hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 23:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 454 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 454 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2014.08.02. 13:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Lennteb!

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára V!rusHD 2014.08.02. 21:34-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve: 2014.08.02. 13:50 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Tessék de elvileg le kéne menteni neki a pontokat mert van benne vault szóval...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_players)
  7. #define TOTALLEVELS 10
  8.  
  9. //HNS XP API - End
  10.  
  11. new const RANK[TOTALLEVELS] =
  12. {
  13. 100,
  14. 200,
  15. 400,
  16. 800,
  17. 1600,
  18. 2500,
  19. 4000,
  20. 5500,
  21. 7800,
  22. 10000
  23. }
  24.  
  25.  
  26. new const RANKNAMES[TOTALLEVELS][] =
  27. {
  28. "[Bot]",
  29. "[Kezdo]",
  30. "[Halado]",
  31. "[Orult]",
  32. "[Killer]",
  33. "[LoL]",
  34. "[Mester]",
  35. "[Predator]",
  36. "[LegenD]",
  37. "[Isten]"
  38. }
  39.  
  40. new gCM[33], gLevel[33];
  41. new points_kill, points_hs;
  42. new g_vault, g_players;
  43.  
  44. public plugin_init()
  45. {
  46. register_plugin("HideNSeek Rank", "1.0", "Larcyn");
  47.  
  48. register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
  49.  
  50. points_kill = register_cvar("hnsrank_kill", "2");
  51. points_hs = register_cvar("hnsrank_hs","3");
  52. g_vault = nvault_open("HNSRANK");
  53. g_players = get_maxplayers();
  54.  
  55. register_clcmd("say /szint", "ShowHud");
  56. register_clcmd("say_team /szint", "ShowHud");
  57. }
  58.  
  59. public plugin_end()
  60. {
  61. nvault_close(g_vault);
  62. }
  63.  
  64. public eDeath()
  65. {
  66. new killer = read_data(1);
  67. new victim = read_data(2);
  68. new gpoints_kill = get_pcvar_num(points_kill);
  69. new gpoints_hs = get_pcvar_num(points_hs);
  70.  
  71. if( IsPlayer(killer) && is_user_connected(killer) )
  72. {
  73. if( victim != killer )
  74. {
  75. if( cs_get_user_team(victim) != cs_get_user_team(killer) )
  76. {
  77. if( is_user_alive(killer) )
  78. {
  79. if(!read_data(3))
  80. {
  81. gCM[killer] += gpoints_kill
  82. Print(killer, ".:[R]eloa|D:. %d Pont!", gpoints_kill );
  83. }
  84. else if(read_data(3))
  85. {
  86. gCM[killer] += (gpoints_kill + gpoints_hs);
  87. Print(killer, ".:[R]eloa|D:. %d Pont", (gpoints_hs + gpoints_kill ) );
  88. }
  89.  
  90. CheckLevel(killer);
  91. SaveData(killer);
  92. }
  93. }
  94. }
  95. }
  96.  
  97. return PLUGIN_HANDLED;
  98. }
  99.  
  100. public CheckLevel(id)
  101. {
  102. if( gCM[id] >= RANK[gLevel[id]] )
  103. {
  104. gLevel[id]++;
  105. new szName[33];
  106. get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
  107. Print(0, ".:[R]eloa|D:. Gratulalunk^3 %s^1! Most [Lvl:^3 %i^1/%i] ez lett^3 %s^1!", szName, gLevel[id], TOTALLEVELS, RANKNAMES[gLevel[id]-1]);
  108. }
  109. }
  110.  
  111. public ShowHud(id)
  112. {
  113. new iLevelName[100];
  114. if( gLevel[id] > 0 )
  115. {
  116. formatex(iLevelName, charsmax(iLevelName), "%s", RANKNAMES[gLevel[id]]);
  117. }
  118. else
  119. {
  120. formatex(iLevelName, charsmax(iLevelName), "Zoldfulu");
  121. }
  122.  
  123. new szName[33];
  124. get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
  125. Print(0, "^3%s^1 o:^3 %d/%d Pont^1! szint:^3 %s^1!", szName, gCM[id], RANK[gLevel[id]], iLevelName);
  126. }
  127.  
  128. public client_connect(id)
  129. {
  130. LoadData(id);
  131. }
  132.  
  133. public client_disconnect(id)
  134. {
  135. SaveData(id);
  136. gCM[id] = 0;
  137. gLevel[id] = 0;
  138. }
  139.  
  140. public SaveData(id)
  141. {
  142. new name[35];
  143. get_user_name(id,name,34);
  144.  
  145. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  146. format(vaultkey,63,"%s-HB", name);
  147. format(vaultdata,255,"%i#%i#",gCM[id],gLevel[id]);
  148. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
  149. return PLUGIN_CONTINUE;
  150. }
  151.  
  152. LoadData(id)
  153. {
  154. new name[35];
  155. get_user_name(id,name,34);
  156.  
  157. new vaultkey[64],vaultdata[256];
  158. format(vaultkey,63,"%s-EG",name);
  159. format(vaultdata,255,"%i#%i#",gCM[id],gLevel[id]);
  160. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
  161.  
  162. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
  163.  
  164. new playercm[32], playerlevel[32];
  165.  
  166. parse(vaultdata, playercm, 31, playerlevel, 31);
  167.  
  168. gCM[id] = str_to_num(playercm);
  169. gLevel[id] = str_to_num(playerlevel);
  170.  
  171. return PLUGIN_CONTINUE;
  172.  
  173. }
  174.  
  175. Print(iPlayer, const sMsg[], any:...)
  176. {
  177. static i; i = iPlayer ? iPlayer : get_Player();
  178. if ( !i ) return;
  179.  
  180. new sMessage[256];
  181. new len = formatex(sMessage, sizeof(sMessage) - 1, "^x04[.:[R]eloa|D:. Rank:^x03 ");
  182. vformat(sMessage[len], sizeof(sMessage) - 1 - len, sMsg, 3);
  183. sMessage[192] = '^0';
  184.  
  185. static msgid_SayText;
  186. if ( !msgid_SayText ) msgid_SayText = get_user_msgid("SayText");
  187.  
  188. new const team_Names[][] =
  189. {
  190. "",
  191. "TERRORIST",
  192. "CT",
  193. "SPECTATOR"
  194. };
  195.  
  196. new sTeam = get_user_team(i);
  197.  
  198. team_Info(i, iPlayer, team_Names[0]);
  199.  
  200. message_begin(iPlayer ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgid_SayText, _, iPlayer);
  201. write_byte(i);
  202. write_string(sMessage);
  203. message_end();
  204.  
  205. team_Info(i, iPlayer, team_Names[sTeam]);
  206. }
  207.  
  208. team_Info(receiver, sender, sTeam[])
  209. {
  210. static msgid_TeamInfo;
  211. if ( !msgid_TeamInfo ) msgid_TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
  212.  
  213. message_begin(sender ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST, msgid_TeamInfo, _, sender);
  214. write_byte(receiver);
  215. write_string(sTeam);
  216. message_end();
  217. }
  218.  
  219. get_Player()
  220. {
  221. for ( new iPlayer = 1; iPlayer <= get_maxplayers(); iPlayer++ )
  222. {
  223. return iPlayer;
  224. }
  225. }

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve: 2014.08.02. 14:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Eszt valaki egybe tudná írni az adminzöldírásal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ"
  10.  
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15. new g_vault
  16. new olesek[33]
  17. new szint[33]
  18.  
  19.  
  20. #define ASD 8
  21.  
  22. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  23.  
  24. new const szamok[ASD] = {
  25. 100,
  26. 200,
  27. 400,
  28. 800,
  29. 1600,
  30. 3200,
  31. 6500,
  32. 10000
  33. }
  34.  
  35. new const rangok[ASD+1][] = {
  36. "Bot",
  37. "Kezdo",
  38. "Halado",
  39. "Orult",
  40. "LoL",
  41. "Mester",
  42. "Predator",
  43. "LegenD",
  44. "Isten"
  45.  
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. register_clcmd("say /xp", "hud")
  52. register_clcmd("say", "sayhook")
  53. register_clcmd("say_team", "tshook")
  54. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  55. g_vault = nvault_open("namerang")
  56.  
  57. }
  58. public hud(id)
  59. {
  60. if(szint[id] != ASD+1)
  61. {
  62.  
  63.  
  64. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  65. }
  66. else {
  67.  
  68. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  69. }
  70.  
  71. }
  72. public sayhook(id)
  73. {
  74.  
  75. read_args (message, 191)
  76. remove_quotes (message)
  77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  78. {
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81. get_user_name(id, nev, 31)
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  85.  
  86. }
  87. else {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  90. }
  91. sendmessage(color)
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94. public tshook(id)
  95. {
  96. read_args (message, 191)
  97. remove_quotes (message)
  98. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  99. {
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. get_user_name(id, nev, 31)
  103. new playerTeam = get_user_team(id)
  104. new playerTeamName[19]
  105. switch (playerTeam)
  106. {
  107. case 1: {
  108. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  109.  
  110. }
  111. case 2: {
  112. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  113.  
  114. }
  115. default:
  116. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  117. }
  118. if(is_user_alive(id))
  119. {
  120. get_user_team(id, color, 9)
  121. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  122.  
  123. }
  124. else
  125. {
  126. get_user_team(id, color, 9)
  127. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  128. }
  129. sendtmessage(color, playerTeam)
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132. public sendmessage(color[])
  133. {
  134. new teamName[10]
  135. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  136. {
  137. get_user_team (player, teamName, 9)
  138. teamf (player, color)
  139. elkuldes(player, Temp)
  140. teamf(player, teamName)
  141. }
  142. }
  143. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  144. {
  145. new teamName[10]
  146. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  147. {
  148. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. elkuldes(player, Temp)
  152. teamf (player, teamName)
  153. teamf (player, color)
  154. }
  155. }
  156. }
  157. public teamf(player, team[])
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  160. write_byte(player)
  161. write_string(team)
  162. message_end()
  163. }
  164. public elkuldes(player, Temp[])
  165. {
  166.  
  167. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  168. write_byte( player )
  169. write_string( Temp )
  170. message_end()
  171.  
  172. }
  173.  
  174. public client_connect(id)
  175. {
  176. LoadData(id)
  177. }
  178. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  179.  
  180. public SaveData(id)
  181. {
  182. new name[32]
  183. get_user_name(id, name, 31)
  184.  
  185. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  186. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  187. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  188.  
  189.  
  190. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  191. return PLUGIN_CONTINUE
  192. }
  193. public LoadData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  198.  
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  203. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  204. new oles[32], level[32]
  205. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  206. olesek[id] = str_to_num(oles)
  207. szint[id] = str_to_num(level)
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public halal()
  211. {
  212. new killer = read_data(1)
  213. new victim = read_data(2)
  214.  
  215. if(killer != victim)
  216. olesek[killer]++
  217.  
  218. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  219. {
  220. szint[killer]++
  221. }
  222. }
  223.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 86 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole