Szia,igen lehetséges! 

)
Először is a lényeg hogy egy 64x64 képet kell csinálnod fekete háttérrel,illetve a rajzod fehér legyen!
Ha Sikeresen megcsináltad akkor ezt .bmp formátumban mentsd el!.
--Letöltés--
Illetve ezt a programot töltsd le,mivel ezzel készítjük el a .spr fájlunkat! 
 http://cs.gamebanana.com/tools/4775
http://cs.gamebanana.com/tools/4775----------
Letöltés után csomagold ki és telepítsd fel a programot és akkor nyisd meg!
Ha már megnyitottad a programot kattolj a "File ==> New Sprite"!.

Ekkor behoz egy ablakot 2 lehetőséget adva hogy:  újat akarsz csinálni,vagy felülírni egy .qc fájlt!:)
Nekünk az elsőre van szükségünk! 

Ha az elsőre kattoltál akkor bead egy üres ablakot menüpontokkal,és nekünk ott az "Add"-ra van szükségünk,!

Kattolj rá és keresd meg  a lementett .bmp képet,aztán mehet a "Next".


Ilyenkor ki adja hogy mi legyen a .spr fájl neve pl: ElsoSpr és akkor mehet a "Save".
Mindezekkel megvoltunk akkor nagyon jól haladunk,már csak az utolsó lépések vannak hátra!
Kapsz egy új ablakot,ahol 4 felsorolt beállítást találsz és lent egy Sprite típust.

Nos,az utolsó sort hadjuk változatlanul,míg a felsorolt 4 lehetőség közül nekünk a másodikra van szükségünk,és ha meg is volt akkor a "Next" és ott ki ad egy "Információs Panelt" hogy mi a típusa,van-e hibája a .spr-nek!.
Általában 2 hiba üzenet szokott lenni hogy 256x-vagyis túl nagy illetve a 8 dimension,de ezeket általában minden képnél kiírja! amit ha akarsz javítasz(képméret).

Akkor nyomhatunk tovább a "Next" és ő legenerálja nekünk a spr fájlunkat és így kész is van a te általad készített gránát trail.
--Pluginba Berakás--
Ahhoz hogy megnézzük hogy tökéletesen fut,be is kell írni a pluginunkba!.
- /* 
- 	Grenade Trail 1.0 
- 	Author: Jim 
-   
- 	Cvars: 
- 	grenade_tr: default 2 
- 	0 - None 
- 	1 - Random Colors 
- 	2 - Nade Specific 
- 	3 - Team Specific 
-   
- 	grenade_he "255000000" set the trail color of Hegrenade 
- 	grenade_fb "000000255" set the trail color of Flashbang 
- 	grenade_sg "000255000" set the trail color of Smokegrenade 
- */ 
-   
- #include <amxmodx> 
- #include <csx> 
-   
- #define PLUGIN "Grenade Trail" 
- #define VERSION "1.0" 
- #define AUTHOR "Jim" 
-   
- new g_cvar_tr 
- new g_cvar_he 
- new g_cvar_fb 
- new g_cvar_sg 
- new g_trail 
-   
- public plugin_init() 
- { 
- 	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
- 	g_cvar_tr = register_cvar("grenade_tr", "2") 
- 	g_cvar_he = register_cvar("grenade_he", "255000000") 
- 	g_cvar_fb = register_cvar("grenade_fb", "000000255") 
- 	g_cvar_sg = register_cvar("grenade_sg", "000255000") 
- } 
-   
- public plugin_precache() 
- { 
- 	g_trail = precache_model("sprites/ElsoSpr.spr")  //<=== Kicseréljük a régi spr fájlt a miénkre és akkor mehet is a "Compile" és a teszt <!-- s:)  
- } 
-   
- public grenade_throw(id, gid, wid) 
- { 
- 	new gtm = get_pcvar_num(g_cvar_tr) 
- 	if(!gtm) return 
- 	new r, g, b 
- 	switch(gtm) 
- 	{ 
- 		case 1: 
- 		{ 
- 			r = random(256) 
- 			g = random(256) 
- 			b = random(256) 
- 		} 
- 		case 2: 
- 		{ 
- 			new nade, color[10] 
- 			switch(wid) 
- 			{ 
- 				case CSW_HEGRENADE:	nade = g_cvar_he 
- 				case CSW_FLASHBANG:	nade = g_cvar_fb 
- 				case CSW_SMOKEGRENADE:	nade = g_cvar_sg 
- 			} 
- 			get_pcvar_string(nade, color, 9) 
- 			new c = str_to_num(color) 
- 			r = c / 1000000 
- 			c %= 1000000  
- 			g = c / 1000 
- 			b = c % 1000 
- 		} 
- 		case 3: 
- 		{ 
- 			switch(get_user_team(id)) 
- 			{ 
- 				case 1: r = 255 
- 				case 2: b = 255 
- 			} 
- 		} 
- 	} 
- 	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) 
- 	write_byte(TE_BEAMFOLLOW) 
- 	write_short(gid) 
- 	write_short(g_trail) 
- 	write_byte(10) 
- 	write_byte(5) 
- 	write_byte(r) 
- 	write_byte(g) 
- 	write_byte(b) 
- 	write_byte(192) 
- 	message_end() 
- } 
-   
Remélem ezzel tudtam segíteni neked 
