hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.08.05. 11:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 383 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 381 vendég

A legtöbb felhasználó (2883 fő) 2025.07.30. 16:00-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 21:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Valaki ebbe a rang pluginba beletudna írni egy admin zöld írás plugint.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ"
  10.  
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15. new g_vault
  16. new olesek[33]
  17. new szint[33]
  18.  
  19.  
  20. #define ASD 8
  21.  
  22. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  23.  
  24. new const szamok[ASD] = {
  25. 100,
  26. 200,
  27. 400,
  28. 800,
  29. 1600,
  30. 3200,
  31. 6500,
  32. 10000
  33. }
  34.  
  35. new const rangok[ASD+1][] = {
  36. "Bot",
  37. "Kezdo",
  38. "Halado",
  39. "Orult",
  40. "LoL",
  41. "Mester",
  42. "Predator",
  43. "LegenD",
  44. "Isten"
  45.  
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. register_clcmd("say /xp", "hud")
  52. register_clcmd("say", "sayhook")
  53. register_clcmd("say_team", "tshook")
  54. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  55. g_vault = nvault_open("namerang")
  56.  
  57. }
  58. public hud(id)
  59. {
  60. if(szint[id] != ASD+1)
  61. {
  62.  
  63.  
  64. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  65. }
  66. else {
  67.  
  68. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  69. }
  70.  
  71. }
  72. public sayhook(id)
  73. {
  74.  
  75. read_args (message, 191)
  76. remove_quotes (message)
  77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  78. {
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81. get_user_name(id, nev, 31)
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  85.  
  86. }
  87. else {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  90. }
  91. sendmessage(color)
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94. public tshook(id)
  95. {
  96. read_args (message, 191)
  97. remove_quotes (message)
  98. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  99. {
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. get_user_name(id, nev, 31)
  103. new playerTeam = get_user_team(id)
  104. new playerTeamName[19]
  105. switch (playerTeam)
  106. {
  107. case 1: {
  108. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  109.  
  110. }
  111. case 2: {
  112. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  113.  
  114. }
  115. default:
  116. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  117. }
  118. if(is_user_alive(id))
  119. {
  120. get_user_team(id, color, 9)
  121. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  122.  
  123. }
  124. else
  125. {
  126. get_user_team(id, color, 9)
  127. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  128. }
  129. sendtmessage(color, playerTeam)
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132. public sendmessage(color[])
  133. {
  134. new teamName[10]
  135. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  136. {
  137. get_user_team (player, teamName, 9)
  138. teamf (player, color)
  139. elkuldes(player, Temp)
  140. teamf(player, teamName)
  141. }
  142. }
  143. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  144. {
  145. new teamName[10]
  146. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  147. {
  148. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. elkuldes(player, Temp)
  152. teamf (player, teamName)
  153. teamf (player, color)
  154. }
  155. }
  156. }
  157. public teamf(player, team[])
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  160. write_byte(player)
  161. write_string(team)
  162. message_end()
  163. }
  164. public elkuldes(player, Temp[])
  165. {
  166.  
  167. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  168. write_byte( player )
  169. write_string( Temp )
  170. message_end()
  171.  
  172. }
  173.  
  174. public client_connect(id)
  175. {
  176. LoadData(id)
  177. }
  178. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  179.  
  180. public SaveData(id)
  181. {
  182. new name[32]
  183. get_user_name(id, name, 31)
  184.  
  185. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  186. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  187. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  188.  
  189.  
  190. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  191. return PLUGIN_CONTINUE
  192. }
  193. public LoadData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  198.  
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  203. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  204. new oles[32], level[32]
  205. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  206. olesek[id] = str_to_num(oles)
  207. szint[id] = str_to_num(level)
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public halal()
  211. {
  212. new killer = read_data(1)
  213. new victim = read_data(2)
  214.  
  215. if(killer != victim)
  216. olesek[killer]++
  217.  
  218. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  219. {
  220. szint[killer]++
  221. }
  222. }
  223.  
  224.  

Ja és egy allchetet, de ez nem olyan fontos.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 22:15 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.04.22. 10:54
Hozzászólások:226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Parancsolj, teszt nem volt!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ"
  10.  
  11. #define ACCESS_LEVEL ADMIN_CHAT
  12. #define ADMIN_LISTEN ADMIN_BAN
  13.  
  14. new sayText
  15. new teamInfo
  16. new maxPlayers
  17.  
  18. new g_MessageColor
  19. new g_NameColor
  20. new g_AdminListen
  21.  
  22. new strName[191]
  23. new strText[191]
  24. new alive[11]
  25.  
  26. new message[192]
  27. new nev[32]
  28. new Temp[192]
  29. static color[10]
  30. new g_vault
  31. new olesek[33]
  32. new szint[33]
  33.  
  34.  
  35. #define ASD 8
  36.  
  37. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  38.  
  39. new const szamok[ASD] = {
  40. 100,
  41. 200,
  42. 400,
  43. 800,
  44. 1600,
  45. 3200,
  46. 6500,
  47. 10000
  48. }
  49.  
  50. new const rangok[ASD+1][] = {
  51. "Bot",
  52. "Kezdo",
  53. "Halado",
  54. "Orult",
  55. "LoL",
  56. "Mester",
  57. "Predator",
  58. "LegenD",
  59. "Isten"
  60.  
  61. }
  62.  
  63. public plugin_init()
  64. {
  65. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  66. register_clcmd("say /xp", "hud")
  67. register_clcmd("say", "sayhook")
  68. register_clcmd("say_team", "tshook")
  69. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  70. g_vault = nvault_open("namerang")
  71.  
  72. g_MessageColor = register_cvar ("amx_color", "2")
  73. g_NameColor = register_cvar ("amx_namecolor", "6")
  74. g_AdminListen = register_cvar ("amx_listen", "1")
  75.  
  76. sayText = get_user_msgid ("SayText")
  77. teamInfo = get_user_msgid ("TeamInfo")
  78. maxPlayers = get_maxplayers()
  79.  
  80. register_message (sayText, "avoid_duplicated")
  81.  
  82. register_clcmd ("amx_color", "set_color", ACCESS_LEVEL, "<color>")
  83. register_clcmd ("amx_namecolor", "set_name_color", ACCESS_LEVEL, "<color>")
  84. register_clcmd ("amx_listen", "set_listen", ACCESS_LEVEL, "<1 | 0>")
  85.  
  86. register_clcmd ("say", "hook_say")
  87. register_clcmd ("say_team", "hook_teamsay")
  88.  
  89. }
  90. public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
  91. {
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94.  
  95.  
  96. public hook_say(id)
  97. {
  98. read_args (message, 191)
  99. remove_quotes (message)
  100.  
  101. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  102. // Gungame commands and empty messages
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104.  
  105.  
  106. new name[32]
  107. get_user_name (id, name, 31)
  108.  
  109. new bool:admin = false
  110.  
  111. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  112. admin = true
  113.  
  114.  
  115. new isAlive
  116.  
  117. if (is_user_alive (id))
  118. {
  119. isAlive = 1
  120. alive = "^x01"
  121. }
  122. else
  123. {
  124. isAlive = 0
  125. alive = "^x01*DEAD* "
  126. }
  127.  
  128. static color[10]
  129.  
  130.  
  131.  
  132. if (admin)
  133. {
  134. // Name
  135. switch (get_pcvar_num (g_NameColor))
  136. {
  137. case 1:
  138. format (strName, 191, "%s%s", alive, name)
  139.  
  140. case 2:
  141. format (strName, 191, "%s^x04%s", alive, name)
  142.  
  143. case 3:
  144. {
  145. color = "SPECTATOR"
  146. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  147. }
  148.  
  149. case 4:
  150. {
  151. color = "CT"
  152. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  153. }
  154.  
  155. case 5:
  156. {
  157. color = "TERRORIST"
  158. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  159. }
  160.  
  161. case 6:
  162. {
  163. get_user_team (id, color, 9)
  164.  
  165. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  166. }
  167. }
  168.  
  169.  
  170. // Message
  171. switch (get_pcvar_num (g_MessageColor))
  172. {
  173. case 1: // Yellow
  174. format (strText, 191, "%s", message)
  175.  
  176. case 2: // Green
  177. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  178.  
  179. case 3: // White
  180. {
  181. copy (color, 9, "SPECTATOR")
  182. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  183. }
  184.  
  185. case 4: // Blue
  186. {
  187. copy (color, 9, "CT")
  188. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  189. }
  190.  
  191. case 5: // Red
  192. {
  193. copy (color, 9, "TERRORIST")
  194. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  195. }
  196. }
  197. }
  198.  
  199. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  200. {
  201. get_user_team (id, color, 9)
  202.  
  203. format (strName, 191, "%s^x03%s", alive, name)
  204.  
  205. format (strText, 191, "%s", message)
  206. }
  207.  
  208. format (message, 191, "%s^x01 : %s", strName, strText)
  209.  
  210. sendMessage (color, isAlive) // Sends the colored message
  211.  
  212. return PLUGIN_CONTINUE
  213. }
  214.  
  215.  
  216. public hook_teamsay(id)
  217. {
  218. new playerTeam = get_user_team(id)
  219. new playerTeamName[19]
  220.  
  221. switch (playerTeam) // Team names which appear on team-only messages
  222. {
  223. case 1:
  224. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  225.  
  226. case 2:
  227. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorists")
  228.  
  229. default:
  230. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  231. }
  232.  
  233. read_args (message, 191)
  234. remove_quotes (message)
  235.  
  236. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) // Ignores Admin Hud Messages, Admin Slash commands,
  237. // Gungame commands and empty messages
  238. return PLUGIN_CONTINUE
  239.  
  240.  
  241. new name[32]
  242. get_user_name (id, name, 31)
  243.  
  244. new bool:admin = false
  245.  
  246. if (get_user_flags(id) & ACCESS_LEVEL)
  247. admin = true
  248.  
  249.  
  250. new isAlive
  251.  
  252. if (is_user_alive (id))
  253. {
  254. isAlive = 1
  255. alive = "^x01"
  256. }
  257. else
  258. {
  259. isAlive = 0
  260. alive = "^x01*DEAD* "
  261. }
  262.  
  263. static color[10]
  264.  
  265.  
  266.  
  267. if (admin)
  268. {
  269. // Name
  270. switch (get_pcvar_num (g_NameColor))
  271. {
  272. case 1:
  273. format (strName, 191, "%s(%s) %s", alive, playerTeamName, name)
  274.  
  275. case 2:
  276. format (strName, 191, "%s(%s) ^x04%s", alive, playerTeamName, name)
  277.  
  278. case 3:
  279. {
  280. color = "SPECTATOR"
  281. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  282. }
  283.  
  284. case 4:
  285. {
  286. color = "CT"
  287. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  288. }
  289.  
  290. case 5:
  291. {
  292. color = "TERRORIST"
  293. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  294. }
  295.  
  296. case 6:
  297. {
  298. get_user_team (id, color, 9)
  299.  
  300. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  301. }
  302. }
  303.  
  304.  
  305. // Message
  306. switch (get_pcvar_num (g_MessageColor))
  307. {
  308. case 1: // Yellow
  309. format (strText, 191, "%s", message)
  310.  
  311. case 2: // Green
  312. format (strText, 191, "^x04%s", message)
  313.  
  314. case 3: // White
  315. {
  316. copy (color, 9, "SPECTATOR")
  317. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  318. }
  319.  
  320. case 4: // Blue
  321. {
  322. copy (color, 9, "CT")
  323. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  324. }
  325.  
  326. case 5: // Red
  327. {
  328. copy (color, 9, "TERRORIST")
  329. format (strText, 191, "^x03%s", message)
  330. }
  331. }
  332. }
  333.  
  334. else // Player is not admin. Team-color name : Yellow message
  335. {
  336. get_user_team (id, color, 9)
  337.  
  338. format (strName, 191, "%s(%s) ^x03%s", alive, playerTeamName, name)
  339.  
  340. format (strText, 191, "%s", message)
  341. }
  342.  
  343. format (message, 191, "%s ^x01: %s", strName, strText)
  344.  
  345. sendTeamMessage (color, isAlive, playerTeam) // Sends the colored message
  346.  
  347. return PLUGIN_CONTINUE
  348. }
  349.  
  350.  
  351. public set_color (id, level, cid)
  352. {
  353. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
  354. return PLUGIN_HANDLED
  355.  
  356. new arg[1], newColor
  357. read_argv (1, arg, 1)
  358.  
  359. newColor = str_to_num (arg)
  360.  
  361. if (newColor >= 1 && newColor <= 5)
  362. {
  363. set_cvar_num ("amx_color", newColor)
  364. set_pcvar_num (g_MessageColor, newColor)
  365.  
  366. if (get_pcvar_num (g_NameColor) != 1 &&
  367. ((newColor == 3 && get_pcvar_num (g_NameColor) != 3)
  368. || (newColor == 4 && get_pcvar_num (g_NameColor) != 4)
  369. || (newColor == 5 && get_pcvar_num (g_NameColor) != 5)))
  370. {
  371. set_cvar_num ("amx_namecolor", 2)
  372. set_pcvar_num (g_NameColor, 2)
  373. }
  374. }
  375.  
  376. return PLUGIN_HANDLED
  377. }
  378.  
  379.  
  380. public set_name_color (id, level, cid)
  381. {
  382. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
  383. return PLUGIN_HANDLED
  384.  
  385. new arg[1], newColor
  386. read_argv (1, arg, 1)
  387.  
  388. newColor = str_to_num (arg)
  389.  
  390. if (newColor >= 1 && newColor <= 6)
  391. {
  392. set_cvar_num ("amx_namecolor", newColor)
  393. set_pcvar_num (g_NameColor, newColor)
  394.  
  395. if ((get_pcvar_num (g_MessageColor) != 1
  396. && ((newColor == 3 && get_pcvar_num (g_MessageColor) != 3)
  397. || (newColor == 4 && get_pcvar_num (g_MessageColor) != 4)
  398. || (newColor == 5 && get_pcvar_num (g_MessageColor) != 5)))
  399. || get_pcvar_num (g_NameColor) == 6)
  400. {
  401. set_cvar_num ("amx_color", 2)
  402. set_pcvar_num (g_MessageColor, 2)
  403. }
  404. }
  405.  
  406. return PLUGIN_HANDLED
  407. }
  408.  
  409.  
  410. public set_listen (id, level, cid)
  411. {
  412. if (!cmd_access(id, level, cid, 2))
  413. return PLUGIN_HANDLED
  414.  
  415. new arg[1], newListen
  416. read_argv(1, arg, 1)
  417.  
  418. newListen = str_to_num (arg)
  419.  
  420. set_cvar_num ("amx_listen", newListen)
  421. set_pcvar_num (g_AdminListen, newListen)
  422.  
  423. return PLUGIN_HANDLED
  424. }
  425.  
  426.  
  427. public sendMessage (color[], alive)
  428. {
  429. new teamName[10]
  430.  
  431. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  432. {
  433. if (!is_user_connected(player))
  434. continue
  435.  
  436. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  437. {
  438. get_user_team (player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  439.  
  440. changeTeamInfo (player, color) // Changes user's team according to color choosen
  441.  
  442. writeMessage (player, message) // Writes the message on player's chat
  443.  
  444. changeTeamInfo (player, teamName) // Changes user's team back to original
  445. }
  446. }
  447. }
  448.  
  449.  
  450. public sendTeamMessage (color[], alive, playerTeam)
  451. {
  452. new teamName[10]
  453.  
  454. for (new player = 1; player < maxPlayers; player++)
  455. {
  456. if (!is_user_connected(player))
  457. continue
  458.  
  459. if (get_user_team(player) == playerTeam || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  460. {
  461. if (alive && is_user_alive(player) || !alive && !is_user_alive(player) || get_pcvar_num(g_AdminListen) && get_user_flags(player) & ADMIN_LISTEN)
  462. {
  463. get_user_team (player, teamName, 9) // Stores user's team name to change back after sending the message
  464.  
  465. changeTeamInfo (player, color) // Changes user's team according to color choosen
  466.  
  467. writeMessage (player, message) // Writes the message on player's chat
  468.  
  469. changeTeamInfo (player, teamName) // Changes user's team back to original
  470. }
  471. }
  472. }
  473. }
  474.  
  475.  
  476. public changeTeamInfo (player, team[])
  477. {
  478. message_begin (MSG_ONE, teamInfo, _, player) // Tells to to modify teamInfo (Which is responsable for which time player is)
  479. write_byte (player) // Write byte needed
  480. write_string (team) // Changes player's team
  481. message_end() // Also Needed
  482. }
  483.  
  484.  
  485. public writeMessage (player, message[])
  486. {
  487. message_begin (MSG_ONE, sayText, {0, 0, 0}, player) // Tells to modify sayText (Which is responsable for writing colored messages)
  488. write_byte (player) // Write byte needed
  489. write_string (message) // Effectively write the message, finally, afterall
  490. message_end () // Needed as always
  491. }
  492. public hud(id)
  493. {
  494. if(szint[id] != ASD+1)
  495. {
  496.  
  497.  
  498. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  499. }
  500. else {
  501.  
  502. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  503. }
  504.  
  505. }
  506. public sayhook(id)
  507. {
  508.  
  509. read_args (message, 191)
  510. remove_quotes (message)
  511. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  512. {
  513. return PLUGIN_CONTINUE
  514. }
  515. get_user_name(id, nev, 31)
  516. if(is_user_alive(id)) {
  517. get_user_team(id, color, 9)
  518. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  519.  
  520. }
  521. else {
  522. get_user_team(id, color, 9)
  523. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  524. }
  525. sendmessage(color)
  526. return PLUGIN_HANDLED
  527. }
  528. public tshook(id)
  529. {
  530. read_args (message, 191)
  531. remove_quotes (message)
  532. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  533. {
  534. return PLUGIN_CONTINUE
  535. }
  536. get_user_name(id, nev, 31)
  537. new playerTeam = get_user_team(id)
  538. new playerTeamName[19]
  539. switch (playerTeam)
  540. {
  541. case 1: {
  542. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  543.  
  544. }
  545. case 2: {
  546. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  547.  
  548. }
  549. default:
  550. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  551. }
  552. if(is_user_alive(id))
  553. {
  554. get_user_team(id, color, 9)
  555. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  556.  
  557. }
  558. else
  559. {
  560. get_user_team(id, color, 9)
  561. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  562. }
  563. sendtmessage(color, playerTeam)
  564. return PLUGIN_HANDLED
  565. }
  566. public sendmessage(color[])
  567. {
  568. new teamName[10]
  569. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  570. {
  571. get_user_team (player, teamName, 9)
  572. teamf (player, color)
  573. elkuldes(player, Temp)
  574. teamf(player, teamName)
  575. }
  576. }
  577. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  578. {
  579. new teamName[10]
  580. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  581. {
  582. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  583. {
  584. get_user_team (player, teamName, 9)
  585. elkuldes(player, Temp)
  586. teamf (player, teamName)
  587. teamf (player, color)
  588. }
  589. }
  590. }
  591. public teamf(player, team[])
  592. {
  593. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  594. write_byte(player)
  595. write_string(team)
  596. message_end()
  597. }
  598. public elkuldes(player, Temp[])
  599. {
  600.  
  601. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  602. write_byte( player )
  603. write_string( Temp )
  604. message_end()
  605.  
  606. }
  607.  
  608. public client_connect(id)
  609. {
  610. LoadData(id)
  611. }
  612. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  613.  
  614. public SaveData(id)
  615. {
  616. new name[32]
  617. get_user_name(id, name, 31)
  618.  
  619. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  620. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  621. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  622.  
  623.  
  624. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  625. return PLUGIN_CONTINUE
  626. }
  627. public LoadData(id)
  628. {
  629. new name[32]
  630. get_user_name(id, name, 31)
  631. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  632.  
  633. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  634. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  635.  
  636. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  637. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  638. new oles[32], level[32]
  639. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  640. olesek[id] = str_to_num(oles)
  641. szint[id] = str_to_num(level)
  642. return PLUGIN_CONTINUE
  643. }
  644. public halal()
  645. {
  646. new killer = read_data(1)
  647. new victim = read_data(2)
  648.  
  649. if(killer != victim)
  650. olesek[killer]++
  651.  
  652. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  653. {
  654. szint[killer]++
  655. }
  656. }
  657.  
  658.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 22:28 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem megy sajna, az Adminok nem írnak zőlden.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 22:30 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.04.22. 10:54
Hozzászólások:226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Logot bemásolod?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 22:32 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Mit?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 22:33 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.04.22. 10:54
Hozzászólások:226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
cstrike/addons/amxmodx/logs itt található a log fájl.
Ha azt akarod, hogy az adminok zölden írjanak akkor rakd be ezt: http://www.hlmod.hu/viewtopic.php?f=101&t=11907


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 22:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ez a plugin eddig is bennt volt, de etől volt bugos.Nekem amugy nincs log fájl.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 22:40 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.04.22. 10:54
Hozzászólások:226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Más milyen admin zöld írás nem hiszem ,hogy létezik.
Ha az Admin zöld írás meg az Admin prefix fent van a szerveren akkor bugol.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 22:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Igen aszt énis tudom, és arra asztmondják, hogy egybe kell írni a 2plugint.Csak én aszt nemtudom hogyan kell.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat!
HozzászólásElküldve:2014.08.03. 22:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ja és amugy milyen log fájról beszélsz?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [12 hozzászólás ]  Oldal12Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole