hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 20:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 481 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 481 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.04.25. 22:31 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.04.18. 15:30
Hozzászólások: 63
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Sziasztok!
Szeretném,ha ezt a plugint kibővítenétek még 8 db fejlövés üzenettel.
A lényeg,hogy a plugin érzékelje majd lejátsza.
Nem kell adni mellé zenét se hangot se hasonlót.
Már a saját fejlövés hangjaim megvannak vágva :)
Előre is köszönöm!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define KNIFFMESSAGES 1
  6. #define LEVELS 7
  7. #define MESSAGESNOHP 4
  8. #define MESSAGESHP 4
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new alone_ann = 0
  13. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  14.  
  15. new stksounds[7][] = {
  16. "hun_ultimate/multikill",
  17. "hun_ultimate/ultrakill",
  18. "hun_ultimate/monsterkill",
  19. "hun_ultimate/killingspree",
  20. "hun_ultimate/rampage",
  21. "hun_ultimate/holyshit",
  22. "hun_ultimate/godlike"};
  23.  
  24. new stkmessages[7][] = {
  25. "%s: Egy brutális állat a pályán!",
  26. "HALÁL HALÁL HALÁL!",
  27. "Vérző csirkék %s Az isten",
  28. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP!",
  29. "%s: Elpusztithatatlan",
  30. "%s: AZ ARÉNA KIRÁLYA",
  31. "VÉRFÜRDŐ!"};
  32.  
  33.  
  34. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  35. "Utolsónak lenni szégyen igaz?"}
  36.  
  37. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmár minden rajtad múlik!",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remélem van nálad életmentő csomag!",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapattársad kinyírták.Sok szerencsét!",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az utolsó!"}
  42.  
  43. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostmár minden rajtad múlik!",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Remélem van nálad életmentő csomag!",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat társadat kinyírták.Sok szerencsét!",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolsó!"}
  48.  
  49. get_streak()
  50. {
  51. new streak[3]
  52. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  53. return read_flags(streak)
  54. }
  55.  
  56. public death_event(id)
  57. {
  58. new streak = get_streak()
  59.  
  60. if ((streak&1) || (streak&2))
  61. {
  62. new killer = read_data(1);
  63. new victim = read_data(2);
  64.  
  65. kills[killer] += 1;
  66. kills[victim] = 0;
  67. deaths[killer] = 0;
  68. deaths[victim] += 1;
  69.  
  70. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  71. {
  72. if (kills[killer] == levels[i])
  73. {
  74. announce(killer, i);
  75. return PLUGIN_CONTINUE;
  76. }
  77. }
  78. }
  79. return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. announce(killer, level)
  83. {
  84. new streak = get_streak()
  85.  
  86. if (streak&1)
  87. {
  88. new name[32];
  89.  
  90. get_user_name(killer, name, 32);
  91. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  92. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  93. }
  94.  
  95. if (streak&2){
  96. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  97. }
  98. }
  99.  
  100. public reset_hud(id)
  101. {
  102. new streak = get_streak()
  103.  
  104. if (streak&1)
  105. {
  106.  
  107. if (kills[id] > levels[0])
  108. {
  109. client_print(id, print_chat,
  110. "*[G4M3RS] Gratulálok! Te %d öltél sorozatban!Sok sikert!", kills[id]);
  111.  
  112. }
  113.  
  114. else if (deaths[id] > 1)
  115. {
  116. client_print(id, print_chat,
  117. "*[G4M3RS] Ez nem lesz jó...Te már meghaltál %dx sorozatban..óvatosabban...", deaths[id]);
  118. }
  119. }
  120. }
  121.  
  122. public client_connect(id)
  123. {
  124. new streak = get_streak()
  125.  
  126. if ((streak&1) || (streak&2))
  127. {
  128. kills[id] = 0;
  129. deaths[id] = 0;
  130. }
  131. }
  132.  
  133. public knife_kill()
  134. {
  135. new kniffmode[4]
  136. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  137. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  138.  
  139. if (kniffmode_bit & 1)
  140. {
  141. new killer_id = read_data(1)
  142. new victim_id = read_data(2)
  143. new killer_name[33], victim_name[33]
  144.  
  145. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  146. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  147.  
  148.  
  149. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  150. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  151. }
  152.  
  153. if (kniffmode_bit & 2)
  154. {
  155. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  156. }
  157. }
  158.  
  159.  
  160. public roundend_msg(id)
  161.  
  162. alone_ann = 0
  163.  
  164. public death_msg(id)
  165. {
  166.  
  167. new lmmode[8]
  168. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  169. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  170.  
  171. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  172. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  173. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  174.  
  175. if (ict==1&&ite==1)
  176. {
  177. new name1[32], name2[32]
  178. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  179. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  180. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  181.  
  182. if (lmmode_bit & 1)
  183. {
  184. if (lmmode_bit & 2)
  185. {
  186. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  187. }
  188.  
  189. else
  190. {
  191. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  192. }
  193.  
  194. if (lmmode_bit & 4)
  195. {
  196. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  197. }
  198. }
  199. }
  200. else
  201. {
  202. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  203. {
  204. last=players_ct[0]
  205. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  206. }
  207.  
  208. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  209. {
  210. last=players_t[0]
  211. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  212. }
  213.  
  214. else
  215. {
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218. alone_ann = last
  219. new name[32]
  220. get_user_name(last,name,32)
  221.  
  222. if (lmmode_bit & 1)
  223. {
  224. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  225.  
  226. if (lmmode_bit & 2)
  227. {
  228. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  229. }
  230.  
  231. else
  232. {
  233. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  234. }
  235. }
  236.  
  237. if (lmmode_bit & 4)
  238. {
  239. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  240. }
  241. }
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244.  
  245.  
  246. public hs()
  247. {
  248. new hsmode[4]
  249. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  250. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  251.  
  252. if (hsmode_bit & 1)
  253. {
  254. new killer_id = read_data(1)
  255. new victim_id = read_data(2)
  256. new victim_name[33]
  257.  
  258. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  259.  
  260. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  261. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLŐVÉS!::",victim_name)
  262. }
  263.  
  264. if (hsmode_bit & 2)
  265. {
  266. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot")
  267. }
  268. }
  269.  
  270. public plugin_precache()
  271. {
  272. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  273. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  274. precache_sound("hun_ultimate/headshot.wav")
  275. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  276. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  277. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  278. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  279. precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
  280. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  281. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  282.  
  283. return PLUGIN_CONTINUE
  284. }
  285.  
  286.  
  287.  
  288. public plugin_init()
  289. {
  290. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  291. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  292. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  293. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  294. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  295. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  296. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  297. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  298. register_cvar("lastman_mode","abc")
  299. register_cvar("streak_mode","ab")
  300. register_cvar("kniff_mode","ab")
  301. register_cvar("hs_mode","ab")
  302.  
  303. return PLUGIN_CONTINUE
  304. }
  305.  

_________________
Megköszönni nem szégyen!
Ha segítettem egy pacsit elfogadok! Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára TitkosHódoló 2014.04.26. 11:43-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.04.27. 11:28 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.04.28. 11:55
Hozzászólások: 57
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #define KNIFFMESSAGES 1
  6. #define LEVELS 7
  7. #define MESSAGESNOHP 4
  8. #define MESSAGESHP 4
  9.  
  10. new kills[33] = {0,...};
  11. new deaths[33] = {0,...};
  12. new alone_ann = 0
  13. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  14.  
  15. new stksounds[7][] = {
  16. "hun_ultimate/multikill",
  17. "hun_ultimate/ultrakill",
  18. "hun_ultimate/monsterkill",
  19. "hun_ultimate/killingspree",
  20. "hun_ultimate/rampage",
  21. "hun_ultimate/holyshit",
  22. "hun_ultimate/godlike"};
  23.  
  24. new stkmessages[7][] = {
  25. "%s: Egy brutális állat a pályán!",
  26. "HALÁL HALÁL HALÁL!",
  27. "Vérző csirkék %s Az isten",
  28. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP!",
  29. "%s: Elpusztithatatlan",
  30. "%s: AZ ARÉNA KIRÁLYA",
  31. "VÉRFÜRDŐ!"};
  32.  
  33.  
  34. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  35. "Utolsónak lenni szégyen igaz?"}
  36.  
  37. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  38. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmár minden rajtad múlik!",
  39. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remélem van nálad életmentő csomag!",
  40. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapattársad kinyírták.Sok szerencsét!",
  41. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az utolsĂł!"}
  42.  
  43. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  44. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostmár minden rajtad múlik!",
  45. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Remélem van nálad életmentő csomag!",
  46. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat társadat kinyírták.Sok szerencsét!",
  47. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolsĂł!"}
  48.  
  49. get_streak()
  50. {
  51. new streak[3]
  52. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  53. return read_flags(streak)
  54. }
  55.  
  56. public death_event(id)
  57. {
  58. new streak = get_streak()
  59.  
  60. if ((streak&1) || (streak&2))
  61. {
  62. new killer = read_data(1);
  63. new victim = read_data(2);
  64.  
  65. kills[killer] += 1;
  66. kills[victim] = 0;
  67. deaths[killer] = 0;
  68. deaths[victim] += 1;
  69.  
  70. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  71. {
  72. if (kills[killer] == levels[i])
  73. {
  74. announce(killer, i);
  75. return PLUGIN_CONTINUE;
  76. }
  77. }
  78. }
  79. return PLUGIN_CONTINUE;
  80. }
  81.  
  82. announce(killer, level)
  83. {
  84. new streak = get_streak()
  85.  
  86. if (streak&1)
  87. {
  88. new name[32];
  89.  
  90. get_user_name(killer, name, 32);
  91. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  92. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  93. }
  94.  
  95. if (streak&2){
  96. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  97. }
  98. }
  99.  
  100. public reset_hud(id)
  101. {
  102. new streak = get_streak()
  103.  
  104. if (streak&1)
  105. {
  106.  
  107. if (kills[id] > levels[0])
  108. {
  109. client_print(id, print_chat,
  110. "*[G4M3RS] Gratulálok! Te %d öltél sorozatban!Sok sikert!", kills[id]);
  111.  
  112. }
  113.  
  114. else if (deaths[id] > 1)
  115. {
  116. client_print(id, print_chat,
  117. "*[G4M3RS] Ez nem lesz jó...Te már meghaltál %dx sorozatban..óvatosabban...", deaths[id]);
  118. }
  119. }
  120. }
  121.  
  122. public client_connect(id)
  123. {
  124. new streak = get_streak()
  125.  
  126. if ((streak&1) || (streak&2))
  127. {
  128. kills[id] = 0;
  129. deaths[id] = 0;
  130. }
  131. }
  132.  
  133. public knife_kill()
  134. {
  135. new kniffmode[4]
  136. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  137. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  138.  
  139. if (kniffmode_bit & 1)
  140. {
  141. new killer_id = read_data(1)
  142. new victim_id = read_data(2)
  143. new killer_name[33], victim_name[33]
  144.  
  145. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  146. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  147.  
  148.  
  149. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  150. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  151. }
  152.  
  153. if (kniffmode_bit & 2)
  154. {
  155. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  156. }
  157. }
  158.  
  159.  
  160. public roundend_msg(id)
  161.  
  162. alone_ann = 0
  163.  
  164. public death_msg(id)
  165. {
  166.  
  167. new lmmode[8]
  168. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  169. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  170.  
  171. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  172. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  173. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  174.  
  175. if (ict==1&&ite==1)
  176. {
  177. new name1[32], name2[32]
  178. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  179. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  180. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  181.  
  182. if (lmmode_bit & 1)
  183. {
  184. if (lmmode_bit & 2)
  185. {
  186. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  187. }
  188.  
  189. else
  190. {
  191. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  192. }
  193.  
  194. if (lmmode_bit & 4)
  195. {
  196. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  197. }
  198. }
  199. }
  200. else
  201. {
  202. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  203. {
  204. last=players_ct[0]
  205. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  206. }
  207.  
  208. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  209. {
  210. last=players_t[0]
  211. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  212. }
  213.  
  214. else
  215. {
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218. alone_ann = last
  219. new name[32]
  220. get_user_name(last,name,32)
  221.  
  222. if (lmmode_bit & 1)
  223. {
  224. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  225.  
  226. if (lmmode_bit & 2)
  227. {
  228. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  229. }
  230.  
  231. else
  232. {
  233. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  234. }
  235. }
  236.  
  237. if (lmmode_bit & 4)
  238. {
  239. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  240. }
  241. }
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244.  
  245.  
  246. public hs()
  247. {
  248. new hsmode[4]
  249. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  250. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  251.  
  252. if (hsmode_bit & 1)
  253. {
  254. new killer_id = read_data(1)
  255. new victim_id = read_data(2)
  256. new victim_name[33]
  257.  
  258. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  259.  
  260. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  261. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLŐVÉS!::",victim_name)
  262. }
  263.  
  264. if (hsmode_bit & 2)
  265. {
  266. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot")
  267. }
  268. }
  269. public hs1()
  270. {
  271. new hsmode[4]
  272. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  273. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  274.  
  275. if (hsmode_bit & 1)
  276. {
  277. new killer_id = read_data(1)
  278. new victim_id = read_data(2)
  279. new victim_name[33]
  280.  
  281. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  282.  
  283. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  284. show_hudmessage(killer_id,"::!FEJLŐVÉS!::",victim_name)
  285. }
  286.  
  287. if (hsmode_bit & 2)
  288. {
  289. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot2")
  290. }
  291. }
  292. public plugin_precache()
  293. {
  294. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  295. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  296. precache_sound("hun_ultimate/headshot.wav")
  297. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  298. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  299. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  300. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  301. precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
  302. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  303. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  304. precache_sound("hun_ultimate/headshot2.waw")
  305.  
  306. return PLUGIN_CONTINUE
  307. }
  308.  
  309.  
  310.  
  311. public plugin_init()
  312. {
  313. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  314. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  315. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  316. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  317. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  318. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  319. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  320. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  321. register_cvar("lastman_mode","abc")
  322. register_cvar("streak_mode","ab")
  323. register_cvar("kniff_mode","ab")
  324. register_cvar("hs_mode","ab")
  325.  
  326. return PLUGIN_CONTINUE
  327. }


Ha segítettem tudod mi a dolgod :D :thumbsup:

SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
  2. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
  3.  
  4. Header size: 584 bytes
  5. Code size: 7464 bytes
  6. Data size: 8228 bytes
  7. Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
  8. Total requirements: 32660 bytes


UI: Teszt, nem volt.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2014.04.28. 14:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
szép meg minden csak nem bron az eredeti készítő

ittvan próbáld ki az üzeneteket 32. sortól tudok modosítani
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define KNIFFMESSAGES 1
  4. #define LEVELS 7
  5. #define MESSAGESNOHP 4
  6. #define MESSAGESHP 4
  7.  
  8. new kills[33] = {0,...};
  9. new deaths[33] = {0,...};
  10. new alone_ann = 0
  11. new levels[7] = {3, 5, 7, 9, 10, 13, 15};
  12.  
  13. new stksounds[7][] = {
  14. "hun_ultimate/multikill",
  15. "hun_ultimate/ultrakill",
  16. "hun_ultimate/monsterkill",
  17. "hun_ultimate/killingspree",
  18. "hun_ultimate/rampage",
  19. "hun_ultimate/holyshit",
  20. "hun_ultimate/godlike"};
  21.  
  22. new stkmessages[7][] = {
  23. "%s: Egy brutális állat a pályán!",
  24. "HALÁL HALÁL HALÁL!",
  25. "Vérző csirkék %s Az isten",
  26. "%s: Egy GYILKOLÓGÉP!",
  27. "%s: Elpusztithatatlan",
  28. "%s: AZ ARÉNA KIRÁLYA",
  29. "VÉRFÜRDŐ!"};
  30.  
  31. new const hsuzenet[][] = {
  32. "::!FEJLŐVÉS!::",
  33. "Kovetkezo uzenet1",
  34. "Kovetkezo uzenet2",
  35. "Kovetkezo uzenet3",
  36. "Kovetkezo uzenet4",
  37. "Kovetkezo uzenet5",
  38. "Kovetkezo uzenet6",
  39. "Kovetkezo uzenet7",
  40. "Kovetkezo uzenet8"
  41. };
  42.  
  43.  
  44. new kniffmessages[KNIFFMESSAGES][] = {
  45. "Utolsónak lenni szégyen igaz?"}
  46.  
  47. new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = {
  48. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Mostmár minden rajtad múlik!",
  49. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Remélem van nálad életmentő csomag!",
  50. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Minden csapattársad kinyírták.Sok szerencsét!",
  51. "%i terrorista vs %i CT^n%s: Te vagy az utolsó!"}
  52.  
  53. new messageshp[MESSAGESHP][] = {
  54. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Mostmár minden rajtad múlik!",
  55. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Remélem van nálad életmentő csomag!",
  56. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Minden csapat társadat kinyírták.Sok szerencsét!",
  57. "%i terrorista vs %i CT^n%s (%i hp): Te vagy az utolsó!"}
  58.  
  59. get_streak()
  60. {
  61. new streak[3]
  62. get_cvar_string("streak_mode",streak,2)
  63. return read_flags(streak)
  64. }
  65.  
  66. public death_event(id)
  67. {
  68. new streak = get_streak()
  69.  
  70. if ((streak&1) || (streak&2))
  71. {
  72. new killer = read_data(1);
  73. new victim = read_data(2);
  74.  
  75. kills[killer] += 1;
  76. kills[victim] = 0;
  77. deaths[killer] = 0;
  78. deaths[victim] += 1;
  79.  
  80. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  81. {
  82. if (kills[killer] == levels[i])
  83. {
  84. announce(killer, i);
  85. return PLUGIN_CONTINUE;
  86. }
  87. }
  88. }
  89. return PLUGIN_CONTINUE;
  90. }
  91.  
  92. announce(killer, level)
  93. {
  94. new streak = get_streak()
  95.  
  96. if (streak&1)
  97. {
  98. new name[32];
  99.  
  100. get_user_name(killer, name, 32);
  101. set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  102. show_hudmessage(0, stkmessages[level], name);
  103. }
  104.  
  105. if (streak&2){
  106. client_cmd(0, "spk %s", stksounds[level]);
  107. }
  108. }
  109.  
  110. public reset_hud(id)
  111. {
  112. new streak = get_streak()
  113.  
  114. if (streak&1)
  115. {
  116.  
  117. if (kills[id] > levels[0])
  118. {
  119. client_print(id, print_chat,
  120. "*[G4M3RS] Gratulálok! Te %d öltél sorozatban!Sok sikert!", kills[id]);
  121.  
  122. }
  123.  
  124. else if (deaths[id] > 1)
  125. {
  126. client_print(id, print_chat,
  127. "*[G4M3RS] Ez nem lesz jó...Te már meghaltál %dx sorozatban..óvatosabban...", deaths[id]);
  128. }
  129. }
  130. }
  131.  
  132. public client_connect(id)
  133. {
  134. new streak = get_streak()
  135.  
  136. if ((streak&1) || (streak&2))
  137. {
  138. kills[id] = 0;
  139. deaths[id] = 0;
  140. }
  141. }
  142.  
  143. public knife_kill()
  144. {
  145. new kniffmode[4]
  146. get_cvar_string("kniff_mode",kniffmode,4)
  147. new kniffmode_bit = read_flags(kniffmode)
  148.  
  149. if (kniffmode_bit & 1)
  150. {
  151. new killer_id = read_data(1)
  152. new victim_id = read_data(2)
  153. new killer_name[33], victim_name[33]
  154.  
  155. get_user_name(killer_id,killer_name,33)
  156. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  157.  
  158.  
  159. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  160. show_hudmessage(0,kniffmessages[ random_num(0,KNIFFMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
  161. }
  162.  
  163. if (kniffmode_bit & 2)
  164. {
  165. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/knife")
  166. }
  167. }
  168.  
  169.  
  170. public roundend_msg(id)
  171.  
  172. alone_ann = 0
  173.  
  174. public death_msg(id)
  175. {
  176.  
  177. new lmmode[8]
  178. get_cvar_string("lastman_mode",lmmode,8)
  179. new lmmode_bit = read_flags(lmmode)
  180.  
  181. new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
  182. get_players(players_ct,ict,"ae","CT")
  183. get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")
  184.  
  185. if (ict==1&&ite==1)
  186. {
  187. new name1[32], name2[32]
  188. get_user_name(players_ct[0],name1,32)
  189. get_user_name(players_t[0],name2,32)
  190. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  191.  
  192. if (lmmode_bit & 1)
  193. {
  194. if (lmmode_bit & 2)
  195. {
  196. show_hudmessage(0,"%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
  197. }
  198.  
  199. else
  200. {
  201. show_hudmessage(0,"%s vs. %s",name1,name2)
  202. }
  203.  
  204. if (lmmode_bit & 4)
  205. {
  206. client_cmd(0,"spk misccc/maytheforce")
  207. }
  208. }
  209. }
  210. else
  211. {
  212. if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  213. {
  214. last=players_ct[0]
  215. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  216. }
  217.  
  218. else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
  219. {
  220. last=players_t[0]
  221. client_cmd(last,"spk misccc/oneandonly")
  222. }
  223.  
  224. else
  225. {
  226. return PLUGIN_CONTINUE
  227. }
  228. alone_ann = last
  229. new name[32]
  230. get_user_name(last,name,32)
  231.  
  232. if (lmmode_bit & 1)
  233. {
  234. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
  235.  
  236. if (lmmode_bit & 2)
  237. {
  238. show_hudmessage(0,messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
  239. }
  240.  
  241. else
  242. {
  243. show_hudmessage(0,messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
  244. }
  245. }
  246.  
  247. if (lmmode_bit & 4)
  248. {
  249. client_cmd(last,"spk misccc/maytheforce")
  250. }
  251. }
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253. }
  254.  
  255.  
  256. public hs()
  257. {
  258. new hsmode[4]
  259. get_cvar_string("hs_mode",hsmode,4)
  260. new hsmode_bit = read_flags(hsmode)
  261.  
  262. if (hsmode_bit & 1)
  263. {
  264. new killer_id = read_data(1)
  265. new victim_id = read_data(2)
  266. new victim_name[33]
  267.  
  268. get_user_name(victim_id,victim_name,33)
  269.  
  270. set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
  271. show_hudmessage(killer_id,"%s",hsuzenet[random(sizeof(hsuzenet))],victim_name)
  272. }
  273.  
  274. if (hsmode_bit & 2)
  275. {
  276. client_cmd(0,"spk hun_ultimate/headshot")
  277. }
  278. }
  279.  
  280. public plugin_precache()
  281. {
  282. precache_sound("hun_ultimate/monsterkill.wav")
  283. precache_sound("hun_ultimate/godlike.wav")
  284. precache_sound("hun_ultimate/headshot.wav")
  285. precache_sound("hun_ultimate/knife.wav")
  286. precache_sound("hun_ultimate/killingspree.wav")
  287. precache_sound("hun_ultimate/multikill.wav")
  288. precache_sound("hun_ultimate/ultrakill.wav")
  289. precache_sound("hun_ultimate/prepare.wav")
  290. precache_sound("hun_ultimate/rampage.wav")
  291. precache_sound("hun_ultimate/holyshit.wav")
  292.  
  293. return PLUGIN_CONTINUE
  294. }
  295.  
  296.  
  297.  
  298. public plugin_init()
  299. {
  300. register_plugin("Hungarian Ultimate Sounds","2.0","bron")
  301. register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
  302. register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
  303. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  304. register_event("DeathMsg", "death_event", "a")
  305. register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
  306. register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  307. register_event("DeathMsg","death_msg","a")
  308. register_cvar("lastman_mode","abc")
  309. register_cvar("streak_mode","ab")
  310. register_cvar("kniff_mode","ab")
  311. register_cvar("hs_mode","ab")
  312.  
  313. return PLUGIN_CONTINUE
  314. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 91 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole