hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 10:32



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 302 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 301 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin bolt [feloldással]
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 23:14 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 15:27
Hozzászólások: 185
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 7 alkalommal
Helló mindenki! Tudom hogy nagy munka, de nagyon megköszönném ha valaki megcsinálná jó faxányosan!

Nah a helyzet az hogy úgy át kéne szerkezteni ezt a plugint hogy pontokért a fegyver skint fel lehet oldani ha már megvettem pontért ujra nem kell megvennem! és vehetem a következö skint! íme a forráskód

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <engine>
  4. #include <nvault>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <fun>
  8. #include <cstrike>
  9. #include <colorchat>
  10.  
  11. new g_vault
  12. new cvar_oles
  13. new gGravityCvar
  14.  
  15. new pont[33]
  16. new const v_usp1[] = "models/v_usp1.mdl"
  17.  
  18. public plugin_init() {
  19. register_plugin("skinbolt", "1.0", "Golo ->Edit:#Extraaa")
  20. register_clcmd("say /skin", "boltmenu")
  21. register_clcmd("say /skinpont", "pontjaim")
  22. cvar_oles = register_cvar("Olespont", "5")
  23. gGravityCvar = register_cvar( "deathrun_gravity_power", "0.7" )
  24. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  25. g_vault = nvault_open("pont")
  26. }
  27.  
  28. public plugin_precache()
  29. {
  30. precache_model(v_usp1)
  31. }
  32. public pontjaim(id)
  33. {
  34. ColorChat(id, BLUE, "^4|Mg| # ^3Skin Pontjaid: ^4 %d", pont[id])
  35.  
  36. }
  37.  
  38. public halal()
  39. {
  40. if(read_data(1) != read_data(2) && read_data(3))
  41. {
  42. pont[read_data(1)] += get_pcvar_num(cvar_oles)
  43. }
  44. }
  45.  
  46. public boltmenu(id)
  47. {
  48. new menu = menu_create("[Szint] [USP skinSzint]", "handler");
  49. menu_additem(menu, "USP 1 [5 pont]", "0", 0); // case 0
  50. menu_additem(menu, "\wHe Gránát \y[30 pont]", "1", 0); // case 1
  51. menu_additem(menu, "\w+50 Páncél \y[65 pont]", "2", 0); // case 2
  52. menu_additem(menu, "\w+50 Élet \y[15 pont]", "3", 0);
  53. menu_additem(menu, "\wKissebb Gravitáció \y[25 pont]", "4", 0);
  54. menu_additem(menu, "\wHe+Flash Gránát \y[45 pont]", "5", 0);
  55. menu_additem(menu, "\wDeagle \y[30 pont]", "6", 0);
  56. menu_additem(menu, "\wAWP \y[10 pont]", "7", 0);
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_display(id, menu);
  59. }
  60.  
  61. public handler(id, menu, item)
  62. {
  63. if( item == MENU_EXIT )
  64. {
  65. menu_destroy(menu);
  66. return PLUGIN_HANDLED;
  67. }
  68. new data[6], szName[64];
  69. new access, callback;
  70. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  71. new key = str_to_num(data);
  72. switch(key)
  73. {
  74.  
  75. case 0:
  76. {
  77. if(pont[id]>=45){
  78. if(get_user_weapon(id) == CSW_USP)
  79. set_pev(id, pev_viewmodel2, v_usp1)
  80. pont[id]-=45
  81. }
  82. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  83. }
  84. case 1:
  85. {
  86. if(pont[id]>=30){
  87. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  88. pont[id]-=30
  89. }
  90. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  91. }
  92. case 2:
  93. {
  94. if(pont[id]>=65){
  95. set_user_armor(id,get_user_armor(id)+50)
  96. pont[id]-=65
  97. }
  98. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  99. }
  100. case 3:
  101. {
  102. if(pont[id]>=15){
  103. set_user_health(id,get_user_health(id)+50)
  104. pont[id]-=15
  105. }
  106. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  107. }
  108. case 4:
  109. {
  110. if(pont[id]>=25){
  111. set_user_gravity( id, get_pcvar_float( gGravityCvar ) );
  112. pont[id]-=25
  113. }
  114. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  115. }
  116. case 5:
  117. {
  118. if(pont[id]>=45){
  119. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  120. give_item(id, "weapon_flashbang")
  121. pont[id]-=45
  122. }
  123. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  124. }
  125. case 6:
  126. {
  127. if(pont[id]>=30){
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id,"ammo_50ae");
  130. give_item(id,"ammo_50ae");
  131. give_item(id,"ammo_50ae")
  132. give_item(id,"ammo_50ae");
  133. give_item(id,"ammo_50ae")
  134.  
  135. pont[id]-=30
  136. }
  137. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  138. }
  139. case 7:
  140. {
  141. if(pont[id]>=10){
  142. give_item(id, "weapon_awp");
  143. give_item(id,"ammo_338magnum");
  144. give_item(id,"ammo_338magnum");
  145. give_item(id,"ammo_338magnum");
  146. give_item(id, "weapon_knife");
  147. pont[id]-=10
  148. }
  149. else ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4|Mg| # Sajnos nincs elég pontod!")
  150. }
  151. }
  152. return PLUGIN_HANDLED
  153. }
  154.  
  155. public client_connect(id)
  156. {
  157. LoadData(id)
  158. }
  159.  
  160. public client_disconnect(id)
  161. {
  162. SaveData(id)
  163. }
  164.  
  165. public SaveData(id)
  166. {
  167. new name[32]
  168. get_user_name(id, name, 31)
  169.  
  170. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  171.  
  172. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name)
  173.  
  174. format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id])
  175.  
  176. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  177. return PLUGIN_CONTINUE
  178. }
  179.  
  180. public LoadData(id)
  181. {
  182. new name[32]
  183. get_user_name(id, name, 31)
  184. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  185.  
  186. format(vaultkey,63,"%s-PONT", name)
  187. format(vaultdata,255,"%i#%i#",pont[id])
  188.  
  189. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  190. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  191. new ponts[32]
  192. parse(vaultdata, ponts, 31)
  193. pont[id] = str_to_num(ponts)
  194. return PLUGIN_CONTINUE
  195. }
  196.  

_________________
Soha ne mondd, hogy soha.

Tisztelettel: ΔƓҽƬƬ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin bolt [feloldással]
HozzászólásElküldve: 2015.02.06. 23:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Irj vissza Privátba


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole