hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.05. 13:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 516 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 514 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], The Peace az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 19:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Igen tudom én töröltem őket.

Fentebb leírtam a megoldást rá :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 19:01 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Fantom írta:
vagyis ha számláló nekul csinálom akkor tökéletesen megy! de ha számlálot bele írom akkor visza ugraik a fömenure :(

posztold sma-t

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 19:03 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.07. 15:56
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
xXlederXxHUN írta:
Fantom írta:
vagyis ha számláló nekul csinálom akkor tökéletesen megy! de ha számlálot bele írom akkor visza ugraik a fömenure :(

posztold sma-t


Meg csinálom :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 19:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ez az sma:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu_by_BaSzOgASD"
  8. #define VERSION "3.5"
  9. #define AUTHOR "BaSzOgASD"
  10.  
  11. new players_CT;
  12. new players_TE;
  13. new awps_ct;
  14. new awps_te;
  15. new gWPCT;
  16. new gWPTE;
  17. new g_showsec[33];
  18. new bool:already[33];
  19.  
  20. new const priwpns[][] = {
  21. "weapon_shield",
  22. "weapon_scout",
  23. "weapon_xm1014",
  24. "weapon_mac10",
  25. "weapon_aug",
  26. "weapon_ump45",
  27. "weapon_sg550",
  28. "weapon_galil",
  29. "weapon_famas",
  30. "weapon_awp",
  31. "weapon_mp5navy",
  32. "weapon_m249",
  33. "weapon_m3",
  34. "weapon_m4a1",
  35. "weapon_tmp",
  36. "weapon_g3sg1",
  37. "weapon_sg552",
  38. "weapon_ak47",
  39. "weapon_p90"
  40. }
  41.  
  42. new const secwpns[][] = {
  43. "weapon_p228",
  44. "weapon_elite",
  45. "weapon_fiveseven",
  46. "weapon_usp",
  47. "weapon_glock18",
  48. "weapon_deagle"
  49. }
  50.  
  51.  
  52. public plugin_init()
  53. {
  54. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  55. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  56. register_clcmd("adminweaponm", "JatekosEledes");
  57. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  58. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  59. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  60. players_TE = register_cvar("te_jatekosok", "4");/*TE csapatban szukseges jatekosok szama az AWP-hez*/
  61. players_CT = register_cvar("ct_jatekosok", "4");/*CT csapatban szukseges jatekosok szama az AWP-hez*/
  62. awps_ct = register_cvar("awp_ct_csapatban", "2");/*CT csapatban az AWP-k szama*/
  63. awps_te = register_cvar("awp_te_csapatban", "2");/*TE csapatban az AWP-k szama*/
  64. }
  65.  
  66. public logevent_end()
  67. {
  68. gWPCT = 0;
  69. gWPTE = 0;
  70. new players[32], pnum
  71. get_players(players, pnum)
  72. for(new i=0; i<pnum; i++)
  73. {
  74. already[i] = false;
  75. }
  76. }
  77.  
  78. public JatekosEledes(id)
  79. {
  80. g_showsec[id] = 15;
  81. already[id] = false;
  82. {
  83. Fegyvermenu(id);
  84. }
  85. }
  86.  
  87.  
  88. public Fegyvermenu(id)
  89. {
  90. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  91. new string[200];
  92.  
  93. if(g_showsec[id] <= 15)
  94. {
  95. if(g_showsec[id] != 0)
  96. {
  97. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  98. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  99. g_showsec[id]--;
  100. }
  101. else
  102. {
  103. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  104. return PLUGIN_HANDLED;
  105. }
  106. }
  107. format(string, charsmax(string), "\rSzervered neve \yszervertípus_PUB^n\wFegyver csomagok \y[\d%d mp\y]", g_showsec[id]);
  108. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  109.  
  110. menu_additem(iMenu, "\yNem kérek Fegyvert!", "1");
  111. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "2");
  112. menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "3");
  113. menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "4");
  114. menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag", "5");
  115. menu_additem(iMenu, "\rFamas \yCsomag", "6");
  116. menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag", "7");
  117.  
  118. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
  119. menu_display(id, iMenu);
  120.  
  121. return PLUGIN_HANDLED;
  122. }
  123.  
  124. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  125. {
  126. if( iItem == MENU_EXIT )
  127. {
  128. menu_destroy(iMenu);
  129. return PLUGIN_HANDLED;
  130. }
  131. already[id] = true;
  132. new iAccess, iCallback, szData[5];
  133. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  134. drop_pri(id)
  135. drop_sec(id)
  136. switch( str_to_num(szData) )
  137. {
  138.  
  139.  
  140.  
  141.  
  142.  
  143.  
  144.  
  145.  
  146.  
  147.  
  148.  
  149.  
  150. case 1:
  151. {
  152.  
  153.  
  154. give_item(id, "weapon_knife")
  155. give_item(id, "weapon_deagle")
  156. give_player_grenades(id);
  157. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  158. }
  159. case 2:
  160. {
  161.  
  162.  
  163. give_item(id, "weapon_knife")
  164. give_item(id, "weapon_m4a1")
  165. give_item(id, "weapon_deagle")
  166. give_player_grenades(id);
  167. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  168. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  169. }
  170.  
  171. case 3:
  172. {
  173. give_item(id, "weapon_knife")
  174. give_item(id, "weapon_ak47")
  175. give_item(id, "weapon_deagle")
  176. give_player_grenades(id);
  177. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  178. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  179. }
  180.  
  181. case 4:
  182. {
  183. new players[32], numct, numt
  184. get_players(players, numct, "e", "CT")
  185. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  186. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  187. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  188. {
  189. if(numct >= get_pcvar_num(players_CT) && gWPCT < get_pcvar_num(awps_ct))
  190. {
  191. give_item(id, "weapon_knife")
  192. give_item(id, "weapon_awp")
  193. give_item(id, "weapon_deagle")
  194. give_player_grenades(id);
  195. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  196. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  197. gWPCT++
  198. }
  199. else
  200. {
  201. ColorChat(id, NORMAL, "Csapatban használható AWPK száma:^3 %d^4 %dv%d-től!",get_pcvar_num(awps_ct), get_pcvar_num(players_CT), get_pcvar_num(players_TE));
  202. JatekosEledes(id)
  203. }
  204. }
  205. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  206. {
  207. if(numt >= get_pcvar_num(players_TE) && gWPTE < get_pcvar_num(awps_te))
  208. {
  209. give_item(id, "weapon_knife")
  210. give_item(id, "weapon_awp")
  211. give_item(id, "weapon_deagle")
  212. give_player_grenades(id);
  213. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  214. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  215. gWPTE++
  216. }
  217. else
  218. {
  219. ColorChat(id, NORMAL, "Csapatban használható AWPK száma:^3 %d^4 %dv%d-től!",get_pcvar_num(awps_te), get_pcvar_num(players_TE), get_pcvar_num(players_CT));
  220. JatekosEledes(id)
  221. }
  222. }
  223. }
  224. case 5:
  225. {
  226. give_item(id, "weapon_knife")
  227. give_item(id, "weapon_m249")
  228. give_item(id, "weapon_deagle")
  229. give_player_grenades(id);
  230. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  231. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  232. }
  233.  
  234. case 6:
  235. {
  236. give_item(id, "weapon_knife")
  237. give_item(id, "weapon_famas")
  238. give_item(id, "weapon_deagle")
  239. give_player_grenades(id);
  240. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  241. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  242. }
  243.  
  244. case 7:
  245. {
  246. give_item(id, "weapon_knife")
  247. give_item(id, "weapon_sg552")
  248. give_item(id, "weapon_deagle")
  249. give_player_grenades(id);
  250. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
  251. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  252. }
  253. }
  254.  
  255. return PLUGIN_HANDLED;
  256. }
  257.  
  258. stock give_player_grenades(index)
  259. {
  260. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  261. give_item(index, "weapon_flashbang");
  262. give_item(index, "weapon_flashbang");
  263. give_item(index, "item_thighpack");
  264. give_item(index, "item_assaultsuit");
  265. }
  266.  
  267.  
  268. stock drop_pri(id)
  269. {
  270. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  271. {
  272. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  273. }
  274. }
  275.  
  276. stock drop_sec(id)
  277. {
  278. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  279. {
  280. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  281. }
  282. }
  283.  
  284.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenu
HozzászólásElküldve: 2015.01.15. 19:05 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.07. 15:56
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 15 alkalommal
V!rusHD írta:
Ez az sma:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
 
#define PLUGIN "Fegyvermenu_by_BaSzOgASD"
#define VERSION "3.5"
#define AUTHOR "BaSzOgASD"
 
new players_CT;
new players_TE;
new awps_ct;
new awps_te;
new gWPCT;
new gWPTE;
new g_showsec[33];
new bool:already[33];
 
new const priwpns[][] = {
"weapon_shield",
"weapon_scout",
"weapon_xm1014",
"weapon_mac10",
"weapon_aug",
"weapon_ump45",
"weapon_sg550",
"weapon_galil",
"weapon_famas",
"weapon_awp",
"weapon_mp5navy",
"weapon_m249",
"weapon_m3",
"weapon_m4a1",
"weapon_tmp",
"weapon_g3sg1",
"weapon_sg552",
"weapon_ak47",
"weapon_p90"
}
 
new const secwpns[][] = {
"weapon_p228",
"weapon_elite",
"weapon_fiveseven",
"weapon_usp",
"weapon_glock18",
"weapon_deagle"
}
 
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
register_clcmd("adminweaponm", "JatekosEledes");
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
players_TE = register_cvar("te_jatekosok", "4");/*TE csapatban szukseges jatekosok szama az AWP-hez*/
players_CT = register_cvar("ct_jatekosok", "4");/*CT csapatban szukseges jatekosok szama az AWP-hez*/
awps_ct = register_cvar("awp_ct_csapatban", "2");/*CT csapatban az AWP-k szama*/
awps_te = register_cvar("awp_te_csapatban", "2");/*TE csapatban az AWP-k szama*/
}
 
public logevent_end()
{
gWPCT = 0;
gWPTE = 0;
new players[32], pnum
get_players(players, pnum)
for(new i=0; i<pnum; i++)
{
already[i] = false;
}
}
 
public JatekosEledes(id)
{
g_showsec[id] = 15;
already[id] = false;
{
Fegyvermenu(id);
}
}
 
 
public Fegyvermenu(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
new string[200];
 
if(g_showsec[id] <= 15)
{
if(g_showsec[id] != 0)
{
if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
g_showsec[id]--;
}
else
{
show_menu(id, 0, "^n", 1);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
format(string, charsmax(string), "\rSzervered neve \yszervertípus_PUB^n\wFegyver csomagok \y[\d%d mp\y]", g_showsec[id]);
new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
 
menu_additem(iMenu, "\yNem kérek Fegyvert!", "1");
menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag", "2");
menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag", "3");
menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag", "4");
menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag", "5");
menu_additem(iMenu, "\rFamas \yCsomag", "6");
menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag", "7");
 
menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
menu_display(id, iMenu);
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
{
if( iItem == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(iMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
already[id] = true;
new iAccess, iCallback, szData[5];
menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
drop_pri(id)
drop_sec(id)
switch( str_to_num(szData) )
{
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
case 1:
{
 
 
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
}
case 2:
{
 
 
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
}
 
case 3:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
}
 
case 4:
{
new players[32], numct, numt
get_players(players, numct, "e", "CT")
get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
if(numct >= get_pcvar_num(players_CT) && gWPCT < get_pcvar_num(awps_ct))
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
gWPCT++
}
else
{
ColorChat(id, NORMAL, "Csapatban használható AWPK száma:^3 %d^4 %dv%d-től!",get_pcvar_num(awps_ct), get_pcvar_num(players_CT), get_pcvar_num(players_TE));
JatekosEledes(id)
}
}
if(userTeam == CS_TEAM_T)
{
if(numt >= get_pcvar_num(players_TE) && gWPTE < get_pcvar_num(awps_te))
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_awp")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
gWPTE++
}
else
{
ColorChat(id, NORMAL, "Csapatban használható AWPK száma:^3 %d^4 %dv%d-től!",get_pcvar_num(awps_te), get_pcvar_num(players_TE), get_pcvar_num(players_CT));
JatekosEledes(id)
}
}
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m249")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
}
 
case 6:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_famas")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
}
 
case 7:
{
give_item(id, "weapon_knife")
give_item(id, "weapon_sg552")
give_item(id, "weapon_deagle")
give_player_grenades(id);
cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
}
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
stock give_player_grenades(index)
{
give_item(index, "weapon_hegrenade");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "weapon_flashbang");
give_item(index, "item_thighpack");
give_item(index, "item_assaultsuit");
}
 
 
stock drop_pri(id)
{
for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
{
engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
}
}
 
stock drop_sec(id)
{
for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
{
engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
}
}
 
 


Igen ez lenne az de nekem ebbe is jó de akkor majd én beleírom az enyémbe


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 15 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole