hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.06. 22:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 419 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 419 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 17:26 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok, nekem egy olyan rang rendszer kéne amiben a rang IP-re van szóval ha nevet vált akkor is maradjanak meg az ölései
Ezek a rang nevek:BOT,Easy,Normal,Hard,Expert,Master,King,God
Ranghoz való ölések:Bot=500 ölés,Easy=1000 ölés,Normal=2000 ölés,Hard=3000 ölés,Expert=4000 ölés,Master=6000 ölés,King 8000 ölés,God=12000 ölés
Aki megcsinálja megy a GOMB
Előre is köszönöm


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 17:37 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
IP-vel hol maradna meg egy dinamikus ip-n? steamid...

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 17:56 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Igen dinamikus ip... de aki steam_id_lan-os akiből sok van? o.O azzal mi van? akkor azoknak megy egy a ranguk szóval azért kéne IP-re


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 18:15 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
dproto.cfg :
HLTV: [5]
STEAM_ID_LAN: [5]
VALVE_ID_LAN: [5]
fake id: [5]

5=reject

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.15. 18:32 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ha azt be írom mire lesz jó vagy mit tesz?

De a rang rendszer akkor is IP-re kéne azt meg lehet valahogy oldani?

Nagyon nagy segítség lenne ha ezt valahogy meg lehetne oldani!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.16. 15:46 
spacewoodoo16 írta:
Sziasztok, nekem egy olyan rang rendszer kéne amiben a rang IP-re van szóval ha nevet vált akkor is maradjanak meg az ölései
Ezek a rang nevek:BOT,Easy,Normal,Hard,Expert,Master,King,God
Ranghoz való ölések:Bot=500 ölés,Easy=1000 ölés,Normal=2000 ölés,Hard=3000 ölés,Expert=4000 ölés,Master=6000 ölés,King 8000 ölés,God=12000 ölés
Aki megcsinálja megy a GOMB
Előre is köszönöm


tessék 1 gond van vele nem ip-re menti de annak semmi értelme h ip-re mentse mert az ip sok embernek változik és elveszlik rang!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 8
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 500,
  24. 1000,
  25. 2000,
  26. 3000,
  27. 4000,
  28. 6000,
  29. 8000,
  30. 12000
  31.  
  32.  
  33. }
  34.  
  35. new const rangok[ASD+1][] = {
  36. "BOT",
  37. "Easy",
  38. "Tag",
  39. "Normal",
  40. "Hard",
  41. "Expert",
  42. "Master",
  43. "King",
  44. "God"
  45.  
  46. }
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. register_clcmd("say /rang", "hud")
  52. register_clcmd("say", "sayhook")
  53. register_clcmd("say_team", "tshook")
  54. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  55. g_vault = nvault_open("namerang")
  56.  
  57. }
  58. public hud(id)
  59. {
  60. if(szint[id] != ASD+1)
  61. {
  62.  
  63.  
  64. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  65. }
  66. else {
  67.  
  68. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  69. }
  70.  
  71. }
  72. public sayhook(id)
  73. {
  74.  
  75. read_args (message, 191)
  76. remove_quotes (message)
  77. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  78. {
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80. }
  81. get_user_name(id, nev, 31)
  82. if(is_user_alive(id)) {
  83. get_user_team(id, color, 9)
  84. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  85.  
  86. }
  87. else {
  88. get_user_team(id, color, 9)
  89. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  90. }
  91. sendmessage(color)
  92. return PLUGIN_HANDLED
  93. }
  94. public tshook(id)
  95. {
  96. read_args (message, 191)
  97. remove_quotes (message)
  98. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  99. {
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. get_user_name(id, nev, 31)
  103. new playerTeam = get_user_team(id)
  104. new playerTeamName[19]
  105. switch (playerTeam)
  106. {
  107. case 1: {
  108. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  109.  
  110. }
  111. case 2: {
  112. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  113.  
  114. }
  115. default:
  116. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  117. }
  118. if(is_user_alive(id))
  119. {
  120. get_user_team(id, color, 9)
  121. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  122.  
  123. }
  124. else
  125. {
  126. get_user_team(id, color, 9)
  127. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  128. }
  129. sendtmessage(color, playerTeam)
  130. return PLUGIN_HANDLED
  131. }
  132. public sendmessage(color[])
  133. {
  134. new teamName[10]
  135. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  136. {
  137. get_user_team (player, teamName, 9)
  138. teamf (player, color)
  139. elkuldes(player, Temp)
  140. teamf(player, teamName)
  141. }
  142. }
  143. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  144. {
  145. new teamName[10]
  146. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  147. {
  148. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  149. {
  150. get_user_team (player, teamName, 9)
  151. elkuldes(player, Temp)
  152. teamf (player, teamName)
  153. teamf (player, color)
  154. }
  155. }
  156. }
  157. public teamf(player, team[])
  158. {
  159. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  160. write_byte(player)
  161. write_string(team)
  162. message_end()
  163. }
  164. public elkuldes(player, Temp[])
  165. {
  166.  
  167. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  168. write_byte( player )
  169. write_string( Temp )
  170. message_end()
  171.  
  172. }
  173.  
  174. public client_connect(id)
  175. {
  176. LoadData(id)
  177. }
  178. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  179.  
  180. public SaveData(id)
  181. {
  182. new name[32]
  183. get_user_name(id, name, 31)
  184.  
  185. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  186. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  187. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  188.  
  189.  
  190. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  191. return PLUGIN_CONTINUE
  192. }
  193. public LoadData(id)
  194. {
  195. new name[32]
  196. get_user_name(id, name, 31)
  197. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  198.  
  199. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  200. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  201.  
  202. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  203. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  204. new oles[32], level[32]
  205. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  206. olesek[id] = str_to_num(oles)
  207. szint[id] = str_to_num(level)
  208. return PLUGIN_CONTINUE
  209. }
  210. public halal()
  211. {
  212. new killer = read_data(1)
  213. new victim = read_data(2)
  214.  
  215. if(killer != victim)
  216. olesek[killer]++
  217.  
  218. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  219. {
  220. szint[killer]++
  221. }
  222. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.16. 16:01 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ez nekem is megvan, viszont még 1 probléma van nincs bent admin_chat_color és azt valaki bele építeni nekem?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.16. 16:39 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Tessék:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "qKKJ"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 43
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 1,
  25. 2,
  26. 3,
  27. 4,
  28. 5,
  29. 7,
  30. 9,
  31. 12,
  32. 15,
  33. 18,
  34. 21,
  35. 24,
  36. 28,
  37. 32,
  38. 36,
  39. 42,
  40. 48,
  41. 55,
  42. 65,
  43. 75,
  44. 85,
  45. 100,
  46. 120,
  47. 145,
  48. 190,
  49. 250,
  50. 380,
  51. 480,
  52. 650,
  53. 800,
  54. 1000,
  55. 1200,
  56. 1500,
  57. 1800,
  58. 2100,
  59. 2400,
  60. 2800,
  61. 3200,
  62. 3600,
  63. 4000,
  64. 4500,
  65. 5000,
  66. 6000
  67. }
  68.  
  69. new const rangok[ASD+1][] = {
  70. "[Pisis][Lv0]",
  71. "[Taknyos][Lv1]",
  72. "[Nokedli][Lv2]",
  73. "[Noob][Lv3]",
  74. "[Páwa][Lv4]",
  75. "[Csirkefogó][Lv5]",
  76. "[McDonald’s][Lv6]",
  77. "[Bot][Lv7]",
  78. "[Kezdő][Lv8]‘",
  79. "[Újonc][Lv9]",
  80. "[Tag][Lv10]",
  81. "[Lelkes][Lv11]",
  82. "[Haladó][Lv12]",
  83. "[TudValamit][Lv13]",
  84. "[Tanuló][Lv14]",
  85. "[Tanár][Lv15]",
  86. "[Hóember][Lv16]",
  87. "[Gyilkos][Lv17]",
  88. "[Őrult][Lv18]",
  89. "[LoL][Lv19]",
  90. "[Kobra][Lv20]",
  91. "[Alien][Lv21]",
  92. "[Jómunkásember][Lv22]",
  93. "[Eszméletlen][Lv23]",
  94. "[Legyőzhetetlen][Lv24]",
  95. "[Veterán][Lv25]",
  96. "[Fejvadász][Lv26]",
  97. "[Rambó][Lv27]",
  98. "[Hercules][Lv28]",
  99. "[Aimos][Lv29]",
  100. "[Fanatikus][Lv30]",
  101. "[Godzilla][Lv31]",
  102. "[Brutál][Lv32]",
  103. "[Mester][Lv33]",
  104. "[Pro][Lv34]",
  105. "[NagyMester][Lv35]",
  106. "[Tábornok][Lv36]",
  107. "[Terminátor][Lv37]",
  108. "[Predátor][Lv38]",
  109. "[LegenD][Lv39]",
  110. "[Minden6ó][Lv40]",
  111. "[FélIsten][Lv41]",
  112. "[Isten][Lv42]",
  113. "[Titán][Lv43]"
  114.  
  115. }
  116.  
  117. public plugin_init()
  118. {
  119. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  120. register_clcmd("say /rang", "hud")
  121. register_clcmd("say", "sayhook")
  122. register_clcmd("say_team", "tshook")
  123. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  124. g_vault = nvault_open("Rangok")
  125.  
  126. }
  127. public hud(id)
  128. {
  129. if(szint[id] != ASD+1)
  130. {
  131.  
  132.  
  133. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Ölések:^4%d ^1| ^3Kell még:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  134. }
  135. else {
  136.  
  137. ColorChat(id, GREEN, "Elérted a ^3Maximális ^4Szintet.Gratulálunk.")
  138. }
  139.  
  140. }
  141. public sayhook(id)
  142. {
  143.  
  144. read_args (message, 191)
  145. remove_quotes (message)
  146. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  147. {
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150. get_user_name(id, nev, 31)
  151.  
  152. if(is_user_admin(id))
  153. {
  154. if(is_user_alive(id)) {
  155. get_user_team(id, color, 9)
  156. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  157.  
  158. }
  159. else {
  160. get_user_team(id, color, 9)
  161. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  162. }
  163. }else{
  164. if(is_user_alive(id)) {
  165. get_user_team(id, color, 9)
  166. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  167.  
  168. }
  169. else {
  170. get_user_team(id, color, 9)
  171. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  172. }
  173. }
  174. sendmessage(color)
  175. return PLUGIN_HANDLED
  176. }
  177. public tshook(id)
  178. {
  179. read_args (message, 191)
  180. remove_quotes (message)
  181. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  182. {
  183. return PLUGIN_CONTINUE
  184. }
  185. get_user_name(id, nev, 31)
  186. new playerTeam = get_user_team(id)
  187. new playerTeamName[19]
  188. switch (playerTeam)
  189. {
  190. case 1: {
  191. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  192.  
  193. }
  194. case 2: {
  195. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  196.  
  197. }
  198. default:
  199. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  200. }
  201. if(is_user_admin(id))
  202. {
  203. if(is_user_alive(id))
  204. {
  205. get_user_team(id, color, 9)
  206. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  207.  
  208. }
  209. else
  210. {
  211. get_user_team(id, color, 9)
  212. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  213. }
  214. }else{
  215. if(is_user_alive(id))
  216. {
  217. get_user_team(id, color, 9)
  218. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  219.  
  220. }
  221. else
  222. {
  223. get_user_team(id, color, 9)
  224. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  225. }
  226. }
  227. sendtmessage(color, playerTeam)
  228. return PLUGIN_HANDLED
  229. }
  230. public sendmessage(color[])
  231. {
  232. new teamName[10]
  233. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  234. {
  235. get_user_team (player, teamName, 9)
  236. teamf (player, color)
  237. elkuldes(player, Temp)
  238. teamf(player, teamName)
  239. }
  240. }
  241. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  242. {
  243. new teamName[10]
  244. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  245. {
  246. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  247. {
  248. get_user_team (player, teamName, 9)
  249. elkuldes(player, Temp)
  250. teamf (player, teamName)
  251. teamf (player, color)
  252. }
  253. }
  254. }
  255. public teamf(player, team[])
  256. {
  257. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  258. write_byte(player)
  259. write_string(team)
  260. message_end()
  261. }
  262. public elkuldes(player, Temp[])
  263. {
  264.  
  265. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  266. write_byte( player )
  267. write_string( Temp )
  268. message_end()
  269.  
  270. }
  271.  
  272. public client_connect(id)
  273. {
  274. LoadData(id)
  275. }
  276. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  277.  
  278. public SaveData(id)
  279. {
  280. new name[32]
  281. get_user_name(id, name, 31)
  282.  
  283. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  284. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  285. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  286.  
  287.  
  288. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  289. return PLUGIN_CONTINUE
  290. }
  291. public LoadData(id)
  292. {
  293. new name[32]
  294. get_user_name(id, name, 31)
  295. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  296.  
  297. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  298. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  299.  
  300. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  301. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  302. new oles[32], level[32]
  303. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  304. olesek[id] = str_to_num(oles)
  305. szint[id] = str_to_num(level)
  306. return PLUGIN_CONTINUE
  307. }
  308. public halal()
  309. {
  310. new killer = read_data(1)
  311. new victim = read_data(2)
  312.  
  313. if(killer != victim)
  314. olesek[killer]++
  315.  
  316. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  317. {
  318. szint[killer]++
  319. }
  320. }
  321. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  322. {
  323. new count = 1, players[32]
  324. static msg[191]
  325. vformat(msg, 190, input, 3)
  326.  
  327. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  328. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  329. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  330. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  331. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  332. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  333. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  334. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  335. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  336. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  337. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  338. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  339. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  340. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  341. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  342. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  343. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  344. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  345. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  346. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  347. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  348.  
  349. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  350. {
  351. for (new i = 0; i < count; i++)
  352. {
  353. if (is_user_connected(players[i]))
  354. {
  355. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  356. write_byte(players[i])
  357. write_string(msg)
  358. message_end()
  359. }
  360. }
  361. }
  362. return PLUGIN_HANDLED
  363. }
  364.  

Csak az users.ini-ben lévő Adminok írnak majd zőlden.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 16:48 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.09.02. 09:02
Hozzászólások: 95
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Valamiért egy olyan probléma van hogy egyik játékosnak ki írja a rangok másiknak nem! ezt mi okozza?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: rang rendszer
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 16:59 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Lehet, hogy valami chat plugin bezavar

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole