hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.23. 15:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 221 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 17:34 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello.Nekem egy olyan plugin kellene amiben a játékosok különböző küldetéseket tudnak végre hajtani.A teljesített küldetéseket névre mentse.Legyen egy menü mondjuka /kuldetes parancsra elöjön ami kiírja a küldetéseket halványan és ha teljesítette akkor pirosan
Egy hanggal jelezze ha teljesítette illetve írja neki chatben
PL:
Kivégző | Ölj meg 500 ellenséget
Túlélésre született | Élj túl 250 kört
Fejlövő | Ölj 125 fejlövéssel
Végrehajtás köre | Ölj meg 5 ellenfelet egy körben
Hős | Ölj meg 5 ellenfelet 1 HP-val
Plant Mester | Rakj le 100 bombát
Def mester | Hatástalaníts 100 bombát
AWP mester | Ölj AWP-vel 65 embert
Ak47 Mester |Ölj AK47-el 100 embert
M4A1 Mester | Ölj M4A1-el 100 embert
Deagle Mester | ölj Deagle-val 100 embert

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 17:35 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
amit most csinálsz az cs:go szerver lesz 1.6-ra? vagy mi :D ha lesz időm megcsinálom ha valaki nem előz be ;)

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 18:58 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
kk:D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 19:03 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
Achievement Rendszer
kicsit átírod, ebbe is vannak ilyenek, csak neten jegyzi meg neten tudod megnézni mi van kész

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 19:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
tudom ezt láttam ,de nekem ugy kell h névre mentsen illetve több küldetéssel

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.19. 19:05 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Tényleg jó lenne ha valaki megcsinálná :)
Várom énis :D

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 22:21 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
frissítve
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <csx>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6.  
  7. #define MAX0 500
  8. #define MAX1 250
  9. #define MAX2 125
  10. #define MAX3 5
  11. #define MAX4 5
  12. #define MAX5 100
  13. #define MAX6 100
  14. #define MAX7 65
  15. #define MAX8 100
  16. #define MAX9 100
  17. #define MAX10 100
  18.  
  19.  
  20. new szamlalo[33][11]
  21. new bool:kesz[33][11]
  22.  
  23. // 0 Kivégző
  24. // 1 Túlélésre született
  25. // 2 Fejlövő
  26. // 3 Végrehajtás köre
  27. // 4 Hős
  28. // 5 Plant
  29. // 6 Def mester
  30. // 7 AWP mester
  31. // 8 Ak47 Mester
  32. // 9 M4A1 Mester
  33. // 10 Deagle Mester
  34.  
  35. new g_vault
  36.  
  37. public plugin_init()
  38. {
  39. register_plugin("Kuldetesek", "1.0", "petrik")
  40. register_clcmd("say /kuldetes","menuu")
  41. RegisterHam(Ham_Killed,"player","Forward_PlayerKilled",1)
  42. register_logevent("logevent_round_end", 2, "1=Round_End")
  43. register_event("DeathMsg", "death_headshot", "a", "3=1")
  44. RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "fw_takedamage" )
  45.  
  46. g_vault = nvault_open("pontrendszer")
  47. }
  48.  
  49. public Forward_PlayerKilled(victim, attacker){
  50.  
  51. if(victim == attacker)
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53.  
  54.  
  55.  
  56. if( szamlalo[attacker][0] >= MAX0)
  57. kesz[attacker][0] =true
  58. else
  59. szamlalo[attacker][0]++
  60.  
  61. if(get_user_health(attacker) == 1)
  62. if( szamlalo[attacker][4] >= MAX4)
  63. kesz[attacker][4] =true
  64. else
  65. szamlalo[attacker][4]++
  66. return PLUGIN_CONTINUE
  67. }
  68.  
  69. public logevent_round_end(){
  70. new id
  71. for(id = 1 ; id <= get_maxplayers() ; id++){
  72. if(szamlalo[id][3] <= 5)
  73. kesz[id][3] = true
  74. szamlalo[id][3] = 0
  75. if(is_user_alive(id))
  76. if( szamlalo[id][1] >= MAX1)
  77. kesz[id][1] =true
  78. else
  79. szamlalo[id][1]++
  80. }
  81.  
  82. }
  83.  
  84. public death_headshot(){
  85. new id = read_data(2)
  86. if( szamlalo[id][2] >= MAX2)
  87. kesz[id][2] =true
  88. else
  89. szamlalo[id][2]++
  90. }
  91.  
  92. public bomb_planted(id)
  93. {
  94. if( szamlalo[id][5] >= MAX5)
  95. kesz[id][5] =true
  96. else
  97. szamlalo[id][5]++
  98. }
  99.  
  100. public bomb_defused(id)
  101. {
  102. if( szamlalo[id][6] >= MAX6)
  103. kesz[id][6] =true
  104. else
  105. szamlalo[id][6]++
  106. }
  107.  
  108. public fw_takedamage(victim, inflictor, attacker, Float:dam, bits)
  109. {
  110. if(!is_user_alive(victim))
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. static Gun
  113. Gun = get_user_weapon(attacker)
  114.  
  115. if(Gun ==CSW_AWP)
  116. if( szamlalo[attacker][7] >= MAX7)
  117. kesz[attacker][7] =true
  118. else
  119. szamlalo[attacker][7]++
  120.  
  121. if(Gun ==CSW_AK47)
  122. if( szamlalo[attacker][8] >= MAX8)
  123. kesz[attacker][8] =true
  124. else
  125. szamlalo[attacker][8]++
  126.  
  127. if(Gun ==CSW_M4A1)
  128. if( szamlalo[attacker][9] >= MAX9)
  129. kesz[attacker][9] =true
  130. else
  131. szamlalo[attacker][9]++
  132.  
  133. if(Gun ==CSW_DEAGLE)
  134. if( szamlalo[attacker][10] >= MAX10)
  135. kesz[attacker][10] =true
  136. else
  137. szamlalo[attacker][10]++
  138.  
  139. return HAM_IGNORED
  140. }
  141.  
  142.  
  143. public menuu(id){
  144.  
  145.  
  146. new menu = menu_create( "\wFrissiteshez nyomj egy szamot", "menu_handler")
  147. //0(1.menu)
  148. new szoveg0[65]
  149. if(kesz[id][0] == true)
  150. copy(szoveg0, 29, "\yKivegzo | \rTeljesitve\y")
  151. else{
  152. new sz0[65]
  153. formatex( sz0, charsmax(sz0), "\yKivegzo | olj meg 500/\d(\r%d\d)\y",szamlalo[id][0])
  154. copy(szoveg0, 64, sz0)
  155. }
  156.  
  157. menu_additem(menu, szoveg0, "1", 0)
  158.  
  159. new szoveg1[65]
  160. if(kesz[id][1] == true)
  161. copy(szoveg1, 29, "\yTulelesre szuletett| \rTeljesitve\y")
  162. else{
  163. new sz1[65]
  164. formatex( sz1, charsmax(sz1), "\yTulelesre szuletett | elj tul 250/\d(\r%d\d)\y",szamlalo[id][1])
  165. copy(szoveg1, 64, sz1)
  166. }
  167.  
  168. menu_additem(menu, szoveg1, "2", 0)
  169.  
  170. new szoveg2[65]
  171. if(kesz[id][2] == true)
  172. copy(szoveg2, 29, "\yFejlovo | \rTeljesitve\y")
  173. else{
  174. new sz2[65]
  175. formatex( sz2, charsmax(sz2), "\yFejlovo | Ölj 125/\d(\r%d\d)\y fejlovessel\y",szamlalo[id][2])
  176. copy(szoveg2, 64, sz2)
  177. }
  178.  
  179. menu_additem(menu, szoveg2, "3", 0)
  180.  
  181. new szoveg3[65]
  182. if(kesz[id][3] == true)
  183. copy(szoveg3, 29, "\yVegrehajtas kore | \rTeljesitve\y")
  184. else{
  185. new sz3[65]
  186. formatex( sz3, charsmax(sz3), "\yVegrehajtas kore | Olj meg 5/\d(\r%d\d)\y ellenfelet egy korben",szamlalo[id][3])
  187. copy(szoveg3, 64, sz3)
  188. }
  189.  
  190. menu_additem(menu, szoveg3, "4", 0)
  191.  
  192. new szoveg4[65]
  193. if(kesz[id][4] == true)
  194. copy(szoveg4, 29, "\yHos | \rTeljesitve\y")
  195. else{
  196. new sz4[65]
  197. formatex( sz4, charsmax(sz4), "\yHos | olj meg 5/\d(\r%d\d)\y ellenfelet 1 HP-val",szamlalo[id][4])
  198. copy(szoveg4, 64, sz4)
  199. }
  200.  
  201. menu_additem(menu, szoveg4, "5", 0)
  202.  
  203. new szoveg5[65]
  204. if(kesz[id][5] == true)
  205. copy(szoveg5, 29, "\yPlant Mester | \rTeljesitve\y")
  206. else{
  207. new sz5[65]
  208. formatex( sz5, charsmax(sz5), "\yPlant Mester | Rakj le 100/\d(\r%d\d)\y bombat",szamlalo[id][5])
  209. copy(szoveg5, 64, sz5)
  210. }
  211.  
  212. menu_additem(menu, szoveg5, "6", 0)
  213.  
  214. new szoveg6[65]
  215. if(kesz[id][6] == true)
  216. copy(szoveg6, 29, "\yDef Mester | \rTeljesitve\y")
  217. else{
  218. new sz6[65]
  219. formatex( sz6, charsmax(sz6), "\yDef mester | Hatastalanits 100/\d(\r%d\d)\y bombat",szamlalo[id][6])
  220. copy(szoveg6, 64, sz6)
  221. }
  222.  
  223. menu_additem(menu, szoveg6, "7", 0)
  224.  
  225. new szoveg7[65]
  226. if(kesz[id][7] == true)
  227. copy(szoveg7, 29, "\yAWP mester | \rTeljesitve\y")
  228. else{
  229. new sz7[65]
  230. formatex( sz7, charsmax(sz7), "\yAWP mester | olj AWP-vel 65/\d(\r%d\d)\y embert",szamlalo[id][7])
  231. copy(szoveg7, 64, sz7)
  232. }
  233.  
  234. menu_additem(menu, szoveg7, "8", 0)
  235.  
  236. new szoveg8[65]
  237. if(kesz[id][8] == true)
  238. copy(szoveg8, 29, "\yAK47 mester | \rTeljesitve\y")
  239. else{
  240. new sz8[65]
  241. formatex( sz8, charsmax(sz8), "\yAK47 mester | olj AWP-vel 65/\d(\r%d\d)\y embert",szamlalo[id][8])
  242. copy(szoveg8, 64, sz8)
  243. }
  244.  
  245. menu_additem(menu, szoveg8, "9", 0)
  246.  
  247. new szoveg9[65]
  248. if(kesz[id][9] == true)
  249. copy(szoveg9, 29, "\yM4A1 mester | \rTeljesitve\y")
  250. else{
  251. new sz9[65]
  252. formatex( sz9, charsmax(sz9), "\yM4A1 mester | olj AWP-vel 65/\d(\r%d\d)\y embert",szamlalo[id][9])
  253. copy(szoveg9, 64, sz9)
  254. }
  255.  
  256. menu_additem(menu, szoveg9, "10", 0)
  257.  
  258. new szoveg10[65]
  259. if(kesz[id][10] == true)
  260. copy(szoveg10, 29, "\yDeagle mester | \rTeljesitve\y")
  261. else{
  262. new sz10[65]
  263. formatex( sz10, charsmax(sz10), "\yDeagle mester | olj AWP-vel 65/\d(\r%d\d)\y embert",szamlalo[id][10])
  264. copy(szoveg10, 64, sz10)
  265. }
  266.  
  267. menu_additem(menu, szoveg10, "11", 0)
  268.  
  269. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  270. menu_display(id, menu, 0)
  271. return PLUGIN_HANDLED
  272. }
  273.  
  274.  
  275. public menu_handler(id, menu, item)
  276. {
  277. if( item == MENU_EXIT ){
  278.  
  279. menu_destroy(menu)
  280. return PLUGIN_HANDLED
  281. }
  282.  
  283. menuu(id)
  284.  
  285. menu_destroy(menu)
  286. return PLUGIN_HANDLED
  287. }
  288.  
  289. //save
  290. public client_disconnect(id)
  291. {
  292. Savesz(id)
  293. Savek(id)
  294. }
  295.  
  296.  
  297. public Savek(id)
  298. {
  299. new name[32]
  300. get_user_name(id, name, 31)
  301.  
  302. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  303.  
  304. new f
  305. for(f = 0 ; f <= 10 ; f++){
  306.  
  307.  
  308. format(vaultkey,63,"%s%dPONTRENDSZER2", name, f)
  309.  
  310. format(vaultdata,255,"%d#",kesz[id][f])
  311.  
  312. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  313. }
  314.  
  315.  
  316. return PLUGIN_CONTINUE
  317. }
  318.  
  319.  
  320. public Savesz(id)
  321. {
  322. new name[32]
  323. get_user_name(id, name, 31)
  324.  
  325. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  326.  
  327. new f
  328. for(f = 0 ; f <= 10 ; f++){
  329.  
  330.  
  331. format(vaultkey,63,"%s%dPONTRENDSZER", name, f)
  332.  
  333. format(vaultdata,255,"%d#",szamlalo[id][f])
  334.  
  335. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  336. }
  337.  
  338.  
  339. return PLUGIN_CONTINUE
  340. }
  341.  
  342. //load
  343. public client_authorized(id){
  344. Loadsz(id)
  345. Loadk(id)
  346. }
  347.  
  348. public Loadk(id)
  349. {
  350.  
  351. new name[32]
  352. get_user_name(id, name, 31)
  353. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  354. new Kesz[33][11],s
  355.  
  356. new f
  357. for(f = 0 ; f <= 10 ; f++){
  358.  
  359.  
  360. format(vaultkey,63,"%s%dPONTRENDSZER2", name, f)
  361.  
  362. format(vaultdata,255,"%d#",kesz[id][f])
  363. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  364. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  365.  
  366. s=f-1
  367. parse(vaultdata, Kesz[id][f], s)
  368.  
  369. if(str_to_num(Kesz[id][f]) == 1)
  370. kesz[id][f] = true
  371. else
  372. kesz[id][f] = false
  373. }
  374.  
  375.  
  376. return PLUGIN_CONTINUE
  377. }
  378.  
  379. public Loadsz(id)
  380. {
  381.  
  382. new name[32]
  383. get_user_name(id, name, 31)
  384. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  385. new SZamlalo[33][11],s
  386.  
  387. new f = 0
  388. for(f = 0 ; f <= 10 ; f++){
  389.  
  390.  
  391. format(vaultkey,63,"%s%dPONTRENDSZER", name, f)
  392.  
  393. format(vaultdata,255,"%d#",szamlalo[id][f])
  394. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  395. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  396.  
  397. s=f-1
  398. parse(vaultdata, SZamlalo[id][f], s)
  399. szamlalo[id][f] = str_to_num(SZamlalo[id][f])
  400.  
  401. }
  402.  
  403.  
  404. return PLUGIN_CONTINUE
  405. }

_________________
[img]semmi[/img]


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára fuck604 2014.04.24. 16:35-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 22:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
340. sorba errort dob ki

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.23. 22:38 
Offline
Őstag

Csatlakozott: 2011.06.12. 20:51
Hozzászólások: 1089
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Golo írta:
340. sorba errort dob ki

csak rossz csatolmányt raktam fel, javítva

_________________
[img]semmi[/img]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Küldetések
HozzászólásElküldve: 2014.04.24. 05:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Köszi,ha haza értem le tesztelem h működik-e

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole