hlmod.hu
https://hlmod.hu/

fegyverrel Ölés Szint skinnért
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=15835
Oldal: 1 / 1

Szerző:  alfaanero [2014.05.12. 14:21 ]
Hozzászólás témája:  fegyverrel Ölés Szint skinnért

Hy.
nekem egy olyan pluginra lenne szükségem ,amivel a megszabott fegyverekre szinteket lehet csinálni
pl:
m4a1 1.szint 50ölés utána egy új skin
m4a1 2.szint 100ölés utána egy új skin
m4a1 3.szint 150ölés -..........
és így tovább legalább 3 szint kellene ezekre a fegyverekre:
m4a1,wp,ak,deagle,galil,famas,scout

Szerző:  DeR0iD [2014.05.12. 17:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyverrel Ölés Szint skinnért

m4a1s részét megcsináltam. (nem akartam az egészet de szerintem ha ránézel csak megérted hogyan kell) :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #define PLUGIN "szintes cuccos"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. new olesek[33]
  12.  
  13. new bool:elso[33]
  14. new bool:masodik[33]
  15. new bool:harmadik[33]
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_event("CurWeapon", "csere", "be", "1=1")
  20. register_event("DeathMsg","death","a")
  21. }
  22. public plugin_precache() {
  23. precache_model("models/skinek/v_1.mdl")
  24. precache_model("models/skinek/p_1.mdl")
  25.  
  26. precache_model("models/skinek/v_2.mdl")
  27. precache_model("models/skinek/p_2.mdl")
  28.  
  29. precache_model("models/skinek/v_3.mdl")
  30. precache_model("models/skinek/p_3.mdl")
  31. }
  32. public death(){
  33. new killer = read_data(1)
  34. new victim = read_data(2)
  35. new fgy = get_user_weapon(killer)
  36. if(killer == victim)
  37. {
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39. }
  40. if(olesek[killer] >= 0 && olesek[killer] < 50 && fgy == CSW_M4A1){
  41. olesek[killer]++
  42. }
  43. if(olesek[killer] >= 50 && olesek[killer] < 100 && fgy == CSW_M4A1){
  44. elso[killer] = true
  45. olesek[killer]++
  46. }
  47. if(olesek[killer] >= 100 && olesek[killer] < 150 && fgy == CSW_M4A1){
  48. masodik[killer] = true
  49. elso[killer] = false
  50. olesek[killer]++
  51. }
  52. if(olesek[killer] >= 150 && fgy == CSW_M4A1){
  53. harmadik[killer] = true
  54. masodik[killer] = false
  55. elso[killer] = false
  56. olesek[killer]++
  57. }
  58. return PLUGIN_CONTINUE;
  59. }
  60. public csere(id)
  61. {
  62. new fgy = get_user_weapon(id)
  63. if(elso[id] && fgy == CSW_M4A1)
  64. {
  65. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/v_1.mdl")
  66. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/skinek/p_1.mdl")
  67. }
  68. if(harmadik[id] && fgy == CSW_M4A1)
  69. {
  70. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/v_3.mdl")
  71. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/skinek/p_3.mdl")
  72. }
  73. if(masodik[id] && fgy == CSW_M4A1)
  74. {
  75. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/skinek/v_2.mdl")
  76. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/skinek/p_2.mdl")
  77. }
  78. }
  79.  

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/