hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Újraéledés random helyen
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=16627
Oldal: 1 / 1

Szerző:  theglorious [ 2014.07.23. 00:34 ]
Hozzászólás témája:  Újraéledés random helyen

Keresek vagy kérek egy olyan plugint ami lehetővé teszi, hogy ha a játékos belép a szerverre vagy meghal random helyen éledjen újra 3 másodperc után. Köszönöm

Szerző:  CrB [ 2014.07.23. 06:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés random helyen

mivel 10 perc és megyek melózni nemtudom neked most megírni de a karácsonyi dobozok nevezetű pluginom tartalmazza a random koordináták kiolvasását vedd ki belőle majd set_user_origin al állítsd be a játékos koordinátáját és ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) vel éleszd újra (azért id mert a DeathMsg eventbe írnod kell 1 3 mp es taskot: set_task(3.0, "szoveg", victim)

Szerző:  theglorious [ 2014.07.23. 15:20 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés random helyen

crazyboy írta:
mivel 10 perc és megyek melózni nemtudom neked most megírni de a karácsonyi dobozok nevezetű pluginom tartalmazza a random koordináták kiolvasását vedd ki belőle majd set_user_origin al állítsd be a játékos koordinátáját és ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) vel éleszd újra (azért id mert a DeathMsg eventbe írnod kell 1 3 mp es taskot: set_task(3.0, "szoveg", victim)

Hát nem igen megy, átnéztem minden hasonló plugin, hogy és mit kéne írni, átmásolni, de nem igen tudom összefűzni :/

Szerző:  Egoista [ 2018.02.14. 17:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés random helyen

Ez direkt csak kezdőhelyeken éleszt újra?

  1. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, idVictim);


Mert már mindenhogy próbáltam,de mindig csak kezdőhelyen éleszt újra:
  1. new File[192], Map[32], Place[9][8], Lines, Float:Origin[3];
  2.         get_mapname(Map, 31);
  3.         formatex(File, charsmax(File), "addons/amxmodx/configs/spawns/%s.spawns.cfg", Map);
  4.         Lines = file_size(File, 1);
  5.  
  6.         if(Lines > 0)
  7.         {
  8.             new RandomLine = random(Lines);
  9.             new Data[256], Len;
  10.             read_file(File, RandomLine, Data, charsmax(Data), Len);
  11.             parse(Data, Place[0], 7, Place[1], 7, Place[2], 7, Place[3], 7, Place[4], 7, Place[5], 7, Place[6], 7, Place[7], 7, Place[8], 7);
  12.  
  13.             //Origin
  14.             Origin[0] = str_to_float(Place[0]);
  15.             Origin[1] = str_to_float(Place[1]);
  16.             Origin[2] = str_to_float(Place[2]);
  17.             engfunc(EngFunc_SetOrigin, idVictim, Origin);
  18.  
  19.             //Angles
  20.             Origin[0] = str_to_float(Place[3]);
  21.             Origin[1] = str_to_float(Place[4]);
  22.             Origin[2] = str_to_float(Place[5]);
  23.             set_pev(idVictim, pev_angles, Origin);
  24.  
  25.             //v-Angles
  26.             Origin[0] = str_to_float(Place[6]);
  27.             Origin[1] = str_to_float(Place[7]);
  28.             Origin[2] = str_to_float(Place[8]);
  29.             set_pev(idVictim, pev_v_angle, Origin);
  30.         }
  31.         set_pev(idVictim, pev_fixangle, 1);
  32.         ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, idVictim);


de_dust2.spawn.cfg tartalma:
  1. -2198 -538 179 8 -34 0 0 -3 -34 0
  2. -1675 -298 179 6 -30 0 0 -2 -30 0
  3. -876 -997 213 10 45 0 0 -3 45 0
  4. 341 -869 51 5 134 0 0 -2 134 0
  5. -492 -229 51 5 -69 0 0 -2 -69 0
  6. -723 487 51 4 -35 0 0 -1 -35 0
  7. 363 457 51 5 -126 0 0 -2 -126 0
  8. 742 -341 51 3 131 0 0 -1 131 0
  9. 434 1754 51 4 -96 0 0 -1 -96 0
  10. 281 2729 147 6 -34 0 0 -2 -34 0
  11. 1050 2973 179 6 -58 0 0 -2 -58 0
  12. 1302 2463 102 13 -87 0 0 -4 -87 0
  13. 1766 1911 108 7 142 0 0 -2 142 0
  14. 1659 346 115 6 108 0 0 -2 108 0
  15. 1550 57 -137 1 125 0 0 0 125 0
  16. 743 1176 51 5 -116 0 0 -2 -116 0
  17. 744 558 51 9 -114 0 0 -3 -114 0
  18. -1185 1263 99 16 -3 0 0 -5 -3 0
  19. -2134 1179 83 5 25 0 0 -2 25 0
  20. -1635 1629 51 7 116 0 0 -2 116 0
  21. -2031 3091 83 3 -77 0 0 -1 -77 0
  22. -1416 2825 54 6 -115 0 0 -2 -115 0
  23. -1238 2077 51 5 55 0 0 -2 55 0
  24. -804 2643 -22 4 -53 0 0 -1 -53 0
  25. -281 2466 -56 5 -125 0 0 -2 -125 0
  26. -491 1712 -76 7 52 0 0 -2 52 0
  27. -105 2280 -76 6 -49 0 0 -2 -49 0
  28. 481 2495 -76 3 -126 0 0 -1 -126 0
  29. 691 2372 51 9 -37 0 0 -3 -37 0
  30. 1106 227 51 1 81 0 0 0 81 0
  31. -1000 -997 204 11 137 0 0 -4 137 0
  32. -1465 91 51 7 130 0 0 -2 130 0
  33. -1924 609 83 3 -53 0 0 -1 -53 0
  34. -268 -572 51 0 11 0 0 0 11 0
  35. -778 1300 -60 7 41 0 0 -2 41 0
  36. -1767 987 83 9 43 0 0 -3 43 0
  37. -983 -286 205 9 -137 0 0 -3 -137 0
  38. -23 1576 51 9 -135 0 0 -3 -135 0
  39. 1128 2350 147 11 83 0 0 -4 83 0
  40. -2086 2408 51 8 -39 0 0 -3 -39 0

Szerző:  norbee.16 [ 2018.02.14. 17:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés random helyen

Majdnem 4 éves téma. Azóta már tuti meglett vagy felesleges. :)

Szerző:  Egoista [ 2018.02.14. 17:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés random helyen

Igazából most nekem kellene azért kérdem, csak nem akartam ezért új témát nyitni.

Szerző:  IrOn [ 2018.02.14. 18:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés random helyen

ez a funkció csak az alap kezdő zónákat ismeri, azaz ami a mapon megvan adva info_player_start entity és társai
ha random helyen szeretnéd újraéleszteni, akkor először újraéleszted, majd elteleportálod a megadott random helyre

Szerző:  The Peace [ 2018.02.16. 20:19 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés random helyen

Próbáld meg hátha, 1 próbát megér, nem biztos hogy menni fog, de próbáld meg. :D


  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < fun >
  5. #include < fakemeta >
  6.  
  7.  
  8. new const Helyek[5][3] =
  9. {
  10.     /* 1 */ {-2198, -538, 179},
  11.     /* 2 */ {-1675, -298, 179},
  12.     /* 3 */ {-876, -997, -213},
  13.     /* 4 */ {341, -869, 51},
  14.     /* 5 */ {-492, -229, 51}
  15. }
  16.  
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20.     register_plugin("Random helyek","","Levii / The Peace")
  21.    
  22.    
  23.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamPlayerSpawn", 1)
  24.     register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");
  25. }
  26. public Spawnolj(id)
  27. {
  28.     if (is_user_connected(id)) // Ha csatlakozik
  29.     {
  30.         if (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2) // Ha ct-be vagy T be csatlakozik
  31.         {
  32.             dllfunc(DLLFunc_Spawn, id); // Azonnali újjáélesztés
  33.             set_user_origin(id, Helyek[random(sizeof(Helyek))]); // a kiválasztott helyen legyen az újjáélesztés
  34.         }
  35.     }
  36. }
  37. public Ham_PlayerSpawn(id){
  38.     if( !is_user_alive( id ) )   return HAM_IGNORED; set_user_origin(id, Helyek[random(sizeof(Helyek))]);
  39.    
  40. }
  41. public Event_DeathMsg(){
  42.     new id = read_data(2); set_task(3.0, "Spawnolj", id);
  43. }

Szerző:  Egoista [ 2018.02.16. 20:28 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés random helyen

The Peace írta:
Próbáld meg hátha, 1 próbát megér, nem biztos hogy menni fog, de próbáld meg. :D


  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < fun >
  5. #include < fakemeta >
  6.  
  7.  
  8. new const Helyek[5][3] =
  9. {
  10.     /* 1 */ {-2198, -538, 179},
  11.     /* 2 */ {-1675, -298, 179},
  12.     /* 3 */ {-876, -997, -213},
  13.     /* 4 */ {341, -869, 51},
  14.     /* 5 */ {-492, -229, 51}
  15. }
  16.  
  17.  
  18. public plugin_init()
  19. {
  20.     register_plugin("Random helyek","","Levii / The Peace")
  21.    
  22.    
  23.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamPlayerSpawn", 1)
  24.     register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");
  25. }
  26. public Spawnolj(id)
  27. {
  28.     if (is_user_connected(id)) // Ha csatlakozik
  29.     {
  30.         if (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2) // Ha ct-be vagy T be csatlakozik
  31.         {
  32.             dllfunc(DLLFunc_Spawn, id); // Azonnali újjáélesztés
  33.             set_user_origin(id, Helyek[random(sizeof(Helyek))]); // a kiválasztott helyen legyen az újjáélesztés
  34.         }
  35.     }
  36. }
  37. public Ham_PlayerSpawn(id){
  38.     if( !is_user_alive( id ) )   return HAM_IGNORED; set_user_origin(id, Helyek[random(sizeof(Helyek))]);
  39.    
  40. }
  41. public Event_DeathMsg(){
  42.     new id = read_data(2); set_task(3.0, "Spawnolj", id);
  43. }

Már megvan, de azért köszi.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/