hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 09:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 549 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 548 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 15:54 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Mi a baja?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Keep"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  18. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  19. }
  20.  
  21. public logevent_end()
  22. {
  23. gWPCT = 0;
  24. gWPTE = 0;
  25. }
  26.  
  27.  
  28. public fegyvermenu(id)
  29. {
  30. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  31. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  32. {
  33. strip_user_weapons(id);
  34. new menu = menu_create("[\r.:[B u D a P e s t]:. D2| \rVálassz \yFegyverCsomagot!]", "handler");
  35. menu_additem(menu, "\y[Elite \rCsomag]", "12", 0);
  36. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y \d[\rElső \r3 \rEmbernek\d]", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\y[P90 \rCsomag]", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d[XM1014]", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \d[M3]", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  47. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  48. menu_display(id, menu);
  49. }
  50. else
  51. {
  52. new menu = menu_create("[\r.:[B u D a P e s t]:. D2| \rVálassz \yFegyverCsomagot!]", "handler");
  53. menu_additem(menu, "\y[Elite \rCsomag]", "12", 0);
  54. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]\y \d[\rElső \r4 \rEmbernek\d]", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "\y[P90 \rCsomag]", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d[XM1014]", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \dCsomag] \d[M3]", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public handler(id, menu, item)
  71. {
  72. if( item == MENU_EXIT )
  73. {
  74. menu_destroy(menu);
  75. return PLUGIN_HANDLED;
  76. }
  77. new data[6], szName[64];
  78. new access, callback;
  79. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  80. new key = str_to_num(data);
  81. switch(key)
  82. {
  83.  
  84. case 1:
  85. {
  86.  
  87. give_player_grenades(id);
  88. give_item(id, "weapon_knife");
  89. give_item(id, "weapon_deagle");
  90. give_item(id, "ammo_50ae");
  91. give_item(id, "ammo_50ae");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "weapon_m4a1");
  94. give_item(id, "ammo_556nato");
  95. give_item(id, "ammo_556nato");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4M4A1 ^3packot!");
  98. }
  99. case 2:
  100. {
  101.  
  102. give_player_grenades(id);
  103. give_item(id, "weapon_knife");
  104. give_item(id, "weapon_deagle");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "weapon_ak47");
  109. give_item(id, "ammo_762nato");
  110. give_item(id, "ammo_762nato");
  111. give_item(id, "ammo_762nato");
  112. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AK47 ^3packot!");
  113. }
  114. case 3:
  115. {
  116. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  117. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  118. {
  119. if(gWPCT < 4)
  120. {
  121.  
  122. give_player_grenades(id);
  123. give_item(id, "weapon_knife");
  124. give_item(id, "weapon_awp");
  125. give_item(id, "weapon_deagle");
  126. give_item(id, "ammo_50ae");
  127. give_item(id, "ammo_50ae");
  128. give_item(id, "ammo_50ae");
  129. give_item(id, "ammo_338magnum");
  130. give_item(id, "ammo_338magnum");
  131. give_item(id, "ammo_338magnum");
  132. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  133. gWPCT++
  134. }
  135. else
  136. {
  137. client_print(id, print_center, "Csak 4 ember wpzhet csapatonként!");
  138. fegyvermenu(id);
  139. }
  140. }
  141. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  142. {
  143. if(gWPTE < 4)
  144. {
  145.  
  146. give_player_grenades(id);
  147. give_item(id, "weapon_knife");
  148. give_item(id, "weapon_awp");
  149. give_item(id, "weapon_deagle");
  150. give_item(id, "ammo_50ae");
  151. give_item(id, "ammo_50ae");
  152. give_item(id, "ammo_50ae");
  153. give_item(id, "ammo_338magnum");
  154. give_item(id, "ammo_338magnum");
  155. give_item(id, "ammo_338magnum");
  156. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AWP ^3packot!");
  157. gWPTE++
  158. }
  159. else
  160. {
  161. client_print(id, print_center, "Egy csapatban 4 ember vehet WP-t!");
  162. fegyvermenu(id);
  163. }
  164. }
  165.  
  166. }
  167. case 4:
  168. {
  169.  
  170. give_player_grenades(id);
  171. give_item(id, "weapon_knife");
  172. give_item(id, "weapon_deagle");
  173. give_item(id, "ammo_50ae");
  174. give_item(id, "ammo_50ae");
  175. give_item(id, "ammo_50ae");
  176. give_item(id, "weapon_m249");
  177. give_item(id, "ammo_556natobox");
  178. give_item(id, "ammo_556natobox");
  179. give_item(id, "ammo_556natobox");
  180. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Machinegun ^3packot!");
  181. }
  182. case 5:
  183. {
  184.  
  185. give_player_grenades(id);
  186. give_item(id, "weapon_knife");
  187. give_item(id, "weapon_deagle");
  188. give_item(id, "ammo_50ae");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae")
  191. give_item(id, "weapon_aug");
  192. give_item(id, "ammo_556nato");
  193. give_item(id, "ammo_556nato");
  194. give_item(id, "ammo_556nato");
  195. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AUG ^3packot!");
  196. }
  197. case 6:
  198. {
  199.  
  200. give_player_grenades(id);
  201. give_item(id, "weapon_knife");
  202. give_item(id, "weapon_deagle");
  203. give_item(id, "ammo_50ae");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae")
  206. give_item(id, "weapon_famas");
  207. give_item(id, "ammo_556nato");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Famas ^3packot!");
  211. }
  212. case 7:
  213. {
  214.  
  215. give_player_grenades(id);
  216. give_item(id, "weapon_knife");
  217. give_item(id, "weapon_deagle");
  218. give_item(id, "ammo_50ae");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae")
  221. give_item(id, "weapon_galil");
  222. give_item(id, "ammo_556nato");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4Galil ^3packot!");
  226. }
  227. case 8:
  228. {
  229.  
  230. give_player_grenades(id);
  231. give_item(id, "weapon_knife");
  232. give_item(id, "weapon_usp");
  233. give_item(id, "ammo_45acp");
  234. give_item(id, "ammo_45acp");
  235. give_item(id, "ammo_45acp");
  236. give_item(id, "weapon_p90");
  237. give_item(id, "ammo_57mm");
  238. give_item(id, "ammo_57mm");
  239. give_item(id, "ammo_57mm");
  240. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4P90 ^3packot!");
  241. }
  242. case 9:
  243. {
  244.  
  245. give_player_grenades(id);
  246. give_item(id, "weapon_knife");
  247. give_item(id, "weapon_deagle");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae")
  251. give_item(id, "weapon_xm1014");
  252. give_item(id, "ammo_buckshot");
  253. give_item(id, "ammo_buckshot");
  254. give_item(id, "ammo_buckshot");
  255. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x01 ^3Kaptál ^3egy ^4AutoShotgun ^3packot!");
  256. }
  257. case 10:
  258. {
  259.  
  260. give_player_grenades(id);
  261. give_item(id, "weapon_knife");
  262. give_item(id, "weapon_deagle");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae")
  266. give_item(id, "weapon_m3");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^x04 ^3Kaptál ^3egy ^4Shotgun ^3packot!");
  271. }
  272. case 11:
  273. {
  274.  
  275. give_player_grenades(id);
  276. give_item(id, "weapon_knife");
  277. give_item(id, "weapon_deagle");
  278. give_item(id, "ammo_50ae");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae")
  281. give_item(id, "weapon_scout");
  282. give_item(id, "ammo_762nato");
  283. give_item(id, "ammo_762nato");
  284. give_item(id, "ammo_762nato");
  285. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^3Kaptál ^3egy ^4Scout ^3packot!");
  286. }
  287. case 12:
  288. {
  289.  
  290. give_player_grenades(id);
  291. give_item(id, "weapon_knife");
  292. give_item(id, "weapon_deagle");
  293. give_item(id, "ammo_50ae");
  294. give_item(id, "ammo_50ae");
  295. give_item(id, "ammo_50ae")
  296. give_item(id, "weapon_elite");
  297. give_item(id,"ammo_9mm");
  298. give_item(id,"ammo_9mm");
  299. give_item(id,"ammo_9mm");
  300. give_item(id,"ammo_9mm");
  301. ColorChat(id, RED, "^4[.:[B u D a P e s t]:. D2]^3Kaptál ^3egy ^4Scout ^3packot!");
  302. }
  303. }
  304. return PLUGIN_HANDLED;
  305. }
  306.  
  307. stock give_player_grenades(index)
  308. {
  309. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  310. give_item(index, "weapon_flashbang");
  311. give_item(index, "weapon_flashbang");
  312. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  313. give_item(index, "item_thighpack");
  314. give_item(index, "item_assaultsuit");
  315. }
  316. }
  317. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  318. {
  319. new count = 1, players[32]
  320. static msg[191]
  321. vformat(msg, 190, input, 3)
  322.  
  323. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  324. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  325. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  326. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  327. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  328. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  329. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  330. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  331. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  332. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  333. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  334. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  335. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  336. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  337. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  338. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  339. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  340. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  341. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  342. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  343. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  344.  
  345. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  346. {
  347. for (new i = 0; i < count; i++)
  348. {
  349. if (is_user_connected(players[i]))
  350. {
  351. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  352. write_byte(players[i])
  353. write_string(msg)
  354. message_end()
  355. }
  356. }
  357. }
  358. return PLUGIN_HANDLED
  359. }


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for www.freakz.ro

fegyvermenu.sma(316) : error 054: unmatched closing brace

1 Error.
Compilarea failed!


Aki segít előre is köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2015.02.02. 15:55 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
316-os sorból töröldezt }

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 20 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole