hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.17. 00:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 414 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 412 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenube Scout irása!
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 10:09 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki ebbe a fegyomenübe bele írná a scoutot és az augot kiszedné? köszi! :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. enum Color
  4. {
  5. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  6. GREEN, // Green Color
  7. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  8. GREY, // grey
  9. RED, // Red
  10. BLUE, // Blue
  11. }
  12.  
  13. new TeamName[][] =
  14. {
  15. "",
  16. "TERRORIST",
  17. "CT",
  18. "SPECTATOR"
  19. }
  20.  
  21. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  22. {
  23. static message[256];
  24.  
  25. switch(type)
  26. {
  27. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  28. {
  29. message[0] = 0x01;
  30. }
  31. case GREEN: // Green
  32. {
  33. message[0] = 0x04;
  34. }
  35. default: // White, Red, Blue
  36. {
  37. message[0] = 0x03;
  38. }
  39. }
  40.  
  41. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  42. message[192] = '^0';
  43.  
  44. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  45.  
  46. if(id)
  47. {
  48. MSG_Type = MSG_ONE;
  49. index = id;
  50. } else {
  51. index = FindPlayer();
  52. MSG_Type = MSG_ALL;
  53. }
  54.  
  55. team = get_user_team(index);
  56. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  57.  
  58. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  59.  
  60. if(ColorChange)
  61. {
  62. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  63. }
  64. }
  65.  
  66. ShowColorMessage(id, type, message[])
  67. {
  68. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  69. write_byte(id)
  70. write_string(message);
  71. message_end();
  72. }
  73.  
  74. Team_Info(id, type, team[])
  75. {
  76. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  77. write_byte(id);
  78. write_string(team);
  79. message_end();
  80.  
  81. return 1;
  82. }
  83.  
  84. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  85. {
  86. switch(Type)
  87. {
  88. case RED:
  89. {
  90. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  91. }
  92. case BLUE:
  93. {
  94. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  95. }
  96. case GREY:
  97. {
  98. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  99. }
  100. }
  101.  
  102. return 0;
  103. }
  104.  
  105. FindPlayer()
  106. {
  107. static i;
  108. i = -1;
  109.  
  110. while(i <= get_maxplayers())
  111. {
  112. if(is_user_connected(++i))
  113. {
  114. return i;
  115. }
  116. }
  117.  
  118. return -1;
  119. }
  120.  
  121. #include <fun>
  122. #include <cstrike>
  123. #include <hamsandwich>
  124.  
  125. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  126. #define VERSION "1.0"
  127. #define AUTHOR "Silent"
  128.  
  129. new gWPCT,gWPTE;
  130. new g_showsec[33];
  131. new bool:already[33];
  132.  
  133. public plugin_init() {
  134. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  135. register_clcmd("", "playerspawn");
  136. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  137. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  138. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  139. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  140. }
  141.  
  142. public logevent_end()
  143. {
  144. gWPCT = 0;
  145. gWPTE = 0;
  146.  
  147. new players[32], pnum
  148. get_players(players, pnum)
  149. for(new i=0; i<pnum; i++)
  150. {
  151. already[i] = false;
  152. }
  153. }
  154.  
  155. public playerspawn(id)
  156. {
  157. g_showsec[id] = 16;
  158. already[id] = false;
  159. strip_user_weapons(id);
  160. give_item(id, "weapon_knife");
  161. give_item(id, "weapon_deagle");
  162. fegyvermenu(id);
  163. }
  164.  
  165. public fegyvermenu(id)
  166. {
  167. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  168.  
  169. new string[200];
  170.  
  171. if(g_showsec[id] <= 16)
  172. {
  173. if(g_showsec[id] != 0)
  174. {
  175. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  176. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  177. g_showsec[id]--;
  178. }
  179. else
  180. {
  181. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  182. return PLUGIN_HANDLED;
  183. }
  184. }
  185.  
  186. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  187. {
  188.  
  189. // strip_user_weapons(id);
  190. format(string, charsmax(string), "\ySZERVER NEVE ^n\wFegyver csomagok\y [\r%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  191. new menu = menu_create(string, "handler")
  192. menu_additem(menu, "\yNem kerek fegyvert!", "1", 0);
  193. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag", "2", 0);
  194. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag", "3", 0);
  195. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag \d[\rElso \y2 \rembernek!\d]", "4", 0);
  196. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "5", 0);
  197. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "6", 0);
  198. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "7", 0);
  199. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  200. menu_display(id, menu);
  201. }
  202. else
  203. {
  204. formatex(string, charsmax(string), "\ySZERVER NEVE ^n\wFegyver csomagok\y [\r%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  205. new menu = menu_create(string, "handler")
  206. menu_additem(menu, "\yNem kerek fegyvert!", "1", 0);
  207. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag", "2", 0);
  208. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag", "3", 0);
  209. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag \d[\rElso \y2 \rembernek!\d]", "4", 0);
  210. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "5", 0);
  211. menu_additem(menu, "\rAUG \yCsomag", "6", 0);
  212. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "7", 0);
  213. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  214. menu_display(id, menu);
  215. }
  216.  
  217. return PLUGIN_HANDLED;
  218. }
  219.  
  220. public handler(id, menu, item)
  221. {
  222. if( item == MENU_EXIT )
  223. {
  224. menu_destroy(menu);
  225. return PLUGIN_HANDLED;
  226. }
  227. already[id] = true;
  228. new data[6], szName[64];
  229. new access, callback;
  230. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  231. new key = str_to_num(data);
  232. switch(key)
  233. {
  234. case 1:
  235. {
  236. give_player_grenades(id);
  237. give_item(id, "weapon_knife");
  238. give_item(id, "weapon_deagle");
  239. ColorChat(id, GREEN, "[INFO] ^x01Te nem kertel most fegyvert!");
  240. }
  241. case 2:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "weapon_m4a1");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. give_item(id, "ammo_556nato");
  253. give_item(id, "ammo_556nato");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 M4A1^x03 csomagot!");
  255. }
  256. case 3:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "weapon_ak47");
  266. give_item(id, "ammo_762nato");
  267. give_item(id, "ammo_762nato");
  268. give_item(id, "ammo_762nato");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AK47^x03 csomagot!");
  270. }
  271. case 4:
  272. {
  273. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  274. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  275. {
  276. if(gWPCT < 2)
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_awp");
  282. give_item(id, "weapon_deagle");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae");
  285. give_item(id, "ammo_50ae");
  286. give_item(id, "ammo_338magnum");
  287. give_item(id, "ammo_338magnum");
  288. give_item(id, "ammo_338magnum");
  289. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AWP^x03 csomagot!");
  290. gWPCT++
  291. }
  292. else
  293. {
  294. client_print(id, print_center, "* Csak 2 ember AWP-zhet csapatonkent! *");
  295. fegyvermenu(id);
  296. }
  297. }
  298. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  299. {
  300. if(gWPTE < 2)
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_awp");
  306. give_item(id, "weapon_deagle");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae");
  309. give_item(id, "ammo_50ae");
  310. give_item(id, "ammo_338magnum");
  311. give_item(id, "ammo_338magnum");
  312. give_item(id, "ammo_338magnum");
  313. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AWP^x03 csomagot!");
  314. gWPTE++
  315. }
  316. else
  317. {
  318. client_print(id, print_center, "* Csak 2 ember AWP-zhet csapatonkent! *");
  319. fegyvermenu(id);
  320. }
  321. }
  322.  
  323. }
  324. case 5:
  325. {
  326.  
  327. give_player_grenades(id);
  328. give_item(id, "weapon_knife");
  329. give_item(id, "weapon_deagle");
  330. give_item(id, "ammo_50ae");
  331. give_item(id, "ammo_50ae");
  332. give_item(id, "ammo_50ae");
  333. give_item(id, "weapon_m249");
  334. give_item(id, "ammo_556natobox");
  335. give_item(id, "ammo_556natobox");
  336. give_item(id, "ammo_556natobox");
  337. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 MachineGun^x03 csomagot!");
  338. }
  339. case 6:
  340. {
  341.  
  342. give_player_grenades(id);
  343. give_item(id, "weapon_knife");
  344. give_item(id, "weapon_deagle");
  345. give_item(id, "ammo_50ae");
  346. give_item(id, "ammo_50ae");
  347. give_item(id, "ammo_50ae")
  348. give_item(id, "weapon_aug");
  349. give_item(id, "ammo_556nato");
  350. give_item(id, "ammo_556nato");
  351. give_item(id, "ammo_556nato");
  352. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AUG^x03 csomagot!");
  353. }
  354. case 7:
  355. {
  356.  
  357. give_player_grenades(id);
  358. give_item(id, "weapon_knife");
  359. give_item(id, "weapon_deagle");
  360. give_item(id, "ammo_50ae");
  361. give_item(id, "ammo_50ae");
  362. give_item(id, "ammo_50ae")
  363. give_item(id, "weapon_famas");
  364. give_item(id, "ammo_556nato");
  365. give_item(id, "ammo_556nato");
  366. give_item(id, "ammo_556nato");
  367. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 FAMAS^x03 csomagot!");
  368. }
  369. }
  370. return PLUGIN_HANDLED;
  371. }
  372.  
  373. stock give_player_grenades(index)
  374. {
  375. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  376. give_item(index, "item_thighpack");
  377. give_item(index, "item_assaultsuit");
  378. }

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenube Scout irása!
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 10:12 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.07. 15:56
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
Try

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. enum Color
  4. {
  5. NORMAL = 1, // clients scr_concolor cvar color
  6. GREEN, // Green Color
  7. TEAM_COLOR, // Red, grey, blue
  8. GREY, // grey
  9. RED, // Red
  10. BLUE, // Blue
  11. }
  12.  
  13. new TeamName[][] =
  14. {
  15. "",
  16. "TERRORIST",
  17. "CT",
  18. "SPECTATOR"
  19. }
  20.  
  21. ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
  22. {
  23. static message[256];
  24.  
  25. switch(type)
  26. {
  27. case NORMAL: // clients scr_concolor cvar color
  28. {
  29. message[0] = 0x01;
  30. }
  31. case GREEN: // Green
  32. {
  33. message[0] = 0x04;
  34. }
  35. default: // White, Red, Blue
  36. {
  37. message[0] = 0x03;
  38. }
  39. }
  40.  
  41. vformat(message[1], 251, msg, 4);
  42. message[192] = '^0';
  43.  
  44. static team, ColorChange, index, MSG_Type;
  45.  
  46. if(id)
  47. {
  48. MSG_Type = MSG_ONE;
  49. index = id;
  50. } else {
  51. index = FindPlayer();
  52. MSG_Type = MSG_ALL;
  53. }
  54.  
  55. team = get_user_team(index);
  56. ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);
  57.  
  58. ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
  59.  
  60. if(ColorChange)
  61. {
  62. Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
  63. }
  64. }
  65.  
  66. ShowColorMessage(id, type, message[])
  67. {
  68. message_begin(type, get_user_msgid("SayText"), _, id);
  69. write_byte(id)
  70. write_string(message);
  71. message_end();
  72. }
  73.  
  74. Team_Info(id, type, team[])
  75. {
  76. message_begin(type, get_user_msgid("TeamInfo"), _, id);
  77. write_byte(id);
  78. write_string(team);
  79. message_end();
  80.  
  81. return 1;
  82. }
  83.  
  84. ColorSelection(index, type, Color:Type)
  85. {
  86. switch(Type)
  87. {
  88. case RED:
  89. {
  90. return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
  91. }
  92. case BLUE:
  93. {
  94. return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
  95. }
  96. case GREY:
  97. {
  98. return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
  99. }
  100. }
  101.  
  102. return 0;
  103. }
  104.  
  105. FindPlayer()
  106. {
  107. static i;
  108. i = -1;
  109.  
  110. while(i <= get_maxplayers())
  111. {
  112. if(is_user_connected(++i))
  113. {
  114. return i;
  115. }
  116. }
  117.  
  118. return -1;
  119. }
  120.  
  121. #include <fun>
  122. #include <cstrike>
  123. #include <hamsandwich>
  124.  
  125. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  126. #define VERSION "1.0"
  127. #define AUTHOR "Silent"
  128.  
  129. new gWPCT,gWPTE;
  130. new g_showsec[33];
  131. new bool:already[33];
  132.  
  133. public plugin_init() {
  134. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  135. register_clcmd("", "playerspawn");
  136. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  137. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  138. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  139. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  140. }
  141.  
  142. public logevent_end()
  143. {
  144. gWPCT = 0;
  145. gWPTE = 0;
  146.  
  147. new players[32], pnum
  148. get_players(players, pnum)
  149. for(new i=0; i<pnum; i++)
  150. {
  151. already[i] = false;
  152. }
  153. }
  154.  
  155. public playerspawn(id)
  156. {
  157. g_showsec[id] = 16;
  158. already[id] = false;
  159. strip_user_weapons(id);
  160. give_item(id, "weapon_knife");
  161. give_item(id, "weapon_deagle");
  162. fegyvermenu(id);
  163. }
  164.  
  165. public fegyvermenu(id)
  166. {
  167. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  168.  
  169. new string[200];
  170.  
  171. if(g_showsec[id] <= 16)
  172. {
  173. if(g_showsec[id] != 0)
  174. {
  175. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  176. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  177. g_showsec[id]--;
  178. }
  179. else
  180. {
  181. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  182. return PLUGIN_HANDLED;
  183. }
  184. }
  185.  
  186. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  187. {
  188.  
  189. // strip_user_weapons(id);
  190. format(string, charsmax(string), "\ySZERVER NEVE ^n\wFegyver csomagok\y [\r%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  191. new menu = menu_create(string, "handler")
  192. menu_additem(menu, "\yNem kerek fegyvert!", "1", 0);
  193. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag", "2", 0);
  194. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag", "3", 0);
  195. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag \d[\rElso \y2 \rembernek!\d]", "4", 0);
  196. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "5", 0);
  197. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "6", 0);
  198. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "7", 0);
  199. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  200. menu_display(id, menu);
  201. }
  202. else
  203. {
  204. formatex(string, charsmax(string), "\ySZERVER NEVE ^n\wFegyver csomagok\y [\r%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  205. new menu = menu_create(string, "handler")
  206. menu_additem(menu, "\yNem kerek fegyvert!", "1", 0);
  207. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yCsomag", "2", 0);
  208. menu_additem(menu, "\rAK47 \yCsomag", "3", 0);
  209. menu_additem(menu, "\rAWP \yCsomag \d[\rElso \y2 \rembernek!\d]", "4", 0);
  210. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yCsomag", "5", 0);
  211. menu_additem(menu, "\rScout \yCsomag", "6", 0);
  212. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yCsomag", "7", 0);
  213. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  214. menu_display(id, menu);
  215. }
  216.  
  217. return PLUGIN_HANDLED;
  218. }
  219.  
  220. public handler(id, menu, item)
  221. {
  222. if( item == MENU_EXIT )
  223. {
  224. menu_destroy(menu);
  225. return PLUGIN_HANDLED;
  226. }
  227. already[id] = true;
  228. new data[6], szName[64];
  229. new access, callback;
  230. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  231. new key = str_to_num(data);
  232. switch(key)
  233. {
  234. case 1:
  235. {
  236. give_player_grenades(id);
  237. give_item(id, "weapon_knife");
  238. give_item(id, "weapon_deagle");
  239. ColorChat(id, GREEN, "[INFO] ^x01Te nem kertel most fegyvert!");
  240. }
  241. case 2:
  242. {
  243.  
  244. give_player_grenades(id);
  245. give_item(id, "weapon_knife");
  246. give_item(id, "weapon_deagle");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "weapon_m4a1");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. give_item(id, "ammo_556nato");
  253. give_item(id, "ammo_556nato");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 M4A1^x03 csomagot!");
  255. }
  256. case 3:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "weapon_ak47");
  266. give_item(id, "ammo_762nato");
  267. give_item(id, "ammo_762nato");
  268. give_item(id, "ammo_762nato");
  269. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AK47^x03 csomagot!");
  270. }
  271. case 4:
  272. {
  273. new players[32], numct, numt
  274. get_players(players, numct, "e", "CT")
  275. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  276. if(numct >= 4 &&numt>=4)
  277. {
  278. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  279. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  280. {
  281. if(gWPCT < 2)
  282. {
  283.  
  284. give_player_grenades(id);
  285. give_item(id, "weapon_knife");
  286. give_item(id, "weapon_awp");
  287. give_item(id, "weapon_deagle");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_338magnum");
  292. give_item(id, "ammo_338magnum");
  293. give_item(id, "ammo_338magnum");
  294. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AWP^x03 csomagot!");
  295. gWPCT++
  296. }
  297. else
  298. {
  299. client_print(id, print_center, "* Csak 2 ember AWP-zhet csapatonkent! *");
  300. fegyvermenu(id);
  301. }
  302. }
  303. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  304. {
  305. if(gWPTE < 2)
  306. {
  307.  
  308. give_player_grenades(id);
  309. give_item(id, "weapon_knife");
  310. give_item(id, "weapon_awp");
  311. give_item(id, "weapon_deagle");
  312. give_item(id, "ammo_50ae");
  313. give_item(id, "ammo_50ae");
  314. give_item(id, "ammo_50ae");
  315. give_item(id, "ammo_338magnum");
  316. give_item(id, "ammo_338magnum");
  317. give_item(id, "ammo_338magnum");
  318. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 AWP^x03 csomagot!");
  319. gWPTE++
  320. }
  321. else
  322. {
  323. client_print(id, print_center, "* Csak 2 ember AWP-zhet csapatonkent! *");
  324. fegyvermenu(id);
  325. }
  326. }
  327. }
  328. }
  329. case 5:
  330. {
  331.  
  332. give_player_grenades(id);
  333. give_item(id, "weapon_knife");
  334. give_item(id, "weapon_deagle");
  335. give_item(id, "ammo_50ae");
  336. give_item(id, "ammo_50ae");
  337. give_item(id, "ammo_50ae");
  338. give_item(id, "weapon_m249");
  339. give_item(id, "ammo_556natobox");
  340. give_item(id, "ammo_556natobox");
  341. give_item(id, "ammo_556natobox");
  342. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 MachineGun^x03 csomagot!");
  343. }
  344. case 6:
  345. {
  346.  
  347. give_player_grenades(id);
  348. give_item(id, "weapon_knife");
  349. give_item(id, "weapon_deagle");
  350. give_item(id, "ammo_50ae");
  351. give_item(id, "ammo_50ae");
  352. give_item(id, "ammo_50ae")
  353. give_item(id, "weapon_scout");
  354. give_item(id,"ammo_762nato");
  355. give_item(id,"ammo_762nato");
  356. give_item(id,"ammo_762nato");
  357. give_item(id,"ammo_762nato");
  358. give_item(id,"ammo_762nato");
  359. give_item(id,"ammo_762nato");
  360. give_item(id,"ammo_762nato");
  361. give_item(id,"ammo_762nato");
  362. give_item(id,"ammo_762nato");
  363. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 SCOUT^x03 csomagot!");
  364. }
  365. case 7:
  366. {
  367.  
  368. give_player_grenades(id);
  369. give_item(id, "weapon_knife");
  370. give_item(id, "weapon_deagle");
  371. give_item(id, "ammo_50ae");
  372. give_item(id, "ammo_50ae");
  373. give_item(id, "ammo_50ae")
  374. give_item(id, "weapon_famas");
  375. give_item(id, "ammo_556nato");
  376. give_item(id, "ammo_556nato");
  377. give_item(id, "ammo_556nato");
  378. ColorChat(id, BLUE, "[INFO] ^x01- ^x03Kaptal egy^x04 FAMAS^x03 csomagot!");
  379. }
  380. }
  381. return PLUGIN_HANDLED;
  382. }
  383.  
  384. stock give_player_grenades(index)
  385. {
  386. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  387. give_item(index, "item_thighpack");
  388. give_item(index, "item_assaultsuit");
  389. }


Szerkesztve: 4v4-tol lehet AWP-használni!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Fantom 2015.01.11. 10:37-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenube Scout irása!
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 10:24 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
köszi! jó lett csak az awp-t megbírnád még hogy 4v4 től legyen használható ? :O

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenube Scout irása!
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 10:37 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.07. 15:56
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
levo00 írta:
köszi! jó lett csak az awp-t megbírnád még hogy 4v4 től legyen használható ? :O


Előző hsz szerkesztve!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenube Scout irása!
HozzászólásElküldve: 2015.01.11. 10:54 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
[/quote]

Előző hsz szerkesztve![/quote]
köszi! adok erre is egy gombot! :D

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 82 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole