hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 16:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 420 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 419 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [13 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 16:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello!nekem egy olyan fegyvermenü kellene amiben [CSO]-s fegyverek lennének

Az ebben lévő fegyverek(hangok,modellek,tár kapacítás meg ami van hozzá) kellenének bele: [CSO LIKE] Gun Deathmatch

Deroid csinált egy ilyet de ezzel van egy hiba:
-Amint belépek a szerverre és bejön a motd ablak már akkor írja bal oldalt a fegyvereket
-Nem azok a fegyverek vannak benne ami kellene
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <engine>
  10.  
  11. #define PLUGIN "New Plug-In"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "author"
  14.  
  15. new menu
  16.  
  17. public plugin_precache() {
  18. precache_model("models/cso/shotgun.mdl")
  19. precache_model("models/cso/ak47.mdl")
  20. precache_model("models/cso/zgun.mdl")
  21. precache_model("models/cso/snakegun.mdl")
  22. precache_model("models/cso/balrog.mdl")
  23. precache_model("models/cso/coil.mdl")
  24. }
  25.  
  26. new bool:coil[33]
  27. new bool:ak47[33]
  28. new bool:balrog[33]
  29. new bool:zgun[33]
  30. new bool:shotgun[33]
  31. new bool:snakegun[33]
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  36. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujra", 0)
  37. register_clcmd("say asd","nyitas")
  38. }
  39. public ujra(id) {
  40. coil[id] = false
  41. ak47[id] = false
  42. zgun[id] = false
  43. shotgun[id] = false
  44. snakegun[id] = false
  45. balrog[id] = false
  46. set_task(0.1,"nyitas",id)
  47. }
  48. public nyitas(id) {
  49. menu = menu_create("CSO Fegyverek","fegyvermenu")
  50. menu_additem(menu,"Coil gun","1",0)
  51. menu_additem(menu,"Balrog","2",0)
  52. menu_additem(menu,"AK47 Skull","3",0)
  53. menu_additem(menu,"Snakegun","4",0)
  54. menu_additem(menu,"ZGun","5",0)
  55. menu_additem(menu,"Shotgun","6",0)
  56. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  57. menu_display(id, menu, 0);
  58. }
  59. public fegyvermenu(id, menu, item)
  60. {
  61. if( item == MENU_EXIT )
  62. {
  63. menu_destroy(menu);
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65. }
  66. new data[9], szName[64];
  67. new access, callback;
  68. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  69. new key = str_to_num(data);
  70.  
  71. switch(key)
  72. {
  73. case 1:{
  74. strip_user_weapons(id)
  75. coil[id] = true
  76. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 250)
  77. give_item(id, "weapon_knife")
  78. give_item(id, "weapon_deagle")
  79. give_item(id, "weapon_m249")
  80. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  81. }
  82. case 2:{
  83. strip_user_weapons(id)
  84. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  85. balrog[id] = true
  86. give_item(id, "weapon_knife")
  87. give_item(id, "weapon_deagle")
  88. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  89. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  90. }
  91. case 3:{
  92. strip_user_weapons(id)
  93. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 250)
  94. ak47[id] = true
  95. give_item(id, "weapon_knife")
  96. give_item(id, "weapon_deagle")
  97. give_item(id, "weapon_ak47")
  98. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  99. }
  100. case 4:{
  101. strip_user_weapons(id)
  102. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  103. snakegun[id] = true
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. give_item(id, "weapon_deagle")
  106. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  107. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  108. }
  109. case 5:{
  110. strip_user_weapons(id)
  111. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 250)
  112. zgun[id] = true
  113. give_item(id, "weapon_knife")
  114. give_item(id, "weapon_deagle")
  115. give_item(id, "weapon_awp")
  116. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  117. }
  118. case 6:{
  119. strip_user_weapons(id)
  120. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  121. shotgun[id] = true
  122. give_item(id, "weapon_knife")
  123. give_item(id, "weapon_deagle")
  124. give_item(id, "weapon_m3")
  125. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  126. }
  127. }
  128. menu_destroy(menu)
  129. return PLUGIN_HANDLED
  130. }
  131. public Event_Change_Weapon(id)
  132. {
  133. new fgy = get_user_weapon(id)
  134. if(shotgun[id] && fgy == CSW_M3)
  135. {
  136. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/shotgun.mdl")
  137. }
  138. if(ak47[id] && fgy == CSW_AK47)
  139. {
  140. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/ak47.mdl")
  141. }
  142. if(zgun[id] && fgy == CSW_AWP)
  143. {
  144. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/zgun.mdl")
  145. }
  146. if(snakegun[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  147. {
  148. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/snakegun.mdl")
  149. }
  150. if(balrog[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  151. {
  152. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/balrog.mdl")
  153. }
  154. if(coil[id] && fgy == CSW_M249)
  155. {
  156. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/coil.mdl")
  157. }
  158. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 18:34 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
egyik gondra itt a megoldás :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public ujra(id) {
  2. if(is_user_alive(id)){
  3. coil[id] = false
  4. ak47[id] = false
  5. zgun[id] = false
  6. shotgun[id] = false
  7. snakegun[id] = false
  8. balrog[id] = false
  9. set_task(0.1,"nyitas",id)
  10. }
  11. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 18:47 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Igy meg nem hozza be ,csak ha beirom h :asd

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 18:56 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. public ujra(id) {
  3. coil[id] = false
  4. ak47[id] = false
  5. zgun[id] = false
  6. shotgun[id] = false
  7. snakegun[id] = false
  8. balrog[id] = false
  9. if(is_user_alive(id)){
  10. set_task(0.1,"nyitas",id)
  11. }
  12. }

próbáld így :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 19:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Nem jó :(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 19:11 
Offline
A Scripter

Csatlakozott:2013.11.19. 19:08
Hozzászólások:827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
így csak jó lesz :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public nyitas(id) {
  2. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
  3. menu = menu_create("CSO Fegyverek","fegyvermenu")
  4. menu_additem(menu,"Coil gun","1",0)
  5. menu_additem(menu,"Balrog","2",0)
  6. menu_additem(menu,"AK47 Skull","3",0)
  7. menu_additem(menu,"Snakegun","4",0)
  8. menu_additem(menu,"ZGun","5",0)
  9. menu_additem(menu,"Shotgun","6",0)
  10. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  11. menu_display(id, menu, 0);
  12. }
  13. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  14. menu = menu_create("CSO Fegyverek","fegyvermenu")
  15. menu_additem(menu,"Coil gun","1",0)
  16. menu_additem(menu,"Balrog","2",0)
  17. menu_additem(menu,"AK47 Skull","3",0)
  18. menu_additem(menu,"Snakegun","4",0)
  19. menu_additem(menu,"ZGun","5",0)
  20. menu_additem(menu,"Shotgun","6",0)
  21. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  22. menu_display(id, menu, 0);
  23. }
  24. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 19:13 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Nem jó!!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <engine>
  10.  
  11. #define PLUGIN "New Plug-In"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "author"
  14.  
  15. new menu
  16.  
  17. public plugin_precache() {
  18. precache_model("models/cso/shotgun.mdl")
  19. precache_model("models/cso/ak47.mdl")
  20. precache_model("models/cso/zgun.mdl")
  21. precache_model("models/cso/snakegun.mdl")
  22. precache_model("models/cso/balrog.mdl")
  23. precache_model("models/cso/coil.mdl")
  24. }
  25.  
  26. new bool:coil[33]
  27. new bool:ak47[33]
  28. new bool:balrog[33]
  29. new bool:zgun[33]
  30. new bool:shotgun[33]
  31. new bool:snakegun[33]
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  36. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujra", 0)
  37. register_clcmd("say asd","nyitas")
  38.  
  39. }
  40. public ujra(id) {
  41. coil[id] = false
  42. ak47[id] = false
  43. zgun[id] = false
  44. shotgun[id] = false
  45. snakegun[id] = false
  46. balrog[id] = false
  47. if(is_user_alive(id)){
  48. set_task(0.1,"nyitas",id)
  49. }
  50. }
  51.  
  52. public nyitas(id) {
  53. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
  54. menu = menu_create("CSO Fegyverek","fegyvermenu")
  55. menu_additem(menu,"Coil gun","1",0)
  56. menu_additem(menu,"Balrog","2",0)
  57. menu_additem(menu,"AK47 Skull","3",0)
  58. menu_additem(menu,"Snakegun","4",0)
  59. menu_additem(menu,"ZGun","5",0)
  60. menu_additem(menu,"Shotgun","6",0)
  61. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  62. menu_display(id, menu, 0);
  63. }
  64. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  65. menu = menu_create("CSO Fegyverek","fegyvermenu")
  66. menu_additem(menu,"Coil gun","1",0)
  67. menu_additem(menu,"Balrog","2",0)
  68. menu_additem(menu,"AK47 Skull","3",0)
  69. menu_additem(menu,"Snakegun","4",0)
  70. menu_additem(menu,"ZGun","5",0)
  71. menu_additem(menu,"Shotgun","6",0)
  72. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  73. menu_display(id, menu, 0);
  74. }
  75. }
  76.  
  77. public fegyvermenu(id, menu, item)
  78. {
  79. if( item == MENU_EXIT )
  80. {
  81. menu_destroy(menu);
  82. return PLUGIN_HANDLED;
  83. }
  84. new data[9], szName[64];
  85. new access, callback;
  86. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  87. new key = str_to_num(data);
  88.  
  89. switch(key)
  90. {
  91. case 1:{
  92. strip_user_weapons(id)
  93. coil[id] = true
  94. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 250)
  95. give_item(id, "weapon_knife")
  96. give_item(id, "weapon_deagle")
  97. give_item(id, "weapon_m249")
