hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Deagle & Usp
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=18910
Oldal: 2 / 3

Szerző:  NuD[!]e [ 2015.01.15. 16:49 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

?? Talán igy szebb. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define Nev "DG & USP"
  7. #define Verzio "1.0"
  8. #define Iro "NuD[!]e >.#"
  9.  
  10. public plugin_init(){
  11. register_plugin(Nev, Verzio, Iro)
  12. register_logevent("adja", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  13. }
  14.  
  15. public adja(id){
  16. give_item(id, "weapon_usp")
  17. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100)
  18. give_item(id, "weapon_deagle")
  19. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  20. }

Szerző:  Fantom [ 2015.01.15. 17:11 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

NuD[!]e írta:
??

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
#define Nev "DG & USP"
#define Verzio "1.0"
#define Iro "NuD[!]e >.#"
 
public plugin_init(){
register_plugin(Nev, Verzio, Iro)
register_logevent("adja", 2, "1&Restart_Round")
register_logevent("adja", 2, "1=Game_Commencing")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "adja", 1)
}
 
public adja(id){
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100)
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
}



Szerintem nagy esély rá hogy ettől ki fagy a szerver de semmi probléma azon kívül :D

Szerző:  NuD[!]e [ 2015.01.15. 17:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

miért fagyna ki?XD

Szerző:  Fantom [ 2015.01.15. 17:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

NuD[!]e írta:
miért fagyna ki?XD


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]register_logevent("adja", 2, "1&Restart_Round")
register_logevent("adja", 2, "1=Game_Commencing")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "adja", 1)

Tudod mik ezek?

Szerző:  NuD[!]e [ 2015.01.15. 17:17 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

Fantom írta:
NuD[!]e írta:
miért fagyna ki?XD


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]register_logevent("adja", 2, "1&Restart_Round")
register_logevent("adja", 2, "1=Game_Commencing")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "adja", 1)

Tudod mik ezek?


Mi bajod van velem?? :roll:

kezdek be fuccsolni..

UI: Javítsd ki grt.. :cry:

Szerző:  NuD[!]e [ 2015.01.15. 17:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

Oké köszi a tanácsot..

:mrgreen:

Szerző:  RaZzoR [ 2015.01.16. 07:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

Szerintem ez a 2 event globális, csak mindenkin hajtható végre:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_logevent("adja", 2, "1&Restart_Round")
  2. register_logevent("adja", 2, "1=Game_Commencing")

Szerző:  Metal [ 2015.01.16. 08:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

@Fantom: az offolást hanyagoljuk.

@RaZzoR: Ha konyhanyelven beszélünk róla, akkor igen, globálisak, de konkrétan ezek olyan események, amelyek nem játékosra vonatkozóan futnak le. Megoldás lenne esetleg ha player_spawn ba ágyazod (ham):

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3.  
  4. public plugin_init() {
  5. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  6. }
  7.  
  8. public fwHamPlayerSpawnPost(id) {
  9. if (is_user_alive(id)) {
  10. adja(id)
  11. }
  12. }
  13.  
  14. public adja(id){
  15. give_item(id, "weapon_usp")
  16. cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,100)
  17. give_item(id, "weapon_deagle")
  18. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  19. }

Szerző:  NuD[!]e [ 2015.01.16. 09:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

Deroid azt mondta ugy nem jó. mert csak spawnoláskor adja oda én keresgéltem.

Ez jó? -->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_logevent("adja", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

Szerző:  mforce [ 2015.01.16. 14:03 ]
Hozzászólás témája:  Re: Deagle & Usp

Nem, kör elejét mondott. a spawn tökéletes! :)

Oldal: 2 / 3 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/