hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 11:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 537 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 537 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.12.12. 18:06 
Ezt a fegyver menüt keresem :

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.12.12. 19:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nekem megvan azzal a különbségel, hogy a nemkérek fegyvert az utolsó helyen van.Ha gondolod átküldöm privátban.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.12.12. 19:34 
Nem kell megírom akkor magamnak :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 09:52 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Tessék!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu_by_BaSzOgASD"
  8. #define VERSION "3.0"
  9. #define AUTHOR "BaSzOgASD"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. new const priwpns[][] = {
  17. "weapon_shield",
  18. "weapon_scout",
  19. "weapon_xm1014",
  20. "weapon_mac10",
  21. "weapon_aug",
  22. "weapon_ump45",
  23. "weapon_sg550",
  24. "weapon_galil",
  25. "weapon_famas",
  26. "weapon_awp",
  27. "weapon_mp5navy",
  28. "weapon_m249",
  29. "weapon_m3",
  30. "weapon_m4a1",
  31. "weapon_tmp",
  32. "weapon_g3sg1",
  33. "weapon_sg552",
  34. "weapon_ak47",
  35. "weapon_p90"
  36. }
  37.  
  38. new const secwpns[][] = {
  39. "weapon_p228",
  40. "weapon_elite",
  41. "weapon_fiveseven",
  42. "weapon_usp",
  43. "weapon_glock18",
  44. "weapon_deagle"
  45. }
  46.  
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  52. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  53. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  54. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  55. }
  56.  
  57. public logevent_end()
  58. {
  59. gWPCT = 0;
  60. gWPTE = 0;
  61.  
  62. new players[32], pnum
  63. get_players(players, pnum)
  64. for(new i=0; i<pnum; i++)
  65. {
  66. already[i] = false;
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public JatekosEledes(id)
  71. {
  72. g_showsec[id] = 15;
  73. already[id] = false;
  74. {
  75. Fegyvermenu(id);
  76. }
  77. }
  78.  
  79.  
  80. public Fegyvermenu(id)
  81. {
  82. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  83. new string[200];
  84.  
  85. if(g_showsec[id] <= 15)
  86. {
  87. if(g_showsec[id] != 0)
  88. {
  89. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  90. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  91. g_showsec[id]--;
  92. }
  93. else
  94. {
  95. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98. }
  99. format(string, charsmax(string), "\d[\yOnly Dust2\d]^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  100. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  101.  
  102. menu_additem(iMenu, "\rNem kérek Fegyvert!\w", "1");
  103. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\w", "2");
  104. menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag\w", "3");
  105. menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\w", "4");
  106. menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag\w", "5");
  107. menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \yCsomag\w", "6");
  108. menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag\w", "7");
  109. menu_additem(iMenu, "\rScoout \yCsomag", "8");
  110.  
  111. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
  112. menu_display(id, iMenu);
  113.  
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  118. {
  119. if( iItem == MENU_EXIT )
  120. {
  121. menu_destroy(iMenu);
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124. already[id] = true;
  125. new iAccess, iCallback, szData[5];
  126. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  127. drop_pri(id)
  128. drop_sec(id)
  129. switch( str_to_num(szData) )
  130. {
  131.  
  132.  
  133.  
  134.  
  135.  
  136.  
  137.  
  138.  
  139.  
  140.  
  141.  
  142.  
  143. case 1:
  144. {
  145.  
  146.  
  147. give_item(id, "weapon_knife")
  148. give_item(id, "weapon_deagle")
  149. give_player_grenades(id);
  150. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  151.  
  152. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3Deagle ^1csomagot kaptál mert nem kértél semmit!");
  153.  
  154.  
  155.  
  156.  
  157.  
  158.  
  159. }
  160. case 2:
  161. {
  162.  
  163.  
  164. give_item(id, "weapon_knife")
  165. give_item(id, "weapon_m4a1")
  166. give_item(id, "weapon_deagle")
  167. give_player_grenades(id);
  168. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  169. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  170.  
  171. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3M4A1 ^1csomagot kaptál!");
  172.  
  173.  
  174.  
  175.  
  176.  
  177.  
  178. }
  179.  
  180. case 3:
  181. {
  182. give_item(id, "weapon_knife")
  183. give_item(id, "weapon_ak47")
  184. give_item(id, "weapon_deagle")
  185. give_player_grenades(id);
  186. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  187. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  188.  
  189. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3AK47 ^1csomagot kaptál!");
  190.  
  191. }
  192.  
  193. case 4:
  194. {
  195. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  196. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  197. {
  198. if(gWPCT < 2)
  199. {
  200. give_item(id, "weapon_knife")
  201. give_item(id, "weapon_awp")
  202. give_item(id, "weapon_deagle")
  203. give_player_grenades(id);
  204. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  205. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  206. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  207. gWPCT++
  208. }
  209. else
  210. {
  211. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  212. give_item(id, "weapon_knife")
  213. give_item(id, "weapon_m4a1")
  214. give_item(id, "weapon_deagle")
  215. give_player_grenades(id);
  216. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  217. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  218. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3M4A1 ^1csomagot kaptál mert csak 2 ember AWP-zhet!");
  219.  
  220. Fegyvermenu(id)
  221. }
  222. }
  223. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  224. if(gWPTE < 2)
  225. {
  226. give_item(id, "weapon_knife")
  227. give_item(id, "weapon_awp")
  228. give_item(id, "weapon_deagle")
  229. give_player_grenades(id);
  230. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  231. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  232. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  233. gWPTE++
  234. }
  235. else
  236. {
  237. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  238. give_item(id, "weapon_knife")
  239. give_item(id, "weapon_ak47")
  240. give_item(id, "weapon_deagle")
  241. give_player_grenades(id);
  242. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  243. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  244.  
  245. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3AK47 ^1csomagot kaptál mert csak 2 ember AWP-zhet!");
  246. Fegyvermenu(id)
  247. }
  248. }
  249.  
  250. case 5:
  251. {
  252. give_item(id, "weapon_knife")
  253. give_item(id, "weapon_m249")
  254. give_item(id, "weapon_deagle")
  255. give_player_grenades(id);
  256. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  257. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  258.  
  259.  
  260. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3MachineGun ^1csomagot kaptál!");
  261. }
  262.  
  263. case 6:
  264. {
  265. give_item(id, "weapon_knife")
  266. give_item(id, "weapon_famas")
  267. give_item(id, "weapon_deagle")
  268. give_player_grenades(id);
  269. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  270. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  271.  
  272.  
  273. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3Famas ^1csomagot kaptál!");
  274. }
  275.  
  276. case 7:
  277. {
  278. give_item(id, "weapon_knife")
  279. give_item(id, "weapon_sg552")
  280. give_item(id, "weapon_deagle")
  281. give_player_grenades(id);
  282. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
  283. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  284.  
  285.  
  286. ColorChat(id, GREEN, "[Infó]»^3SG552 ^1csomagot kaptál!");
  287. }
  288. }
  289.  
  290. return PLUGIN_HANDLED;
  291. }
  292.  
  293. stock give_player_grenades(index)
  294. {
  295. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  296. give_item(index, "weapon_flashbang");
  297. give_item(index, "weapon_flashbang");
  298. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  299. give_item(index, "item_thighpack");
  300. give_item(index, "item_assaultsuit");
  301. }
  302.  
  303.  
  304. stock drop_pri(id)
  305. {
  306. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  307. {
  308. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  309. }
  310. }
  311.  
  312. stock drop_sec(id)
  313. {
  314. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  315. {
  316. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  317. }
  318. }
  319. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  320. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  321. */
  322.  

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole