hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 20:39



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 376 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 374 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rangrendszer átalakítás
HozzászólásElküldve:2014.11.29. 14:52 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.11.01. 16:42
Hozzászólások:52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok! Valaki bele tudná nekem írni ebbe a rangrendszer be, hogy ha admin ír a chatbe ne mutassa a rangot? Az admin prefixxel nem fér össze vagyis duplán ír.. Szóval az lenne a legegyszerűbb, ha az adminoknak nem mutatná a rangot, a sima játékosoknak meg igen. Aki megcsinálja annak megy a gomb! :xicon_e_biggrin:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Rang"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Levii"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 50,
  24. 80,
  25. 120,
  26. 160,
  27. 200,
  28. 240,
  29. 280,
  30. 320,
  31. 350,
  32. 400,
  33. 430,
  34. 460,
  35. 500,
  36. 540,
  37. 600
  38.  
  39. }
  40.  
  41. new const rangok[ASD+1][] = {
  42. "[Nokedli][Lv0]",
  43. "[Legény][Lv1]",
  44. "[Csirkefogó][Lv2]",
  45. "[Noob][Lv3]",
  46. "[Páwa][Lv4]",
  47. "[McDonald’s][Lv5]",
  48. "[Haladó][Lv6]",
  49. "[Bot][Lv7]",
  50. "[TudValamit][Lv8]",
  51. "[Újonc][Lv9]",
  52. "[Tag][Lv10]",
  53. "[Lelkes][Lv11]",
  54. "[Haladó][Lv12]",
  55. "[TudValamit][Lv13]",
  56. "[Tanár][Lv14]",
  57. "[Őrult][Lv15 MAX]"
  58.  
  59. }
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. register_clcmd("say /rang", "hud")
  65. register_clcmd("say", "sayhook")
  66. register_clcmd("say_team", "tshook")
  67. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  68. g_vault = nvault_open("namerang")
  69.  
  70. }
  71. public hud(id)
  72. {
  73. if(szint[id] != ASD+1)
  74. {
  75.  
  76.  
  77. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  78. }
  79. else {
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  82. }
  83.  
  84. }
  85. public sayhook(id)
  86. {
  87.  
  88. read_args (message, 191)
  89. remove_quotes (message)
  90. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  91. {
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94. get_user_name(id, nev, 31)
  95.  
  96. if(is_user_admin(id))
  97. {
  98. if(is_user_alive(id)) {
  99. get_user_team(id, color, 9)
  100. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  101.  
  102. }
  103. else {
  104. get_user_team(id, color, 9)
  105. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  106. }
  107. }else{
  108. if(is_user_alive(id)) {
  109. get_user_team(id, color, 9)
  110. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  111.  
  112. }
  113. else {
  114. get_user_team(id, color, 9)
  115. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  116. }
  117. }
  118. sendmessage(color)
  119. return PLUGIN_HANDLED
  120. }
  121. public tshook(id)
  122. {
  123. read_args (message, 191)
  124. remove_quotes (message)
  125. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  126. {
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129. get_user_name(id, nev, 31)
  130. new playerTeam = get_user_team(id)
  131. new playerTeamName[19]
  132. switch (playerTeam)
  133. {
  134. case 1: {
  135. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  136.  
  137. }
  138. case 2: {
  139. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  140.  
  141. }
  142. default:
  143. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  144. }
  145. if(is_user_admin(id))
  146. {
  147. if(is_user_alive(id))
  148. {
  149. get_user_team(id, color, 9)
  150. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  151.  
  152. }
  153. else
  154. {
  155. get_user_team(id, color, 9)
  156. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  157. }
  158. }else{
  159. if(is_user_alive(id))
  160. {
  161. get_user_team(id, color, 9)
  162. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  163.  
  164. }
  165. else
  166. {
  167. get_user_team(id, color, 9)
  168. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  169. }
  170. }
  171. sendtmessage(color, playerTeam)
  172. return PLUGIN_HANDLED
  173. }
  174. public sendmessage(color[])
  175. {
  176. new teamName[10]
  177. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  178. {
  179. get_user_team (player, teamName, 9)
  180. teamf (player, color)
  181. elkuldes(player, Temp)
  182. teamf(player, teamName)
  183. }
  184. }
  185. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  186. {
  187. new teamName[10]
  188. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  189. {
  190. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  191. {
  192. get_user_team (player, teamName, 9)
  193. elkuldes(player, Temp)
  194. teamf (player, teamName)
  195. teamf (player, color)
  196. }
  197. }
  198. }
  199. public teamf(player, team[])
  200. {
  201. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  202. write_byte(player)
  203. write_string(team)
  204. message_end()
  205. }
  206. public elkuldes(player, Temp[])
  207. {
  208.  
  209. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  210. write_byte( player )
  211. write_string( Temp )
  212. message_end()
  213.  
  214. }
  215.  
  216. public client_connect(id)
  217. {
  218. LoadData(id)
  219. }
  220. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  221.  
  222. public SaveData(id)
  223. {
  224. new name[32]
  225. get_user_name(id, name, 31)
  226.  
  227. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  228. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  229. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  230.  
  231.  
  232. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  233. return PLUGIN_CONTINUE
  234. }
  235. public LoadData(id)
  236. {
  237. new name[32]
  238. get_user_name(id, name, 31)
  239. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  240.  
  241. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  242. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  243.  
  244. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  245. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  246. new oles[32], level[32]
  247. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  248. olesek[id] = str_to_num(oles)
  249. szint[id] = str_to_num(level)
  250. return PLUGIN_CONTINUE
  251. }
  252. public halal()
  253. {
  254. new killer = read_data(1)
  255. new victim = read_data(2)
  256.  
  257. if(killer != victim)
  258. olesek[killer]++
  259.  
  260. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  261. {
  262. szint[killer]++
  263. }
  264. }

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer átalakítás
HozzászólásElküldve:2014.11.29. 15:09 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.03.12. 18:54
Hozzászólások:295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Buzeránt,az AUTHOR nem te vagy..!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "qKKKJ"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 50,
  24. 80,
  25. 120,
  26. 160,
  27. 200,
  28. 240,
  29. 280,
  30. 320,
  31. 350,
  32. 400,
  33. 430,
  34. 460,
  35. 500,
  36. 540,
  37. 600
  38.  
  39. }
  40.  
  41. new const rangok[ASD+1][] = {
  42. "[Nokedli][Lv0]",
  43. "[Legény][Lv1]",
  44. "[Csirkefogó][Lv2]",
  45. "[Noob][Lv3]",
  46. "[Páwa][Lv4]",
  47. "[McDonald’s][Lv5]",
  48. "[Haladó][Lv6]",
  49. "[Bot][Lv7]",
  50. "[TudValamit][Lv8]",
  51. "[Újonc][Lv9]",
  52. "[Tag][Lv10]",
  53. "[Lelkes][Lv11]",
  54. "[Haladó][Lv12]",
  55. "[TudValamit][Lv13]",
  56. "[Tanár][Lv14]",
  57. "[Őrult][Lv15 MAX]"
  58.  
  59. }
  60.  
  61. public plugin_init()
  62. {
  63. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  64. register_clcmd("say /xp", "hud")
  65. register_clcmd("say", "sayhook")
  66. register_clcmd("say_team", "tshook")
  67. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  68. g_vault = nvault_open("namerang")
  69.  
  70. }
  71. public hud(id)
  72. {
  73. if(szint[id] != ASD+1)
  74. {
  75.  
  76.  
  77. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  78. }
  79. else {
  80.  
  81. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s^n.Olesek: %d^n.Kell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  82. }
  83.  
  84. }
  85. public sayhook(id)
  86. {
  87.  
  88. read_args (message, 191)
  89. remove_quotes (message)
  90. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  91. {
  92. return PLUGIN_CONTINUE
  93. }
  94. get_user_name(id, nev, 31)
  95. if(is_user_alive(id)) {
  96. get_user_team(id, color, 9)
  97. if(is_user_admin(id))
  98. {
  99. formatex(Temp, 191, "^x04*ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  100. }
  101. else formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  102.  
  103. }
  104. else {
  105. get_user_team(id, color, 9)
  106. if(is_user_admin(id))
  107. {
  108. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* [%s] ^x03%s^x01: ^x04%s", rangok[szint[id]], nev, message)
  109. }
  110. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  111. }
  112. sendmessage(color)
  113. return PLUGIN_HANDLED
  114. }
  115. public tshook(id)
  116. {
  117. read_args (message, 191)
  118. remove_quotes (message)
  119. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  120. {
  121. return PLUGIN_CONTINUE
  122. }
  123. get_user_name(id, nev, 31)
  124. new playerTeam = get_user_team(id)
  125. new playerTeamName[19]
  126. switch (playerTeam)
  127. {
  128. case 1: {
  129. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  130.  
  131. }
  132. case 2: {
  133. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  134.  
  135. }
  136. default:
  137. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  138. }
  139. if(is_user_alive(id))
  140. {
  141. get_user_team(id, color, 9)
  142. if(is_user_admin(id))
  143. {
  144. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) *ADMIN* ^x04[%s] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  145. }
  146. else formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  147.  
  148. }
  149. else
  150. {
  151. get_user_team(id, color, 9)
  152. if(is_user_admin(id)) {
  153. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* *ADMIN* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  154. }
  155. else formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  156. }
  157. sendtmessage(color, playerTeam)
  158. return PLUGIN_HANDLED
  159. }
  160. public sendmessage(color[])
  161. {
  162. new teamName[10]
  163. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  164. {
  165. get_user_team (player, teamName, 9)
  166. teamf (player, color)
  167. elkuldes(player, Temp)
  168. teamf(player, teamName)
  169. }
  170. }
  171. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  172. {
  173. new teamName[10]
  174. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  175. {
  176. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  177. {
  178. get_user_team (player, teamName, 9)
  179. elkuldes(player, Temp)
  180. teamf (player, teamName)
  181. teamf (player, color)
  182. }
  183. }
  184. }
  185. public teamf(player, team[])
  186. {
  187. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  188. write_byte(player)
  189. write_string(team)
  190. message_end()
  191. }
  192. public elkuldes(player, Temp[])
  193. {
  194.  
  195. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  196. write_byte( player )
  197. write_string( Temp )
  198. message_end()
  199.  
  200. }
  201.  
  202. public client_connect(id)
  203. {
  204. LoadData(id)
  205. }
  206. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  207.  
  208. public SaveData(id)
  209. {
  210. new name[32]
  211. get_user_name(id, name, 31)
  212.  
  213. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  214. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  215. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  216.  
  217.  
  218. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  219. return PLUGIN_CONTINUE
  220. }
  221. public LoadData(id)
  222. {
  223. new name[32]
  224. get_user_name(id, name, 31)
  225. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  226.  
  227. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  228. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  229.  
  230. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  231. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  232. new oles[32], level[32]
  233. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  234. olesek[id] = str_to_num(oles)
  235. szint[id] = str_to_num(level)
  236. return PLUGIN_CONTINUE
  237. }
  238. public halal()
  239. {
  240. new killer = read_data(1)
  241. new victim = read_data(2)
  242.  
  243. if(killer != victim)
  244. olesek[killer]++
  245.  
  246. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  247. {
  248. szint[killer]++
  249. }
  250. }


De azért tessék,dolgod ne feledd.!

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rangrendszer átalakítás
HozzászólásElküldve:2014.11.29. 17:28 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott:2014.11.01. 16:42
Hozzászólások:52
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
D3M0*~ nem pont ezt kértem, de ez is megtenné, ha meglehetne úgy csinálni az egészet, hogy jogokra külön prefix legyen.. pl: Tulaj, Konfigos, Admin stb.

_________________
My Project: [1%]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole