hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 04:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 540 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 540 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: arany fegyver model
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 11:37 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.19. 22:12
Hozzászólások: 94
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
hali segitene valaki be lett rakva még 2 fegyver ehhez a plugin hozz de
Map váltás után eltünik az usp számlálás meg a deagle számlálása
vault ott néztem de nem tudom hogy miért nem jó
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Arany fegyverek olestol"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. new ak47_jatekosnezet[] = "models/regular_skin/v_ak47.mdl"
  11. new awp_jatekosnezet[] = "models/regular_skin/v_awp.mdl"
  12. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/regular_skin/v_m4a1.mdl"
  13. new deagle_jatekosnezet[] = "models/regular_skin/v_deagle.mdl"
  14. new usp_jatekosnezet[] = "models/regular_skin/v_usp.mdl"
  15.  
  16. new ak47_kivulnezet[] = "models/regular_skin/p_ak47.mdl"
  17. new awp_kivulnezet[] = "models/regular_skin/p_awp.mdl"
  18. new m4a1_kivulnezet[] = "models/regular_skin/p_m4a1.mdl"
  19. new deagle_kivulnezet[] = "models/regular_skin/p_deagle.mdl"
  20. new usp_kivulnezet[] = "models/regular_skin/p_usp.mdl"
  21.  
  22. new ak47_oles[33], m4a1_oles[33], awp_oles[33], deagle_oles[33], usp_oles[33]
  23. new ak47_ertek, awp_ertek, m4a1_ertek, deagle_ertek, usp_ertek
  24. new vault
  25.  
  26. public plugin_precache()
  27. {
  28. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  29. precache_model(ak47_kivulnezet)
  30.  
  31. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  32. precache_model(m4a1_kivulnezet)
  33.  
  34. precache_model(awp_jatekosnezet)
  35. precache_model(awp_kivulnezet)
  36.  
  37. precache_model(deagle_jatekosnezet)
  38. precache_model(deagle_kivulnezet)
  39.  
  40. precache_model(usp_jatekosnezet)
  41. precache_model(usp_kivulnezet)
  42. }
  43. public plugin_init() {
  44. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  45. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  46. register_event("DeathMsg","halal","a")
  47. vault = nvault_open("ReGulaR")
  48. register_clcmd("say /oleseim","lekeres")
  49. register_clcmd("say /mykills","lekeres")
  50.  
  51. ak47_ertek = register_cvar("ak47_ertek","30")
  52. awp_ertek = register_cvar("awp_ertek","45")
  53. m4a1_ertek = register_cvar("m4a1_ertek","40")
  54. deagle_ertek = register_cvar("deagle_ertek","20")
  55. usp_ertek = register_cvar("usp_ertek","10")
  56. }
  57. public fegyver_valtas(id)
  58. {
  59. new fegyver = get_user_weapon(id)
  60. if(ak47_oles[id] >= get_pcvar_num(ak47_ertek) && fegyver == CSW_AK47)
  61. {
  62. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  63. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_kivulnezet)
  64. }
  65. if(awp_oles[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek) && fegyver == CSW_AWP)
  66. {
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_jatekosnezet)
  68. set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_kivulnezet)
  69. }
  70. if(m4a1_oles[id] >= get_pcvar_num(m4a1_ertek) && fegyver == CSW_M4A1)
  71. {
  72. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  73. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_kivulnezet)
  74. }
  75. if(deagle_oles[id] >= get_pcvar_num(deagle_ertek) && fegyver == CSW_DEAGLE)
  76. {
  77. set_pev(id, pev_viewmodel2,deagle_jatekosnezet)
  78. set_pev(id, pev_weaponmodel2,deagle_kivulnezet)
  79. }
  80. if(usp_oles[id] >= get_pcvar_num(usp_ertek) && fegyver == CSW_USP)
  81. {
  82. set_pev(id, pev_viewmodel2, usp_jatekosnezet)
  83. set_pev(id, pev_weaponmodel2, usp_kivulnezet)
  84. }
  85. }
  86. public halal()
  87. {
  88. new attacker = read_data(1)
  89. new victim = read_data(2)
  90.  
  91. if(attacker == victim)
  92. {
  93. return PLUGIN_HANDLED;
  94. }
  95.  
  96. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  97. {
  98. awp_oles[attacker]++
  99. }
  100. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  101. {
  102. ak47_oles[attacker]++
  103. }
  104. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  105. {
  106. m4a1_oles[attacker]++
  107. }
  108. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  109. {
  110. deagle_oles[attacker]++
  111. }
  112. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_USP)
  113. {
  114. usp_oles[attacker]++
  115. }
  116. return PLUGIN_HANDLED
  117. }
  118. public lekeres(id)
  119. {
  120. client_print(id,print_chat,"[Arany fegyverek - Olesek] M4A1 : %d / AK47 : %d / AWP : %d / DEAGLE : %d / USP : %d / ",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id],usp_oles[id])
  121. }
  122. public mentes(id)
  123. {
  124. new name[32]
  125. get_user_name(id, name, 31)
  126. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  127. format(vaultkey,63,"%s", name)
  128. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id],usp_oles[id])
  129. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  130. return PLUGIN_CONTINUE
  131. }
  132. public betoltes(id)
  133. {
  134. new name[32]
  135. get_user_name(id, name, 31)
  136. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  137. format(vaultkey,63,"%s", name)
  138. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id],usp_oles[id])
  139. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  140. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  141. new m_o[32], a_o[32], a_ol[32]
  142. parse(vaultdata, m_o, 31, a_o, 31, a_ol, 31)
  143. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  144. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  145. awp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  146. deagle_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  147. usp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150. public client_connect(id)
  151. {
  152. betoltes(id)
  153. }
  154. public client_disconnect(id)
  155. {
  156. mentes(id)
  157. }
  158. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  159. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  160. */


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: arany fegyver model
HozzászólásElküldve: 2014.06.29. 11:47 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék cseréld ki az eredetivel
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public mentes(id)
  2. {
  3. new name[32]
  4. get_user_name(id, name, 31)
  5. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  6. format(vaultkey,63,"%s", name)
  7. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id],usp_oles[id])
  8. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  9. return PLUGIN_CONTINUE
  10. }
  11. public betoltes(id)
  12. {
  13. new name[32]
  14. get_user_name(id, name, 31)
  15. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  16. format(vaultkey,63,"%s", name)
  17. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],deagle_oles[id],usp_oles[id])
  18. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  19. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  20. new m_o[32], a_o[32], a_ol[32]
  21. parse(vaultdata, m_o, 31, a_o, 31, a_ol, 31)
  22. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  23. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  24. awp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  25. deagle_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  26. usp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  27. return PLUGIN_CONTINUE
  28. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 41 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole