hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
BHOP MENÜ & Multijump https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=18976 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | D3M0*~ [ 2015.01.16. 15:55 ] |
Hozzászólás témája: | BHOP MENÜ & Multijump |
Sziasztok! Van ez a plugin : SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Ha igen-re nyom a játékos akkor legyen neki 4 jump ha NEM-re akkor pedig csak 2 EDIT: Úgy hozza elő a menüt hogy mindig a fegyvermenü után hogyha a játékos kiválasztotta a fegyverét,akkor jöjjön elő a bhop menü.. És ez minden körben így legyen.. Természetesen megy a köszönöm gomb.. |
Szerző: | kiki [ 2015.01.17. 14:53 ] |
Hozzászólás témája: | Re: BHOP MENÜ & Multijump |
Ez bhop, nem pedig multijump sma. A másik meg ahoz kell a fegyvermenü is. |
Szerző: | D3M0*~ [ 2015.01.17. 15:16 ] |
Hozzászólás témája: | Re: BHOP MENÜ & Multijump |
kiki írta: Ez bhop, nem pedig multijump sma. A másik meg ahhoz kell a fegyvermenü is. Csatalom mindegyiket.. ) BHOP : SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Multijump : SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Fegyómenü: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Tessék itt az összes,remélem megtudod oldani.. |
Szerző: | kiki [ 2015.01.17. 15:37 ] |
Hozzászólás témája: | Re: BHOP MENÜ & Multijump |
Mehet egy pluginba az egész, ugye? |
Szerző: | D3M0*~ [ 2015.01.17. 16:01 ] |
Hozzászólás témája: | Re: BHOP MENÜ & Multijump |
kiki írta: Mehet egy pluginba az egész, ugye? Persze.. |
Szerző: | kiki [ 2015.01.17. 16:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: BHOP MENÜ & Multijump |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | D3M0*~ [ 2015.01.17. 16:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: BHOP MENÜ & Multijump |
kiki írta: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
Még annyi beleírál, hogy ha igenre megy akkor írja a chat-be hogy Bhop : on Ha nem-re ment akkor Bhop : off |
Szerző: | Atom [ 2015.01.17. 16:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: BHOP MENÜ & Multijump |
D3M0*~ írta: kiki írta: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <fun> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <engine> new jumpnum[33] = 0 new bool:dojump[33] = false #define PLUGIN "Weapon Menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Silent" new gWPCT; new gWPTE; new bool:wpon new bool:g_bhop[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) /*register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");*/ RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1) register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink") } public logevent_end() { gWPCT = 0; gWPTE = 0; wpon = false } public fegyvermenu(id) { strip_user_weapons(id) cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa new jatekos[32] new ctnum, tnum get_players(jatekos, ctnum, "e", "CT") get_players(jatekos, tnum, "e", "TERRORIST") if(ctnum >= 3 && tnum >= 3) { wpon = true } if(!user_has_weapon(id, CSW_C4)) { strip_user_weapons(id); new menu = menu_create("\d[\yS\rG\d] » \rVálassz \yFegyver \yCsomagot! \d", "handler"); menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0); menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0); menu_additem(menu, "[\rAWP \yCsomag]\d [\rElső 5 embernek\d] \r[3v3]", "3", 0); menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0); menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0); menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0); menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0); menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0); menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0); menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0); menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu); } else { new menu = menu_create("\d[\yS\rG\d » \rVálassz \yFegyver \yCsomagot! \d", "handler"); menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0); menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0); menu_additem(menu, "[\rAWP \yCsomag]\d [\rElső 5 embernek\d] \r[3v3]", "3", 0); menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0); menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0); menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0); menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0); menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0); menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0); menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0); menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu); } } public handler(id, menu, item) { if( item == MENU_EXIT ) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4M4A1 Csomagot!"); } case 2: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "ammo_762nato"); give_item(id, "ammo_762nato"); give_item(id, "ammo_762nato"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AK47 Csomagot!"); } case 3: { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id); if(userTeam == CS_TEAM_CT) { if(gWPCT < 5 && wpon == true) { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_338magnum"); give_item(id, "ammo_338magnum"); give_item(id, "ammo_338magnum"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AWP Csomagot!"); gWPCT++ } else { set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1) show_hudmessage(id, "3v3-tól van AWP!^nVárd meg még elegen leszünk a szerveren!^n5-en Használhatjátok a WP-ét!"); fegyvermenu(id); } } if(userTeam == CS_TEAM_T) { if(gWPTE < 5 && wpon == true) { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_338magnum"); give_item(id, "ammo_338magnum"); give_item(id, "ammo_338magnum"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AWP Csomagot!"); gWPTE++ } else { set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1) show_hudmessage(id, "3v3-tól van AWP!^nVárd meg még elegen leszünk a szerveren!^n5-en Használhatjátok a WP-ét!"); fegyvermenu(id); } } } case 4: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id, "ammo_556natobox"); give_item(id, "ammo_556natobox"); give_item(id, "ammo_556natobox"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4MacHineGun Csomagot!"); } case 5: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_aug"); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AUG Csomagot!"); } case 6: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_famas"); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4FAMAS Csomagot!"); } case 7: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); give_item(id, "ammo_556nato"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4Galil Csomagot!"); } case 8: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_mp5navy"); give_item(id, "ammo_9mm"); give_item(id, "ammo_9mm"); give_item(id, "ammo_9mm"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4SMG Csomagot!"); } case 9: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_xm1014"); give_item(id, "ammo_buckshot"); give_item(id, "ammo_buckshot"); give_item(id, "ammo_buckshot"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AutoShotgun Csomagot!"); } case 10: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_m3"); give_item(id, "ammo_buckshot"); give_item(id, "ammo_buckshot"); give_item(id, "ammo_buckshot"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4Shotgun Csomagot!"); } case 11: { give_player_grenades(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae"); give_item(id, "ammo_50ae") give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "ammo_762nato"); give_item(id, "ammo_762nato"); give_item(id, "ammo_762nato"); ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4Scout Csomagot!"); } } return PLUGIN_HANDLED; } stock give_player_grenades(index) { give_item(index, "weapon_hegrenade"); give_item(index, "weapon_flashbang"); give_item(index, "weapon_flashbang"); /*give_item(index, "weapon_smokegrenade");*/ give_item(index, "item_thighpack"); give_item(index, "item_assaultsuit"); ShowMenu(index) } public client_putinserver(id) { jumpnum[id] = 0 dojump[id] = false } public client_disconnect(id) { jumpnum[id] = 0 dojump[id] = false } public client_connect(id) { g_bhop[id] = false } public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE new nbut = get_user_button(id) new obut = get_user_oldbutton(id) if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP)) { if(g_bhop[id] == true) { if(jumpnum[id] < 1) { dojump[id] = true jumpnum[id]++ return PLUGIN_CONTINUE } } else { if(jumpnum[id] < 3) { dojump[id] = true jumpnum[id]++ return PLUGIN_CONTINUE } } } if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumpnum[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public client_PostThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(dojump[id] == true) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) velocity[2] = random_float(265.0,285.0) entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) dojump[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public ShowMenu(id) { new menu = menu_create("Auto bhop", "b_hand"); menu_additem(menu, "Igen", "", 0); menu_additem(menu, "Nem", "", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public b_hand(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id); return PLUGIN_HANDLED; } new command[6], name[64], access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback); switch(item) { case 0: g_bhop[id] = true case 1: g_bhop[id] = false } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public fw_PlayerPreThink(id) { if(g_bhop[id] == true) { entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) } } return PLUGIN_CONTINUE } Még annyi beleírál, hogy ha igenre megy akkor írja a chat-be hogy Bhop : on Ha nem-re ment akkor Bhop : off 416. sor a igen oda írod amit akarsz --> SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
417. sor meg a nem --> SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | NuD[!]e [ 2015.01.17. 22:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: BHOP MENÜ & Multijump |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |