hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 07:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 386 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 385 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve: 2014.08.04. 15:33 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Ebbe valaki betudna írni egy Admin zőldírást?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ"
  10.  
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15. new g_vault
  16. new olesek[33]
  17. new szint[33]
  18.  
  19.  
  20. #define ASD 8
  21.  
  22. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  23.  
  24. new const szamok[ASD] = {
  25. 100,
  26. 200,
  27. 400,
  28. 800,
  29. 1600,
  30. 3200,
  31. 6500,
  32. 10000
  33. }
  34.  
  35. new const rangok[ASD+1][] = {
  36. "Bot",
  37. "Kezdo",
  38. "Halado",
  39. "Orult",
  40. "LoL",
  41. "Mester",
  42. "Predator",
  43. "LegenD",
  44. "Isten"
  45.  
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. register_clcmd("say /xp", "hud")
  52. register_clcmd("say", "sayhook")
  53. register_clcmd("say_team", "tshook")
  54. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  55. g_vault = nvault_open("namerang")
  56.  
  57. }
  58. public hud(id)
  59. {
  60. if(szint[id] != ASD+1)
  61. {
  62.  
  63.  
  64. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  65. }
  66. else {
  67.  
  68. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  69. }
  70.  
  71. }
  72. public sayhook(id)
  73. {
  74.  
  75. read_args (message, 191)
  76. remove_quotes (message)
  77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  78. {
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81. get_user_name(id, nev, 31)
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  85.  
  86. }
  87. else {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  90. }
  91. sendmessage(color)
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94. public tshook(id)
  95. {
  96. read_args (message, 191)
  97. remove_quotes (message)
  98. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  99. {
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. get_user_name(id, nev, 31)
  103. new playerTeam = get_user_team(id)
  104. new playerTeamName[19]
  105. switch (playerTeam)
  106. {
  107. case 1: {
  108. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  109.  
  110. }
  111. case 2: {
  112. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  113.  
  114. }
  115. default:
  116. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  117. }
  118. if(is_user_alive(id))
  119. {
  120. get_user_team(id, color, 9)
  121. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  122.  
  123. }
  124. else
  125. {
  126. get_user_team(id, color, 9)
  127. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  128. }
  129. sendtmessage(color, playerTeam)
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132. public sendmessage(color[])
  133. {
  134. new teamName[10]
  135. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  136. {
  137. get_user_team (player, teamName, 9)
  138. teamf (player, color)
  139. elkuldes(player, Temp)
  140. teamf(player, teamName)
  141. }
  142. }
  143. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  144. {
  145. new teamName[10]
  146. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  147. {
  148. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. elkuldes(player, Temp)
  152. teamf (player, teamName)
  153. teamf (player, color)
  154. }
  155. }
  156. }
  157. public teamf(player, team[])
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  160. write_byte(player)
  161. write_string(team)
  162. message_end()
  163. }
  164. public elkuldes(player, Temp[])
  165. {
  166.  
  167. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  168. write_byte( player )
  169. write_string( Temp )
  170. message_end()
  171.  
  172. }
  173.  
  174. public client_connect(id)
  175. {
  176. LoadData(id)
  177. }
  178. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  179.  
  180. public SaveData(id)
  181. {
  182. new name[32]
  183. get_user_name(id, name, 31)
  184.  
  185. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  186. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  187. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  188.  
  189.  
  190. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  191. return PLUGIN_CONTINUE
  192. }
  193. public LoadData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  198.  
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  203. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  204. new oles[32], level[32]
  205. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  206. olesek[id] = str_to_num(oles)
  207. szint[id] = str_to_num(level)
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public halal()
  211. {
  212. new killer = read_data(1)
  213. new victim = read_data(2)
  214.  
  215. if(killer != victim)
  216. olesek[killer]++
  217.  
  218. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  219. {
  220. szint[killer]++
  221. }
  222. }
  223.  
  224.  
  225.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve: 2014.08.04. 22:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
attól, hogy írsz még 1 hszt senki nem fog segíteni ha nem tudják megcsinálni...

try:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ"
  10.  
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15. new g_vault
  16. new olesek[33]
  17. new szint[33]
  18.  
  19.  
  20. #define ASD 8
  21.  
  22. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  23.  
  24. new const szamok[ASD] = {
  25. 100,
  26. 200,
  27. 400,
  28. 800,
  29. 1600,
  30. 3200,
  31. 6500,
  32. 10000
  33. }
  34.  
  35. new const rangok[ASD+1][] = {
  36. "Bot",
  37. "Kezdo",
  38. "Halado",
  39. "Orult",
  40. "LoL",
  41. "Mester",
  42. "Predator",
  43. "LegenD",
  44. "Isten"
  45.  
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. register_clcmd("say /xp", "hud")
  52. register_clcmd("say", "sayhook")
  53. register_clcmd("say_team", "tshook")
  54. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  55. g_vault = nvault_open("namerang")
  56.  
  57. }
  58. public hud(id)
  59. {
  60. if(szint[id] != ASD+1)
  61. {
  62.  
  63.  
  64. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  65. }
  66. else {
  67.  
  68. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  69. }
  70.  
  71. }
  72. public sayhook(id)
  73. {
  74.  
  75. read_args (message, 191)
  76. remove_quotes (message)
  77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  78. {
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81. get_user_name(id, nev, 31)
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. if(is_user_admin(id))
  85. {
  86. formatex(Temp, 191, "^x04*ADMNN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  87. }
  88. else formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  89.  
  90. }
  91. else {
  92. get_user_team(id, color, 9)
  93. if(is_user_admin(id))
  94. {
  95. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  96. }
  97. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98. }
  99. sendmessage(color)
  100. return PLUGIN_HANDLED
  101. }
  102. public tshook(id)
  103. {
  104. read_args (message, 191)
  105. remove_quotes (message)
  106. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  107. {
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }
  110. get_user_name(id, nev, 31)
  111. new playerTeam = get_user_team(id)
  112. new playerTeamName[19]
  113. switch (playerTeam)
  114. {
  115. case 1: {
  116. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  117.  
  118. }
  119. case 2: {
  120. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  121.  
  122. }
  123. default:
  124. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  125. }
  126. if(is_user_alive(id))
  127. {
  128. get_user_team(id, color, 9)
  129. if(is_user_admin(id))
  130. {
  131. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) *ADMIN* ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  132. }
  133. else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  134.  
  135. }
  136. else
  137. {
  138. get_user_team(id, color, 9)
  139. if(is_user_admin(id)) {
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  143. }
  144. sendtmessage(color, playerTeam)
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147. public sendmessage(color[])
  148. {
  149. new teamName[10]
  150. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  151. {
  152. get_user_team (player, teamName, 9)
  153. teamf (player, color)
  154. elkuldes(player, Temp)
  155. teamf(player, teamName)
  156. }
  157. }
  158. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  159. {
  160. new teamName[10]
  161. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  162. {
  163. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  164. {
  165. get_user_team (player, teamName, 9)
  166. elkuldes(player, Temp)
  167. teamf (player, teamName)
  168. teamf (player, color)
  169. }
  170. }
  171. }
  172. public teamf(player, team[])
  173. {
  174. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  175. write_byte(player)
  176. write_string(team)
  177. message_end()
  178. }
  179. public elkuldes(player, Temp[])
  180. {
  181.  
  182. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  183. write_byte( player )
  184. write_string( Temp )
  185. message_end()
  186.  
  187. }
  188.  
  189. public client_connect(id)
  190. {
  191. LoadData(id)
  192. }
  193. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  194.  
  195. public SaveData(id)
  196. {
  197. new name[32]
  198. get_user_name(id, name, 31)
  199.  
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  201. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  202. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  203.  
  204.  
  205. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  206. return PLUGIN_CONTINUE
  207. }
  208. public LoadData(id)
  209. {
  210. new name[32]
  211. get_user_name(id, name, 31)
  212. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  213.  
  214. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  215. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  216.  
  217. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  218. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  219. new oles[32], level[32]
  220. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  221. olesek[id] = str_to_num(oles)
  222. szint[id] = str_to_num(level)
  223. return PLUGIN_CONTINUE
  224. }
  225. public halal()
  226. {
  227. new killer = read_data(1)
  228. new victim = read_data(2)
  229.  
  230. if(killer != victim)
  231. olesek[killer]++
  232.  
  233. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  234. {
  235. szint[killer]++
  236. }
  237. }
  238.  
  239.  
  240.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 14:50 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
quadra-poszt! :D
1 hsz-be nem tudtad volna leírni? Mellesleg code-ba rakd!
U.i.: Látom crazyboy tevékenykedett :smile_cool:

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve: 2014.08.06. 15:08 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Szia. a crazyboy-e valamiért nemjó!

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve: 2014.08.07. 10:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ahogy nézzem, mikor (Spectator) vagyok akkor zőldenír de máskor nem.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 81 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole