Szia,igen lehetséges! 

)
Először is a lényeg hogy egy 64x64 képet kell csinálnod fekete háttérrel,illetve a rajzod fehér legyen!
Ha Sikeresen megcsináltad akkor ezt .bmp formátumban mentsd el!.
--Letöltés--
Illetve ezt a programot töltsd le,mivel ezzel készítjük el a .spr fájlunkat! 
http://cs.gamebanana.com/tools/4775----------
Letöltés után csomagold ki és telepítsd fel a programot és akkor nyisd meg!
Ha már megnyitottad a programot kattolj a "File ==> New Sprite"!.

Ekkor behoz egy ablakot 2 lehetőséget adva hogy:  újat akarsz csinálni,vagy felülírni egy .qc fájlt!:)
Nekünk az elsőre van szükségünk! 

Ha az elsőre kattoltál akkor bead egy üres ablakot menüpontokkal,és nekünk ott az "Add"-ra van szükségünk,!

Kattolj rá és keresd meg  a lementett .bmp képet,aztán mehet a "Next".


Ilyenkor ki adja hogy mi legyen a .spr fájl neve pl: ElsoSpr és akkor mehet a "Save".
Mindezekkel megvoltunk akkor nagyon jól haladunk,már csak az utolsó lépések vannak hátra!
Kapsz egy új ablakot,ahol 4 felsorolt beállítást találsz és lent egy Sprite típust.

Nos,az utolsó sort hadjuk változatlanul,míg a felsorolt 4 lehetőség közül nekünk a másodikra van szükségünk,és ha meg is volt akkor a "Next" és ott ki ad egy "Információs Panelt" hogy mi a típusa,van-e hibája a .spr-nek!.
Általában 2 hiba üzenet szokott lenni hogy 256x-vagyis túl nagy illetve a 8 dimension,de ezeket általában minden képnél kiírja! amit ha akarsz javítasz(képméret).

Akkor nyomhatunk tovább a "Next" és ő legenerálja nekünk a spr fájlunkat és így kész is van a te általad készített gránát trail.
--Pluginba Berakás--
Ahhoz hogy megnézzük hogy tökéletesen fut,be is kell írni a pluginunkba!.
/*
	Grenade Trail 1.0
	Author: Jim
 
	Cvars:
	grenade_tr: default 2
	0 - None
	1 - Random Colors
	2 - Nade Specific
	3 - Team Specific
 
	grenade_he "255000000" set the trail color of Hegrenade
	grenade_fb "000000255" set the trail color of Flashbang
	grenade_sg "000255000" set the trail color of Smokegrenade
*/
 
#include <amxmodx>
#include <csx>
 
#define PLUGIN "Grenade Trail"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Jim"
 
new g_cvar_tr
new g_cvar_he
new g_cvar_fb
new g_cvar_sg
new g_trail
 
public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	g_cvar_tr = register_cvar("grenade_tr", "2")
	g_cvar_he = register_cvar("grenade_he", "255000000")
	g_cvar_fb = register_cvar("grenade_fb", "000000255")
	g_cvar_sg = register_cvar("grenade_sg", "000255000")
}
 
public plugin_precache()
{
	g_trail = precache_model("sprites/ElsoSpr.spr")  //<=== Kicseréljük a régi spr fájlt a miénkre és akkor mehet is a "Compile" és a teszt <!-- s:) 
}
 
public grenade_throw(id, gid, wid)
{
	new gtm = get_pcvar_num(g_cvar_tr)
	if(!gtm) return
	new r, g, b
	switch(gtm)
	{
		case 1:
		{
			r = random(256)
			g = random(256)
			b = random(256)
		}
		case 2:
		{
			new nade, color[10]
			switch(wid)
			{
				case CSW_HEGRENADE:	nade = g_cvar_he
				case CSW_FLASHBANG:	nade = g_cvar_fb
				case CSW_SMOKEGRENADE:	nade = g_cvar_sg
			}
			get_pcvar_string(nade, color, 9)
			new c = str_to_num(color)
			r = c / 1000000
			c %= 1000000 
			g = c / 1000
			b = c % 1000
		}
		case 3:
		{
			switch(get_user_team(id))
			{
				case 1: r = 255
				case 2: b = 255
			}
		}
	}
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
	write_short(gid)
	write_short(g_trail)
	write_byte(10)
	write_byte(5)
	write_byte(r)
	write_byte(g)
	write_byte(b)
	write_byte(192)
	message_end()
}
 
Remélem ezzel tudtam segíteni neked 
