hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 01:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 531 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 531 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.02.03. 14:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.02. 10:59
Hozzászólások: 238
Megköszönt másnak: 63 alkalommal
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Köszi !:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.10.18. 14:24 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2015.01.24. 15:32
Hozzászólások: 21
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
bbshop írta:
Sziasztok, valaki megtudja nekem csinálni hogy mindenféle színben essen a hó?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <engine>#include <fakemeta> new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"new cvarnew r, g, bpublic plugin_init(){ register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>") register_touch("hoeses","*","remove") set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b") set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b") cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64") r = register_cvar("R", "255") g = register_cvar("G", "255") b = register_cvar("B", "255") }public plugin_precache(){ precache_model(sprite)}public keszit(id){ new Float:origin[3] new map[64] get_mapname(map,63) if(equal(map,"cs_assault")) origin[2] = 999.0 else if(equal(map,"de_dust2")) origin[2] = 250.0 else if(equal(map, "de_nuke")) origin[2] = 120.0 else if(equal(map, "de_inferno")) origin[2] = 430.0 else if(equal(map, "de_dust")) origin[2] = 210.0 else return  for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++) { origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9) origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9) new ent = create_entity("env_sprite") static Float:color[3] color[0] = get_pcvar_float(r) color[1] = get_pcvar_float(g) color[2] = get_pcvar_float(b) entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses") entity_set_model(ent,sprite) entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON) entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0) entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0) entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd) entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)   set_pev(ent, pev_rendercolor, color) entity_set_origin(ent, origin) entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS) entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0}) entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4) new Float:v[3] entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v) v[0]=random_float(-250.0,250.0) v[1]=random_float(-250.0,250.0) entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)  }} public remove(ent) { remove_entity(ent)}


Tudnál nekem adni egy linket a sprite-hoz?

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.10.19. 16:42 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
MonsteQ írta:
bbshop írta:
Sziasztok, valaki megtudja nekem csinálni hogy mindenféle színben essen a hó?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <engine>#include <fakemeta> new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr"new cvarnew r, g, bpublic plugin_init(){ register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>") register_touch("hoeses","*","remove") set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b") set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b") cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64") r = register_cvar("R", "255") g = register_cvar("G", "255") b = register_cvar("B", "255") }public plugin_precache(){ precache_model(sprite)}public keszit(id){ new Float:origin[3] new map[64] get_mapname(map,63) if(equal(map,"cs_assault")) origin[2] = 999.0 else if(equal(map,"de_dust2")) origin[2] = 250.0 else if(equal(map, "de_nuke")) origin[2] = 120.0 else if(equal(map, "de_inferno")) origin[2] = 430.0 else if(equal(map, "de_dust")) origin[2] = 210.0 else return  for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++) { origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9) origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9) new ent = create_entity("env_sprite") static Float:color[3] color[0] = get_pcvar_float(r) color[1] = get_pcvar_float(g) color[2] = get_pcvar_float(b) entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses") entity_set_model(ent,sprite) entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON) entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0) entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0) entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd) entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0)   set_pev(ent, pev_rendercolor, color) entity_set_origin(ent, origin) entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS) entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0}) entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4) new Float:v[3] entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v) v[0]=random_float(-250.0,250.0) v[1]=random_float(-250.0,250.0) entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v)  }} public remove(ent) { remove_entity(ent)}


Tudnál nekem adni egy linket a sprite-hoz?


Tessék itt van crazyboy téli pluginja ebben benne van a sprite :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.10.19. 16:44 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Nem látom, de tessék :D
Téli Plugin crazyboy edition

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.10.19. 16:48 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2015.09.16. 07:38
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
mforce írta:
Nem látom, de tessék :D
Téli Plugin crazyboy edition


:lol: :lol: tényleg lemaradt a link köszi a javítást :lol: :lol: :oops: :oops:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: hóesés
HozzászólásElküldve: 2015.10.23. 18:28 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2015.01.24. 15:32
Hozzászólások: 21
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
köszi.

_________________
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole