hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
hóesés https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=29&t=19273 |
Oldal: 1 / 2 |
Szerző: | bbshop [ 2015.02.01. 17:05 ] |
Hozzászólás témája: | hóesés |
Sziasztok, valaki megtudja nekem csinálni hogy mindenféle színben essen a hó? SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | V!rusHD [ 2015.02.01. 17:12 ] |
Hozzászólás témája: | Re: hóesés |
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | 6almasok [ 2015.02.01. 17:20 ] |
Hozzászólás témája: | Re: hóesés |
V!rusHD írta: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr" new cvar new r, g, b public plugin_init() { register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>") register_touch("hoeses","*","remove") set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b") set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b") cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64") r = register_cvar("R", "random(255)") g = register_cvar("G", "random(255)") b = register_cvar("B", "random(255)") } public plugin_precache() { precache_model(sprite) } public keszit(id) { new Float:origin[3] new map[64] get_mapname(map,63) if(equal(map,"cs_assault")) origin[2] = 999.0 else if(equal(map,"de_dust2")) origin[2] = 250.0 else if(equal(map, "de_nuke")) origin[2] = 120.0 else if(equal(map, "de_inferno")) origin[2] = 430.0 else if(equal(map, "de_dust")) origin[2] = 210.0 else return for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++) { origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9) origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9) new ent = create_entity("env_sprite") static Float:color[3] color[0] = get_pcvar_float(r) color[1] = get_pcvar_float(g) color[2] = get_pcvar_float(b) entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses") entity_set_model(ent,sprite) entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON) entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0) entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0) entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd) entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0) set_pev(ent, pev_rendercolor, color) entity_set_origin(ent, origin) entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS) entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0}) entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4) new Float:v[3] entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v) v[0]=random_float(-250.0,250.0) v[1]=random_float(-250.0,250.0) entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v) } } public remove(ent) { remove_entity(ent) }[/sma] nem lesz jó én is pont ezt akartam feltölteni és nem működött |
Szerző: | D3M0*~ [ 2015.02.01. 20:13 ] |
Hozzászólás témája: | Re: hóesés |
V!rusHD írta: SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> new const sprite[] = "sprites/hoeses/havaziik.spr" new cvar new r, g, b public plugin_init() { register_plugin("Hoeses", "2.0", "qKKKJ;>") register_touch("hoeses","*","remove") set_task(0.1, "keszit", _, _, _, "b") set_task(10.0, "remove", _, _, _, "b") cvar = register_cvar("Pelyhek_szama", "64") r = register_cvar("R", "random(255)") g = register_cvar("G", "random(255)") b = register_cvar("B", "random(255)") } public plugin_precache() { precache_model(sprite) } public keszit(id) { new Float:origin[3] new map[64] get_mapname(map,63) if(equal(map,"cs_assault")) origin[2] = 999.0 else if(equal(map,"de_dust2")) origin[2] = 250.0 else if(equal(map, "de_nuke")) origin[2] = 120.0 else if(equal(map, "de_inferno")) origin[2] = 430.0 else if(equal(map, "de_dust")) origin[2] = 210.0 else return for(new i;i<get_pcvar_num(cvar);i++) { origin[0] = random_float(-2999.9,2999.9) origin[1] = random_float(-2999.9,2999.9) new ent = create_entity("env_sprite") static Float:color[3] color[0] = get_pcvar_float(r) color[1] = get_pcvar_float(g) color[2] = get_pcvar_float(b) entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "hoeses") entity_set_model(ent,sprite) entity_set_int(ent, EV_INT_spawnflags, SF_SPRITE_STARTON) entity_set_float(ent, EV_FL_framerate, 30.0) entity_set_float(ent, EV_FL_scale, 1.0) entity_set_int(ent, EV_INT_rendermode, kRenderTransAdd) entity_set_float(ent, EV_FL_renderamt, 255.0) set_pev(ent, pev_rendercolor, color) entity_set_origin(ent, origin) entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS) entity_set_size(ent,Float:{1.0,1.0,1.0},Float:{1.0,1.0,1.0}) entity_set_float(ent, EV_FL_gravity,0.4) new Float:v[3] entity_get_vector(ent,EV_VEC_velocity,v) v[0]=random_float(-250.0,250.0) v[1]=random_float(-250.0,250.0) entity_set_vector(ent,EV_VEC_velocity,v) } } public remove(ent) { remove_entity(ent) } RGB-be nincs random(256) |
Szerző: | V!rusHD [ 2015.02.01. 20:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: hóesés |
1.Nemis (256), hanem (255) 2.Ha nem menne már biztos írta volna... |
Szerző: | Hibrid [ 2015.02.01. 20:26 ] |
Hozzászólás témája: | Re: hóesés |
V!rusHD írta: 1.Nemis (256), hanem (255) 2.Ha nem menne már biztos írta volna... Nem megy, mert kipróbáltam és egész nap a fejem törtem hogy lehet meg csinálni. |
Szerző: | bbshop [ 2015.02.02. 09:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: hóesés |
Télleg nemmegy:/ |
Szerző: | FloxaY [ 2015.02.02. 11:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: hóesés |
színváltós sprite? ha lehet olyat |
Szerző: | NuD[!]e [ 2015.02.02. 15:29 ] |
Hozzászólás témája: | Re: hóesés |
Próbáld.. SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
|
Szerző: | CrB [ 2015.02.03. 13:49 ] |
Hozzászólás témája: | Re: hóesés |
tessék színváltós hóesés SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
UI: Téli pluginomban benne van a v3 nem akartam külön felrakni az már nem entity alapú így nem okoz laggot, de valamit valamiért nem állítható a színe. |
Oldal: 1 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |