hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 00:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.03.31. 15:44 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Sziasztok.
Ezt a 2 plugint valaki javítaná ?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9. #include <csstats>
  10. #include <hamsandwich>
  11. #include <dhudmessage>
  12.  
  13. #define PLUGIN "Public Menu"
  14. #define VERSION "1.0"
  15. #define AUTHOR "DeRoiD"
  16.  
  17. new oles[33]
  18.  
  19. new csomag[33]
  20.  
  21. new vault
  22.  
  23. new pont2, RosszKarakterek
  24. new kettospont
  25. new szam2
  26.  
  27. public plugin_precache()
  28. {
  29. precache_model("models/sgd2/arany/v_gold_awp.mdl")
  30. precache_model("models/sgd2/arany/v_gold_m4a1.mdl")
  31. precache_model("models/sgd2/arany/v_gold_ak47.mdl")
  32. precache_model("models/sgd2/arany/v_gold_deagle.mdl")
  33. precache_model("models/sgd2/arany/v_gold_mp5navy.mdl")
  34. precache_model("models/sgd2/arany/v_gold_famas.mdl")
  35. precache_model("models/sgd2/arany/v_gold_scout.mdl")
  36. precache_model("models/sgd2/arany/v_gold_c4.mdl")
  37. precache_model("models/sgd2/arany/v_gold_m3.mdl")
  38. precache_model("models/sgd2/top2/v_awp.mdl")
  39. precache_model("models/sgd2/top2/v_m4a1.mdl")
  40. precache_model("models/sgd2/top2/v_ak47.mdl")
  41. precache_model("models/sgd2/top2/v_deagle.mdl")
  42. precache_model("models/sgd2/top2/v_mp5navy.mdl")
  43. precache_model("models/sgd2/top2/v_famas.mdl")
  44. precache_model("models/sgd2/top2/v_scout.mdl")
  45. precache_model("models/sgd2/top2/v_c4.mdl")
  46. precache_model("models/sgd2/top2/v_m3.mdl")
  47. precache_model("models/sgd2/arany/p_gold_awp.mdl")
  48. precache_model("models/sgd2/arany/p_gold_m4a1.mdl")
  49. precache_model("models/sgd2/arany/p_gold_ak47.mdl")
  50. precache_model("models/sgd2/arany/p_gold_deagle.mdl")
  51. precache_model("models/sgd2/arany/p_gold_mp5navy.mdl")
  52. precache_model("models/sgd2/arany/p_gold_famas.mdl")
  53. precache_model("models/sgd2/arany/p_gold_scout.mdl")
  54. precache_model("models/sgd2/arany/p_gold_c4.mdl")
  55. precache_model("models/sgd2/arany/p_gold_m3.mdl")
  56. precache_model("models/sgd2/ezust/v_silvery_awp.mdl")
  57. precache_model("models/sgd2/ezust/v_silvery_m4a1.mdl")
  58. precache_model("models/sgd2/ezust/v_silvery_ak47.mdl")
  59. precache_model("models/sgd2/ezust/v_silvery_deagle.mdl")
  60. precache_model("models/sgd2/ezust/v_silvery_mp5navy.mdl")
  61. precache_model("models/sgd2/ezust/v_silvery_famas.mdl")
  62. precache_model("models/sgd2/ezust/v_silvery_scout.mdl")
  63. precache_model("models/sgd2/ezust/v_silvery_c4.mdl")
  64. precache_model("models/sgd2/ezust/v_silvery_m3.mdl")
  65. precache_model("models/sgd2/ezust/p_silvery_awp.mdl")
  66. precache_model("models/sgd2/ezust/p_silvery_m4a1.mdl")
  67. precache_model("models/sgd2/ezust/p_silvery_ak47.mdl")
  68. precache_model("models/sgd2/ezust/p_silvery_deagle.mdl")
  69. precache_model("models/sgd2/ezust/p_silvery_mp5navy.mdl")
  70. precache_model("models/sgd2/ezust/p_silvery_famas.mdl")
  71. precache_model("models/sgd2/ezust/p_silvery_scout.mdl")
  72. precache_model("models/sgd2/ezust/p_silvery_c4.mdl")
  73. precache_model("models/sgd2/ezust/p_silvery_m3.mdl")
  74. precache_model("models/sgd2/bronz2/v_bronze_awp.mdl")
  75. precache_model("models/sgd2/bronz2/v_bronze_m4a1.mdl")
  76. precache_model("models/sgd2/bronz2/v_bronze_ak47.mdl")
  77. precache_model("models/sgd2/bronz2/v_bronze_deagle.mdl")
  78. precache_model("models/sgd2/bronz2/v_bronze_mp5navy.mdl")
  79. precache_model("models/sgd2/bronz2/v_bronze_famas.mdl")
  80. precache_model("models/sgd2/bronz2/v_bronze_scout.mdl")
  81. precache_model("models/sgd2/bronz2/v_bronze_c4.mdl")
  82. precache_model("models/sgd2/bronz2/v_bronze_m3.mdl")
  83. precache_model("models/sgd2/bronz2/p_bronze_awp.mdl")
  84. precache_model("models/sgd2/bronz2/p_bronze_m4a1.mdl")
  85. precache_model("models/sgd2/bronz2/p_bronze_ak47.mdl")
  86. precache_model("models/sgd2/bronz2/p_bronze_deagle.mdl")
  87. precache_model("models/sgd2/bronz2/p_bronze_mp5navy.mdl")
  88. precache_model("models/sgd2/bronz2/p_bronze_famas.mdl")
  89. precache_model("models/sgd2/bronz2/p_bronze_scout.mdl")
  90. precache_model("models/sgd2/bronz2/p_bronze_c4.mdl")
  91. precache_model("models/sgd2/bronz2/p_bronze_m3.mdl")
  92. precache_model("models/sgd2/rozsdas/v_rusty_awp.mdl")
  93. precache_model("models/sgd2/rozsdas/v_rusty_m4a1.mdl")
  94. precache_model("models/sgd2/rozsdas/v_rusty_ak47.mdl")
  95. precache_model("models/sgd2/rozsdas/v_rusty_deagle.mdl")
  96. precache_model("models/sgd2/rozsdas/v_rusty_mp5navy.mdl")
  97. precache_model("models/sgd2/rozsdas/v_rusty_scout.mdl")
  98. precache_model("models/sgd2/rozsdas/v_rusty_famas.mdl")
  99. precache_model("models/sgd2/rozsdas/v_rusty_c4.mdl")
  100. precache_model("models/sgd2/rozsdas/v_rusty_m3.mdl")
  101. precache_model("models/sgd2/rozsdas/p_rusty_awp.mdl")
  102. precache_model("models/sgd2/rozsdas/p_rusty_m4a1.mdl")
  103. precache_model("models/sgd2/rozsdas/p_rusty_ak47.mdl")
  104. precache_model("models/sgd2/rozsdas/p_rusty_deagle.mdl")
  105. precache_model("models/sgd2/rozsdas/p_rusty_mp5navy.mdl")
  106. precache_model("models/sgd2/rozsdas/p_rusty_scout.mdl")
  107. precache_model("models/sgd2/rozsdas/p_rusty_famas.mdl")
  108. precache_model("models/sgd2/rozsdas/p_rusty_c4.mdl")
  109. precache_model("models/sgd2/rozsdas/p_rusty_m3.mdl")
  110. }
  111. public plugin_init() {
  112. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  113. register_clcmd("say /menu", "fomenu")
  114. register_event("DeathMsg","death","a")
  115. register_logevent("korveg", 2, "0=World triggered", "1=Round_End")
  116. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "inditas", 1)
  117. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  118. vault = nvault_open("d2menu_mindenszar")
  119. }
  120. public korveg(){
  121. new players[32], pnum, id
  122. get_players(players, pnum)
  123. for(new i = 0; i < pnum; i++)
  124. {
  125. id = players[i]
  126. new stats[8],bodyhits[8]
  127. new irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  128. if(csomag[id] == 5 && irank > 3)
  129. csomag[id] = 0
  130. }
  131. }
  132. public death(){
  133. new killer = read_data(1)
  134. new victim = read_data(2)
  135.  
  136. if(killer == victim)
  137. {
  138. return PLUGIN_HANDLED
  139. }
  140.  
  141. oles[killer]++
  142. return PLUGIN_HANDLED
  143. }
  144. public HandleSay(id)
  145. {
  146. new message[192], Name[32], none[2][32], chat[192], c_rang[32], halott_rang[32], hir, topp[32]
  147.  
  148. read_args (message, 191)
  149. remove_quotes (message)
  150. new hossz = strlen(message);
  151. new stats[8],bodyhits[8]
  152. new irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  153. new i=0;
  154. pont2=0;
  155. kettospont=0;
  156. szam2=0;
  157. hir=0;
  158. RosszKarakterek = 0
  159. while(i < hossz)
  160. {
  161. if(message[i] == 'w')
  162. hir++;
  163. if(message[i] == '.')
  164. pont2++;
  165. if(message[i] == ':')
  166. kettospont++;
  167. if(message[i] == '1' || message[i] == '2' || message[i] == '3' || message[i] == '4' || message[i] == '5' || message[i] == '6' || message[i] == '7' || message[i] == '8' || message[i] == '9' || message[i] == '0')
  168. szam2++;
  169. if(message[i] == '#')
  170. RosszKarakterek++
  171. ++i;
  172. }
  173.  
  174. if(pont2 >= 2 && kettospont >= 1 && szam2 >= 4)
  175. {
  176. ColorChat(id, BLUE, "[SG] Ne hirdess!")
  177. return PLUGIN_HANDLED;
  178. }
  179. if(hir >= 3)
  180. {
  181. ColorChat(id, BLUE, "[SG] Ne hirdess!")
  182. return PLUGIN_HANDLED;
  183. }
  184. if(RosszKarakterek != 0)
  185. {
  186. new JatekosNeve[32]
  187. get_user_name(id, JatekosNeve, charsmax(JatekosNeve))
  188. new JatekosIP[32]
  189. get_user_ip(id, JatekosIP, charsmax(JatekosIP))
  190. server_cmd("kick #%d Tiltott karakter-t irtal chatbe! ^"#^"", get_user_userid(id))
  191. log_amx("%s | %s rossz karaktert irtbe chatbe : %s", JatekosNeve, JatekosIP, message)
  192. return PLUGIN_HANDLED
  193. }
  194.  
  195. formatex(none[0], 31, ""), formatex(none[1], 31, " ")
  196.  
  197. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "") || equal (message, "."))
  198. return PLUGIN_HANDLED;
  199.  
  200. if(containi(message, "anyad") != -1 || containi(message, "fasz") != -1 || containi(message, "geci") != -1 ||
  201. containi(message, "szar") != -1|| containi(message, "cigany") != -1 || containi(message, "rakos") != -1 ||
  202. containi(message, "fos") != -1|| containi(message, "apad") != -1 || containi(message, "majom") != -1 ||
  203. containi(message, "szar") != -1|| containi(message, "csicska") != -1 || containi(message, "buzi") != -1 ||
  204. containi(message, "segg") != -1|| containi(message, "csira") != -1 || containi(message, "fasszopo") != -1 ||
  205. containi(message, "kurva") != -1|| containi(message, "nyomi") != -1){
  206. ColorChat(id, BLUE, "^4[Információ]^1 Ne beszélj ^4csúnyán!")
  207. return PLUGIN_HANDLED
  208. }
  209.  
  210. public fomenu(id)
  211. {
  212. new cim[121]
  213. format(cim, charsmax(cim), "\r[\dSG\r] \yOnly Dust\r2\d#\w* ~ MenĂĽ")
  214. new menu = menu_create(cim, "handler" )
  215. menu_additem(menu,"\rFegyver \dskinek","1",0)
  216. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\rKilépés")
  217. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  218. menu_display(id, menu, 0)
  219. }
  220. public handler(id, menu, item)
  221. {
  222. if( item == MENU_EXIT )
  223. {
  224. menu_destroy(menu);
  225. return PLUGIN_HANDLED;
  226. }
  227. new data[9], szName[64];
  228. new access, callback;
  229. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  230. new key = str_to_num(data);
  231.  
  232. switch(key)
  233. {
  234. case 1:{
  235. fegyverek(id)
  236. }
  237. }
  238. menu_destroy(menu)
  239. return PLUGIN_HANDLED
  240. }
  241. public fegyverek(id)
  242. {
  243. new cim[121]
  244. format(cim, charsmax(cim), "\d[\rSG\d] \dOnly \wDust2\r#* ^n\y|\w Öléseid \r%d \y|",oles[id])
  245. new menu = menu_create(cim, "fegyverek_h" )
  246. new stats[8],bodyhits[8]
  247. new irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  248. menu_additem(menu,"Alap csomag kiválasztása \dElérve","1",0)
  249. if(oles[id] < 300)
  250. menu_additem(menu,"Rozsdás csomag kiválasztása \d300 Ölés","2",0)
  251. else
  252. menu_additem(menu,"Rozsdás csomag kiválasztása \dElérve","2",0)
  253. if(oles[id] < 1000)
  254. menu_additem(menu,"Bronz csomag kiválasztása \d1000 Ölés","3",0)
  255. else
  256. menu_additem(menu,"Bronz csomag kiválasztása \dElérve","3",0)
  257. if(oles[id] < 3000)
  258. menu_additem(menu,"Ezüst csomag kiválasztása \d3000 Ölés","4",0)
  259. else
  260. menu_additem(menu,"Ezüst csomag kiválasztása \dElérve","4",0)
  261. if(oles[id] < 6000)
  262. menu_additem(menu,"Arany csomag kiválasztása \d6000 Ölés","5",0)
  263. else
  264. menu_additem(menu,"Arany csomag kiválasztása \dElérve","5",0)
  265. if(irank == 1 || irank == 2 || irank == 3)
  266. menu_additem(menu,"TOP csomag kiválasztása \dElérve","6",0)
  267. else
  268. menu_additem(menu,"TOP csomag kiválasztása \dTOP1, TOP2, TOP3","6",0)
  269. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  270. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  271. menu_display(id, menu, 0)
  272. }
  273. public fegyverek_h(id, menu, item)
  274. {
  275. if( item == MENU_EXIT )
  276. {
  277. menu_destroy(menu);
  278. return PLUGIN_HANDLED;
  279. }
  280. new data[9], szName[64];
  281. new access, callback;
  282. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  283. new key = str_to_num(data);
  284. new stats[8],bodyhits[8]
  285. new irank = get_user_stats(id,stats,bodyhits)
  286. switch(key)
  287. {
  288. case 1:{
  289. if(csomag[id] != 0)
  290. {
  291. print_color(id, "!g[SG]!y Sikeresen kiválasztottad az !talap!y csomagot!")
  292. csomag[id] = 0
  293. }
  294. else
  295. {
  296. print_color(id, "!g[SG]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  297. fegyverek(id)
  298. }
  299. }
  300. case 2:{
  301. if(csomag[id] != 1)
  302. {
  303. if(oles[id] >= 300)
  304. {
  305. print_color(id, "!g[SG]!y Sikeresen kiválasztottad az !trozsdás!y csomagot!")
  306. csomag[id] = 1
  307. }
  308. else
  309. {
  310. print_color(id, "!g[SG]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
  311. fegyverek(id)
  312. }
  313. }
  314. else
  315. {
  316. print_color(id, "!g[SG]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  317. fegyverek(id)
  318. }
  319. }
  320. case 3:{
  321. if(csomag[id] != 2)
  322. {
  323. if(oles[id] >= 1000)
  324. {
  325. print_color(id, "![SG]!y Sikeresen kiválasztottad az !tbronz!y csomagot!")
  326. csomag[id] = 2
  327. }
  328. else
  329. {
  330. print_color(id, "!g[SG]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
  331. fegyverek(id)
  332. }
  333. }
  334. else
  335. {
  336. print_color(id, "!g[SG]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  337. fegyverek(id)
  338. }
  339. }
  340. case 4:{
  341. if(csomag[id] != 3)
  342. {
  343. if(oles[id] >= 3000)
  344. {
  345. print_color(id, "!g[SG]!y Sikeresen kiválasztottad az !tezĂĽst!y csomagot!")
  346. csomag[id] = 3
  347. }
  348. else
  349. {
  350. print_color(id, "!g[SG]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
  351. fegyverek(id)
  352. }
  353. }
  354. else
  355. {
  356. print_color(id, "!g[SG]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  357. fegyverek(id)
  358. }
  359. }
  360. case 5:{
  361. if(csomag[id] != 4)
  362. {
  363. if(oles[id] >= 6000)
  364. {
  365. print_color(id, "!g[SG]!y Sikeresen kiválasztottad az !tarany!y csomagot!")
  366. csomag[id] = 4
  367. }
  368. else
  369. {
  370. print_color(id, "!g[SG]!y Sajnálom túl kevés ölésed van!")
  371. fegyverek(id)
  372. }
  373. }
  374. else
  375. {
  376. print_color(id, "!g[SG]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  377. fegyverek(id)
  378. }
  379. }
  380. case 6:{
  381. if(csomag[id] != 5)
  382. {
  383. if(irank == 1 || irank == 2 || irank == 3)
  384. {
  385. print_color(id, "!g[SG]!y Sikeresen kiválasztottad a(z) !ttop!y csomagot!")
  386. csomag[id] = 5
  387. }
  388. else
  389. {
  390. print_color(id, "!g[SG]!y Sajnálom nem vagy top1, top2, top3!")
  391. fegyverek(id)
  392. }
  393. }
  394. else
  395. {
  396. print_color(id, "!g[SG]!y Éppen ezt a !tcsomagot!y használod!")
  397. fegyverek(id)
  398. }
  399. }
  400. }
  401. menu_destroy(menu)
  402. return PLUGIN_HANDLED
  403. }
  404. public Event_Change_Weapon(id)
  405. {
  406. new fgy = get_user_weapon(id)
  407. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_AWP)
  408. {
  409. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_awp.mdl")
  410. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_awp.mdl")
  411. }
  412. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_AK47)
  413. {
  414. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_ak47.mdl")
  415. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_ak47.mdl")
  416. }
  417. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_M4A1)
  418. {
  419. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_m4a1.mdl")
  420. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_m4a1.mdl")
  421. }
  422. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_DEAGLE)
  423. {
  424. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_deagle.mdl")
  425. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_deagle.mdl")
  426. }
  427. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_FAMAS)
  428. {
  429. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_famas.mdl")
  430. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_famas.mdl")
  431. }
  432. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_SCOUT)
  433. {
  434. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_scout.mdl")
  435. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_scout.mdl")
  436. }
  437. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_C4)
  438. {
  439. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_c4.mdl")
  440. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_c4.mdl")
  441. }
  442. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_M3)
  443. {
  444. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_m3.mdl")
  445. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_m3.mdl")
  446. }
  447. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_AWP)
  448. {
  449. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_awp.mdl")
  450. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_awp.mdl")
  451. }
  452. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_AK47)
  453. {
  454. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_ak47.mdl")
  455. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_ak47.mdl")
  456. }
  457. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_M4A1)
  458. {
  459. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_m4a1.mdl")
  460. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_m4a1.mdl")
  461. }
  462. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_DEAGLE)
  463. {
  464. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_deagle.mdl")
  465. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_deagle.mdl")
  466. }
  467. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_SCOUT)
  468. {
  469. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_scout.mdl")
  470. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_scout.mdl")
  471. }
  472. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_FAMAS)
  473. {
  474. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_famas.mdl")
  475. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_famas.mdl")
  476. }
  477. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_SCOUT)
  478. {
  479. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_scout.mdl")
  480. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_scout.mdl")
  481. }
  482. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_C4)
  483. {
  484. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_c4.mdl")
  485. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_c4.mdl")
  486. }
  487. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_M3)
  488. {
  489. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_m3.mdl")
  490. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_m3.mdl")
  491. }
  492. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_AWP)
  493. {
  494. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/bronz2/v_bronze_awp.mdl")
  495. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/bronz2/p_bronze_awp.mdl")
  496. }
  497. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_AK47)
  498. {
  499. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/bronz2/v_bronze_ak47.mdl")
  500. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/bronz2/p_bronze_ak47.mdl")
  501. }
  502. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_M4A1)
  503. {
  504. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/bronz2/v_bronze_m4a1.mdl")
  505. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/bronz2/p_bronze_m4a1.mdl")
  506. }
  507. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_DEAGLE)
  508. {
  509. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/bronz2/v_bronze_deagle.mdl")
  510. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/bronz2/p_bronze_deagle.mdl")
  511. }
  512. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_FAMAS)
  513. {
  514. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/bronz2/v_bronze_famas.mdl")
  515. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/bronz2/p_bronze_famas.mdl")
  516. }
  517. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_SCOUT)
  518. {
  519. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/bronz2/v_bronze_scout.mdl")
  520. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/bronz2/p_bronze_scout.mdl")
  521. }
  522. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_C4)
  523. {
  524. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/bronz2/v_bronze_c4.mdl")
  525. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/bronz2/p_bronze_c4.mdl")
  526. }
  527. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_M3)
  528. {
  529. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/bronz2/v_bronze_m3.mdl")
  530. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/bronz2/p_bronze_m3.mdl")
  531. }
  532. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_AWP)
  533. {
  534. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/ezust/v_silvery_awp.mdl")
  535. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/ezust/p_silvery_awp.mdl")
  536. }
  537. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_AK47)
  538. {
  539. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/ezust/v_silvery_ak47.mdl")
  540. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/ezust/p_silvery_ak47.mdl")
  541. }
  542. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_M4A1)
  543. {
  544. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/ezust/v_silvery_m4a1.mdl")
  545. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/ezust/p_silvery_m4a1.mdl")
  546. }
  547. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_DEAGLE)
  548. {
  549. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/ezust/v_silvery_deagle.mdl")
  550. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/ezust/p_silvery_deagle.mdl")
  551. }
  552. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  553. {
  554. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/ezust/v_silvery_mp5navy.mdl")
  555. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/ezust/p_silvery_mp5navy.mdl")
  556. }
  557. if(csomag[id] == 1 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  558. {
  559. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/rozsdas/v_rusty_mp5navy.mdl")
  560. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/rozsdas/p_rusty_mp5navy.mdl")
  561. }
  562. if(csomag[id] == 2 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  563. {
  564. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/bronz2/v_bronze_mp5navy.mdl")
  565. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/bronz2/p_bronze_mp5navy.mdl")
  566. }
  567. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  568. {
  569. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_mp5navy.mdl")
  570. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_mp5navy.mdl")
  571. }
  572. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_FAMAS)
  573. {
  574. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/ezust/v_silvery_famas.mdl")
  575. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/ezust/p_silvery_famas.mdl")
  576. }
  577. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_SCOUT)
  578. {
  579. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/ezust/v_silvery_scout.mdl")
  580. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/ezust/p_silvery_scout.mdl")
  581. }
  582. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_C4)
  583. {
  584. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/ezust/v_silvery_c4.mdl")
  585. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/ezust/p_silvery_c4.mdl")
  586. }
  587. if(csomag[id] == 3 && fgy == CSW_M3)
  588. {
  589. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/ezust/v_silvery_m3.mdl")
  590. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/ezust/p_silvery_m3.mdl")
  591. }
  592. if(csomag[id] == 4 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  593. {
  594. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/arany/v_gold_mp5navy.mdl")
  595. set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/sgd2/arany/p_gold_mp5navy.mdl")
  596. }
  597. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_AWP)
  598. {
  599. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/top2/v_awp.mdl")
  600. }
  601. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_AK47)
  602. {
  603. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/top2/v_ak47.mdl")
  604. }
  605. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_M4A1)
  606. {
  607. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/top2/v_m4a1.mdl")
  608. }
  609. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_DEAGLE)
  610. {
  611. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/top2/v_deagle.mdl")
  612. }
  613. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_FAMAS)
  614. {
  615. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/top2/v_famas.mdl")
  616. }
  617. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_SCOUT)
  618. {
  619. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/top2/v_scout.mdl")
  620. }
  621. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_C4)
  622. {
  623. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/top2/v_c4.mdl")
  624. }
  625. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_M3)
  626. {
  627. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/top2/v_m3.mdl")
  628. }
  629. if(csomag[id] == 5 && fgy == CSW_MP5NAVY)
  630. {
  631. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/sgd2/top2/v_mp5navy.mdl")
  632. }
  633. }
  634.  


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HUD Info"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "N/A"
  8.  
  9. #define MAXROUNDS 50
  10.  
  11. new Rounds
  12. new iCTKills
  13. new iTTKills
  14. new admin
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  19. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  20. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  21. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  22. }
  23.  
  24. public ResetAll() {
  25. Rounds = 0
  26. iCTKills = 0
  27. iTTKills = 0
  28. }
  29.  
  30. public DeathEvent(){
  31. new Killer = read_data( 1 );
  32. new CsTeams:Team
  33. Team = cs_get_user_team( Killer );
  34. if (Team == CS_TEAM_T)
  35. {
  36. iTTKills++
  37. }
  38. if (Team == CS_TEAM_CT)
  39. {
  40. iCTKills++
  41. }
  42. }
  43.  
  44. public NewRounds(){
  45. Rounds++
  46. }
  47.  
  48. public HUDInfo(){
  49. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  50. {
  51. {
  52. admin = 0;
  53. new players[32], pnum, tempid
  54. get_players(players, pnum, "c")
  55.  
  56. for( new i; i<pnum; i++ )
  57. {
  58. tempid = players[i]
  59. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  60. {
  61. admin++;
  62. }
  63. new ido[64], datum[64]
  64. get_time("%H:%M:%S", ido, 63)
  65. get_time("%Y.%m.%d", datum, 63)
  66. new fentlevo = get_playersnum();
  67. new maxplay = get_maxplayers();
  68.  
  69. set_hudmessage(0, 255, 128, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  70. show_hudmessage(0, "[Adminok: %d]^n[Te Fragok ~ %d]^n[Ct Fragok ~ %d]^n[Játékosok ~ %d/%d]^n[Idő ~ %s]^n[Datum ~ %s]", admin, iTTKills, iCTKills, fentlevo, maxplay, ido, datum)
  71. }
  72.  
  73. }
  74. }
  75. }
  76.  

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole