hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 11:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 291 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 291 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:27 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.21. 09:51
Hozzászólások: 64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Akkor megírod a jót légyszí ? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:29 
kricsi15 írta:
Akkor megírod a jót légyszí ? :)
MeSter írta:
Tessék



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 10
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 50,
  24. 100,
  25. 150,
  26. 200,
  27. 250,
  28. 300,
  29. 400,
  30. 500,
  31. 600,
  32. 900
  33.  
  34. }
  35.  
  36. new const rangok[ASD+1][] = {
  37. "Újonc",
  38. "Kezdő",
  39. "Haladó",
  40. "Elit",
  41. "Elszánt",
  42. "Profi",
  43. "Beavatott",
  44. "Veterán",
  45. "Bérgyilkos",
  46. "Brutális állat",
  47. "Az ISTEN"
  48.  
  49. }
  50.  
  51. public plugin_init()
  52. {
  53. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  54. register_clcmd("say /rang", "hud")
  55. register_clcmd("say", "sayhook")
  56. register_clcmd("say_team", "tshook")
  57. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  58. g_vault = nvault_open("namerang")
  59.  
  60. }
  61. public hud(id)
  62. {
  63. if(szint[id] != ASD+1)
  64. {
  65.  
  66.  
  67. client_print(id, print_chat, "H4rdCor3 - [ Only DD2 & Inferno] : %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  68. }
  69. else {
  70.  
  71. client_print(id, print_chat, "H4rdCor3 - [ Only DD2 & Inferno] : %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  72. }
  73.  
  74. }
  75. public sayhook(id)
  76. {
  77.  
  78. read_args (message, 191)
  79. remove_quotes (message)
  80. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  81. {
  82. return PLUGIN_CONTINUE
  83. }
  84. get_user_name(id, nev, 31)
  85. if(is_user_alive(id)) {
  86. get_user_team(id, color, 9)
  87. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  88.  
  89. }
  90. else {
  91. get_user_team(id, color, 9)
  92. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  93. }
  94. sendmessage(color)
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97. public tshook(id)
  98. {
  99. read_args (message, 191)
  100. remove_quotes (message)
  101. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  102. {
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104. }
  105. get_user_name(id, nev, 31)
  106. new playerTeam = get_user_team(id)
  107. new playerTeamName[19]
  108. switch (playerTeam)
  109. {
  110. case 1: {
  111. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  112.  
  113. }
  114. case 2: {
  115. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  116.  
  117. }
  118. default:
  119. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  120. }
  121. if(is_user_alive(id))
  122. {
  123. get_user_team(id, color, 9)
  124. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  125.  
  126. }
  127. else
  128. {
  129. get_user_team(id, color, 9)
  130. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  131. }
  132. sendtmessage(color, playerTeam)
  133. return PLUGIN_HANDLED
  134. }
  135. public sendmessage(color[])
  136. {
  137. new teamName[10]
  138. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  139. {
  140. get_user_team (player, teamName, 9)
  141. teamf (player, color)
  142. elkuldes(player, Temp)
  143. teamf(player, teamName)
  144. }
  145. }
  146. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  147. {
  148. new teamName[10]
  149. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  150. {
  151. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  152. {
  153. get_user_team (player, teamName, 9)
  154. elkuldes(player, Temp)
  155. teamf (player, teamName)
  156. teamf (player, color)
  157. }
  158. }
  159. }
  160. public teamf(player, team[])
  161. {
  162. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  163. write_byte(player)
  164. write_string(team)
  165. message_end()
  166. }
  167. public elkuldes(player, Temp[])
  168. {
  169.  
  170. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  171. write_byte( player )
  172. write_string( Temp )
  173. message_end()
  174.  
  175. }
  176.  
  177. public client_connect(id)
  178. {
  179. LoadData(id)
  180. }
  181. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  182.  
  183. public SaveData(id)
  184. {
  185. new name[32]
  186. get_user_name(id, name, 31)
  187.  
  188. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  189. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  190. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  191.  
  192.  
  193. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  194. return PLUGIN_CONTINUE
  195. }
  196. public LoadData(id)
  197. {
  198. new name[32]
  199. get_user_name(id, name, 31)
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  201.  
  202. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  203. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  204.  
  205. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  206. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  207. new oles[32], level[32]
  208. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  209. olesek[id] = str_to_num(oles)
  210. szint[id] = str_to_num(level)
  211. return PLUGIN_CONTINUE
  212. }
  213. public halal()
  214. {
  215. new killer = read_data(1)
  216. new victim = read_data(2)
  217.  
  218. if(killer != victim)
  219. olesek[killer]++
  220.  
  221. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  222. {
  223. szint[killer]++
  224. }
  225. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:34 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.21. 09:51
Hozzászólások: 64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Mi a parancsa? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:36 
kricsi15 írta:
Mi a parancsa? :)


Mien parancs?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:37 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.21. 09:51
Hozzászólások: 64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Mivel írja ki azt hogy mennyi ölés kell még az új ranghoz? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:38 
kricsi15 írta:
Mivel írja ki azt hogy mennyi ölés kell még az új ranghoz? :)


/rang

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_clcmd("say /rang", "hud")


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole