Megy ám a lopás gyerekek....xd (na mind1) Ez nem cseréli le a p_modelleket!!! De könnyű beleírni  
  Gyors magyarázás:
 new const menu_item_names[][][] = { 	{ "Alap Csomag",   "0",   ""             }, 	{ "Arany Csomag",  "6",   "gold_pack"    },  	{ "Ezüst Csomag",  "8",   "silver_pack"  },         { "Bronz Csomag",  "10",  "bronze_pack"  } } 
 
 
  menu_item_names[][][] tömb-ben 1. oszlopban a fegyver csomagok neve legyen(menüben is ez jelenik meg, 1. sorban mindig az alap csomag maradjon), 2. oszlopban, hogy mennyi ölés kell a feloldásához (Ha 0-át írsz, akkor ingyenes), 3. oszlopban pedig a mappa neve. 3. oszlopba beírod, hogy pl. gold_pack, akkor a v_ modelleket ide kell másolni: models/gold_pack/
 
 new const v_models[][] = { 	"v_ak47.mdl",                   	"v_aug.mdl",                     	"v_awp.mdl",     	"v_c4.mdl", 	"v_deagle.mdl", 	"v_elite.mdl", 	"v_famas.mdl", 	"v_fiveseven.mdl", 	"v_flashbang.mdl", 	"v_g3sg1.mdl", 	"v_galil.mdl", 	"v_glock18.mdl", 	"v_hegrenade.mdl", 	"v_knife.mdl", 	"v_m3.mdl", 	"v_m4a1.mdl", 	"v_m249.mdl", 	"v_mac10.mdl", 	"v_mp5.mdl", 	"v_p90.mdl", 	"v_p228.mdl", 	"v_scout.mdl", 	"v_sg550.mdl", 	"v_sg552.mdl", 	"v_smokegrenade.mdl", 	"v_tmp.mdl", 	"v_usp.mdl", 	"v_ump45.mdl", 	"v_xm1014.mdl" }  
 
 
  v_models[][] Tömb-ben pedig azoknak a modelleknek a nevét adod meg, amelyiknek leakarod cserélni a kinézetetét.
  Forráskód:
 #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta>   #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "RaZzoR"   new weapon_select[33]   new const menu_item_names[][][] = { 	{ "Alap Csomag",   "0",   ""             }, 	{ "Arany Csomag",  "6",   "gold_pack"    },  	{ "Ezüst Csomag",  "8",   "silver_pack"  }, 	{ "Bronz Csomag",  "10",  "bronze_pack"  } }   new const v_models[][] = { 	"v_ak47.mdl",                   	"v_aug.mdl",                     	"v_awp.mdl",     	"v_c4.mdl", 	"v_deagle.mdl", 	"v_elite.mdl", 	"v_famas.mdl", 	"v_fiveseven.mdl", 	"v_flashbang.mdl", 	"v_g3sg1.mdl", 	"v_galil.mdl", 	"v_glock18.mdl", 	"v_hegrenade.mdl", 	"v_knife.mdl", 	"v_m3.mdl", 	"v_m4a1.mdl", 	"v_m249.mdl", 	"v_mac10.mdl", 	"v_mp5.mdl", 	"v_p90.mdl", 	"v_p228.mdl", 	"v_scout.mdl", 	"v_sg550.mdl", 	"v_sg552.mdl", 	"v_smokegrenade.mdl", 	"v_tmp.mdl", 	"v_usp.mdl", 	"v_ump45.mdl", 	"v_xm1014.mdl" }    public plugin_init() { 	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)   	register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu") 	register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1") }   public plugin_precache() { 	for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) { 		for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) { 			new new_v[256] 			format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])   			precache_model(new_v) 		} 	} }   public client_disconnect(id)  	weapon_select[id] = 0   public Weapon_Hook(id) { 	if(!is_user_alive(id)) 		return PLUGIN_CONTINUE   	static model[32] 	pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)   	for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) { 		new old_v[256] 		format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])   		if(equali(model, old_v)) { 			new new_v[256]   			if(weapon_select[id] > 0)  				format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i]) 			else 				format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])   			set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v) 			break 		} 	}   	return PLUGIN_CONTINUE }   public clcmd_menu(id) { 	new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64] 	format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: %i", get_user_frags(id))   	new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")   	for(new  i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) { 		new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1]) 		num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))   		if(get_user_frags(id) < convert_num) 			format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num) 		else 			format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (Használható)", menu_item_names[i][0]) 		menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0) 	}   	menu_display(id, menu, 0)   	return PLUGIN_HANDLED }   public clcmd_menu_handler(id, menu, item) { 	if(item == MENU_EXIT) { 		menu_destroy(menu) 		return PLUGIN_HANDLED 	}   	new data[64], szName[64] 	new access, callback 	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)   	new key = str_to_num(data) 	new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])   	if(get_user_frags(id) < convert_num) { 		client_print(id, print_chat, "Ezt a csomagot (%s) nem használhatod, mert nincs ennyi ölésed: %i", menu_item_names[key][0], convert_num) 		return PLUGIN_HANDLED 	}   	else { 		weapon_select[id] = key 		client_print(id, print_chat, "Te ezt a csomagot választottad: %s", menu_item_names[key][0]) 		Weapon_Hook(id) 	}   	return PLUGIN_CONTINUE } 
 
  
		 |