  98. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  99. }
  100. case 2:{
  101. strip_user_weapons(id)
  102. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  103. balrog[id] = true
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. give_item(id, "weapon_deagle")
  106. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  107. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  108. }
  109. case 3:{
  110. strip_user_weapons(id)
  111. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 250)
  112. ak47[id] = true
  113. give_item(id, "weapon_knife")
  114. give_item(id, "weapon_deagle")
  115. give_item(id, "weapon_ak47")
  116. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  117. }
  118. case 4:{
  119. strip_user_weapons(id)
  120. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  121. snakegun[id] = true
  122. give_item(id, "weapon_knife")
  123. give_item(id, "weapon_deagle")
  124. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  125. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  126. }
  127. case 5:{
  128. strip_user_weapons(id)
  129. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 250)
  130. zgun[id] = true
  131. give_item(id, "weapon_knife")
  132. give_item(id, "weapon_deagle")
  133. give_item(id, "weapon_awp")
  134. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  135. }
  136. case 6:{
  137. strip_user_weapons(id)
  138. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  139. shotgun[id] = true
  140. give_item(id, "weapon_knife")
  141. give_item(id, "weapon_deagle")
  142. give_item(id, "weapon_m3")
  143. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  144. }
  145. }
  146. menu_destroy(menu)
  147. return PLUGIN_HANDLED
  148. }
  149. public Event_Change_Weapon(id)
  150. {
  151. new fgy = get_user_weapon(id)
  152. if(shotgun[id] && fgy == CSW_M3)
  153. {
  154. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/shotgun.mdl")
  155. }
  156. if(ak47[id] && fgy == CSW_AK47)
  157. {
  158. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/ak47.mdl")
  159. }
  160. if(zgun[id] && fgy == CSW_AWP)
  161. {
  162. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/zgun.mdl")
  163. }
  164. if(snakegun[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  165. {
  166. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/snakegun.mdl")
  167. }
  168. if(balrog[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  169. {
  170. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/balrog.mdl")
  171. }
  172. if(coil[id] && fgy == CSW_M249)
  173. {
  174. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/coil.mdl")
  175. }
  176. }
  177.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 19:26 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2013.12.30. 12:26
Hozzászólások:987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9. #include <engine>
  10.  
  11. #define PLUGIN "New Plug-In"
  12. #define VERSION "1.0"
  13. #define AUTHOR "author"
  14.  
  15. new menu
  16.  
  17. public plugin_precache() {
  18. precache_model("models/cso/shotgun.mdl")
  19. precache_model("models/cso/ak47.mdl")
  20. precache_model("models/cso/zgun.mdl")
  21. precache_model("models/cso/snakegun.mdl")
  22. precache_model("models/cso/balrog.mdl")
  23. precache_model("models/cso/coil.mdl")
  24. }
  25.  
  26. new bool:coil[33]
  27. new bool:ak47[33]
  28. new bool:balrog[33]
  29. new bool:zgun[33]
  30. new bool:shotgun[33]
  31. new bool:snakegun[33]
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  36. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ujra", 1)
  37. register_clcmd("say asd","nyitas")
  38. }
  39. public ujra(id) {
  40. coil[id] = false
  41. ak47[id] = false
  42. zgun[id] = false
  43. shotgun[id] = false
  44. snakegun[id] = false
  45. balrog[id] = false
  46. set_task(0.1,"nyitas",id)
  47. }
  48. public nyitas(id) {
  49. menu = menu_create("CSO Fegyverek","fegyvermenu")
  50. menu_additem(menu,"Coil gun","1",0)
  51. menu_additem(menu,"Balrog","2",0)
  52. menu_additem(menu,"AK47 Skull","3",0)
  53. menu_additem(menu,"Snakegun","4",0)
  54. menu_additem(menu,"ZGun","5",0)
  55. menu_additem(menu,"Shotgun","6",0)
  56. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  57. menu_display(id, menu, 0);
  58. }
  59. public fegyvermenu(id, menu, item)
  60. {
  61. if( item == MENU_EXIT )
  62. {
  63. menu_destroy(menu);
  64. return PLUGIN_HANDLED;
  65. }
  66. new data[9], szName[64];
  67. new access, callback;
  68. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  69. new key = str_to_num(data);
  70.  
  71. switch(key)
  72. {
  73. case 1:{
  74. strip_user_weapons(id)
  75. coil[id] = true
  76. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 250)
  77. give_item(id, "weapon_knife")
  78. give_item(id, "weapon_deagle")
  79. give_item(id, "weapon_m249")
  80. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  81. }
  82. case 2:{
  83. strip_user_weapons(id)
  84. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  85. balrog[id] = true
  86. give_item(id, "weapon_knife")
  87. give_item(id, "weapon_deagle")
  88. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  89. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  90. }
  91. case 3:{
  92. strip_user_weapons(id)
  93. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 250)
  94. ak47[id] = true
  95. give_item(id, "weapon_knife")
  96. give_item(id, "weapon_deagle")
  97. give_item(id, "weapon_ak47")
  98. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  99. }
  100. case 4:{
  101. strip_user_weapons(id)
  102. cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 250)
  103. snakegun[id] = true
  104. give_item(id, "weapon_knife")
  105. give_item(id, "weapon_deagle")
  106. give_item(id, "weapon_mp5navy")
  107. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  108. }
  109. case 5:{
  110. strip_user_weapons(id)
  111. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 250)
  112. zgun[id] = true
  113. give_item(id, "weapon_knife")
  114. give_item(id, "weapon_deagle")
  115. give_item(id, "weapon_awp")
  116. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  117. }
  118. case 6:{
  119. strip_user_weapons(id)
  120. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 50)
  121. shotgun[id] = true
  122. give_item(id, "weapon_knife")
  123. give_item(id, "weapon_deagle")
  124. give_item(id, "weapon_m3")
  125. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  126. }
  127. }
  128. menu_destroy(menu)
  129. return PLUGIN_HANDLED
  130. }
  131. public Event_Change_Weapon(id)
  132. {
  133. new fgy = get_user_weapon(id)
  134. if(shotgun[id] && fgy == CSW_M3)
  135. {
  136. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/shotgun.mdl")
  137. }
  138. if(ak47[id] && fgy == CSW_AK47)
  139. {
  140. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/ak47.mdl")
  141. }
  142. if(zgun[id] && fgy == CSW_AWP)
  143. {
  144. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/zgun.mdl")
  145. }
  146. if(snakegun[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  147. {
  148. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/snakegun.mdl")
  149. }
  150. if(balrog[id] && fgy == CSW_MP5NAVY)
  151. {
  152. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/balrog.mdl")
  153. }
  154. if(coil[id] && fgy == CSW_M249)
  155. {
  156. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cso/coil.mdl")
  157. }
  158. }

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 19:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.04.10. 15:32
Hozzászólások:776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Nem jó,ugyan az a hiba mint deroidnak alapból már akkor behozza a menüt ha belépek a szervere és még kise választottam hova állok

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: [CSO] Fegyvermenü
HozzászólásElküldve:2014.05.10. 19:55 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott:2011.10.28. 13:32
Hozzászólások:148
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Mit össze nem szarakodtok 1 ilyen plugnnal:
-Csináltok egy boolen típusú változót,aminek már kezdésre adtok false értéket.pl: new bool:First_Spawn[33]=false
-Éledés eventre lekéritek hogy meg-e volt már a first spawn,ha nem,akkor First_Spawn[id]=true,majd return PLUGIN_CONTINUE.

Erről beszélek:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fgvname(id)
  2. if(!First_Spawn[id])
  3. First_Spawn[id]=true
  4. return PLUGIN_CONTINUE
  5. else
  6. nyitas(id)


És már be is hozza minden spawn-nál,kivéve amikor csatlakozott.
Persze ezt disconnect-nél,connectnél adjatok neki false értéket

_________________
Következő pluginok várhatóak:
  • Emoticon of message


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [13 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole