hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.01. 09:13



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 302 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 302 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü átírása
HozzászólásElküldve: 2014.05.12. 17:07 
Offline
Félisten

Csatlakozott: 2012.06.19. 15:12
Hozzászólások: 926
Megköszönt másnak: 109 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Valaki átnézné ezt a fegyver menüt mert kicsit át lett írva és még valaki bele írni hogy:
alapból adjon kést is
csak kör elején max fél percig lehessen használni utána ne jöjjön elő
és hogy a wp-t csak 3 vs 3 tol engedje használni.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say /gun", "playerspawn");
  19. register_clcmd("say gun", "playerspawn");
  20. register_clcmd("team_say /gun", "playerspawn");
  21. register_clcmd("team_say gun", "playerspawn");
  22. register_clcmd("say /guns", "playerspawn");
  23. register_clcmd("say guns", "playerspawn");
  24. register_clcmd("team_say /guns", "playerspawn");
  25. register_clcmd("team_say guns", "playerspawn");
  26. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  27. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  28. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  29. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  30. }
  31.  
  32. public logevent_end()
  33. {
  34. gWPCT = 0;
  35. gWPTE = 0;
  36.  
  37. new players[32], pnum
  38. get_players(players, pnum)
  39. for(new i=0; i<pnum; i++)
  40. {
  41. already[i] = false;
  42. }
  43. }
  44.  
  45. public playerspawn(id)
  46. {
  47. g_showsec[id] = 10;
  48. already[id] = false;
  49. fegyvermenu(id);
  50. }
  51.  
  52. public fegyvermenu(id)
  53. {
  54. give_item(id, "weapon_knife");
  55.  
  56. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  57.  
  58. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  59. new string[200];
  60.  
  61. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  62. {
  63.  
  64. strip_user_weapons(id);
  65. format(string, charsmax(string), " \r[Fegyvermenu] \yPublic^n\wFegyver menü\w");
  66. new menu = menu_create(string, "handler")
  67. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  68. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  69. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElső 2 Embernek!\d]", "3", 0);
  70. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  71. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  72. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  73. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  74. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  75. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  76. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  77. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  78. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  79.  
  80. menu_display(id, menu);
  81. }
  82. else
  83. {
  84. formatex(string, charsmax(string), "\r[Fegyvermenu] \yPublic^n\wFegyver menü\w");
  85. new menu = menu_create(string, "handler")
  86. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  87. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  88. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]" , "3", 0);
  89. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  90. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  91. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  92. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  93. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  94. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  95. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  96. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  97. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  98. menu_display(id, menu);
  99. }
  100.  
  101. return PLUGIN_HANDLED;
  102. }
  103.  
  104. public handler(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. already[id] = true;
  112. new data[6], szName[64];
  113. new access, callback;
  114. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  115. new key = str_to_num(data);
  116. switch(key)
  117. {
  118.  
  119. case 1:
  120. {
  121.  
  122. give_player_grenades(id);
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "weapon_deagle");
  125. give_item(id, "ammo_50ae");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "weapon_m4a1");
  129. give_item(id, "ammo_556nato");
  130. give_item(id, "ammo_556nato");
  131. give_item(id, "ammo_556nato");
  132. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4M4A1 ^1Csomagot! Ölj!");
  133. }
  134. case 2:
  135. {
  136.  
  137. give_player_grenades(id);
  138. give_item(id, "weapon_knife");
  139. give_item(id, "weapon_deagle");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_50ae");
  143. give_item(id, "weapon_ak47");
  144. give_item(id, "ammo_762nato");
  145. give_item(id, "ammo_762nato");
  146. give_item(id, "ammo_762nato");
  147. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4AK47 ^1Csomagot! Ölj!");
  148. }
  149. case 3:
  150. {
  151. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  152. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  153. {
  154. if(gWPCT < 2)
  155. {
  156.  
  157. give_player_grenades(id);
  158. give_item(id, "weapon_knife");
  159. give_item(id, "weapon_awp");
  160. give_item(id, "weapon_deagle");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_50ae");
  163. give_item(id, "ammo_50ae");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. give_item(id, "ammo_338magnum");
  166. give_item(id, "ammo_338magnum");
  167. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot! Ölj!");
  168. gWPCT++
  169. }
  170. else
  171. {
  172. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wp-zhet csapatonkent!");
  173. fegyvermenu(id);
  174. ColorChat(id, BLUE, "^3!!!!^4Csak ^32 ^4ember wp-zhet csapatonkent^3!!!!");
  175. }
  176. }
  177. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  178. {
  179. if(gWPTE < 2)
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_awp");
  185. give_item(id, "weapon_deagle");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_338magnum");
  190. give_item(id, "ammo_338magnum");
  191. give_item(id, "ammo_338magnum");
  192. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4AWP ^1Csomagot! Ölj!");
  193. gWPTE++
  194. }
  195. else
  196. {
  197. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wp-zhet csapatonkent!");
  198. fegyvermenu(id);
  199. ColorChat(id, BLUE, "^3!!!!^4Csak ^32 ^4ember wp-zhet csapatonkent^3!!!!");
  200. }
  201. }
  202.  
  203. }
  204. case 4:
  205. {
  206.  
  207. give_player_grenades(id);
  208. give_item(id, "weapon_knife");
  209. give_item(id, "weapon_deagle");
  210. give_item(id, "ammo_50ae");
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "weapon_m249");
  214. give_item(id, "ammo_556natobox");
  215. give_item(id, "ammo_556natobox");
  216. give_item(id, "ammo_556natobox");
  217. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4Machinegun ^1Csomagot! Ölj!");
  218. }
  219. case 5:
  220. {
  221.  
  222. give_player_grenades(id);
  223. give_item(id, "weapon_knife");
  224. give_item(id, "weapon_deagle");
  225. give_item(id, "ammo_50ae");
  226. give_item(id, "ammo_50ae");
  227. give_item(id, "ammo_50ae")
  228. give_item(id, "weapon_aug");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. give_item(id, "ammo_556nato");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4AUG ^1Csomagot! Ölj!");
  233. }
  234. case 6:
  235. {
  236.  
  237. give_player_grenades(id);
  238. give_item(id, "weapon_knife");
  239. give_item(id, "weapon_deagle");
  240. give_item(id, "ammo_50ae");
  241. give_item(id, "ammo_50ae");
  242. give_item(id, "ammo_50ae")
  243. give_item(id, "weapon_famas");
  244. give_item(id, "ammo_556nato");
  245. give_item(id, "ammo_556nato");
  246. give_item(id, "ammo_556nato");
  247. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4Famas ^1Csomagot! Ölj!");
  248. }
  249. case 7:
  250. {
  251.  
  252. give_player_grenades(id);
  253. give_item(id, "weapon_knife");
  254. give_item(id, "weapon_deagle");
  255. give_item(id, "ammo_50ae");
  256. give_item(id, "ammo_50ae");
  257. give_item(id, "ammo_50ae")
  258. give_item(id, "weapon_galil");
  259. give_item(id, "ammo_556nato");
  260. give_item(id, "ammo_556nato");
  261. give_item(id, "ammo_556nato");
  262. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4Galil ^1Csomagot! Ölj!");
  263. }
  264. case 8:
  265. {
  266.  
  267. give_player_grenades(id);
  268. give_item(id, "weapon_knife");
  269. give_item(id, "weapon_deagle");
  270. give_item(id, "ammo_50ae");
  271. give_item(id, "ammo_50ae");
  272. give_item(id, "ammo_50ae")
  273. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  274. give_item(id, "ammo_9mm");
  275. give_item(id, "ammo_9mm");
  276. give_item(id, "ammo_9mm");
  277. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4SMG ^1Csomagot! Ölj!");
  278. }
  279. case 9:
  280. {
  281.  
  282. give_player_grenades(id);
  283. give_item(id, "weapon_knife");
  284. give_item(id, "weapon_deagle");
  285. give_item(id, "ammo_50ae");
  286. give_item(id, "ammo_50ae");
  287. give_item(id, "ammo_50ae")
  288. give_item(id, "weapon_xm1014");
  289. give_item(id, "ammo_buckshot");
  290. give_item(id, "ammo_buckshot");
  291. give_item(id, "ammo_buckshot");
  292. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot! Ölj!");
  293. }
  294. case 10:
  295. {
  296.  
  297. give_player_grenades(id);
  298. give_item(id, "weapon_knife");
  299. give_item(id, "weapon_deagle");
  300. give_item(id, "ammo_50ae");
  301. give_item(id, "ammo_50ae");
  302. give_item(id, "ammo_50ae")
  303. give_item(id, "weapon_m3");
  304. give_item(id, "ammo_buckshot");
  305. give_item(id, "ammo_buckshot");
  306. give_item(id, "ammo_buckshot");
  307. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4Shotgun ^1Csomagot! Ölj!");
  308. }
  309. case 11:
  310. {
  311.  
  312. give_player_grenades(id);
  313. give_item(id, "weapon_knife");
  314. give_item(id, "weapon_deagle");
  315. give_item(id, "ammo_50ae");
  316. give_item(id, "ammo_50ae");
  317. give_item(id, "ammo_50ae")
  318. give_item(id, "weapon_scout");
  319. give_item(id, "ammo_762nato");
  320. give_item(id, "ammo_762nato");
  321. give_item(id, "ammo_762nato");
  322. ColorChat(id, BLUE, "[Fegyvermenu]^x01 Kaptál egy ^4Scout ^1Csomagot! Ölj!");
  323. }
  324. }
  325. return PLUGIN_HANDLED;
  326. }
  327.  
  328. stock give_player_grenades(index)
  329. {
  330. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  331. give_item(index, "weapon_flashbang");
  332. give_item(index, "weapon_flashbang");
  333. give_item(index, "item_thighpack");
  334. give_item(index, "item_assaultsuit");
  335. }
  336. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  337. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  338. */
  339.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole