hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.28. 00:27



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 359 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 359 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: mit mutat?
HozzászólásElküldve:2015.02.06. 17:12 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott:2014.08.22. 22:10
Hozzászólások:477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! ebböl a pluginbol igy mit néztek ki? mit mutat?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public portal(id)
  2. {
  3. console_print(id, "Getting Origin...!")
  4. new Float:origin[3]
  5. pev(id, pev_origin, origin)
  6. console_print(id, "Done")
  7. console_print(id, "Adding 25 More Units In Coord Z...")
  8. origin[2] = origin[2] + 25
  9. console_print(id, "Done!")
  10. console_print(id, "Going To Create Sprite Function...")
  11. set_task(5.0, "CreateSprite", _, _:origin, 3)
  12. client_print(id, print_chat, "Creando Sprite en 5 segundos")
  13. console_print(id, "Done!")
  14. //set_task(5.0, "CreateSprite")
  15.  
  16. }
  17.  
  18. public CreateSprite(origin[3]) // This doesn´t work
  19. {
  20. message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
  21. write_byte(TE_SPRITE)
  22. write_coord(origin[0])
  23. write_coord(origin[1])
  24. write_coord(origin[2] + 200)
  25. write_short(beampoint)
  26. write_byte(2)
  27. write_byte(200)
  28. message_end()

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: mit mutat?
HozzászólásElküldve:2015.02.06. 17:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.11.16. 12:37
Hozzászólások:686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
levo00 írta:
Sziasztok! ebböl a pluginbol igy mit néztek ki? mit mutat?
[sma]public portal(id)
{
console_print(id, "Getting Origin...!")
new Float:origin[3]
pev(id, pev_origin, origin)
console_print(id, "Done")
console_print(id, "Adding 25 More Units In Coord Z...")
origin[2] = origin[2] + 25
console_print(id, "Done!")
console_print(id, "Going To Create Sprite Function...")
set_task(5.0, "CreateSprite", _, _:origin, 3)
client_print(id, print_chat, "Creando Sprite en 5 segundos")
console_print(id, "Done!")
//set_task(5.0, "CreateSprite")
 
}
 
public CreateSprite(origin[3]) // This doesn´t work
{
message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2] + 200)
write_short(beampoint)
write_byte(2)
write_byte(200)
message_end()/sma]


első ránézésre cod mw mod hoz egy portál kapu kaszt részlete

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole