hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 22:20



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 507 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 507 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 01:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Valaki csinálja már meg, hogy írja ki aszt a rész, hogy x ölés szükséges a kés használatához...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /knife","menu")
  30. register_clcmd("say /oles","ole")
  31. vault = nvault_open("kes_olessert")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  48. }
  49. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  52. }
  53. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  56. }
  57. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  58. {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  60. }
  61. }
  62. public death(){
  63. new killer = read_data(1)
  64. new victim = read_data(2)
  65.  
  66. if(killer == victim)
  67. {
  68. return PLUGIN_HANDLED
  69. }
  70. oles[killer]++
  71. return PLUGIN_HANDLED
  72. }
  73. public menu(id) {
  74. new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKes\rMenu \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
  75. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKes","\r1",0)
  76. if(oles[id] >= 1000)
  77. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r1 \y[MEGSZEREZVE]","\r2",0)
  78. else
  79. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","\r2",0)
  80. if(oles[id] >= 2500)
  81. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r2 \y[MEGSZEREZVE]","\r3",0)
  82. else
  83. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","\r3",0)
  84. if(oles[id] >= 5000)
  85. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r3 \y[MEGSZEREZVE]","\r4",0)
  86. else
  87. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","\r4",0)
  88. if(oles[id] >= 10000)
  89. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r4 \y[MEGSZEREZVE]","\r5",0)
  90. else
  91. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","\r5",0)
  92. if(oles[id] >= 15000)
  93. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r5 \y[MEGSZEREZVE]","\r6",0)
  94. else
  95. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","\r6",0)
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu, 0);
  103. }
  104. public menu_h(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. new data[9], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115.  
  116. switch(key)
  117. {
  118. case 1:{
  119. if(oles[id] >= 0)
  120. kes[id] = 1
  121. }
  122. case 2:{
  123. if(oles[id] >= 1000)
  124. {
  125. kes[id] = 2
  126. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^41^1-et")
  127. }
  128. else
  129. {
  130. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 1000-oles[id])
  131. }
  132. }
  133. case 3:{
  134. if(oles[id] >= 2500)
  135. {
  136. kes[id] = 3
  137. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^42^1-ot")
  138. }
  139. else
  140. {
  141. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 2500-oles[id])
  142. }
  143. }
  144. case 4:{
  145. if(oles[id] >= 5000)
  146. {
  147. kes[id] = 4
  148. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^x43^1-at")
  149. }
  150. else
  151. {
  152. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 5000-oles[id])
  153. }
  154. }
  155. case 5:{
  156. if(oles[id] >= 10000)
  157. {
  158. kes[id] = 5
  159. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^44^1-et")
  160. }
  161. else
  162. {
  163. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 10000-oles[id])
  164. }
  165. }
  166. case 6:{
  167. if(oles[id] >= 15000)
  168. {
  169. kes[id] = 6
  170. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^45^1-ot")
  171. }
  172. else
  173. {
  174. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 15000-oles[id])
  175. }
  176. }
  177.  
  178. }
  179. menu_destroy(menu)
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public mentes(id)
  183. {
  184. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  185. get_user_name(id, name, 31)
  186. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  187. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  188. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  189. return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. public betoltes(id)
  192. {
  193. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  194. get_user_name(id, name, 31)
  195. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  196. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  197. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  198. return PLUGIN_CONTINUE
  199. }
  200. public client_disconnect(id)
  201. {
  202. mentes(id)
  203. }
  204. public client_connect(id)
  205. {
  206. betoltes(id)
  207. }
  208. public ole(id)
  209. {
  210. ColorChat(id, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  211. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 10:15 
Bocs ez jo lesz elozo szerkesztetem

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes olesert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new oles[33], kes[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  17. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  22.  
  23. }
  24. public plugin_init() {
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26. register_event("DeathMsg","death","a")
  27. register_clcmd("say /kes","menu")
  28. register_clcmd("say /knife","menu")
  29. register_clcmd("say /oles","ole")
  30. vault = nvault_open("kes_olessert")
  31. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  32. }
  33. public ecw(id)
  34. {
  35. new fegyver = get_user_weapon(id)
  36. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  37. {
  38. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  39. }
  40. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  41. {
  42. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  43. }
  44. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  45. {
  46. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  47. }
  48. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  49. {
  50. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  51. }
  52. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  53. {
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  55. }
  56. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  57. {
  58. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  59. }
  60. }
  61. public death(){
  62. new killer = read_data(1)
  63. new victim = read_data(2)
  64.  
  65. if(killer == victim)
  66. {
  67. return PLUGIN_HANDLED
  68. }
  69. oles[killer]++
  70. return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72. public menu(id) {
  73. new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKes\rMenu \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
  74. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKes","\r1",0)
  75. if(oles[id] >= 1000)
  76. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r1 \y[MEGSZEREZVE]","\r2",0)
  77. else
  78. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","\r2",0)
  79. if(oles[id] >= 2500)
  80. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r2 \y[MEGSZEREZVE]","\r3",0)
  81. else
  82. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","\r3",0)
  83. if(oles[id] >= 5000)
  84. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r3 \y[MEGSZEREZVE]","\r4",0)
  85. else
  86. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","\r4",0)
  87. if(oles[id] >= 10000)
  88. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r4 \y[MEGSZEREZVE]","\r5",0)
  89. else
  90. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","\r5",0)
  91. if(oles[id] >= 15000)
  92. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r5 \y[MEGSZEREZVE]","\r6",0)
  93. else
  94. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","\r6",0)
  95.  
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  101. menu_display(id, menu, 0);
  102. }
  103. public menu_h(id, menu, item)
  104. {
  105. if( item == MENU_EXIT )
  106. {
  107. menu_destroy(menu);
  108. return PLUGIN_HANDLED;
  109. }
  110. new data[9], szName[64];
  111. new access, callback;
  112. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  113. new key = str_to_num(data);
  114.  
  115. switch(key)
  116. {
  117. case 1:{
  118. if(oles[id] >= 0)
  119. kes[id] = 1
  120. }
  121. case 2:{
  122. if(oles[id] >= 1000)
  123. {
  124. kes[id] = 2
  125. print_color(id,"Kivalasztotad a !t.:[R]e^1lo^4a|D:.!t Kes !g1!y-et")
  126. }
  127. else
  128. {
  129. print_color(id,"Meg !g%i oles szukseges a kes hasznalatahoz!", 1000-oles[id])
  130. }
  131. }
  132. case 3:{
  133. if(oles[id] >= 2500)
  134. {
  135. kes[id] = 3
  136. print_color(id,"Kivalasztotad a !t.:[R]e^1lo^4a|D:.!t Kes !g2!y-ot")
  137. }
  138. else
  139. {
  140. print_color(id,"Meg !g%i oles szukseges a kes hasznalatahoz!", 2500-oles[id])
  141. }
  142. }
  143. case 4:{
  144. if(oles[id] >= 5000)
  145. {
  146. kes[id] = 4
  147. print_color(id,"Kivalasztotad a !t.:[R]e^1lo^4a|D:.!t Kes ^x43!y-at")
  148. }
  149. else
  150. {
  151. print_color(id,"Meg ^4%i oles szukseges a kes hasznalatahoz!", 5000-oles[id])
  152. }
  153. }
  154. case 5:{
  155. if(oles[id] >= 10000)
  156. {
  157. kes[id] = 5
  158. print_color(id,"Kivalasztotad a !t.:[R]e^1lo^4a|D:.!t Kes !g4!y-et")
  159. }
  160. else
  161. {
  162. print_color(id,"Meg !g%i oles szukseges a kes hasznalatahoz!", 10000-oles[id])
  163. }
  164. }
  165. case 6:{
  166. if(oles[id] >= 15000)
  167. {
  168. kes[id] = 6
  169. print_color(id,"Kivalasztotad a !t.:[R]e^1lo^4a|D:.!t Kes !g5!y-ot")
  170. }
  171. else
  172. {
  173. print_color(id,"Meg !g%i oles szukseges a kes hasznalatahoz!", 15000-oles[id])
  174. }
  175. }
  176.  
  177. }
  178. menu_destroy(menu)
  179. return PLUGIN_HANDLED
  180. }
  181. public mentes(id)
  182. {
  183. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  184. get_user_name(id, name, 31)
  185. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  186. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  187. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  188. return PLUGIN_CONTINUE
  189. }
  190. public betoltes(id)
  191. {
  192. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  193. get_user_name(id, name, 31)
  194. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  195. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  196. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  197. return PLUGIN_CONTINUE
  198. }
  199. public client_disconnect(id)
  200. {
  201. mentes(id)
  202. }
  203. public client_connect(id)
  204. {
  205. betoltes(id)
  206. }
  207. public ole(id)
  208. {
  209. print_color(id,"Oleseid : ^4%d", oles[id])
  210. }
  211. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  212. {
  213. new count = 1, players[32]
  214. static msg[191]
  215. vformat(msg, 190, input, 3)
  216.  
  217. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  218. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  219. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  220. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  221. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  222. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  223. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  224. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  225. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  226. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  227. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  228. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  229. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  230. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  231. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  232. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  233. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  234. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  235. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  236. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  237. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  238.  
  239. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  240. {
  241. for (new i = 0; i < count; i++)
  242. {
  243. if (is_user_connected(players[i]))
  244. {
  245. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  246. write_byte(players[i])
  247. write_string(msg)
  248. message_end()
  249. }
  250. }
  251. }
  252. return PLUGIN_HANDLED
  253. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 10:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Tudnál mondani egy printcoloros forditót?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 10:56 
Ezzel le tudod fordítani!
http://aghl.ru/webcompiler/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 10:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem jó...Mostsem írja ki, és mostmár az /oles rész sem színes...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 14:35 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Persze, hogy nem színes mert ha printcolorral színezed akkor a zöldet !g-vel kell és nem ^4-el

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole