hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Halál után szellem újraéledés.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=15336
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Dharma [2014.04.13. 14:21 ]
Hozzászólás témája:  Halál után szellem újraéledés.

Olyan plugint keresek,hogy ha valaki meghal akkor éledjen újra de legyen láthatatlan és ne legyen semmiféle fegyvere sem csak multijumpolni és bunyhoppolni tudjon(mint egy szellem). Nem tudom,hogy létezik-e ilyen de örülnék neki ha valaki tudna segíteni :)

Szerző:  Golo [2014.04.13. 14:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Halál után szellem újraéledés.

viewtopic.php?f=101&t=12258
Ebből kilehet indulni :D

Szerző:  DeR0iD [2014.04.13. 15:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Halál után szellem újraéledés.

Írtam én egy plugint..
teszt nem volt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Halalutan ujraeledes"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "DeRoiD"
  8.  
  9. new bool:keppeseg[33]
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. register_event("DeathMsg","halal","a")
  14. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujraeledes", 1)
  15. }
  16. public halal(){
  17. new szellem = read_data(2);
  18. if (keppeseg[szellem]){
  19. strip_user_weapons(szellem)
  20. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, szellem)
  21. set_user_rendering(szellem, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  22. }
  23. }
  24. public ujraeledes(id)
  25. {
  26. if(keppeseg[id])
  27. {
  28. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  29. keppeseg[id] = false
  30. }
  31. }

Szerző:  ultraibolya [2014.04.13. 15:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: Halál után szellem újraéledés.

de asd,ha újraéleszted akkor a spawn megint lefut :D ejj

Szerző:  Dharma [2014.04.13. 22:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Halál után szellem újraéledés.

Még nem teszteltem de azért a kéz ment :thank_you2:

Mondjuk így jobban belegondolva nem hiszem,hogy megvalósítható lenne az elképzelésem.
Én úgy gondoltam ,hogy amikor a játékos halott akkor az az idő alatt amíg lejár a kőr ne unatkozzanak hanem
tudjanak mozogni a pályán nézőként.Csak ezt nem lehet megcsinálni mert 1.Blokkolnák az élő játékosokat; 2.Ha respawnolnak akkor soha nem lesz vége a kőrnek.

Szerző:  ultraibolya [2014.04.14. 16:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Halál után szellem újraéledés.

Ha deroidé nem menne (márpedig nem fog,mivel mikor újraéleszti akkor ugyan úgy lefut a spawn event),akkor próbáld meg ezt:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5. #include <fun>
  6. new szm[33]=false,Float:origin[3],Float:ug[3]
  7. public plugin_init() {
  8. register_event("DeathMsg","edeath","a")
  9. register_logevent("rend",2,"1=Round_End")
  10. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","espawn")
  11. RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","block")
  12. }
  13. public block(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  14. if(szm[attacker]){
  15. return HAM_SUPERCEDE
  16. }
  17. else return PLUGIN_CONTINUE
  18. return 1
  19. }
  20. public edeath(id){
  21. id=read_data(2)
  22. szm[id]=true
  23. pev(id,pev_origin,origin)
  24. pev(id,pev_angles,ug)
  25. ug[0]=0.0
  26. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id)
  27. }
  28. public rend(id){
  29. for(new i=0;i<get_playersnum();i++){
  30. szm[i]=false
  31. }
  32. }
  33. public espawn(id){
  34. if(szm[id]){
  35. entity_set_origin(id,origin)
  36. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  37. set_user_godmode(id,1)
  38. strip_user_weapons(id)
  39. }
  40. }

Szerző:  CrB [2014.04.14. 21:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Halál után szellem újraéledés.

ultra a tiéd így első ránézésre működhet viszont remélem azzal számolt a kérdező, hogy nem lesz körvége.

Szerző:  Dharma [2014.04.15. 13:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Halál után szellem újraéledés.

Persze ,hogy tudom.Az elozo hozzaszolasomban is
megemlitettem mar,hogy valoszinuleg nem megoldhato.
De azert koszonom.

Szerző:  ultraibolya [2014.04.15. 14:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Halál után szellem újraéledés.

de meglehet,csak rá kell jönni :)
próbáld meg:
-1 mp-ként ellenőrzi hogy mindenki meghalt-e.(ha játékosok száma egyenlő a szellemekével,akkor mindenkit megöl)
Teszt nem volt :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <hamsandwich>
  4. #include <engine>
  5. #include <fun>
  6. new szm[33]=false,Float:origin[3],Float:ug[3]
  7. public plugin_init() {
  8. register_event("DeathMsg","edeath","a")
  9. register_logevent("rend",2,"1=Round_End")
  10. RegisterHam(Ham_Spawn,"player","espawn")
  11. RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","block")
  12. set_task(1.0,"check",_,_,_,"b")
  13. }
  14. public block(victim, inflictor, attacker, Float:damage){
  15. if(szm[attacker]){
  16. return HAM_SUPERCEDE
  17. }
  18. else return PLUGIN_CONTINUE
  19. return 1
  20. }
  21. public edeath(id){
  22. id=read_data(2)
  23. szm[id]=true
  24. pev(id,pev_origin,origin)
  25. pev(id,pev_angles,ug)
  26. ug[0]=0.0
  27. ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,id)
  28. }
  29. public rend(id){
  30. for(new i=0;i<get_playersnum();i++){
  31. szm[i]=false
  32. }
  33. }
  34. public espawn(id){
  35. if(szm[id]){
  36. entity_set_origin(id,origin)
  37. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  38. set_user_godmode(id,1)
  39. strip_user_weapons(id)
  40. }
  41. }
  42. public check(){
  43. for(new i;i<get_playersnum();i++){
  44. if(!szm[i]){
  45. if(str_to_num(szm[i]) == get_playersnum()){
  46. user_silentkill(i)
  47. }
  48. }
  49. }
  50. }

Szerző:  Dharma [2014.04.15. 15:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Halál után szellem újraéledés.

Hát ezzel azt értem el,hogy amikor valaki meghal akkor kifagy a szerver :)))

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/