hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.20. 02:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 98 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 97 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 20:10 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.05. 12:16
Hozzászólások: 8
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Helló!
Egy USP menüre lenne szükségem, az USP-ket pontokért lehetne venni, minden USP-hez más sebzés lenne pl +1.5 DMG.
Előre is köszönöm annak aki tudna segíteni!
Kép: http://kepfeltoltes.hu/150206/usp_www.k ... es.hu_.jpg


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 20:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.16. 12:37
Hozzászólások: 686
Megköszönt másnak: 32 alkalommal
Megköszönték neki: 131 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10.  
  11.  
  12. #define PLUGIN "USP Menu"
  13. #define VERSION "1.0"
  14. #define AUTHOR "Razer[cL]"
  15.  
  16. new pont[33], usp[33], vault
  17. new DAMAGE
  18.  
  19.  
  20. public plugin_precache() {
  21.  
  22. precache_model("models/v_usp.mdl")
  23. precache_model("models/razer_un_usp/v_bronz.mdl")
  24. precache_model("models/razer_un_usp/v_ezust.mdl")
  25. precache_model("models/razer_un_usp/v_arany.mdl")
  26. precache_model("models/razer_un_usp/v_jeg.mdl")
  27. precache_model("models/razer_un_usp/v_katonai.mdl")
  28. precache_model("models/razer_un_usp/v_szivarvany.mdl")
  29.  
  30.  
  31. }
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34.  
  35. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  36.  
  37. register_event("DeathMsg","death","a")
  38.  
  39. register_clcmd("say /usp","menu")
  40. register_clcmd("say /skin","menu")
  41.  
  42. DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2") //hányszor nagyobatt sebezzen
  43.  
  44. vault = nvault_open("ment_nvault")
  45.  
  46. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  47.  
  48.  
  49. }
  50.  
  51. public ecw(id)
  52.  
  53. {
  54.  
  55. new fegyver = get_user_weapon(id)
  56.  
  57. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  58.  
  59. {
  60.  
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_usp.mdl")
  62.  
  63. }
  64.  
  65. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  66. {
  67. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_un_usp/v_bronz.mdl")
  68. }
  69. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  70. {
  71. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_un_usp/v_ezust.mdl")
  72. }
  73. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  74. {
  75. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_un_usp/v_arany.mdl")
  76. }
  77. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  78. {
  79. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_un_usp/v_jeg.mdl")
  80. }
  81. if(usp[id] == 5 && fegyver == CSW_USP)
  82. {
  83. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_un_usp/v_katonai.mdl")
  84. }
  85. if(usp[id] == 6 && fegyver == CSW_USP)
  86. {
  87. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/razer_un_usp/v_szivarvany.mdl")
  88. }
  89.  
  90. }
  91.  
  92. public death(){
  93.  
  94. new killer = read_data(1)
  95.  
  96. new victim = read_data(2)
  97.  
  98.  
  99.  
  100. if(killer == victim)
  101.  
  102. {
  103.  
  104. return PLUGIN_HANDLED
  105.  
  106. }
  107.  
  108. pont[killer]++
  109.  
  110. return PLUGIN_HANDLED
  111.  
  112. }
  113.  
  114. public menu(id) {
  115.  
  116. new cim[121]
  117. format(cim, charsmax(cim), "\r.:[R\w4Z3\yR]:. \wUSP Menü^n\rPontszám:\w[%d]",pont[id])
  118. new menu = menu_create(cim, "menu_h" )
  119.  
  120. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. USP \w[1] \r| \y[Megszerezve]","1",0)
  121.  
  122. if(pont[id] >= 10)
  123.  
  124. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. USP \w[2] \r| \y[Megszerezve] ","2",0)
  125.  
  126. else
  127.  
  128. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. USP \w[2] \w| \r[10 pont]-[Lezárva]","2",0)
  129.  
  130. if(pont[id] >= 20)
  131.  
  132. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. USP \w[3] \r| \y[Megszerezve] \y","3",0)
  133.  
  134. else
  135.  
  136. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. USP \w[3] \w| \r[20 pont]-[Lezárva]","3",0)
  137.  
  138. if(pont[id] >= 40)
  139.  
  140. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. USP \w[4] \r| \y[Megszerezve] \y","4",0)
  141.  
  142. else
  143.  
  144. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. USP \w[4] \w| \r[40 pont]-[Lezárva]","4",0)
  145.  
  146. if(pont[id] >= 60)
  147.  
  148. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. USP \w[5] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  149.  
  150. else
  151.  
  152. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. USP \w[5] \w| \r[600 pont]-[Lezárva]","5",0)
  153.  
  154. if(pont[id] >= 100)
  155.  
  156. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. USP \w[6] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  157.  
  158. else
  159.  
  160. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. USP \w[6] \w| \r[100 pont]-[Lezárva]","5",0)
  161.  
  162. if(pont[id] >= 200)
  163.  
  164. menu_additem(menu,"\r.:[R\w4Z3\yR]:. USP \w[7] \r| \y[Megszerezve] ","5",0)
  165.  
  166. else
  167.  
  168. menu_additem(menu,"\d.:[R4Z3R]:. USP \w[7] \w| \r[200 pont]-[Lezárva]","5",0)
  169.  
  170.  
  171.  
  172. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  173.  
  174. menu_display(id, menu, 0);
  175.  
  176. }
  177. public event_damage( id ) {
  178.  
  179. new victim_id = id;
  180. if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  181. new dmg_take = read_data( 2 );
  182. new dmgtype = read_data( 3 );
  183. new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
  184. new Float:damage = dmg_take * multiplier;
  185. new health = get_user_health( victim_id );
  186.  
  187. new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
  188.  
  189. if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
  190. return PLUGIN_HANDLED
  191. }
  192.  
  193. if( iWeapID == CSW_USP && usp[attacker_id] == 4 ) {
  194.  
  195. if( floatround(damage) >= health ) {
  196. if( victim_id == attacker_id ) {
  197. return PLUGIN_CONTINUE
  198. }else{
  199. log_kill( attacker_id, victim_id, "usp", 0 );
  200. }
  201.  
  202. return PLUGIN_CONTINUE
  203. }else {
  204. if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  205.  
  206. fakedamage( victim_id, "weapon_usp", damage, dmgtype );
  207. }
  208. }
  209. return PLUGIN_CONTINUE
  210. }
  211. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  212. user_silentkill( victim );
  213.  
  214. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  215. write_byte( killer );
  216. write_byte( victim );
  217. write_byte( headshot );
  218. write_string( weapon );
  219. message_end();
  220.  
  221. new kfrags = get_user_frags( killer );
  222. set_user_frags( killer, kfrags++ );
  223. new vfrags = get_user_frags( victim );
  224. set_user_frags( victim, vfrags++ );
  225.  
  226. return PLUGIN_CONTINUE
  227. }
  228. public menu_h(id, menu, item)
  229.  
  230. {
  231.  
  232. if( item == MENU_EXIT )
  233.  
  234. {
  235.  
  236. menu_destroy(menu);
  237.  
  238. return PLUGIN_HANDLED;
  239.  
  240. }
  241.  
  242. new data[9], szName[64];
  243.  
  244. new access, callback;
  245.  
  246. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  247.  
  248. new key = str_to_num(data);
  249.  
  250.  
  251.  
  252. switch(key)
  253.  
  254. {
  255.  
  256. case 1:{
  257.  
  258. if(pont[id] >= 0)
  259.  
  260. usp[id] = 0
  261.  
  262. else
  263.  
  264. ColorChat(id, GREEN, "Ez alap USP, nem kell feloldanod!")
  265.  
  266. }
  267.  
  268. case 2:{
  269.  
  270. if(pont[id] >= 10)
  271.  
  272. usp[id] = 1
  273.  
  274. else
  275.  
  276. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  277.  
  278. }
  279.  
  280. case 3:{
  281.  
  282. if(pont[id] >= 20)
  283.  
  284. usp[id] = 2
  285.  
  286. else
  287.  
  288. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  289. }
  290. case 4:{
  291.  
  292. if(pont[id] >= 40)
  293.  
  294. usp[id] = 3
  295.  
  296. else
  297.  
  298. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  299.  
  300. }
  301. case 5:{
  302.  
  303. if(pont[id] >= 60)
  304.  
  305. usp[id] = 4
  306.  
  307. else
  308.  
  309. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  310.  
  311. }
  312. case 6:{
  313.  
  314. if(pont[id] >= 100)
  315.  
  316. usp[id] = 5
  317.  
  318. else
  319.  
  320. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  321.  
  322. }
  323. case 7:{
  324.  
  325. if(pont[id] >= 200)
  326.  
  327. usp[id] = 6
  328.  
  329. else
  330.  
  331. ColorChat(id, RED, "^4.:[R4Z3R]:. ^4*^3Túl kevés pontod van!^4*")
  332.  
  333. }
  334.  
  335. }
  336.  
  337. menu_destroy(menu)
  338.  
  339. return PLUGIN_HANDLED
  340.  
  341. }
  342.  
  343. public mentes(id)
  344.  
  345. {
  346.  
  347. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  348.  
  349. get_user_name(id, name, 31)
  350.  
  351. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  352.  
  353. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  354.  
  355. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  356.  
  357. return PLUGIN_CONTINUE
  358.  
  359. }
  360.  
  361. public betoltes(id)
  362.  
  363. {
  364.  
  365. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  366.  
  367. get_user_name(id, name, 31)
  368.  
  369. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  370.  
  371. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  372.  
  373. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  374.  
  375. return PLUGIN_CONTINUE
  376.  
  377. }
  378.  
  379. public client_disconnect(id)
  380.  
  381. {
  382.  
  383. mentes(id)
  384.  
  385. }
  386.  
  387. public client_connect(id)
  388.  
  389. {
  390.  
  391. betoltes(id)
  392.  
  393. }
  394.  
  395. public kijelzo(){
  396.  
  397. new players[32], szam, id
  398.  
  399. get_players(players, szam)
  400.  
  401. for(new i; i<szam; i++){
  402.  
  403. id = players[i]
  404.  
  405. }
  406.  
  407. }
  408.  

_________________
Kép
"I wouldn't hold my breath if I was you
Cause I'll forget but I'll never forgive you
Don't you know, don't you know?
True friends stab you in the front."

Ők köszönték meg 6almasok nek ezt a hozzászólást: JacK1998 (2015.02.06. 20:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 20:26 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.05. 12:16
Hozzászólások: 8
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Nem egészen ilyenre gondoltam hogy egyszerre az összesnek egyforma sebzése lesz, hanem hogy külön külön lehet állítani! De megteszi. Köszönöm! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 14:32 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.06.29. 11:49
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Miért ne lehetne állítani benne a sebzést?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 14:38 
Offline
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.05. 12:16
Hozzászólások: 8
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Lehet állítani, csak így az összesnek egyforma sebzése lesz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 14:44 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2014.06.29. 11:49
Hozzászólások: 147
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]public damagetake(victim, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(b_sebzes[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_USP && usp[attacker] == 1) //a usp[attacker] == 1 az a usp
{
SetHamParamFloat(4, damage * 2.0) //a 2.0 a sebzés szorzója, most 2(tizedessel)
}
}

Ez pl 2x damage van és többihez is hozzá adod, ha hozzá van adva a damage.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 14:59 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2014.05.07. 13:24
Hozzászólások: 41
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Ezt bele tudnád illeszteni, hogy hova kell? Mert én beraktam és hibár ír.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "usp pontert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "asd"
  12.  
  13. new oles[33], usp[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/USP/alap.mdl")
  17. precache_model("models/USP/ketto.mdl")
  18. precache_model("models/USP/harom.mdl")
  19. precache_model("models/USP/negy.mdl")
  20. precache_model("models/USP/ot.mdl")
  21. }
  22. public plugin_init() {
  23. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  24. register_event("DeathMsg","death","a")
  25. register_clcmd("say /usp","menu")
  26. vault = nvault_open("kes_olessert")
  27. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  28. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  29. }
  30. public ecw(id)
  31. {
  32. new fegyver = get_user_weapon(id)
  33. if(usp[id] == 0 && fegyver == CSW_USP)
  34. {
  35. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/alap.mdl")
  36. }
  37. if(usp[id] == 1 && fegyver == CSW_USP)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/ketto.mdl")
  40. }
  41. if(usp[id] == 2 && fegyver == CSW_USP)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/harom.mdl")
  44. }
  45. if(usp[id] == 3 && fegyver == CSW_USP)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/negy.mdl")
  48. }
  49. if(usp[id] == 4 && fegyver == CSW_USP)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/USP/ot.mdl")
  52. }
  53. }
  54. public death(){
  55. new killer = read_data(1)
  56. new victim = read_data(2)
  57.  
  58. if(killer == victim)
  59. {
  60. return PLUGIN_HANDLED
  61. }
  62. oles[killer]++
  63. return PLUGIN_HANDLED
  64. }
  65. public menu(id) {
  66. new menu = menu_create("\rTeszt USP Menu", "menu_h")
  67. if(oles[id] >= 15)
  68. menu_additem(menu,"\tTigris USP\r[Feloldva]","1",0)
  69. else
  70. menu_additem(menu,"\tTigris USP \r[15 Pont]","1",0)
  71. if(oles[id] >= 35)
  72. menu_additem(menu,"\ySniper USP \r[Feloldva]","2",0)
  73. else
  74. menu_additem(menu,"\dSniper USP \r[35 Pont]","2",0)
  75. if(oles[id] >= 50)
  76. menu_additem(menu,"\yEros USP \r[Feloldva]","3",0)
  77. else
  78. menu_additem(menu,"\dEros USP \r[50 Pont]","3",0)
  79. if(oles[id] >= 70)
  80. menu_additem(menu,"\yNegy USP \r[Feloldva]","4",0)
  81. else
  82. menu_additem(menu,"\dNegy USP \r[70 Pont]","4",0)
  83. if(oles[id] >= 100)
  84. menu_additem(menu,"\yOt USP \r[Feloldva]","5",0)
  85. else
  86. menu_additem(menu,"\dOt USP [100 Pont]","5",0)
  87. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  88. menu_display(id, menu, 0);
  89. }
  90. public menu_h(id, menu, item)
  91. {
  92. if( item == MENU_EXIT )
  93. {
  94. menu_destroy(menu);
  95. return PLUGIN_HANDLED;
  96. }
  97. new data[9], szName[64];
  98. new access, callback;
  99. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  100. new key = str_to_num(data);
  101.  
  102. switch(key)
  103. {
  104. case 1:{
  105. if(oles[id] >= 15)
  106. usp[id] = 0
  107. else
  108. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  109. }
  110. case 2:{
  111. if(oles[id] >= 35)
  112. usp[id] = 1
  113. else
  114. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  115. }
  116. case 3:{
  117. if(oles[id] >= 50)
  118. usp[id] = 2
  119. else
  120. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  121. }
  122. case 4:{
  123. if(oles[id] >= 70)
  124. usp[id] = 3
  125. else
  126. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  127. }
  128. case 5:{
  129. if(oles[id] >= 100)
  130. usp[id] = 4
  131. else
  132. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  133. }
  134. }
  135. menu_destroy(menu)
  136. return PLUGIN_HANDLED
  137. }
  138. public mentes(id)
  139. {
  140. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  141. get_user_name(id, name, 31)
  142. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  143. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  144. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146. }
  147. public betoltes(id)
  148. {
  149. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  150. get_user_name(id, name, 31)
  151. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  152. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  153. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. public client_disconnect(id)
  157. {
  158. mentes(id)
  159. }
  160. public client_connect(id)
  161. {
  162. betoltes(id)
  163. }
  164. public kijelzo(){
  165. new players[32], szam, id
  166. get_players(players, szam)
  167. for(new i; i<szam; i++){
  168. id = players[i]
  169. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
  170. show_hudmessage(id, "Pont: [%d]", oles[id])
  171. }
  172. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.07. 19:34 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Mien razer cl a author? xDDD
DeRoiD az igazi.. ő irta!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 08:36 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.03.18. 20:46
Hozzászólások: 16
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Nekem is kene egy usp menu, de a rendes sebzesekkel (eredeti sebzesekkel) es mindegyik usp-nek egyforma legyen a sebzese, valaki megtudja ezt nekem csinalni ? :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: USP Menü + Nagyobb DMG
HozzászólásElküldve: 2015.02.10. 21:33 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.19. 23:49
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
Corax írta:
Nekem is kene egy usp menu, de a rendes sebzesekkel (eredeti sebzesekkel) es mindegyik usp-nek egyforma legyen a sebzese, valaki megtudja ezt nekem csinalni ? :D


Akkor oda elég egy 'fegyver ölésért menü'...

_________________
[mozgo]^^^ [.:~Be4tBox~:.] ^^^[/mozgo]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole