. new const g_MaxClipAmmo[] =
  40. {
  41. 0,
  42. 13, //CSW_P228
  43. 0,
  44. 10, //CSW_SCOUT
  45. 0, //CSW_HEGRENADE
  46. 7, //CSW_XM1014
  47. 0, //CSW_C4
  48. 30,//CSW_MAC10
  49. 30, //CSW_AUG
  50. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  51. 15,//CSW_ELITE
  52. 20,//CSW_FIVESEVEN
  53. 25,//CSW_UMP45
  54. 30, //CSW_SG550
  55. 35, //CSW_GALIL
  56. 25, //CSW_FAMAS
  57. 12,//CSW_USP
  58. 20,//CSW_GLOCK18
  59. 10, //CSW_AWP
  60. 30,//CSW_MP5NAVY
  61. 100,//CSW_M249
  62. 8, //CSW_M3
  63. 30, //CSW_M4A1
  64. 30,//CSW_TMP
  65. 20, //CSW_G3SG1
  66. 0, //CSW_FLASHBANG
  67. 7, //CSW_DEAGLE
  68. 30, //CSW_SG552
  69. 30, //CSW_AK47
  70. 0, //CSW_KNIFE
  71. 50//CSW_P90
  72. }
  73.  
  74. public plugin_init() {
  75. register_plugin("Nyeremenyjatek", "1.0", "qKKKJ and crazy`")
  76.  
  77. /* TASK */
  78. set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  79. set_task(90.0, "hirdet",_,_,_,"b")
  80. /* Kliens parancs */
  81. register_clcmd("say kocka", "roll")
  82. register_clcmd("say_team kocka", "roll")
  83. /* ForWard */
  84. register_forward(FM_TraceLine, "fw_traceline")
  85. register_forward(FM_TraceHull, "fw_tracehull", 1)
  86. register_forward(FM_StartFrame, "fwServerFrame");
  87. register_forward(FM_UpdateClientData, "fwUpdateClientData", 1);
  88. /* Ham */
  89. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  90. /* Event */
  91. register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be");
  92. register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199");
  93. /* Logevent */
  94. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  95. register_logevent("event_new_round",2,"0=World triggered","1=Round_Start")
  96. /* Szerver parancs */
  97. server_cmd("sv_maxspeed 400")
  98. /*Cvar */
  99. cvar = register_cvar("sv_max", "5")
  100.  
  101.  
  102. }
  103. public szamlalo()
  104. {
  105. new players[32], num
  106. get_players(players, num)
  107. for(new i = 0; i<get_maxplayers(); i++) {
  108. new id = players[i]
  109. if(lehet == 0 && vankepesseg[id] == true)
  110. {
  111. counter[id] -= 1
  112. }
  113. if(counter[id] <= 0 && vankepesseg[id] == true) {
  114. stopall(id)
  115. }
  116. }
  117. }
  118. public hirdet(id) {
  119. ColorChat(0, GREEN, "A ^3Nyeremenyjatek ^4plugin ^3qKKKJ;> es crazy` ^4keszitette!")
  120. }
  121. public event_new_round()
  122. {
  123. new players[32], num
  124. get_players(players,num)
  125. for(new y=0; y<get_maxplayers(); y++)
  126. {
  127. new id = players[y]
  128. strip_user_weapons(id)
  129. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  130. {
  131. give_item(id, "weapon_knife")
  132. give_item(id, "weapon_usp")
  133. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24)
  134. }
  135. else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  136. {
  137. give_item(id, "weapon_knife")
  138. give_item(id, "weapon_glock18")
  139. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 40)
  140. }
  141. cs_reset_user_model(id)
  142. hasznalt = 0
  143. }
  144. }
  145. public logevent_round_end()
  146. {
  147. new players[32], num
  148. get_players(players, num)
  149. for(new x=0; x<get_maxplayers(); x++)
  150. {
  151. new id = players[x]
  152. bAim[id] = false
  153. speed[id]= false
  154. strong[id] = false
  155. esp[id] = false
  156. noflash[id] = false
  157. noclip[id] = false
  158. norecoil[id] = false
  159. vegtelenloszer[id] = false
  160. invi[id] = false
  161. erosgranat[id] = false
  162. godmode[id] = false
  163. counter[id] = 30
  164. vankepesseg[id] = false
  165. lehet = 1
  166.  
  167. }
  168. }
  169. public stopall(id) {
  170.  
  171. bAim[id] = false
  172. speed[id]= false
  173. strong[id] = false
  174. esp[id] = false
  175. noflash[id] = false
  176. noclip[id] = false
  177. invi[id] = false
  178. norecoil[id] = false
  179. godmode[id] = false
  180. erosgranat[id] = false
  181. vegtelenloszer[id] = false
  182. counter[id] = 30
  183. vankepesseg[id] = false
  184. lehet = 1
  185. cs_reset_user_model(id)
  186. new nev[32]
  187. get_user_name(id, nev, 31)
  188. ColorChat(id, GREEN, "^3%s ^4-nek mar nincs ^3kulonleges kepessege!", nev)
  189.  
  190. }
  191.  
  192. public roll(id)
  193. {
  194. if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id)) {
  195. if(hasznalt < get_pcvar_num(cvar)) {
  196. if(lehet == 1) {
  197. new nev[32]
  198. get_user_name(id, nev, 31)
  199. switch(random_num(1,1900))
  200. {
  201. case 1..100: {
  202. bAim[id] = !bAim[id]
  203. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3AIM!", nev)
  204. counter[id] = 30
  205. vankepesseg[id] = true
  206. lehet = 0
  207. }
  208. case 101..200: {
  209. speed[id] = !speed[id]
  210. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3SPEED!", nev)
  211. counter[id] = 30
  212. vankepesseg[id] = true
  213. lehet = 0
  214. }
  215. case 201..300: {
  216. esp[id] = !esp[id]
  217. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3WH!", nev)
  218. counter[id] = 30
  219. vankepesseg[id] = true
  220. lehet = 0
  221. }
  222. case 301..400: {
  223. strong[id] = !strong[id]
  224. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Eros loves", nev)
  225. counter[id] = 30
  226. vankepesseg[id] = true
  227. lehet = 0
  228. }
  229. case 401..500: {
  230. noflash[id] = !noflash[id]
  231. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3No Flash!", nev)
  232. counter[id] = 30
  233. vankepesseg[id] = true
  234. lehet = 0
  235. }
  236. case 501..600: {
  237. godmode[id] = !godmode[id]
  238. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Isten Mod!", nev)
  239. counter[id] = 30
  240. vankepesseg[id] = true
  241. lehet = 0
  242. }
  243. case 601..700: {
  244. noclip[id] = !noclip[id]
  245. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Falonatjaras!", nev)
  246. counter[id] = 30
  247. vankepesseg[id] = true
  248. lehet = 0
  249. }
  250. case 701..800: {
  251. invi[id] = !invi[id]
  252. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Lathatatlansag!", nev)
  253. counter[id] = 30
  254. vankepesseg[id] = true
  255. lehet = 0
  256. }
  257. case 801..1000: {
  258. lehet = 1
  259. ColorChat(0, GREEN, "^3%s -nek ^4ez most nem sikerult! Nyeremenye: ^3Semmi :S", nev)
  260. }
  261. case 1001..1100: {
  262. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+2000)
  263. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3+2000$!", nev)
  264. lehet = 1
  265. }
  266. case 1101..1200: {
  267.  
  268. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nem nyert! ^3Megvertek es kiraboltak..", nev)
  269. strip_user_weapons(id)
  270. give_item(id, "weapon_knife")
  271. cs_set_user_money(id, 0)
  272. set_user_armor(id, 0)
  273. if(get_user_health(id) > 20) {
  274. set_user_health(id, 20)
  275. }
  276. lehet = 1
  277. }
  278. case 1201..1300 : {
  279. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nem nyert! ^3Levontunk tole 25 olest!", nev)
  280. set_user_frags(id, get_user_frags(id)-25)
  281. lehet = 1
  282. }
  283. case 1301..1400: {
  284. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nem nyert! ^3Es most halt meg 100-adjara!", nev)
  285. cs_set_user_deaths(id, 100)
  286. }
  287. case 1401..1500: {
  288. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Orult granat dobalo!", nev)
  289. counter[id] = 20
  290. vankepesseg[id] = true
  291. erosgranat[id] = !erosgranat[id]
  292. lehet = 0
  293. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  294. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 20)
  295.  
  296. }
  297. case 1501..1600: {
  298. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Minden fegyver 1 korre", nev)
  299. allweapon(id)
  300. lehet = 1
  301. }
  302. case 1601..1700: {
  303. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  304. {
  305. cs_set_user_model(id, "leet")
  306. }
  307. else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  308. {
  309. cs_set_user_model(id, "gign")
  310. }
  311. counter[id] = 15
  312. lehet = 0
  313. vankepesseg[id] = true
  314. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Kameleon", nev)
  315. }
  316. case 1701..1800: {
  317. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Orok Loszer", nev)
  318. counter[id] = 30
  319. vegtelenloszer[id] = !vegtelenloszer[id]
  320. vankepesseg[id] = true
  321. lehet = 0
  322. }
  323. case 1801..1900: {
  324. norecoil[id] = !norecoil[id]
  325. counter[id] = 30
  326. vankepesseg[id] = true
  327. lehet = 0
  328. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3No Recoil", nev)
  329. }
  330. }
  331. hasznalt++
  332. }
  333. else {
  334. ColorChat(id, RED, "Valaki mas mar fogad varj ameddig lejar neki!")
  335. }
  336. } else {
  337. ColorChat(id, RED, "Ebben a korben tobbszor nem hasznalhatod az kocka parancsot!")
  338. }
  339. }
  340. else {
  341. ColorChat(id, RED, "Csak elo jatekosok fogadhatnak!")
  342. }
  343. }
  344.  
  345. public client_putinserver(id)
  346. {
  347. bAim[id] = false
  348. speed[id]= false
  349. strong[id] = false
  350. esp[id] = false
  351. noflash[id] = false
  352. noclip[id] = false
  353. invi[id] = false
  354. godmode[id] = false
  355. counter[id] = 30
  356. vankepesseg[id] = false
  357. vegtelenloszer[id] = false
  358. lehet = 1
  359. }
  360. //Aim
  361. public fw_traceline(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, ptr)
  362. {
  363. return process_trace(id, ptr)
  364. }
  365.  
  366. public fw_tracehull(Float:start[3], Float:end[3], conditions, hull, id, ptr)
  367. {
  368. return process_trace(id, ptr)
  369. }
  370. public process_trace(id, ptr)
  371. {
  372. if (!is_user_alive(id) || !bAim[id]) return FMRES_IGNORED
  373.  
  374. new target = get_tr2(ptr, TR_pHit)
  375.  
  376. if (!is_user_alive(target)) return FMRES_IGNORED
  377.  
  378. new Float:origin[3], Float:angles[3]
  379. engfunc(EngFunc_GetBonePosition, target, 8, origin, angles)
  380. set_tr2(ptr, TR_vecEndPos, origin)
  381. set_tr2(ptr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD)
  382.  
  383. return FMRES_IGNORED
  384. }
  385. //Wh, Speed
  386. public client_PreThink(id)
  387. {
  388. if(is_user_alive(id))
  389. {
  390. static Float:origin[3], players[32], num, num2, team
  391. team = get_user_team(id)
  392. if(speed[id])
  393. {
  394. if(pev(id,pev_button) & IN_USE)
  395. {
  396. set_speed(id,1000.0,3)
  397. static Float:velocity[3]
  398. pev(id,pev_velocity,velocity)
  399. velocity[2] = -320.0
  400. set_pev(id,pev_velocity,velocity)
  401.  
  402. }
  403. }
  404. if(esp[id])
  405. {
  406. pev(id,pev_origin,origin);
  407. get_players_distance(origin,players,num,"a");
  408. static Float:hudpos[2];
  409. static Float:distance;
  410. static Float:origin2[3];
  411. num2=0;
  412. for(new i=0;i<num;i++)
  413. {
  414. if(players[i] && get_user_team(players[i]) != team)
  415. {
  416. pev(players[i],pev_origin,origin2);
  417. if(get_hudmessage_locs(id,origin2,hudpos))
  418. {
  419. distance = vector_distance(origin,origin2);
  420. num2++;
  421. if(get_user_team(id)== 1) set_hudmessage(0,0,255,hudpos[0],hudpos[1],0,6.0,0.2,0.1, 0.2,num2);
  422. if(get_user_team(id)== 2) set_hudmessage(255,0,0,hudpos[0],hudpos[1],0,6.0,0.2,0.1, 0.2,num2);
  423. show_hudmessage(id, "%d",floatround(distance / 10.0));
  424. if(num2==4) break;
  425. }
  426. }
  427. }
  428. }
  429. if(godmode[id])
  430. {
  431. set_user_godmode(id, 1);
  432. set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, random( 256 ), random( 256 ), random( 256 ), kRenderNormal, 25 )
  433. }
  434. else if(!godmode[id])
  435. {
  436. set_user_godmode(id, 0);
  437. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
  438. }
  439. if(invi[id])
  440. {
  441. set_user_rendering( id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0 );
  442. set_user_footsteps(id, 1);
  443. set_user_maxspeed(id, 400.0)
  444. }
  445. else if(!invi[id])
  446. {
  447. set_user_rendering( id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 25 );
  448. set_user_footsteps(id, 0);
  449. }
  450. if(noclip[id])
  451. {
  452. if(pev(id,pev_button) & IN_USE)
  453. {
  454. set_user_noclip(id, 1)
  455. }
  456. else {
  457. set_user_noclip(id, 0)
  458. }
  459. }
  460. else if(!noclip[id]) {
  461. set_user_noclip(id, 0)
  462. }
  463. if(vankepesseg[id])
  464. {
  465. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.74, 0, 6.0, 1.0)
  466. show_hudmessage(id, "Hatravan %d mp", counter[id])
  467. }
  468. }
  469. }
  470. //Flash
  471. public eventFlash(id)
  472. {
  473. if(is_user_connected(id))
  474. {
  475. if(noflash[id] == true)
  476. {
  477. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
  478. write_short(1);
  479. write_short(1);
  480. write_short(1);
  481. write_byte(0);
  482. write_byte(0);
  483. write_byte(0);
  484. write_byte(255);
  485. message_end();
  486. }
  487. }
  488. }
  489. //Eros loves, granat
  490. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  491. {
  492. new weap = get_user_weapon(attacker)
  493. if(strong[attacker])
  494. {
  495. SetHamParamFloat(4, damage * 1.75);
  496. }
  497. if(erosgranat[attacker] && weap == CSW_HEGRENADE && attacker != victim)
  498. {
  499. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  500. }
  501. return HAM_IGNORED;
  502. }
  503.  
  504. public eventCurWeapon(id)
  505. {
  506. new weapon = get_user_weapon(id)
  507. if(weapon != CSW_HEGRENADE && erosgranat[id])
  508. {
  509. client_cmd(id, "weapon_hegrenade")
  510. }
  511. new iWeapon = read_data(2)
  512. if(vegtelenloszer[id] == true)
  513. {
  514. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  515. }
  516. }
  517. public allweapon(id)
  518. {
  519. give_item(id,"weapon_usp")
  520. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  521. give_item(id,"weapon_glock18")
  522. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120)
  523. give_item(id,"weapon_deagle")
  524. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  525. give_item(id,"weapon_p228")
  526. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
  527. give_item(id,"weapon_elite")
  528. cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
  529. give_item(id,"weapon_fiveseven")
  530. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 120)
  531. give_item(id,"weapon_m3")
  532. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
  533. give_item(id,"weapon_xm1014")
  534. cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
  535. give_item(id,"weapon_mp5navy")
  536. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  537. give_item(id,"weapon_tmp")
  538. cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120)
  539. give_item(id,"weapon_p90")
  540. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
  541. give_item(id,"weapon_mac10")
  542. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100)
  543. give_item(id,"weapon_ump45")
  544. cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100)
  545. give_item(id,"weapon_famas")
  546. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  547. give_item(id,"weapon_sg552")
  548. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
  549. give_item(id,"weapon_ak47")
  550. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  551. give_item(id,"weapon_m4a1")
  552. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  553. give_item(id,"weapon_aug")
  554. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
  555. give_item(id,"weapon_scout")
  556. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  557. give_item(id,"weapon_awp")
  558. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  559. give_item(id,"weapon_g3sg1")
  560. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  561. give_item(id,"weapon_sg550")
  562. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  563. give_item(id,"weapon_galil")
  564. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
  565. give_item(id,"weapon_m249")
  566. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  567. }
  568. //norecoil
  569. public fwServerFrame()
  570. {
  571. for(new i = 1;i<=get_maxplayers();i++)
  572. {
  573. if(!is_user_alive(i)) continue;
  574.  
  575. if(pev(i, pev_button) & IN_ATTACK && norecoil[i]){
  576. set_pev(i, pev_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0 });
  577. }
  578. }
  579. return 0;
  580. }
  581.  
  582. public fwUpdateClientData(id, sw, cd_handle)
  583. {
  584. if(norecoil[id])
  585. set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0});
  586. }

_________________
Kép

[steam]alfaaaa[/steam]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.09. 17:07 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Máskor te írod, hogy türelem..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.11. 03:03 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2014.03.28. 16:46
Hozzászólások: 11
Csak mesúgom h csak magyarra leforditta a gyerek ezt. És nem az RTD-re gondolok. Ugyanerre.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.12. 18:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Meg oldottammm!!!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.12. 18:53 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
leírhatnád, hogy hogyan...

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.12. 19:34 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Pawno írta:
Csak mesúgom h csak magyarra leforditta a gyerek ezt. És nem az RTD-re gondolok. Ugyanerre.

Ne csak a szád(kezed) járjon linkeld az eredetit!

alfaanero írta:
Meg oldottammm!!!

Kicsit előbb is szólhattál volna most lett volna rá időm és el is kezdtem :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.12. 20:01 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
crazyboy ha megkérhetlek leírnád az általad megcsináltat?

Mert sztem én töröltem felesleges dolgot is.

később leszek akkor leírom,hogy én nekem milyen lett.


UI: És akkor csak annyit kellene vele,hogy
Van fegyvermenü a szerveren és ha kiválasztom a fegyvereket akkor azt elveszi és a c4-et is
Nincs trapp

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.12. 20:10 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
A két hibát nem ez a plugin okozza ugyanis semmi köze a bombához és nem blokkolja alapból a trappot(megnéztem az eredetivel) Tessék ittvan nem biztos, hogy működik mert lusta voltam tesztelni :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <fun>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <chr_engine>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <engine>
  10.  
  11. new bool:bAim[33];
  12. new bool:speed[33];
  13. new bool:esp[33];
  14. new bool:strong[33]
  15. new bool:noflash[33]
  16. new bool:godmode[33]
  17. new bool:noclip[33]
  18. new bool:norecoil[33]
  19. new bool:invi[33]
  20. new counter[33]
  21.  
  22. new bool:erosgranat[33]
  23. new bool:vankepesseg[33]
  24. new bool: vegtelenloszer[33]
  25. const m_afButtonPressed = 246;
  26. const m_afButtonReleased = 247;
  27. new cvar
  28. new hasznalt
  29.  
  30.  
  31.  
  32.  
  33. #define m_pActiveItem 373
  34. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  35. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  36. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  37. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  38.  
  39. new const g_MaxClipAmmo[] =
  40. {
  41. 0,
  42. 13, //CSW_P228
  43. 0,
  44. 10, //CSW_SCOUT
  45. 0, //CSW_HEGRENADE
  46. 7, //CSW_XM1014
  47. 0, //CSW_C4
  48. 30,//CSW_MAC10
  49. 30, //CSW_AUG
  50. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  51. 15,//CSW_ELITE
  52. 20,//CSW_FIVESEVEN
  53. 25,//CSW_UMP45
  54. 30, //CSW_SG550
  55. 35, //CSW_GALIL
  56. 25, //CSW_FAMAS
  57. 12,//CSW_USP
  58. 20,//CSW_GLOCK18
  59. 10, //CSW_AWP
  60. 30,//CSW_MP5NAVY
  61. 100,//CSW_M249
  62. 8, //CSW_M3
  63. 30, //CSW_M4A1
  64. 30,//CSW_TMP
  65. 20, //CSW_G3SG1
  66. 0, //CSW_FLASHBANG
  67. 7, //CSW_DEAGLE
  68. 30, //CSW_SG552
  69. 30, //CSW_AK47
  70. 0, //CSW_KNIFE
  71. 50//CSW_P90
  72. }
  73.  
  74. public plugin_init() {
  75. register_plugin("Nyeremenyjatek", "1.0", "qKKKJ and crazy`")
  76.  
  77. /* TASK */
  78. set_task(1.0, "szamlalo",_,_,_,"b")
  79. set_task(90.0, "hirdet",_,_,_,"b")
  80. /* Kliens parancs */
  81. register_clcmd("say kocka", "roll")
  82. register_clcmd("say_team kocka", "roll")
  83. /* ForWard */
  84. register_forward(FM_TraceLine, "fw_traceline")
  85. register_forward(FM_TraceHull, "fw_tracehull", 1)
  86. register_forward(FM_StartFrame, "fwServerFrame");
  87. register_forward(FM_UpdateClientData, "fwUpdateClientData", 1);
  88. /* Ham */
  89. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  90. /* Event */
  91. register_event("CurWeapon", "eventCurWeapon", "be");
  92. register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199");
  93. /* Logevent */
  94. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  95. register_logevent("event_new_round",2,"0=World triggered","1=Round_Start")
  96. /* Szerver parancs */
  97. server_cmd("sv_maxspeed 400")
  98. /*Cvar */
  99. cvar = register_cvar("sv_max", "5")
  100.  
  101.  
  102. }
  103. public szamlalo()
  104. {
  105. new players[32], num
  106. get_players(players, num)
  107. for(new i = 0; i<get_maxplayers(); i++) {
  108. new id = players[i]
  109. if(vankepesseg[id] == true)
  110. {
  111. counter[id] -= 1
  112. }
  113. if(counter[id] <= 0 && vankepesseg[id] == true) {
  114. stopall(id)
  115. }
  116. }
  117. }
  118. public hirdet(id) {
  119. ColorChat(0, GREEN, "A ^3Nyeremenyjatek ^4plugin ^3qKKKJ;> es crazy` ^4keszitette!")
  120. }
  121. public event_new_round()
  122. {
  123. new players[32], num
  124. get_players(players,num)
  125. for(new y=0; y<get_maxplayers(); y++)
  126. {
  127. new id = players[y]
  128. strip_user_weapons(id)
  129. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  130. {
  131. give_item(id, "weapon_knife")
  132. give_item(id, "weapon_usp")
  133. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 24)
  134. }
  135. else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  136. {
  137. give_item(id, "weapon_knife")
  138. give_item(id, "weapon_glock18")
  139. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 40)
  140. }
  141. cs_reset_user_model(id)
  142. hasznalt = 0
  143. }
  144. }
  145. public logevent_round_end()
  146. {
  147. new players[32], num
  148. get_players(players, num)
  149. for(new x=0; x<get_maxplayers(); x++)
  150. {
  151. new id = players[x]
  152. bAim[id] = false
  153. speed[id]= false
  154. strong[id] = false
  155. esp[id] = false
  156. noflash[id] = false
  157. noclip[id] = false
  158. norecoil[id] = false
  159. vegtelenloszer[id] = false
  160. invi[id] = false
  161. erosgranat[id] = false
  162. godmode[id] = false
  163. counter[id] = 30
  164. vankepesseg[id] = false
  165.  
  166.  
  167. }
  168. }
  169. public stopall(id) {
  170.  
  171. bAim[id] = false
  172. speed[id]= false
  173. strong[id] = false
  174. esp[id] = false
  175. noflash[id] = false
  176. noclip[id] = false
  177. invi[id] = false
  178. norecoil[id] = false
  179. godmode[id] = false
  180. erosgranat[id] = false
  181. vegtelenloszer[id] = false
  182. counter[id] = 30
  183. vankepesseg[id] = false
  184. cs_reset_user_model(id)
  185. new nev[32]
  186. get_user_name(id, nev, 31)
  187. ColorChat(id, GREEN, "^3%s ^4-nek mar nincs ^3kulonleges kepessege!", nev)
  188.  
  189. }
  190.  
  191. public roll(id)
  192. {
  193. if(is_user_alive(id) && !is_user_bot(id)) {
  194. if(hasznalt < get_pcvar_num(cvar)) {
  195. if(vankepesseg[id] == true) {
  196. new nev[32]
  197. get_user_name(id, nev, 31)
  198. switch(random_num(1,1900))
  199. {
  200. case 1..100: {
  201. bAim[id] = !bAim[id]
  202. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3AIM!", nev)
  203. counter[id] = 30
  204. vankepesseg[id] = true
  205.  
  206. }
  207. case 101..200: {
  208. speed[id] = !speed[id]
  209. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3SPEED!", nev)
  210. counter[id] = 30
  211. vankepesseg[id] = true
  212.  
  213. }
  214. case 201..300: {
  215. esp[id] = !esp[id]
  216. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3WH!", nev)
  217. counter[id] = 30
  218. vankepesseg[id] = true
  219.  
  220. }
  221. case 301..400: {
  222. strong[id] = !strong[id]
  223. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Eros loves", nev)
  224. counter[id] = 30
  225. vankepesseg[id] = true
  226.  
  227. }
  228. case 401..500: {
  229. noflash[id] = !noflash[id]
  230. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3No Flash!", nev)
  231. counter[id] = 30
  232. vankepesseg[id] = true
  233.  
  234. }
  235. case 501..600: {
  236. godmode[id] = !godmode[id]
  237. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Isten Mod!", nev)
  238. counter[id] = 30
  239. vankepesseg[id] = true
  240.  
  241. }
  242. case 601..700: {
  243. noclip[id] = !noclip[id]
  244. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Falonatjaras!", nev)
  245. counter[id] = 30
  246. vankepesseg[id] = true
  247.  
  248. }
  249. case 701..800: {
  250. invi[id] = !invi[id]
  251. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Lathatatlansag!", nev)
  252. counter[id] = 30
  253. vankepesseg[id] = true
  254.  
  255. }
  256. case 801..1000: {
  257.  
  258. ColorChat(0, GREEN, "^3%s -nek ^4ez most nem sikerult! Nyeremenye: ^3Semmi :S", nev)
  259. }
  260. case 1001..1100: {
  261. cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+2000)
  262. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3+2000$!", nev)
  263.  
  264. }
  265. case 1101..1200: {
  266.  
  267. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nem nyert! ^3Megvertek es kiraboltak..", nev)
  268. strip_user_weapons(id)
  269. give_item(id, "weapon_knife")
  270. cs_set_user_money(id, 0)
  271. set_user_armor(id, 0)
  272. if(get_user_health(id) > 20) {
  273. set_user_health(id, 20)
  274. }
  275.  
  276. }
  277. case 1201..1300 : {
  278. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nem nyert! ^3Levontunk tole 25 olest!", nev)
  279. set_user_frags(id, get_user_frags(id)-25)
  280.  
  281. }
  282. case 1301..1400: {
  283. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nem nyert! ^3Es most halt meg 100-adjara!", nev)
  284. cs_set_user_deaths(id, 100)
  285. }
  286. case 1401..1500: {
  287. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Orult granat dobalo!", nev)
  288. counter[id] = 20
  289. vankepesseg[id] = true
  290. erosgranat[id] = !erosgranat[id]
  291.  
  292. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  293. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 20)
  294.  
  295. }
  296. case 1501..1600: {
  297. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Minden fegyver 1 korre", nev)
  298. allweapon(id)
  299.  
  300. }
  301. case 1601..1700: {
  302. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  303. {
  304. cs_set_user_model(id, "leet")
  305. }
  306. else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  307. {
  308. cs_set_user_model(id, "gign")
  309. }
  310. counter[id] = 15
  311.  
  312. vankepesseg[id] = true
  313. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Kameleon", nev)
  314. }
  315. case 1701..1800: {
  316. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3Orok Loszer", nev)
  317. counter[id] = 30
  318. vegtelenloszer[id] = !vegtelenloszer[id]
  319. vankepesseg[id] = true
  320.  
  321. }
  322. case 1801..1900: {
  323. norecoil[id] = !norecoil[id]
  324. counter[id] = 30
  325. vankepesseg[id] = true
  326.  
  327. ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^4fogadott es nyert! Nyeremenye: ^3No Recoil", nev)
  328. }
  329. }
  330. hasznalt++
  331. }
  332. else {
  333. ColorChat(id, RED, "Meg tart a nyeremenyed!")
  334. }
  335. } else {
  336. ColorChat(id, RED, "Ebben a korben tobbszor nem hasznalhatod az kocka parancsot!")
  337. }
  338. }
  339. else {
  340. ColorChat(id, RED, "Csak elo jatekosok fogadhatnak!")
  341. }
  342. }
  343.  
  344. public client_putinserver(id)
  345. {
  346. bAim[id] = false
  347. speed[id]= false
  348. strong[id] = false
  349. esp[id] = false
  350. noflash[id] = false
  351. noclip[id] = false
  352. invi[id] = false
  353. godmode[id] = false
  354. counter[id] = 30
  355. vankepesseg[id] = false
  356. vegtelenloszer[id] = false
  357.  
  358. }
  359. //Aim
  360. public fw_traceline(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, ptr)
  361. {
  362. return process_trace(id, ptr)
  363. }
  364.  
  365. public fw_tracehull(Float:start[3], Float:end[3], conditions, hull, id, ptr)
  366. {
  367. return process_trace(id, ptr)
  368. }
  369. public process_trace(id, ptr)
  370. {
  371. if (!is_user_alive(id) || !bAim[id]) return FMRES_IGNORED
  372.  
  373. new target = get_tr2(ptr, TR_pHit)
  374.  
  375. if (!is_user_alive(target)) return FMRES_IGNORED
  376.  
  377. new Float:origin[3], Float:angles[3]
  378. engfunc(EngFunc_GetBonePosition, target, 8, origin, angles)
  379. set_tr2(ptr, TR_vecEndPos, origin)
  380. set_tr2(ptr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD)
  381.  
  382. return FMRES_IGNORED
  383. }
  384. //Wh, Speed
  385. public client_PreThink(id)
  386. {
  387. if(is_user_alive(id))
  388. {
  389. static Float:origin[3], players[32], num, num2, team
  390. team = get_user_team(id)
  391. if(speed[id])
  392. {
  393. if(pev(id,pev_button) & IN_USE)
  394. {
  395. set_speed(id,1000.0,3)
  396. static Float:velocity[3]
  397. pev(id,pev_velocity,velocity)
  398. velocity[2] = -320.0
  399. set_pev(id,pev_velocity,velocity)
  400.  
  401. }
  402. }
  403. if(esp[id])
  404. {
  405. pev(id,pev_origin,origin);
  406. get_players_distance(origin,players,num,"a");
  407. static Float:hudpos[2];
  408. static Float:distance;
  409. static Float:origin2[3];
  410. num2=0;
  411. for(new i=0;i<num;i++)
  412. {
  413. if(players[i] && get_user_team(players[i]) != team)
  414. {
  415. pev(players[i],pev_origin,origin2);
  416. if(get_hudmessage_locs(id,origin2,hudpos))
  417. {
  418. distance = vector_distance(origin,origin2);
  419. num2++;
  420. if(get_user_team(id)== 1) set_hudmessage(0,0,255,hudpos[0],hudpos[1],0,6.0,0.2,0.1, 0.2,num2);
  421. if(get_user_team(id)== 2) set_hudmessage(255,0,0,hudpos[0],hudpos[1],0,6.0,0.2,0.1, 0.2,num2);
  422. show_hudmessage(id, "%d",floatround(distance / 10.0));
  423. if(num2==4) break;
  424. }
  425. }
  426. }
  427. }
  428. if(godmode[id])
  429. {
  430. set_user_godmode(id, 1);
  431. set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, random( 256 ), random( 256 ), random( 256 ), kRenderNormal, 25 )
  432. }
  433. else if(!godmode[id])
  434. {
  435. set_user_godmode(id, 0);
  436. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderNormal,25)
  437. }
  438. if(invi[id])
  439. {
  440. set_user_rendering( id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0 );
  441. set_user_footsteps(id, 1);
  442. set_user_maxspeed(id, 400.0)
  443. }
  444. else if(!invi[id])
  445. {
  446. set_user_rendering( id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal, 25 );
  447. set_user_footsteps(id, 0);
  448. }
  449. if(noclip[id])
  450. {
  451. if(pev(id,pev_button) & IN_USE)
  452. {
  453. set_user_noclip(id, 1)
  454. }
  455. else {
  456. set_user_noclip(id, 0)
  457. }
  458. }
  459. else if(!noclip[id]) {
  460. set_user_noclip(id, 0)
  461. }
  462. if(vankepesseg[id])
  463. {
  464. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.74, 0, 6.0, 1.0)
  465. show_hudmessage(id, "Hatravan %d mp", counter[id])
  466. }
  467. }
  468. }
  469. //Flash
  470. public eventFlash(id)
  471. {
  472. if(is_user_connected(id))
  473. {
  474. if(noflash[id] == true)
  475. {
  476. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id);
  477. write_short(1);
  478. write_short(1);
  479. write_short(1);
  480. write_byte(0);
  481. write_byte(0);
  482. write_byte(0);
  483. write_byte(255);
  484. message_end();
  485. }
  486. }
  487. }
  488. //Eros loves, granat
  489. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  490. {
  491. new weap = get_user_weapon(attacker)
  492. if(strong[attacker])
  493. {
  494. SetHamParamFloat(4, damage * 1.75);
  495. }
  496. if(erosgranat[attacker] && weap == CSW_HEGRENADE && attacker != victim)
  497. {
  498. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  499. }
  500. return HAM_IGNORED;
  501. }
  502.  
  503. public eventCurWeapon(id)
  504. {
  505. new weapon = get_user_weapon(id)
  506. if(weapon != CSW_HEGRENADE && erosgranat[id])
  507. {
  508. client_cmd(id, "weapon_hegrenade")
  509. }
  510. new iWeapon = read_data(2)
  511. if(vegtelenloszer[id] == true)
  512. {
  513. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  514. }
  515. }
  516. public allweapon(id)
  517. {
  518. give_item(id,"weapon_usp")
  519. cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100)
  520. give_item(id,"weapon_glock18")
  521. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 120)
  522. give_item(id,"weapon_deagle")
  523. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  524. give_item(id,"weapon_p228")
  525. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
  526. give_item(id,"weapon_elite")
  527. cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
  528. give_item(id,"weapon_fiveseven")
  529. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 120)
  530. give_item(id,"weapon_m3")
  531. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
  532. give_item(id,"weapon_xm1014")
  533. cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32)
  534. give_item(id,"weapon_mp5navy")
  535. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
  536. give_item(id,"weapon_tmp")
  537. cs_set_user_bpammo(id, CSW_TMP, 120)
  538. give_item(id,"weapon_p90")
  539. cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100)
  540. give_item(id,"weapon_mac10")
  541. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MAC10, 100)
  542. give_item(id,"weapon_ump45")
  543. cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100)
  544. give_item(id,"weapon_famas")
  545. cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  546. give_item(id,"weapon_sg552")
  547. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 90)
  548. give_item(id,"weapon_ak47")
  549. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  550. give_item(id,"weapon_m4a1")
  551. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  552. give_item(id,"weapon_aug")
  553. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 90)
  554. give_item(id,"weapon_scout")
  555. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 90)
  556. give_item(id,"weapon_awp")
  557. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
  558. give_item(id,"weapon_g3sg1")
  559. cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90)
  560. give_item(id,"weapon_sg550")
  561. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 90)
  562. give_item(id,"weapon_galil")
  563. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
  564. give_item(id,"weapon_m249")
  565. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200)
  566. }
  567. //norecoil
  568. public fwServerFrame()
  569. {
  570. for(new i = 1;i<=get_maxplayers();i++)
  571. {
  572. if(!is_user_alive(i)) continue;
  573.  
  574. if(pev(i, pev_button) & IN_ATTACK && norecoil[i]){
  575. set_pev(i, pev_punchangle, Float:{0.0, 0.0, 0.0 });
  576. }
  577. }
  578. return 0;
  579. }
  580.  
  581. public fwUpdateClientData(id, sw, cd_handle)
  582. {
  583. if(norecoil[id])
  584. set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0});
  585. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.12. 20:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
A 129.sortol kezdődik az a rész nem, Hogy milyen fegyverel kezd

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyeremenyjáték (crazyboy & crazy)
HozzászólásElküldve: 2014.04.12. 20:49 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
és tényleg XD azthittem h ezt már kivettük belőle de ezek szerint nem :O hnap javítom

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole