hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 20:23



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 473 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 473 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Chat rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 01:03 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
Üdv, megcsinálná nekem ezt valaki, hogy ugyan úgy névre mentse viszont egy külön txt be írja bele kinek hány ölése van és ezt tudjam szerkezteni, köszönöm :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Script generated by Pawn Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ"
  10.  
  11. new message[192]
  12. new nev[32]
  13. new Temp[192]
  14. static color[10]
  15. new g_vault
  16. new olesek[33]
  17. new szint[33]
  18.  
  19.  
  20. #define ASD 8
  21.  
  22. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  23.  
  24. new const szamok[ASD] = {
  25. 100,
  26. 200,
  27. 400,
  28. 800,
  29. 1600,
  30. 3200,
  31. 6500,
  32. 10000
  33. }
  34.  
  35. new const rangok[ASD+1][] = {
  36. "Bot",
  37. "Kezdo",
  38. "Halado",
  39. "Orult",
  40. "LoL",
  41. "Mester",
  42. "Predator",
  43. "LegenD",
  44. "Isten"
  45.  
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. register_clcmd("say /xp", "hud")
  52. register_clcmd("say", "sayhook")
  53. register_clcmd("say_team", "tshook")
  54. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  55. g_vault = nvault_open("namerang")
  56.  
  57. }
  58. public hud(id)
  59. {
  60. if(szint[id] != ASD+1)
  61. {
  62.  
  63.  
  64. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  65. }
  66. else {
  67.  
  68. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  69. }
  70.  
  71. }
  72. public sayhook(id)
  73. {
  74.  
  75. read_args (message, 191)
  76. remove_quotes (message)
  77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  78. {
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81. get_user_name(id, nev, 31)
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. if(is_user_admin(id))
  85. {
  86. formatex(Temp, 191, "^x04*ADMNN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  87. }
  88. else formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  89.  
  90. }
  91. else {
  92. get_user_team(id, color, 9)
  93. if(is_user_admin(id))
  94. {
  95. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  96. }
  97. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  98. }
  99. sendmessage(color)
  100. return PLUGIN_HANDLED
  101. }
  102. public tshook(id)
  103. {
  104. read_args (message, 191)
  105. remove_quotes (message)
  106. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  107. {
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }
  110. get_user_name(id, nev, 31)
  111. new playerTeam = get_user_team(id)
  112. new playerTeamName[19]
  113. switch (playerTeam)
  114. {
  115. case 1: {
  116. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  117.  
  118. }
  119. case 2: {
  120. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  121.  
  122. }
  123. default:
  124. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  125. }
  126. if(is_user_alive(id))
  127. {
  128. get_user_team(id, color, 9)
  129. if(is_user_admin(id))
  130. {
  131. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) *ADMIN* ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  132. }
  133. else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  134.  
  135. }
  136. else
  137. {
  138. get_user_team(id, color, 9)
  139. if(is_user_admin(id)) {
  140. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  141. }
  142. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  143. }
  144. sendtmessage(color, playerTeam)
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147. public sendmessage(color[])
  148. {
  149. new teamName[10]
  150. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  151. {
  152. get_user_team (player, teamName, 9)
  153. teamf (player, color)
  154. elkuldes(player, Temp)
  155. teamf(player, teamName)
  156. }
  157. }
  158. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  159. {
  160. new teamName[10]
  161. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  162. {
  163. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  164. {
  165. get_user_team (player, teamName, 9)
  166. elkuldes(player, Temp)
  167. teamf (player, teamName)
  168. teamf (player, color)
  169. }
  170. }
  171. }
  172. public teamf(player, team[])
  173. {
  174. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  175. write_byte(player)
  176. write_string(team)
  177. message_end()
  178. }
  179. public elkuldes(player, Temp[])
  180. {
  181.  
  182. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  183. write_byte( player )
  184. write_string( Temp )
  185. message_end()
  186.  
  187. }
  188.  
  189. public client_connect(id)
  190. {
  191. LoadData(id)
  192. }
  193. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  194.  
  195. public SaveData(id)
  196. {
  197. new name[32]
  198. get_user_name(id, name, 31)
  199.  
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  201. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  202. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  203.  
  204.  
  205. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  206. return PLUGIN_CONTINUE
  207. }
  208. public LoadData(id)
  209. {
  210. new name[32]
  211. get_user_name(id, name, 31)
  212. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  213.  
  214. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  215. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  216.  
  217. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  218. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  219. new oles[32], level[32]
  220. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  221. olesek[id] = str_to_num(oles)
  222. szint[id] = str_to_num(level)
  223. return PLUGIN_CONTINUE
  224. }
  225. public halal()
  226. {
  227. new killer = read_data(1)
  228. new victim = read_data(2)
  229.  
  230. if(killer != victim)
  231. olesek[killer]++
  232.  
  233. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  234. {
  235. szint[killer]++
  236. }
  237. }
  238.  
  239.  
  240.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 01:25 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Nvaulttal nem fogod txt-be menteni(szerintem)

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 11:43 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
Nvaulttal nem fogod txt-be menteni(szerintem)

Nem azt írtam, hogy nvaultba kell mentenie, hanem, hogy egy txt be vagy egy inibe
Mint pl advanced bannál a bannoltakat beleírja egy txt be amit ha megnyitsz tudod szerkeszteni stb
Vagy egy egyszerü kis plugint tudsz linkelni amibe megtalálhatom azokat a sorokat?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.17. 03:58 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4292
Megköszönt másnak: 219 alkalommal
Megköszönték neki: 287 alkalommal
Érdemesebb akkor már mysqlre menteni és ott teljesen átlátható lesz az egész.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Chat rang
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 14:33 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
norbee.16 írta:
Érdemesebb akkor már mysqlre menteni és ott teljesen átlátható lesz az egész.

Lehet, de azt is meg kéne csinálni :) Amúgy törőlhető

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 115 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole