hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 18:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 317 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 317 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Ölés Rang Redszer!
HozzászólásElküldve: 2014.05.10. 23:29 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2013.08.17. 23:54
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Helo! Valaki meg tudná csinálni eszt ,hogy ölésre menyen és ne konnektre?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3. #include < nvault >
  4.  
  5. const MAX_PLAYERS = 32;
  6.  
  7. new const Plugin[] = "ConnectionsRanks";
  8. new const Version[] = "5.0";
  9. new const Authors[] = "Excolent,fLy JumpeR*";
  10. new const DataFileName[] = "ConStats";
  11.  
  12. enum ConnectionStatus
  13. {
  14. Noob,
  15. Beginner,
  16. Learning,
  17. Knifer,
  18. Rambo,
  19. Butcher,
  20. Matrix,
  21. Probhop,
  22. Freak,
  23. Racer,
  24. Kill_Bill,
  25. Respected_Player
  26.  
  27. }
  28.  
  29. new const StatusDescription[ ConnectionStatus ][] =
  30. {
  31. "[Noob]",
  32. "[Beginner]",
  33. "[Learning]",
  34. "[Knifer]",
  35. "[Rambo]",
  36. "[Butcher]",
  37. "[Matrix]",
  38. "[Probhop]",
  39. "[Freak]",
  40. "[Racer]",
  41. "[Kill Bill]",
  42. "[Respected Player]"
  43. };
  44.  
  45. new const StatusLevels[ ConnectionStatus ] =
  46. {
  47. 25,
  48. 50,
  49. 100,
  50. 200,
  51. 300,
  52. 500,
  53. 650,
  54. 850,
  55. 1000,
  56. 1200,
  57. 1450,
  58. 1700
  59.  
  60. }
  61.  
  62. new const Teams[ CsTeams ][] =
  63. {
  64. "(Unassigned)",
  65. "(Terrorist)",
  66. "(Counter-Terrorist)",
  67. "(Spectator)"
  68. };
  69.  
  70. enum PlayerData
  71. {
  72. Name[ 33 ],
  73. AuthID[ 35 ],
  74. Connections,
  75. Status,
  76. PlayTime,
  77. LeaveMsg[ 33 ]
  78. }
  79.  
  80. new g_PData[ MAX_PLAYERS + 1 ][ PlayerData ];
  81. new g_iConnectTime[ MAX_PLAYERS + 1 ];
  82. new bool:g_bIsBot[ MAX_PLAYERS + 1 ];
  83. new g_iVault;
  84.  
  85. new g_iMsgSayText;
  86. new g_iMaxPlayers;
  87. new g_pAllChat;
  88.  
  89. public plugin_init( )
  90. {
  91. register_plugin( Plugin , Version , Authors);
  92.  
  93. register_clcmd( "say" , "HookSay" );
  94. register_clcmd( "say_team" , "HookSay_Team" );
  95.  
  96. g_pAllChat = register_cvar( "cat_allchat" , "0" );
  97.  
  98. g_iMsgSayText = get_user_msgid( "SayText" );
  99. g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
  100. }
  101.  
  102. public plugin_cfg()
  103. g_iVault = nvault_open( DataFileName );
  104.  
  105. public plugin_end()
  106. nvault_close( g_iVault );
  107.  
  108. public client_putinserver( id )
  109. {
  110. g_bIsBot[ id ] = bool:!!is_user_bot( id );
  111.  
  112. if ( g_bIsBot[ id ] )
  113. return PLUGIN_CONTINUE;
  114.  
  115. get_user_authid( id , g_PData[ id ][ AuthID ] , charsmax( g_PData[][ AuthID ] ) );
  116.  
  117. static szData[ 128 ] , szConnections[ 5 ] , szStatus[ 2 ] , szPlayTime[ 8 ];
  118. if ( nvault_get( g_iVault , g_PData[ id ][ AuthID ] , szData , charsmax( szData ) ) )
  119. {
  120. parse( szData , g_PData[ id ][ Name ] , charsmax( g_PData[][ Name ] ) ,
  121. g_PData[ id ][ AuthID ] , charsmax( g_PData[][ AuthID ] ) ,
  122. szConnections , charsmax( szConnections ) ,
  123. szStatus , charsmax( szStatus ) ,
  124. szPlayTime , charsmax( szPlayTime ) ,
  125. g_PData[ id ][ LeaveMsg ] , charsmax( g_PData[][ LeaveMsg ] ) );
  126.  
  127. g_PData[ id ][ Connections ] = str_to_num( szConnections );
  128. g_PData[ id ][ PlayTime ] = str_to_num( szPlayTime );
  129. }
  130.  
  131. g_PData[ id ][ Connections ]++;
  132. g_iConnectTime[ id ] = get_systime();
  133.  
  134. {
  135. }
  136. }
  137. public client_infochanged(id)
  138. {
  139. static szNewName[ 33 ];
  140.  
  141. get_user_info( id , "name" , szNewName , 32 );
  142.  
  143. if ( !equal( g_PData[ id ][ Name ] , szNewName ) )
  144. copy( g_PData[ id ][ Name ] , charsmax( g_PData[][ Name ] ) , szNewName );
  145. }
  146.  
  147. public client_disconnect( id )
  148. {
  149. static szMessage[ 128 ];
  150.  
  151. if ( g_bIsBot[ id ] )
  152. return PLUGIN_CONTINUE;
  153.  
  154. remove_task( id );
  155.  
  156. g_PData[ id ][ PlayTime ] += ( get_systime() - g_iConnectTime[ id ] );
  157.  
  158. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^"%s^" ^"%s^" ^"%d^" ^"%d^" ^"%d^" ^"%s^"" , g_PData[ id ][ Name ] ,
  159. g_PData[ id ][ AuthID ] ,
  160. g_PData[ id ][ Connections ] ,
  161. g_PData[ id ][ Status ] ,
  162. g_PData[ id ][ PlayTime ] ,
  163. g_PData[ id ][ LeaveMsg ] );
  164.  
  165. nvault_set( g_iVault , g_PData[ id ][ AuthID ] , szMessage );
  166.  
  167. {
  168. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[Rank System] ^x03Veteran: %s has left the server. [^x04Message: %s^x03]" , g_PData[ id ][ Name ] , g_PData[ id ][ LeaveMsg ] );
  169. Print( 0 , 1 , szMessage );
  170. }
  171.  
  172. g_PData[ id ][ Name ][ 0 ] = EOS;
  173. g_PData[ id ][ AuthID ][ 0 ] = EOS;
  174. g_PData[ id ][ Connections ] = 0;
  175. g_PData[ id ][ Status ] = 0;
  176. g_PData[ id ][ PlayTime ] = 0;
  177. g_PData[ id ][ LeaveMsg ][ 0 ] = EOS;
  178.  
  179. g_iConnectTime[ id ] = 0;
  180.  
  181. return PLUGIN_CONTINUE;
  182. }
  183.  
  184. public HookSay( id )
  185. {
  186. static szMessage[ 256 ] , szMsgSaid[ 256 ];
  187. new bool:bIsAlive , bool:bAllChat;
  188.  
  189. read_args( szMsgSaid , charsmax( szMsgSaid ) );
  190. remove_quotes( szMsgSaid );
  191.  
  192. {
  193. if( szMsgSaid[ 0 ] == '/' && szMsgSaid[ 2 ] == 'e' && szMsgSaid[ 4 ] == 'v' && szMsgSaid[ 6 ] == 'm' )
  194. {
  195. new Arg[ 64 ];
  196. strbreak( szMsgSaid , szMsgSaid , 95 , Arg , 63 );
  197. remove_quotes( Arg );
  198.  
  199. if( !Arg[ 0 ] )
  200. {
  201. if( g_PData[ id ][ LeaveMsg ][ 0 ] )
  202. {
  203. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03Your current leave message is ^x04^"%s^"" , g_PData[ id ][ LeaveMsg ] );
  204. }
  205. else
  206. {
  207. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03You haven't set a leave message yet. To do so, type /leavemsg ^"message^"." );
  208. }
  209. }
  210. else if( equali( Arg , "remove" ) )
  211. {
  212. g_PData[ id ][ LeaveMsg ][ 0 ] = EOS;
  213. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03 Your leave message was removed." );
  214. }
  215. else
  216. {
  217. copy( g_PData[ id ][ LeaveMsg ] , charsmax( g_PData[][ LeaveMsg ] ) , Arg );
  218. client_print( id , print_chat , "^x04[Rank System] ^x03 Your leave message has been set to ^x04 ^"%s^"" , Arg );
  219. }
  220. return PLUGIN_HANDLED;
  221. }
  222. }
  223.  
  224. if ( szMsgSaid[ 0 ] == '/' && szMsgSaid[ 1 ] == 'p' && szMsgSaid[ 4 ] == 'y' && szMsgSaid[ 7 ] == 'm' )
  225. {
  226. new iHours , iDays , iMinutes , iCurTime;
  227. static szPlayTime[ 128 ] , iPos;
  228.  
  229. formatex( szMessage , charsmax( szMessage) , "^x04[Rank System] ^x03 You currently have^x04 %d^x03 connections. [^x04Status: %s^x03]" , g_PData[ id ][ Connections ] , StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] );
  230. Print( id , id , szMessage );
  231.  
  232. iCurTime = g_PData[ id ][ PlayTime ] + ( get_systime() - g_iConnectTime[ id ] );
  233. iPos = 0;
  234.  
  235. if ( iCurTime >= 86400 )
  236. {
  237. iDays = iCurTime / 86400;
  238. iCurTime -= iDays * 86400;
  239. iPos = formatex( szPlayTime , charsmax( szPlayTime ) , "%d days, " , iDays );
  240. }
  241. if ( iCurTime >= 3600 )
  242. {
  243. iHours = iCurTime / 3600;
  244. iCurTime -= iHours * 3600;
  245. iPos += formatex( szPlayTime[ iPos ] , charsmax( szPlayTime ) - iPos , "%d hour%s, " , iHours , iHours > 1 ? "s" : "" );
  246. }
  247. if ( iCurTime >= 60 )
  248. {
  249. iMinutes = iCurTime / 60;
  250. iCurTime -= iMinutes * 60;
  251. iPos += formatex( szPlayTime[ iPos ] , charsmax( szPlayTime ) - iPos , "%d minute%s, " , iMinutes , iMinutes > 1 ? "s" : "" );
  252. }
  253. if ( iCurTime )
  254. {
  255. iPos += formatex( szPlayTime[ iPos ] , charsmax( szPlayTime ) - iPos , "%d second%s, " , iCurTime , iCurTime > 1 ? "s" : "" );
  256. }
  257.  
  258. szPlayTime[ iPos - 2 ] = EOS;
  259.  
  260. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[Rank System] ^x03 You have played on this server for:^x04 %s", szPlayTime );
  261. Print( id , id , szMessage );
  262.  
  263. return PLUGIN_HANDLED;
  264. }
  265.  
  266. bIsAlive = bool:!!is_user_alive( id );
  267. bAllChat = bool:!!get_pcvar_num( g_pAllChat );
  268.  
  269. if ( bIsAlive )
  270. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[%s]^x03 %s^x01 : %s", StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  271. else
  272. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x01%s^x04[%s]^x03 %s^x01 : %s", ( cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_SPECTATOR ) ? "*DEAD*" : "*SPEC*" , StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  273.  
  274. for ( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= g_iMaxPlayers ; iPlayer++ )
  275. if ( is_user_connected( iPlayer ) &&
  276. ( bAllChat || ( bIsAlive || ( !bIsAlive && !is_user_alive( iPlayer ) ) ) ) )
  277. Print( iPlayer , id , szMessage );
  278.  
  279. return PLUGIN_HANDLED;
  280. }
  281.  
  282. public HookSay_Team( id )
  283. {
  284. static szMessage[ 256 ] , szMsgSaid[ 256 ];
  285. new CsTeams:iTeam , bool:bIsAlive , bool:bAllChat;
  286.  
  287. read_args( szMsgSaid , charsmax( szMsgSaid ) );
  288. remove_quotes( szMsgSaid );
  289.  
  290. iTeam = cs_get_user_team( id );
  291. bIsAlive = bool:!!is_user_alive( id );
  292. bAllChat = bool:!!get_pcvar_num( g_pAllChat );
  293.  
  294. if ( bIsAlive || ( iTeam == CS_TEAM_SPECTATOR ) )
  295. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "^x04[%s]^x01 %s^x03 %s^x01 : %s", StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , Teams[ iTeam ] , g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  296. else
  297. formatex( szMessage , charsmax( szMessage ) , "*DEAD* ^x04[%s]^x01 %s^x03 %s^x01 : %s", StatusDescription[ ConnectionStatus:g_PData[ id ][ Status ] ] , Teams[ iTeam ], g_PData[ id ][ Name ] , szMsgSaid );
  298.  
  299. for ( new iPlayer = 1 ; iPlayer <= g_iMaxPlayers ; iPlayer++ )
  300. if ( ( is_user_connected( iPlayer ) && ( cs_get_user_team( iPlayer ) == iTeam ) ) &&
  301. ( bAllChat || ( bIsAlive || ( !bIsAlive && !is_user_alive( iPlayer ) ) ) ) )
  302. Print( iPlayer , id , szMessage );
  303.  
  304. return PLUGIN_HANDLED;
  305. }
  306.  
  307. Print( id , colorid , szMessage[] )
  308. {
  309. message_begin( id ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST , g_iMsgSayText , {0,0,0} , id );
  310. write_byte( colorid );
  311. write_string( szMessage );
  312. message_end();
  313. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole