hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 20:31



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 436 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 436 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Afk esetén Spectatorsba
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 03:29 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.07.19. 19:25
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok :wave:
Szeretném ha valaki megcsinálná nekem ezt a plugint : AFK Kidobo úgy hogy ha : 70 másodpercet afk-zik akkor spectatorsba tegye ne kickelje.. :) köszönöm szépen előre is :)

Lényegébe: 70 másodpercnél spectatorsba rakja ne kick :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Afk esetén Spectatorsba
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 08:01 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.30. 13:35
Hozzászólások: 77
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Hy . Keresgéltem kicsit és találtam 1 ilyet .
Remélem segít :geek:

2 hiba van benne de attól átalakítja amxx-re
legalább is ezzel biztos http://amx.freakz.ro/

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  *
  3.  * MMMMMMM ,MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMM .aMMMMM
  4.  * 0MMMMMMMMMi MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMM MMMMMr
  5.  * MMMMMMMMMM: MMMM MMMM MMMMMM
  6.  * 7MMM2 MMMM MMMM MMMM .MMMMM.
  7.  * MMMMMM MMMMMM MMMM MMMM MMMMMM
  8.  * MMMM MMMM MMMM MMMM rMMMMM
  9.  * .iMMMM WMMMMr MMMM MMMM XMMMMM8
  10.  * rMMMM MMMM MMMM;WWWWWWWWWWWWWM0 MMMM @MMMM.
  11.  * MMMMMM MMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMZMMMMMM
  12.  * MMMM SMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMM8
  13.  * MMMM, MMMM2 MMMM MMMMMMM SMMMMM
  14.  * 2MMMMa ,ZMMMM MMMM MMMMW MMMMMM
  15.  * MMMM irrrrrrr: MMMM MMMM MMMM ;MMMMMi 7Zrrrrrrrr7
  16.  * BMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM0r MMMM MMMM MMMMMX MMMMMMMMMMM
  17.  * MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM: MMMM MMMM @MMMMM
  18.  * MMMMM8 MMMMMM MMMM MMMM MMMMMZ
  19.  * MMMM MMMM MMMM MMMM ZMMMMM
  20.  * MMMM ;MMMM MMMM MMMM MMMMM@
  21.  * MMMZ2 rMMMMZ ,MMMM MMMM XMMMM
  22.  *
  23.  *
  24.  *
  25.  *
  26.  * MMM BMMMW ;MMM r @MMMMMMMMM0 . . 0MMMMMMMMM@ r 2MMMMMMMMMM i
  27.  * MMM MMMM0 ;MMM MMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMM:
  28.  * MMM WMMMW @MMMa @MMMM BMMMW ZMMMM. MMMMM rMMMM
  29.  * MMM rMMMM iMMM MMMi MMM MMMa MMM MMMX
  30.  * MMM MMMMr MZM 2MMM; .MMMS MMMZ
  31.  * MMM MMMMM rMMM MMMM, MMMMS MMMMM
  32.  * MMM MMMM MMM @MMMMMMMM rrrX, MMMMMMMMMrrrr77 BMMMMMMMMZ;rrr8
  33.  * MMMMMMMMMM MMM MMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMM ZMMMMMMMMMMMMMi
  34.  * MMMMB MMMMr MMM @ZZZSMMMMM MZZZ20MMMM, ZZZZa2MMMM.
  35.  * MMM ZMMMM MMM iMMMM: MMMMX MMM0
  36.  * MMM WMMM@ MMM .S,X MMM: 2,7 MMMZ Z,r WMM
  37.  * MMM MMMM0 MMM MMMMM MMM: WMMMM MMMZ XMMMM @MM
  38.  * MMM SMMMM MMM MMM XMMMM. MMM ,MMMMr MMMi MMMZ
  39.  * MMM BMMMM MMM rMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMMMMMMMMi iMMMMM@MMMMMMMMMMMM:
  40.  * MMM 7MMM0 ,MMM S MMMMMMMMMMMM S i.BMMMMMMMMMMM 7 :aMMMMMMMMMMM 7
  41.  *
  42.  *
  43.  *
  44.  *
  45.  * Extremly configurable AFK-Handler.
  46.  * Kick/Slay/Spec-Switcher for CS with bombdrop
  47.  * Version 3 is a complete rewrite from scratch by Isobold (http://www.clan-nva.de)
  48.  * AFK-Slay-idea seen on some other servers, hints from my loyal testers and ideas seen on other plugins description.
  49.  *
  50.  * Date: 19 - Jul - 2005
  51.  * Requirements: AMXModX (cstrike, engine and amxmisc module)
  52.  *
  53.  *
  54.  *
  55.  *
  56.  * Need help with this?
  57.  *
  58.  *
  59.  *
  60.  */
  61.  
  62. #include <amxmodx>
  63. #include <amxmisc>
  64. #include <cstrike>
  65. #include <engine>
  66.  
  67. #define AFK_CHECK_FREQ 5 // Check for afk-frequency. This is also the warning message frequency.
  68. #define SPEC_CHECK_FREQ 30 // Check for spec-kick. Has effect in afk_options 2 mode only.
  69. #define MIN_AFK_TIME 30 // I use this incase stupid admins accidentally set afk_optstime to something silly.
  70. #define BOMB_DROP_TIME 25 // Time until bomb gets dropped, it is also afk recognition time.
  71. #define SHOW_FREQ 20 // Frequence of afk-count-messages, only needed if the CVAR afk_show_counter is set to 1
  72. #define SPEC_AFK_CHECK_FREQ 180 // To recheck specplayers if afk or not with a menu ...
  73. #define WARNING_TIME 25 // Time to start warning players before kick or spec-switch
  74.  
  75. // Do not touch the following items:
  76. #define MENU_SIZE 256
  77.  
  78.  
  79.  
  80. new AfkT
  81. new AfkCT
  82. new numTalive
  83. new numCTalive
  84. new bombcarrier
  85. new lastCounterShow
  86. new i_afktime[33]
  87. new i_spectime[33]
  88. new s_plname[33][33]
  89. new f_lastangles[33][3]
  90. new f_spawnposition[33][3]
  91. new bool:b_spawned[33] = {true, ...}
  92. new bool:b_demorec[33] = {false, ...}
  93. new bool:b_afkname[33] = {false, ...}
  94. new bool:is_admin[33] = {false, ...}
  95. new bool:b_tobeslayed[33] = {false, ...}
  96. new g_iMenuPosition[33]
  97. new g_coloredMenus
  98.  
  99.  
  100.  
  101. // On plugin start
  102.  
  103. public plugin_init() {
  104. register_plugin("AFK KiSSS","3.0.0 Beta 1","Isobold")
  105. register_cvar("afkslay_version", "3.0.0 Beta 1", FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY)
  106.  
  107. register_cvar("afk_slaytime", "70") // AFK-Time until slay
  108. register_cvar("afk_optstime", "70") // AFK-Time until afk_options will take effect (afk_kicktime in v.2)
  109. register_cvar("afk_options", "0") // 0 Spec, 1 Kick, 2 Spec+Kick, 3 Kick normal Players and Switch Admins to Spec, 4 nothing of these
  110. // in case 3 afk_adminkimmunity will have no effect
  111. register_cvar("afk_speckick", "70") // time to be spec until kick (afk_options 2 only)
  112. register_cvar("afk_minplayers", "8") // Minimum players to kick someone (afk_options 1 and 2 only)
  113.  
  114. // 0 deactivate, 1 activate the following functions
  115. register_cvar("afk_bombdrop", "1") // 1 Bomb will be dropped after BOMB_DROP_TIME
  116. register_cvar("afk_slayplayers", "1") // 1 Slays AFK-Players when last survivor
  117. register_cvar("afk_adminsimmunity", "0") // 1 Admin immune against slay
  118. register_cvar("afk_adminkimmunity", "1") // 1 Admin immune against kick (against spec-kick to) (afk_options 1 and 2 only)
  119. register_cvar("afk_admincimmunity", "1") // 1 Admin immune against switch to specmode (afk_options 0 and 2 only)
  120. register_cvar("afk_show_counter", "1") // 1 Displays a message every 20 seconds with the numbers and teams of afk_players ...
  121. // ... if at least 1 AFK detected
  122. register_cvar("afk_rename", "1") // 1 Rename afk-players
  123. register_cvar("afk_disable", "0") // 1 Disable this plugin (4 example for clanwars)
  124.  
  125. register_event("ResetHUD", "playerSpawned", "be")
  126. register_dictionary("afkkicker.txt")
  127. register_dictionary("common.txt")
  128. register_logevent("bomb_events", 3, "1=triggered", "2=Spawned_With_The_Bomb", "2=Dropped_The_Bomb", "2=Got_The_Bomb", "2=Planted_The_Bomb")
  129.  
  130.  
  131.  
  132.  
  133. set_task(float(AFK_CHECK_FREQ),"checkPositions",_,_,_,"b")
  134. set_task(float(AFK_CHECK_FREQ),"checkDeath",_,_,_,"b")
  135. }
  136.  
  137. public checkPositions() {
  138. new playernum, pl, t_slay, t_opts, t_bomb, t_slay_time, t_opts_time, min_players
  139. new a_ids[32], playerpos[3], playerview[3]
  140. if(get_cvar_num("afk_disable")) return PLUGIN_HANDLED
  141. get_players(a_ids, playernum, "ac")
  142. t_slay = get_cvar_num("afk_slayplayers")
  143. t_opts = get_cvar_num("afk_options")
  144. t_bomb = get_cvar_num("afk_bombdrop")
  145. t_slay_time = get_cvar_num("afk_slaytime")
  146. t_opts_time = get_cvar_num("afk_optstime")
  147. min_players = get_cvar_num("afk_minplayers")
  148.  
  149. if(t_opts == 2) {
  150. if(!(task_exists(29034,0)))
  151. set_task(float(SPEC_CHECK_FREQ),"checkSpec",29034,_,_,"b")
  152. }
  153.  
  154. get_alive_nums()
  155. for(new i = 0; i < playernum; i++) {
  156. pl = a_ids[i]
  157. if(is_user_connected(pl) && !is_user_bot(pl) && !is_user_hltv(pl) && is_user_alive(pl) && b_spawned[pl]) {
  158. get_user_origin(pl, playerview, 3)
  159. get_user_origin(pl, playerpos)
  160.  
  161. // Has player moved since last check?
  162. if((playerview[0] == f_lastangles[pl][0] && playerview[1] == f_lastangles[pl][1] && playerview[2] == f_lastangles[pl][2]) || (playerpos[0] == f_spawnposition[pl][0] && playerpos[1] == f_spawnposition[pl][1] && playerpos[2] == f_spawnposition[pl][2])) {
  163. i_afktime[pl] += AFK_CHECK_FREQ
  164. if(t_bomb == 1 && i_afktime[pl] >= BOMB_DROP_TIME && pl == bombcarrier) {
  165. client_cmd(pl,"use weapon_c4")
  166. client_cmd(pl,"drop")
  167. client_print(0, print_chat, "[AFK KiSSS] - Bomb Drop")
  168. }
  169. if(t_opts == 0 || t_opts == 2) {
  170. if(playernum >= min_players)
  171. CheckSwitchSpec(pl, t_opts_time)
  172. }
  173. if(t_opts == 1 || t_opts == 3) {
  174. if(playernum >= min_players)
  175. checkKick(pl, t_opts, t_opts_time)
  176. }
  177. if(t_slay == 1) {
  178. if(t_slay_time <= i_afktime[pl])
  179. checkSlay(pl)
  180. }
  181. } else {
  182. i_afktime[pl] = 0
  183. }
  184. f_lastangles[pl][0] = playerview[0]
  185. f_lastangles[pl][1] = playerview[1]
  186. f_lastangles[pl][2] = playerview[2]
  187. }
  188. }
  189. afk_rs_msg()
  190. if((numTalive == 0 && AfkT > 0) || (numCTalive == 0 && AfkCT > 0)) {
  191. client_print(0, print_chat, "[AFK KiSSS]: %L", LANG_PLAYER, "AFK_INFO_MSG")
  192. }
  193. return PLUGIN_HANDLED
  194. }
  195.  
  196.  
  197. // Handle Situations
  198.  
  199. //Check for Slay
  200. checkSlay(id) {
  201. if(!((cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T && numTalive > 0) || (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && numCTalive > 0))) {
  202. if(!(get_playersnum() < get_cvar_num("afk_minplayers") || (get_cvar_num("afk_adminsimmunity") == 1 && is_admin[id]))) {
  203. client_cmd(id,"kill")
  204. b_tobeslayed[id] = true
  205. }
  206. }
  207. }
  208.  
  209. CheckSwitchSpec(id, opts_time) {
  210. if (opts_time-WARNING_TIME <= i_afktime[id] < opts_time) {
  211. new timeleft = opts_time - i_afktime[id]
  212. client_print(id, print_chat, "[AFK KiSSS] %L", id, "AFK_STIME", timeleft)
  213. } else if (i_afktime[id] > opts_time) {
  214. SwitchSpec(id)
  215. }
  216. return PLUGIN_CONTINUE
  217. }
  218.  
  219. public checkKick(id, opt, opts_time) {
  220. if(get_cvar_num("afk_adminsimmunity") == 1 && is_admin[id] && opt == 1) {
  221. return PLUGIN_HANDLED
  222. } else {
  223. if(opts_time-WARNING_TIME <= i_afktime[id] < opts_time) {
  224. new timeleft = opts_time - i_afktime[id]
  225. if(is_admin[id] && opt == 3) {
  226. client_print(id, print_chat, "[AFK KiSSS] %L", id, "AFK_STIME", timeleft)
  227. } else {
  228. client_print(id, print_chat, "[AFK KiSSS] %L", id, "AFK_TIMELEFT", timeleft)
  229. }
  230. } else if (i_afktime[id] > opts_time) {
  231. if(is_admin[id] && opt == 3) {
  232. SwitchSpec(id)
  233. } else {
  234. new name[33]
  235. get_user_name(id, name, 32)
  236. client_print(0, print_chat, "[AFK KiSSS]: %L", LANG_PLAYER, "AFK_KICKED", name, opts_time)
  237. log_amx("%s was kicked for being AFK longer than %i seconds", name, opts_time)
  238. server_cmd("kick #%d ^"You were kicked for being AFK longer than %i seconds^"", get_user_userid(id), opts_time)
  239. }
  240. }
  241. }
  242. return PLUGIN_CONTINUE
  243. }
  244.  
  245. SwitchSpec(id) {
  246. client_cmd(id,"kill")
  247. cs_set_user_team(id, CS_TEAM_SPECTATOR)
  248. client_print(0, print_chat, "[AFK KiSSS] - Spec Switch")
  249. b_tobeslayed[id] = true
  250. i_spectime[id] = 0
  251. i_afktime[id] = 0
  252. return PLUGIN_CONTINUE
  253. }
  254.  
  255.  
  256. // Control Spec-Players
  257. public checkSpec() {
  258. new playernum, admin_imun, pl, kicktime, j
  259. new a_ids[32]
  260. admin_imun = get_cvar_num("afk_adminkimmunity")
  261. kicktime = get_cvar_num("afk_speckick")
  262. get_players(a_ids,playernum,"ce","SPECTATOR")
  263. for(j = 0; j < playernum; j++) {
  264. pl = a_ids[j]
  265. if(!is_user_hltv(pl) && is_user_connected(pl) && !is_user_bot(pl)) {
  266. if(!(admin_imun == 1 && is_admin[pl])) {
  267. i_spectime[pl] += SPEC_CHECK_FREQ
  268. if(i_spectime[pl] > kicktime) {
  269. new name[33]
  270. get_user_name(pl, name, 32)
  271. client_print(0, print_chat, "[AFK KiSSS]: %L", LANG_PLAYER, "AFK_KICKED", name, kicktime)
  272. log_amx("%s was kicked for being AFK longer than %i seconds", name, kicktime)
  273. server_cmd("kick #%d ^"You were kicked for being AFK longer than %i seconds^"", get_user_userid(pl), kicktime)
  274. }
  275. }
  276. }
  277. }
  278. return PLUGIN_HANDLED
  279. }
  280.  
  281. // Help functions
  282.  
  283. // Verifies if players are really dead
  284. public checkDeath() {
  285. new playernum, pl
  286. new a_ids[32]
  287.  
  288. if(get_cvar_num("afk_disable")) return PLUGIN_HANDLED
  289. get_players(a_ids, playernum, "ac")
  290.  
  291. for(new i = 0; i < playernum; i++) {
  292. pl = a_ids[i]
  293. if(b_tobeslayed[pl]) {
  294. client_cmd(pl,"kill")
  295. }
  296. }
  297. return PLUGIN_HANDLED
  298. }
  299.  
  300. // Tracks the bombholder
  301. public bomb_events() {
  302. new arg0[64], action[64], name[33], userid, bid
  303.  
  304. if(get_cvar_num("afk_disable")) return PLUGIN_HANDLED
  305.  
  306. // Read the log data that we need
  307. read_logargv(0,arg0,63)
  308. read_logargv(2,action,63)
  309.  
  310. // Find the id of the player that triggered the log
  311. parse_loguser(arg0,name,32,userid)
  312. bid = find_player("k",userid)
  313.  
  314. // Find out what action it was
  315. if (equal(action,"Spawned_With_The_Bomb")) {
  316. bombcarrier = bid;
  317. } else if (equal(action,"Dropped_The_Bomb")) {
  318. bombcarrier = 0;
  319. } else if (equal(action,"Got_The_Bomb")) {
  320. bombcarrier = bid;
  321. } else if (equal(action, "Planted_The_Bomb")) {
  322. bombcarrier = 0;
  323. }
  324. return PLUGIN_HANDLED
  325. }
  326.  
  327. // Collect and displays informations about number and team of afk-players
  328. public afk_rs_msg() {
  329. new playerCount, i, player
  330. new Players[32]
  331. get_players(Players, playerCount, "ac")
  332. AfkT = 0
  333. AfkCT = 0
  334.  
  335. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  336. player = Players[i]
  337. if(i_afktime[player] > BOMB_DROP_TIME) {
  338. if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T)
  339. AfkT++
  340. if(cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_CT)
  341. AfkCT++
  342. }
  343. }
  344. if((AfkT > 0 || AfkCT > 0) && get_cvar_num("afk_show_counter") == 1) {
  345. lastCounterShow += AFK_CHECK_FREQ
  346. if(lastCounterShow >= SHOW_FREQ) {
  347. client_print(0, print_chat, "[AFK KiSSS]: %i T AFK - %i CT AFK", AfkT, AfkCT)
  348. lastCounterShow = 0
  349. }
  350. }
  351. return PLUGIN_CONTINUE
  352. }
  353.  
  354. // Retrieves the number of non-afk alive players
  355. get_alive_nums() {
  356. new playerCount, i, gplayer
  357. new Players[32]
  358. get_players(Players, playerCount, "ac")
  359. numCTalive = 0
  360. numTalive = 0
  361.  
  362. for (i=0; i<playerCount; i++) {
  363. gplayer = Players[i]
  364. if(cs_get_user_team(gplayer) == CS_TEAM_T && i_afktime[gplayer] < BOMB_DROP_TIME)
  365. numTalive++
  366. if(cs_get_user_team(gplayer) == CS_TEAM_CT && i_afktime[gplayer] < BOMB_DROP_TIME)
  367. numCTalive++
  368. }
  369. return PLUGIN_CONTINUE
  370. }
  371.  
  372. // On new Round get Spawnpositions
  373. public playerSpawned(id) {
  374. b_spawned[id] = false
  375. b_demorec[id] = false
  376. b_tobeslayed[id] = false
  377. new a_id[1]
  378. a_id[0] = id
  379. set_task(0.75, "getFirstPos",_, a_id, 1)
  380. return PLUGIN_HANDLED
  381. }
  382.  
  383. public getFirstPos(a_id[]) {
  384. new id = a_id[0]
  385. b_spawned[id] = true
  386. get_user_origin(id, f_lastangles[id], 3)
  387. get_user_origin(id, f_spawnposition[id])
  388. if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY) {
  389. is_admin[id] = true
  390. }
  391. return PLUGIN_HANDLED
  392. }
  393.  
  394.  
  395. // On player connect
  396.  
  397. public client_connect(id) {
  398. i_afktime[id] = 0
  399. i_spectime[id] = 0
  400. b_spawned[id] = false
  401. b_demorec[id] = false
  402. b_afkname[id] = false
  403. is_admin[id] = false
  404. b_tobeslayed[id] = false
  405. get_user_name(id, s_plname[id], 32)
  406. return PLUGIN_HANDLED
  407. }
  408.  
  409. public client_putinserver(id) {
  410. i_afktime[id] = 0
  411. i_spectime[id] = 0
  412. b_spawned[id] = false
  413. b_demorec[id] = false
  414. b_afkname[id] = false
  415. is_admin[id] = false
  416. b_tobeslayed[id] = false
  417. get_user_name(id, s_plname[id], 32)
  418. return PLUGIN_HANDLED
  419. }
  420.  

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  Compilation aborted.
  2. 4 Errors.
  3. Done.
  4. ----->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Afk esetén Spectatorsba
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 18:18 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.07.19. 19:25
Hozzászólások: 37
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszi szépen kipróbálom :)

EDIT:
nem akar működni.. ezt a hibát irja ki..
[AFK KiSSS]: ML_NOTFOUND: AFK_INFO_MSG
[AFK KiSSS]: ML_NOTFOUND: AFK_INFO_MSG
[AFK KiSSS]: ML_NOTFOUND: AFK

Valaki megtudná csinálni normálisan?:) Lényege,hogy 70-másodpercnél ne kidobja a szervert hanem spectators-ba rakja :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Jerikoo 2014.08.28. 16:13-kor.
Dupla poszt...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Afk esetén Spectatorsba
HozzászólásElküldve: 2014.12.19. 11:24 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Adidas255 írta:
Köszi szépen kipróbálom :)

EDIT:
nem akar működni.. ezt a hibát irja ki..
[AFK KiSSS]: ML_NOTFOUND: AFK_INFO_MSG
[AFK KiSSS]: ML_NOTFOUND: AFK_INFO_MSG
[AFK KiSSS]: ML_NOTFOUND: AFK

Valaki megtudná csinálni normálisan?:) Lényege,hogy 70-másodpercnél ne kidobja a szervert hanem spectators-ba rakja :)


Nincs semmi baja csak nem találja a langtextet! :)
itt az eredeti:
https://forums.alliedmods.net/showthrea ... t=afk+kiss
Innen ha leszeded a langtextet jó lesz! Utána már csak a cvart kell beállítani! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 93 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole