hlmod.hu
https://hlmod.hu/

vesztes csapat később kezd
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=18993
Oldal: 1 / 1

Szerző:  protoN [ 2015.01.17. 18:08 ]
Hozzászólás témája:  vesztes csapat később kezd

Valaki tudna írni nekem egy plugint ami lehetővé teszi, hogy a vesztes csapat 6 másodperccel később kezdjen? Közben pedig hudban visszaszámolna mindenkinek. :) Hálás lennék érte!

Szerző:  demon [ 2015.01.17. 22:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: vesztes csapat később kezd

Ez így megfelel?
Annyi, hogy nem hudban számol vissza de szerintem azt te megtudod csinálni.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Keslelteto"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "demon"
  8.  
  9. #define COUNT 6 //masodperc letelte utan indul meg a vesztes csapat
  10.  
  11. new Win;
  12. new count;
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
  17. register_event("SendAudio", "Tewin", "a", "2=%!MRAD_terwin")
  18. register_event("SendAudio", "Ctwin", "a", "2=%!MRAD_ctwin")
  19. }
  20. public RoundStart() {
  21. if(!Win)
  22. return PLUGIN_HANDLED
  23. count=COUNT;
  24. CD();
  25.  
  26. return PLUGIN_HANDLED
  27. }
  28.  
  29. public CD()
  30. {
  31. new players[32], pnum, id;
  32. if(Win==2)
  33. get_players(players, pnum, "ae", "TERRORIST");
  34.  
  35. else if(Win==1)
  36. get_players(players, pnum, "ae", "CT");
  37.  
  38. if(count>=0)
  39. {
  40. for(new i=0; i<pnum; i++)
  41. {
  42. id = players[i];
  43. client_print(id, print_center, "Vesztes csapatban vagy ezert indulas %d mp mulva!", count);
  44. set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN);
  45. pev(id, pev_v_angle, 0.0);
  46. }
  47. count--;
  48. set_task(1.0, "CD");
  49. }
  50. else
  51. {
  52. for(new i=0; i<pnum; i++)
  53. {
  54. id = players[i];
  55. set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
  56. set_pev(id, pev_fixangle, 0);
  57. }
  58. Win=0;
  59. }
  60. }
  61.  
  62. public Tewin()
  63. {
  64. Win=1;
  65. }
  66. public Ctwin()
  67. {
  68. Win=2;
  69. }
  70.  

Szerző:  protoN [ 2015.01.18. 00:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: vesztes csapat később kezd

Köszi szépen! Működik, abban tudnál segíteni, hogy mindenkinek írja a következő szöveget? A vesztes és győztes csapatnak is ugyanezt:
A CT-k még %d mpig fagyasztva vannak vereség miatt
A T-k még %d mpig fagyasztva vannak vereség miatt

Az a baj, hogy csak a vesztes csapat látja a visszaszámlálst miután kicserlétem hudra a szöveget.

Szerző:  demon [ 2015.01.18. 02:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: vesztes csapat később kezd

Hud színét és pozícióját változtasd ahogy neked tetszik.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Keslelteto"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "demon"
  8.  
  9. #define COUNT 6 //masodperc letelte utan indul meg a vesztes csapat
  10.  
  11. new Win;
  12. new count;
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
  17. register_event("SendAudio", "Tewin", "a", "2=%!MRAD_terwin")
  18. register_event("SendAudio", "Ctwin", "a", "2=%!MRAD_ctwin")
  19. }
  20. public RoundStart() {
  21. if(!Win)
  22. return PLUGIN_HANDLED
  23. count=COUNT;
  24. CD();
  25.  
  26. return PLUGIN_HANDLED
  27. }
  28.  
  29. public CD()
  30. {
  31. new players[32], pnum, id;
  32. if(Win==2)
  33. {
  34. get_players(players, pnum, "ae", "TERRORIST");
  35. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.70, 0, 6.0, 1.0);
  36. show_hudmessage(0, "A T-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count);
  37. }
  38.  
  39. else if(Win==1)
  40. {
  41. get_players(players, pnum, "ae", "CT");
  42. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.70, 0, 6.0, 1.0);
  43. show_hudmessage(0, "A CT-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count);
  44. }
  45.  
  46. if(count>0)
  47. {
  48. for(new i=0; i<pnum; i++)
  49. {
  50. id = players[i];
  51. set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN);
  52. pev(id, pev_v_angle, 0.0);
  53. }
  54. count--;
  55. set_task(1.0, "CD");
  56. }
  57. else
  58. {
  59. for(new i=0; i<pnum; i++)
  60. {
  61. id = players[i];
  62. set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
  63. set_pev(id, pev_fixangle, 0);
  64. }
  65. Win=0;
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public Tewin()
  70. {
  71. Win=1;
  72. }
  73. public Ctwin()
  74. {
  75. Win=2;
  76. }

Szerző:  levo00 [ 2015.01.18. 07:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: vesztes csapat később kezd

Hali! nekem is tetszik ez a plugin nem gáz hogy ha benyúlom? :O

Szerző:  CrB [ 2015.01.18. 09:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: vesztes csapat később kezd

proton és demon köszönöm szépen most kezdhetem előröl a gondolkodást a kövi videó témájához ugyanis ez lett volna amit meg akartam írni mert a módban ami a végén összeáll ez 1 fontos rész :D

Még annyit, hogy ne legyen off game commencing nél elférne 1 nullázás mert ahogy tapasztaltam néha bebugol és lefut a CT vagy a T win event de lehet h nálam ezt 1 másik plugin okozta :D

Szerző:  protoN [ 2015.01.18. 11:48 ]
Hozzászólás témája:  Re: vesztes csapat később kezd

Nagyon szépen köszönöm! :) Tökéletesen működik.

Idézet:
nem gáz hogy ha benyúlom?

Egyáltalán!

Idézet:
proton és demon köszönöm szépen most kezdhetem előröl a gondolkodást a kövi videó témájához ugyanis ez lett volna amit meg akartam írni mert a módban ami a végén összeáll ez 1 fontos rész

Szerintem szóljon erről a videó, ezt úgyis kevesen látják és te társítanál hozzá magyarázatot is :)

Idézet:
Még annyit, hogy ne legyen off game commencing nél elférne 1 nullázás mert ahogy tapasztaltam néha bebugol és lefut a CT vagy a T win event

Megkérlek valakit, berakná a nullázást? Biztos ami biztos :D

UPDATE: Kicseréltem a hud-ot dhudra de sajnos amikor számol vissza egymásra rakja a számokat:

Kép

Valaki tudna segíteni kijavítani?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <dhudmessage>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Keslelteto"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "demon"
  9.  
  10. #define COUNT 5 //masodperc letelte utan indul meg a vesztes csapat
  11.  
  12. new Win;
  13. new count;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
  18. register_event("SendAudio", "Tewin", "a", "2=%!MRAD_terwin")
  19. register_event("SendAudio", "Ctwin", "a", "2=%!MRAD_ctwin")
  20. }
  21. public RoundStart() {
  22. if(!Win)
  23. return PLUGIN_HANDLED
  24. count=COUNT;
  25. CD();
  26.  
  27. return PLUGIN_HANDLED
  28. }
  29.  
  30. public CD()
  31. {
  32. new players[32], pnum, id;
  33. if(Win==2)
  34. {
  35. get_players(players, pnum, "ae", "TERRORIST");
  36. //set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.70, 0, 6.0, 1.0);
  37. //show_hudmessage(0, "A T-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count);
  38. set_dhudmessage(237, 229, 12, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)
  39. show_dhudmessage(0, "A T-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count)
  40.  
  41. }
  42.  
  43. else if(Win==1)
  44. {
  45. get_players(players, pnum, "ae", "CT");
  46. //set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.70, 0, 6.0, 1.0);
  47. //show_hudmessage(0, "A CT-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count);
  48. set_dhudmessage(237, 229, 12, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 6.0)
  49. show_dhudmessage(0, "A CT-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count)
  50.  
  51. }
  52.  
  53. if(count>0)
  54. {
  55. for(new i=0; i<pnum; i++)
  56. {
  57. id = players[i];
  58. set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN);
  59. pev(id, pev_v_angle, 0.0);
  60. }
  61. count--;
  62. set_task(1.0, "CD");
  63. }
  64. else
  65. {
  66. for(new i=0; i<pnum; i++)
  67. {
  68. id = players[i];
  69. set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
  70. set_pev(id, pev_fixangle, 0);
  71. }
  72. Win=0;
  73. }
  74. }
  75.  
  76. public Tewin()
  77. {
  78. Win=1;
  79. }
  80. public Ctwin()
  81. {
  82. Win=2;
  83. }

Szerző:  xXlederXxHUN [ 2015.01.18. 14:01 ]
Hozzászólás témája:  Re: vesztes csapat később kezd

1 mp-ig legyen a hudmessage látható
38. sor és
48. sor-ban
az második 6.0-át át kell írni 1.0-ra

Szerző:  LostLegend [ 2015.01.18. 15:33 ]
Hozzászólás témája:  Re: vesztes csapat később kezd

Try
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <dhudmessage>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Keslelteto"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "demon"
  9.  
  10. #define COUNT 5 //masodperc letelte utan indul meg a vesztes csapat
  11.  
  12. new Win;
  13. new count;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
  18. register_event("SendAudio", "Tewin", "a", "2=%!MRAD_terwin")
  19. register_event("SendAudio", "Ctwin", "a", "2=%!MRAD_ctwin")
  20. }
  21. public RoundStart() {
  22. if(!Win)
  23. return PLUGIN_HANDLED
  24. count=COUNT;
  25. CD();
  26.  
  27. return PLUGIN_HANDLED
  28. }
  29.  
  30. public CD()
  31. {
  32. new players[32], pnum, id;
  33. if(Win==2)
  34. {
  35. get_players(players, pnum, "ae", "TERRORIST");
  36. //set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.70, 0, 6.0, 1.0);
  37. //show_hudmessage(0, "A T-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count);
  38. set_dhudmessage(237, 229, 12, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 1.0)
  39. show_dhudmessage(0, "A T-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count)
  40.  
  41. }
  42.  
  43. else if(Win==1)
  44. {
  45. get_players(players, pnum, "ae", "CT");
  46. //set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.70, 0, 6.0, 1.0);
  47. //show_hudmessage(0, "A CT-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count);
  48. set_dhudmessage(237, 229, 12, -1.0, 0.3, 0, 6.0, 1.0)
  49. show_dhudmessage(0, "A CT-k meg %d mpig fagyasztva vannak vereseg miatt!",count)
  50.  
  51. }
  52.  
  53. if(count>0)
  54. {
  55. for(new i=0; i<pnum; i++)
  56. {
  57. id = players[i];
  58. set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) | FL_FROZEN);
  59. pev(id, pev_v_angle, 0.0);
  60. }
  61. count--;
  62. set_task(1.0, "CD");
  63. }
  64. else
  65. {
  66. for(new i=0; i<pnum; i++)
  67. {
  68. id = players[i];
  69. set_pev(id, pev_flags, pev(id, pev_flags) & ~FL_FROZEN);
  70. set_pev(id, pev_fixangle, 0);
  71. }
  72. Win=0;
  73. }
  74. }
  75.  
  76. public Tewin()
  77. {
  78. Win=1;
  79. }
  80. public Ctwin()
  81. {
  82. Win=2;
  83. }

Szerző:  protoN [ 2015.01.18. 16:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: vesztes csapat később kezd

Kösz Xleder, az volt a probléma amit írtál, csak a fade in fade out időt is kellett módosítani:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. set_dhudmessage(0, 174, 255, -1.0, 0.35, 0, 0.3, 0.1)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/