hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 354 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 353 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hasonló Ultimate Hangot keresek
HozzászólásElküldve:2015.02.07. 12:02 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2013.11.12. 16:39
Hozzászólások:258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok :) Ehez hasonló plugint keresek , amiben van : 3db gránát hang és több köreleji üzenetek. ( Ha valaki átírná bekem ezt ; akkor 4db üzenetet írjon bele ezzel a szöveggel : "ide írd az üzenetet"



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #include <dhudmessage>
  6.  
  7.  
  8.  
  9. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  10.  
  11. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  12.  
  13. #define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"
  14.  
  15.  
  16.  
  17. new g_roundCount
  18.  
  19.  
  20.  
  21. new kills[33] = {0,...};
  22.  
  23. new deaths[33] = {0,...};
  24.  
  25. new firstblood
  26.  
  27. new kill[33][24];
  28.  
  29.  
  30.  
  31. #define LEVELS 15
  32.  
  33. #define hsounds 6
  34.  
  35. #define knsounds 3
  36.  
  37. #define fbsounds 3
  38.  
  39. #define prpsounds 5
  40.  
  41. #define suicidesounds 3
  42.  
  43. #define maxdbsounds 2
  44.  
  45. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  46.  
  47.  
  48.  
  49. new hsenable
  50.  
  51. new knifeenable
  52.  
  53. new firstbloodenable
  54.  
  55. new nadecvar
  56.  
  57. new suicidecvar
  58.  
  59. new cvardouble
  60.  
  61. new rnstartcvar
  62.  
  63. new killstreaktype
  64.  
  65.  
  66.  
  67.  
  68.  
  69. new levels[15] = {3, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 15, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 35};
  70.  
  71.  
  72.  
  73. new sounds[15][] =
  74.  
  75. {
  76.  
  77. "just_d2/triplekill",
  78.  
  79. "just_d2/multikill",
  80.  
  81. "just_d2/combowhore",
  82.  
  83. "just_d2/ultrakill",
  84.  
  85. "just_d2/killingspree",
  86.  
  87. "just_d2/megakill",
  88.  
  89. "just_d2/holyshit",
  90.  
  91. "just_d2/ludicrouskill",
  92.  
  93. "just_d2/rampage",
  94.  
  95. "just_d2/unstoppable",
  96.  
  97. "just_d2/monsterkill",
  98.  
  99. "just_d2/eagleeye",
  100.  
  101. "just_d2/godlike",
  102.  
  103. "just_d2/dominating",
  104.  
  105. "just_d2/ownage"
  106.  
  107. };
  108.  
  109.  
  110.  
  111. new messages[11][] =
  112.  
  113. {
  114.  
  115. "%s: Triple Kill !",
  116.  
  117. "%s: Multi Kill !",
  118.  
  119. "%s: Combowhore !",
  120.  
  121. "%s: Ultra Kill !",
  122.  
  123. "%s: Killing Spree !",
  124.  
  125. "%s: Mega Kill !",
  126.  
  127. "%s: Holy Shit !",
  128.  
  129. "%s: Ludicrous Kill !",
  130.  
  131. "%s: Rampage !",
  132.  
  133. "%s: Unstoppable !",
  134.  
  135. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  136.  
  137. };
  138.  
  139.  
  140.  
  141. new hslist[hsounds][] =
  142.  
  143. {
  144.  
  145. "just_d2/headshot1",
  146.  
  147. "just_d2/headshot2",
  148.  
  149. "just_d2/headshot3",
  150.  
  151. "just_d2/headshot4",
  152.  
  153. "just_d2/headshot5",
  154.  
  155. "just_d2/headshot6"
  156.  
  157. }
  158.  
  159.  
  160.  
  161. new fblist[fbsounds][]=
  162.  
  163. {
  164.  
  165. "just_d2/firstblood1",
  166.  
  167. "just_d2/firstblood2",
  168.  
  169. "just_d2/firstblood3"
  170.  
  171. }
  172.  
  173.  
  174.  
  175. new preplist[prpsounds][]=
  176.  
  177. {
  178.  
  179. "just_d2/prepare1",
  180.  
  181. "just_d2/prepare2",
  182.  
  183. "just_d2/prepare3",
  184.  
  185. "just_d2/prepare4",
  186.  
  187. "just_d2/prepare5"
  188.  
  189. }
  190.  
  191.  
  192.  
  193.  
  194.  
  195. new fbmessages[3][]=
  196.  
  197. {
  198.  
  199. "%s Meg van az első vér !!",
  200.  
  201. "%s Ölt elsőnek !!",
  202.  
  203. "%s Adta le az első lövést !!"
  204.  
  205. }
  206.  
  207.  
  208.  
  209. new hsmessages[4][]=
  210.  
  211. {
  212.  
  213. "%s Leszedte %s fejét !!",
  214.  
  215. "%s Fejbe durrantota %s -t !!",
  216.  
  217. "%s Agy velőn lötte %s -t !!",
  218.  
  219. "%s Adott %s -nak egy csoda szép fejlövést !!"
  220.  
  221. }
  222.  
  223.  
  224.  
  225. new knlist[knsounds][]=
  226.  
  227. {
  228.  
  229. "just_d2/humiliation1",
  230.  
  231. "just_d2/humiliation2",
  232.  
  233. "just_d2/humiliation3"
  234.  
  235. }
  236.  
  237.  
  238.  
  239. new knmessages[3][]=
  240.  
  241. {
  242.  
  243. "%s Meg késelte %s -t !!",
  244.  
  245. "%s Brutálisan leszúrta %s -t !!",
  246.  
  247. "%s Le döfte %s -t !!"
  248.  
  249. }
  250.  
  251.  
  252.  
  253. new nademessages[3][]=
  254.  
  255. {
  256.  
  257. "%s Ki robbantotta %s -t egy gránáttal !!",
  258.  
  259. "%s Meg ajándékozta %s -t egy gránáttal !!",
  260.  
  261. "%s Nagyon ügyes gránátos !!"
  262.  
  263. }
  264.  
  265.  
  266.  
  267. new suicidemess[2][]=
  268.  
  269. {
  270.  
  271. "%s Te béna fasz, megölted saját magad !!",
  272.  
  273. "%s Nagyon fogyatékos, hogy tudod saját magad megölni ?!!"
  274.  
  275. }
  276.  
  277.  
  278.  
  279. new suicidelist[suicidesounds][]=
  280.  
  281. {
  282.  
  283. "just_d2/suicide1",
  284.  
  285. "just_d2/suicide2",
  286.  
  287. "just_d2/suicide3"
  288.  
  289. }
  290.  
  291.  
  292.  
  293. new doublelist[maxdbsounds][]=
  294.  
  295. {
  296.  
  297. "just_d2/doublekill1",
  298.  
  299. "just_d2/doublekill2"
  300.  
  301. }
  302.  
  303.  
  304.  
  305. is_mode_set(bits) {
  306.  
  307. new mode[9];
  308.  
  309. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  310.  
  311. return read_flags(mode) & bits;
  312.  
  313. }
  314.  
  315.  
  316.  
  317. public plugin_init() {
  318.  
  319. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  320.  
  321. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  322.  
  323. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  324.  
  325. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  326.  
  327. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  328.  
  329. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  330.  
  331. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  332.  
  333. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  334.  
  335. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  336.  
  337. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  338.  
  339. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  340.  
  341. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  342.  
  343. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  344.  
  345.  
  346.  
  347. return PLUGIN_CONTINUE;
  348.  
  349. }
  350.  
  351.  
  352.  
  353. public reset_counter(){
  354.  
  355. g_roundCount = 0
  356.  
  357. }
  358.  
  359.  
  360.  
  361.  
  362.  
  363. public event_death(id) {
  364.  
  365. new killer = read_data(1);
  366.  
  367. new victim = read_data(2);
  368.  
  369. new headshot = read_data(3);
  370.  
  371. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  372.  
  373. read_data(4,weapon,23)
  374.  
  375. get_user_name(victim,vicname,31)
  376.  
  377. get_user_name(killer,killname,31)
  378.  
  379.  
  380.  
  381.  
  382.  
  383.  
  384.  
  385. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  386.  
  387. {
  388.  
  389. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  390.  
  391. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  392.  
  393. new i
  394.  
  395. i = random_num(0,hsounds-1)
  396.  
  397. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  398.  
  399. }
  400.  
  401.  
  402.  
  403.  
  404.  
  405. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  406.  
  407. {
  408.  
  409. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  410.  
  411. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  412.  
  413. new r
  414.  
  415. r = random_num(0,knsounds-1)
  416.  
  417. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  418.  
  419. }
  420.  
  421.  
  422.  
  423.  
  424.  
  425. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  426.  
  427. {
  428.  
  429. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  430.  
  431. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  432.  
  433. new t
  434.  
  435. t = random_num(0,fbsounds-1)
  436.  
  437. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  438.  
  439. firstblood = 0
  440.  
  441. }
  442.  
  443.  
  444.  
  445.  
  446.  
  447. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  448.  
  449. {
  450.  
  451. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  452.  
  453. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  454.  
  455. client_cmd(0,"spk just_d2/grenade1")
  456.  
  457. }
  458.  
  459.  
  460.  
  461.  
  462.  
  463. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  464.  
  465. {
  466.  
  467. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  468.  
  469. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  470.  
  471. new z
  472.  
  473. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  474.  
  475. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  476.  
  477.  
  478.  
  479. }
  480.  
  481.  
  482.  
  483.  
  484.  
  485. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  486.  
  487. {
  488.  
  489. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  490.  
  491. show_hudmessage(0,"Wow %s egymás után 2 játékost ölt!", killname)
  492.  
  493. kill[killer][0] = 0;
  494.  
  495. new q
  496.  
  497. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  498.  
  499. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  500.  
  501. }
  502.  
  503.  
  504.  
  505. else
  506.  
  507. {
  508.  
  509. kill[killer] = weapon;
  510.  
  511. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  512.  
  513. }
  514.  
  515.  
  516.  
  517.  
  518.  
  519.  
  520.  
  521. kills[killer] += 1;
  522.  
  523. kills[victim] = 0;
  524.  
  525. deaths[killer] = 0;
  526.  
  527. deaths[victim] += 1;
  528.  
  529.  
  530.  
  531. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  532.  
  533. {
  534.  
  535. if (kills[killer] == levels[i])
  536.  
  537. {
  538.  
  539. announce(killer, i);
  540.  
  541. return PLUGIN_CONTINUE;
  542.  
  543. }
  544.  
  545. }
  546.  
  547.  
  548.  
  549. return PLUGIN_CONTINUE;
  550.  
  551. }
  552.  
  553.  
  554.  
  555. announce(killer, level)
  556.  
  557. {
  558.  
  559.  
  560.  
  561. new name[33]
  562.  
  563.  
  564.  
  565. get_user_name(killer, name, 32);
  566.  
  567. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  568.  
  569.  
  570.  
  571. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  572.  
  573. return PLUGIN_HANDLED;
  574.  
  575.  
  576.  
  577.  
  578.  
  579.  
  580.  
  581. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  582.  
  583. {
  584.  
  585. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  586.  
  587. }
  588.  
  589.  
  590.  
  591. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  592.  
  593. {
  594.  
  595. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  596.  
  597. }
  598.  
  599.  
  600.  
  601. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  602.  
  603. {
  604.  
  605. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  606.  
  607. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  608.  
  609. }
  610.  
  611.  
  612.  
  613. return PLUGIN_CONTINUE;
  614.  
  615.  
  616.  
  617. }
  618.  
  619.  
  620.  
  621.  
  622.  
  623. public reset_hud(id)
  624.  
  625. {
  626.  
  627. firstblood = 1
  628.  
  629. if (is_mode_set(16)) {
  630.  
  631. if (kills[id] > levels[0]) {
  632.  
  633. print_color(id,
  634.  
  635. "!g*!y Gratulálok haver öltél egymás után!t %d!y játékost.!g *", kills[id]);
  636.  
  637. } else if (deaths[id] > 1) {
  638.  
  639. print_color(id,
  640.  
  641. "!g*!y Kapd össze a mogyoród meghaltál egymás után!t %dx!g *", deaths[id]);
  642.  
  643.  
  644.  
  645. }
  646.  
  647. }
  648.  
  649. }
  650.  
  651.  
  652.  
  653. public rnstart(id)
  654.  
  655. {
  656.  
  657. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  658.  
  659. {
  660.  
  661. ++g_roundCount
  662.  
  663. firstblood = 1
  664.  
  665. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  666.  
  667. show_hudmessage(0, "Készülj fel a csatára!^n%d. Forduló!", g_roundCount)
  668.  
  669. new q
  670.  
  671. q = random_num(0,prpsounds-1)
  672.  
  673. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  674.  
  675. }
  676.  
  677. }
  678.  
  679.  
  680.  
  681. public client_connect(id) {
  682.  
  683. kills[id] = 0;
  684.  
  685. deaths[id] = 0;
  686.  
  687. }
  688.  
  689.  
  690.  
  691. public clear_kill(taskid)
  692.  
  693. {
  694.  
  695. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  696.  
  697. kill[id][0] = 0;
  698.  
  699. }
  700.  
  701.  
  702.  
  703. public plugin_precache()
  704.  
  705. {
  706.  
  707. precache_sound("just_d2/triplekill.wav")
  708.  
  709. precache_sound("just_d2/multikill.wav")
  710.  
  711. precache_sound("just_d2/combowhore.wav")
  712.  
  713. precache_sound("just_d2/ultrakill.wav")
  714.  
  715. precache_sound("just_d2/killingspree.wav")
  716.  
  717. precache_sound("just_d2/megakill.wav")
  718.  
  719. precache_sound("just_d2/holyshit.wav")
  720.  
  721. precache_sound("just_d2/ludicrouskill.wav")
  722.  
  723. precache_sound("just_d2/rampage.wav")
  724.  
  725. precache_sound("just_d2/unstoppable.wav")
  726.  
  727. precache_sound("just_d2/monsterkill.wav")
  728.  
  729. precache_sound("just_d2/headshot1.wav")
  730.  
  731. precache_sound("just_d2/headshot2.wav")
  732.  
  733. precache_sound("just_d2/headshot3.wav")
  734.  
  735. precache_sound("just_d2/headshot4.wav")
  736.  
  737. precache_sound("just_d2/headshot5.wav")
  738.  
  739. precache_sound("just_d2/headshot6.wav")
  740.  
  741. precache_sound("just_d2/humiliation1.wav")
  742.  
  743. precache_sound("just_d2/humiliation2.wav")
  744.  
  745. precache_sound("just_d2/humiliation3.wav")
  746.  
  747. precache_sound("just_d2/firstblood1.wav")
  748.  
  749. precache_sound("just_d2/firstblood2.wav")
  750.  
  751. precache_sound("just_d2/firstblood3.wav")
  752.  
  753. precache_sound("just_d2/prepare1.wav")
  754.  
  755. precache_sound("just_d2/prepare2.wav")
  756.  
  757. precache_sound("just_d2/prepare3.wav")
  758.  
  759. precache_sound("just_d2/prepare4.wav")
  760.  
  761. precache_sound("just_d2/prepare5.wav")
  762.  
  763. precache_sound("just_d2/grenade1.wav")
  764.  
  765. precache_sound("just_d2/suicide1.wav")
  766.  
  767. precache_sound("just_d2/suicide2.wav")
  768.  
  769. precache_sound("just_d2/suicide3.wav")
  770.  
  771. precache_sound("just_d2/doublekill1.wav")
  772.  
  773. precache_sound("just_d2/doublekill2.wav")
  774.  
  775. precache_sound("just_d2/eagleeye.wav")
  776.  
  777. precache_sound("just_d2/godlike.wav")
  778.  
  779. precache_sound("just_d2/dominating.wav")
  780.  
  781. precache_sound("just_d2/ownage.wav")
  782.  
  783. }
  784.  
  785.  
  786.  
  787.  
  788.  
  789.  
  790.  
  791.  
  792.  
  793.  
  794.  
  795. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  796.  
  797. {
  798.  
  799. new count = 1, players[32]
  800.  
  801. static msg[191]
  802.  
  803. vformat(msg, 190, input, 3)
  804.  
  805.  
  806.  
  807. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  808.  
  809. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  810.  
  811. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  812.  
  813. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  814.  
  815. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  816.  
  817. replace_all(msg, 190, "í", "Ă)
  818.  
  819. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  820.  
  821. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  822.  
  823. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  824.  
  825. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  826.  
  827. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  828.  
  829. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  830.  
  831. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  832.  
  833. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  834.  
  835. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  836.  
  837. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  838.  
  839. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  840.  
  841. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  842.  
  843. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  844.  
  845. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  846.  
  847. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ű")
  848.  
  849.  
  850.  
  851. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  852.  
  853. {
  854.  
  855. for (new i = 0; i < count; i++)
  856.  
  857. {
  858.  
  859. if (is_user_connected(players[i]))
  860.  
  861. {
  862.  
  863. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  864.  
  865. write_byte(players[i])
  866.  
  867. write_string(msg)
  868.  
  869. message_end()
  870.  
  871. }
  872.  
  873. }
  874.  
  875. }
  876.  
  877. return PLUGIN_HANDLED
  878.  
  879.  
  880.  
  881. }

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hasonló Ultimate Hangot keresek
HozzászólásElküldve:2015.02.09. 09:42 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #include <amxmisc>
  4.  
  5. #include <dhudmessage>
  6.  
  7. #include <colorchat>
  8.  
  9.  
  10.  
  11. #define PLUGIN_NAME "Ultimate KillStreak Advanced"
  12.  
  13. #define PLUGIN_VERSION "0.7"
  14.  
  15. #define PLUGIN_AUTHOR "SAMURAI"
  16.  
  17.  
  18.  
  19. new g_roundCount
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new kills[33] = {0,...};
  24.  
  25. new deaths[33] = {0,...};
  26.  
  27. new firstblood
  28.  
  29. new kill[33][24];
  30.  
  31.  
  32.  
  33. #define LEVELS 15
  34.  
  35. #define hsounds 6
  36.  
  37. #define knsounds 3
  38.  
  39. #define fbsounds 3
  40.  
  41. #define prpsounds 5
  42.  
  43. #define suicidesounds 3
  44.  
  45. #define maxdbsounds 2
  46.  
  47. #define TASK_CLEAR_KILL 100
  48.  
  49.  
  50.  
  51. new hsenable
  52.  
  53. new knifeenable
  54.  
  55. new firstbloodenable
  56.  
  57. new nadecvar
  58.  
  59. new suicidecvar
  60.  
  61. new cvardouble
  62.  
  63. new rnstartcvar
  64.  
  65. new killstreaktype
  66.  
  67.  
  68.  
  69.  
  70.  
  71. new levels[15] = {3, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 15, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 35};
  72.  
  73.  
  74.  
  75. new sounds[15][] =
  76.  
  77. {
  78.  
  79. "just_d2/triplekill",
  80.  
  81. "just_d2/multikill",
  82.  
  83. "just_d2/combowhore",
  84.  
  85. "just_d2/ultrakill",
  86.  
  87. "just_d2/killingspree",
  88.  
  89. "just_d2/megakill",
  90.  
  91. "just_d2/holyshit",
  92.  
  93. "just_d2/ludicrouskill",
  94.  
  95. "just_d2/rampage",
  96.  
  97. "just_d2/unstoppable",
  98.  
  99. "just_d2/monsterkill",
  100.  
  101. "just_d2/eagleeye",
  102.  
  103. "just_d2/godlike",
  104.  
  105. "just_d2/dominating",
  106.  
  107. "just_d2/ownage"
  108.  
  109. };
  110.  
  111.  
  112.  
  113. new messages[11][] =
  114.  
  115. {
  116.  
  117. "%s: Triple Kill !",
  118.  
  119. "%s: Multi Kill !",
  120.  
  121. "%s: Combowhore !",
  122.  
  123. "%s: Ultra Kill !",
  124.  
  125. "%s: Killing Spree !",
  126.  
  127. "%s: Mega Kill !",
  128.  
  129. "%s: Holy Shit !",
  130.  
  131. "%s: Ludicrous Kill !",
  132.  
  133. "%s: Rampage !",
  134.  
  135. "%s: Unstoppable !",
  136.  
  137. "%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
  138.  
  139. };
  140. new koreleji[][] = {
  141. "ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!",
  142. "ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!",
  143. "ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!",
  144. "ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!"
  145. }
  146.  
  147.  
  148.  
  149. new hslist[hsounds][] =
  150.  
  151. {
  152.  
  153. "just_d2/headshot1",
  154.  
  155. "just_d2/headshot2",
  156.  
  157. "just_d2/headshot3",
  158.  
  159. "just_d2/headshot4",
  160.  
  161. "just_d2/headshot5",
  162.  
  163. "just_d2/headshot6"
  164.  
  165. }
  166. new granat_hang[][] =
  167. {
  168. "just_d2/grenade1",
  169. "just_d2/grenade2",
  170. "just_d2/grenade3"
  171. }
  172.  
  173.  
  174.  
  175. new fblist[fbsounds][]=
  176.  
  177. {
  178.  
  179. "just_d2/firstblood1",
  180.  
  181. "just_d2/firstblood2",
  182.  
  183. "just_d2/firstblood3"
  184.  
  185. }
  186.  
  187.  
  188.  
  189. new preplist[prpsounds][]=
  190.  
  191. {
  192.  
  193. "just_d2/prepare1",
  194.  
  195. "just_d2/prepare2",
  196.  
  197. "just_d2/prepare3",
  198.  
  199. "just_d2/prepare4",
  200.  
  201. "just_d2/prepare5"
  202.  
  203. }
  204.  
  205.  
  206.  
  207.  
  208.  
  209. new fbmessages[3][]=
  210.  
  211. {
  212.  
  213. "%s Meg van az első vér !!",
  214.  
  215. "%s Ölt elsőnek !!",
  216.  
  217. "%s Adta le az első lövést !!"
  218.  
  219. }
  220.  
  221.  
  222.  
  223. new hsmessages[4][]=
  224.  
  225. {
  226.  
  227. "%s Leszedte %s fejét !!",
  228.  
  229. "%s Fejbe durrantota %s -t !!",
  230.  
  231. "%s Agy velőn lötte %s -t !!",
  232.  
  233. "%s Adott %s -nak egy csoda szép fejlövést !!"
  234.  
  235. }
  236.  
  237.  
  238.  
  239. new knlist[knsounds][]=
  240.  
  241. {
  242.  
  243. "just_d2/humiliation1",
  244.  
  245. "just_d2/humiliation2",
  246.  
  247. "just_d2/humiliation3"
  248.  
  249. }
  250.  
  251.  
  252.  
  253. new knmessages[3][]=
  254.  
  255. {
  256.  
  257. "%s Meg késelte %s -t !!",
  258.  
  259. "%s Brutálisan leszúrta %s -t !!",
  260.  
  261. "%s Le döfte %s -t !!"
  262.  
  263. }
  264.  
  265.  
  266.  
  267. new nademessages[3][]=
  268.  
  269. {
  270.  
  271. "%s Ki robbantotta %s -t egy gránáttal !!",
  272.  
  273. "%s Meg ajándékozta %s -t egy gránáttal !!",
  274.  
  275. "%s Nagyon ügyes gránátos !!"
  276.  
  277. }
  278.  
  279.  
  280.  
  281. new suicidemess[2][]=
  282.  
  283. {
  284.  
  285. "%s Te béna fasz, megölted saját magad !!",
  286.  
  287. "%s Nagyon fogyatékos, hogy tudod saját magad megölni ?!!"
  288.  
  289. }
  290.  
  291.  
  292.  
  293. new suicidelist[suicidesounds][]=
  294.  
  295. {
  296.  
  297. "just_d2/suicide1",
  298.  
  299. "just_d2/suicide2",
  300.  
  301. "just_d2/suicide3"
  302.  
  303. }
  304.  
  305.  
  306.  
  307. new doublelist[maxdbsounds][]=
  308.  
  309. {
  310.  
  311. "just_d2/doublekill1",
  312.  
  313. "just_d2/doublekill2"
  314.  
  315. }
  316.  
  317.  
  318.  
  319. is_mode_set(bits) {
  320.  
  321. new mode[9];
  322.  
  323. get_cvar_string("ut_killstreak_advanced", mode, 8);
  324.  
  325. return read_flags(mode) & bits;
  326.  
  327. }
  328.  
  329.  
  330.  
  331. public plugin_init() {
  332.  
  333. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR);
  334.  
  335. killstreaktype = register_cvar("ut_killstreak_advanced", "3");
  336.  
  337. register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
  338.  
  339. register_event("HLTV","rnstart","a", "1=0", "2=0");
  340.  
  341. register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
  342.  
  343. hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
  344.  
  345. knifeenable = register_cvar("ut_killstreak_knife","1");
  346.  
  347. firstbloodenable = register_cvar("ut_firstblood","1");
  348.  
  349. nadecvar = register_cvar("ut_nade_events","1");
  350.  
  351. suicidecvar = register_cvar("ut_suicide_events","1");
  352.  
  353. cvardouble = register_cvar("ut_doublekill_events","1");
  354.  
  355. rnstartcvar = register_cvar("ut_roundcout_sounds","1");
  356.  
  357. register_event("TextMsg","reset_counter","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  358.  
  359.  
  360.  
  361. return PLUGIN_CONTINUE;
  362.  
  363. }
  364.  
  365.  
  366.  
  367. public reset_counter(){
  368.  
  369. g_roundCount = 0
  370.  
  371. }
  372.  
  373.  
  374.  
  375.  
  376.  
  377. public event_death(id) {
  378.  
  379. new killer = read_data(1);
  380.  
  381. new victim = read_data(2);
  382.  
  383. new headshot = read_data(3);
  384.  
  385. new weapon[24], vicname[32], killname[32]
  386.  
  387. read_data(4,weapon,23)
  388.  
  389. get_user_name(victim,vicname,31)
  390.  
  391. get_user_name(killer,killname,31)
  392.  
  393.  
  394.  
  395.  
  396.  
  397.  
  398.  
  399. if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1)
  400.  
  401. {
  402.  
  403. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  404.  
  405. show_hudmessage(0, (hsmessages[random_num(0,3)]), killname, vicname)
  406.  
  407. new i
  408.  
  409. i = random_num(0,hsounds-1)
  410.  
  411. client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
  412.  
  413. }
  414.  
  415.  
  416.  
  417.  
  418.  
  419. if(weapon[0] == 'k' && get_pcvar_num(knifeenable) ==1)
  420.  
  421. {
  422.  
  423. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  424.  
  425. show_hudmessage(0, (knmessages[random_num(0,2)]), killname, vicname)
  426.  
  427. new r
  428.  
  429. r = random_num(0,knsounds-1)
  430.  
  431. client_cmd(0,"spk %s",knlist[r])
  432.  
  433. }
  434.  
  435.  
  436.  
  437.  
  438.  
  439. if(firstblood && killer!=victim && killer>0 && get_pcvar_num(firstbloodenable) ==1)
  440.  
  441. {
  442.  
  443. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  444.  
  445. show_hudmessage(0, (fbmessages[random_num(0,2)]), killname)
  446.  
  447. new t
  448.  
  449. t = random_num(0,fbsounds-1)
  450.  
  451. client_cmd(0,"spk %s",fblist[t])
  452.  
  453. firstblood = 0
  454.  
  455. }
  456.  
  457.  
  458.  
  459.  
  460.  
  461. if(weapon[1] == 'r' && get_pcvar_num(nadecvar) ==1)
  462.  
  463. {
  464.  
  465. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  466.  
  467. show_hudmessage(0,(nademessages[random_num(0,2)]),killname,vicname)
  468.  
  469. client_cmd(0,"spk %s",granat_hang[random(sizeof granat_hang)])
  470.  
  471. }
  472.  
  473.  
  474.  
  475.  
  476.  
  477. if(killer == victim && get_pcvar_num(suicidecvar) ==1)
  478.  
  479. {
  480.  
  481. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  482.  
  483. show_hudmessage(0,(suicidemess[random_num(0,1)]), vicname)
  484.  
  485. new z
  486.  
  487. z = random_num(0,suicidesounds-1)
  488.  
  489. client_cmd(0,"spk %s",suicidelist[z])
  490.  
  491.  
  492.  
  493. }
  494.  
  495.  
  496.  
  497.  
  498.  
  499. if(kill[killer][0] && equal(kill[killer],weapon) && get_pcvar_num(cvardouble) == 1)
  500.  
  501. {
  502.  
  503. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
  504.  
  505. show_hudmessage(0,"Wow %s egymás után 2 játékost ölt!", killname)
  506.  
  507. kill[killer][0] = 0;
  508.  
  509. new q
  510.  
  511. q= random_num(0,maxdbsounds-1)
  512.  
  513. client_cmd(0,"spk %s",doublelist[q])
  514.  
  515. }
  516.  
  517.  
  518.  
  519. else
  520.  
  521. {
  522.  
  523. kill[killer] = weapon;
  524.  
  525. set_task(0.1,"clear_kill",TASK_CLEAR_KILL+killer);
  526.  
  527. }
  528.  
  529.  
  530.  
  531.  
  532.  
  533.  
  534.  
  535. kills[killer] += 1;
  536.  
  537. kills[victim] = 0;
  538.  
  539. deaths[killer] = 0;
  540.  
  541. deaths[victim] += 1;
  542.  
  543.  
  544.  
  545. for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
  546.  
  547. {
  548.  
  549. if (kills[killer] == levels[i])
  550.  
  551. {
  552.  
  553. announce(killer, i);
  554.  
  555. return PLUGIN_CONTINUE;
  556.  
  557. }
  558.  
  559. }
  560.  
  561.  
  562.  
  563. return PLUGIN_CONTINUE;
  564.  
  565. }
  566.  
  567.  
  568.  
  569. announce(killer, level)
  570.  
  571. {
  572.  
  573.  
  574.  
  575. new name[33]
  576.  
  577.  
  578.  
  579. get_user_name(killer, name, 32);
  580.  
  581. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
  582.  
  583.  
  584.  
  585. if( (get_pcvar_num(killstreaktype) <= 0 ) || get_pcvar_num(killstreaktype) > 3)
  586.  
  587. return PLUGIN_HANDLED;
  588.  
  589.  
  590.  
  591.  
  592.  
  593.  
  594.  
  595. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 1)
  596.  
  597. {
  598.  
  599. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  600.  
  601. }
  602.  
  603.  
  604.  
  605. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 2)
  606.  
  607. {
  608.  
  609. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  610.  
  611. }
  612.  
  613.  
  614.  
  615. if(get_pcvar_num(killstreaktype) == 3)
  616.  
  617. {
  618.  
  619. show_hudmessage(0, messages[level], name);
  620.  
  621. client_cmd(0, "spk %s", sounds[level]);
  622.  
  623. }
  624.  
  625.  
  626.  
  627. return PLUGIN_CONTINUE;
  628.  
  629.  
  630.  
  631. }
  632.  
  633.  
  634.  
  635.  
  636.  
  637. public reset_hud(id)
  638.  
  639. {
  640.  
  641. firstblood = 1
  642.  
  643. if (is_mode_set(16)) {
  644.  
  645. if (kills[id] > levels[0]) {
  646.  
  647. ColorChat(id, GREEN,
  648.  
  649. "!g*!y Gratulálok haver öltél egymás után!t %d!y játékost.!g *", kills[id]);
  650.  
  651. } else if (deaths[id] > 1) {
  652.  
  653. ColorChat(id, GREEN,
  654.  
  655. "!g*!y Kapd össze a mogyoród meghaltál egymás után!t %dx!g *", deaths[id]);
  656.  
  657.  
  658.  
  659. }
  660.  
  661. }
  662.  
  663. }
  664.  
  665.  
  666.  
  667. public rnstart(id)
  668.  
  669. {
  670.  
  671. if(get_pcvar_num(rnstartcvar) == 1)
  672.  
  673. {
  674.  
  675. ++g_roundCount
  676.  
  677. firstblood = 1
  678.  
  679. set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.30, 1, 6.0, 6.0)
  680. show_hudmessage(0, (koreleji[random_num(0,3)]), g_roundCount)
  681.  
  682.  
  683. new q
  684.  
  685. q = random_num(0,prpsounds-1)
  686.  
  687. client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
  688.  
  689. }
  690.  
  691. }
  692.  
  693.  
  694.  
  695. public client_connect(id) {
  696.  
  697. kills[id] = 0;
  698.  
  699. deaths[id] = 0;
  700.  
  701. }
  702.  
  703.  
  704.  
  705. public clear_kill(taskid)
  706.  
  707. {
  708.  
  709. new id = taskid-TASK_CLEAR_KILL;
  710.  
  711. kill[id][0] = 0;
  712.  
  713. }
  714.  
  715.  
  716.  
  717. public plugin_precache()
  718.  
  719. {
  720.  
  721. precache_sound("just_d2/triplekill.wav")
  722.  
  723. precache_sound("just_d2/multikill.wav")
  724.  
  725. precache_sound("just_d2/combowhore.wav")
  726.  
  727. precache_sound("just_d2/ultrakill.wav")
  728.  
  729. precache_sound("just_d2/killingspree.wav")
  730.  
  731. precache_sound("just_d2/megakill.wav")
  732.  
  733. precache_sound("just_d2/holyshit.wav")
  734.  
  735. precache_sound("just_d2/ludicrouskill.wav")
  736.  
  737. precache_sound("just_d2/rampage.wav")
  738.  
  739. precache_sound("just_d2/unstoppable.wav")
  740.  
  741. precache_sound("just_d2/monsterkill.wav")
  742.  
  743. precache_sound("just_d2/headshot1.wav")
  744.  
  745. precache_sound("just_d2/headshot2.wav")
  746.  
  747. precache_sound("just_d2/headshot3.wav")
  748.  
  749. precache_sound("just_d2/headshot4.wav")
  750.  
  751. precache_sound("just_d2/headshot5.wav")
  752.  
  753. precache_sound("just_d2/headshot6.wav")
  754.  
  755. precache_sound("just_d2/humiliation1.wav")
  756.  
  757. precache_sound("just_d2/humiliation2.wav")
  758.  
  759. precache_sound("just_d2/humiliation3.wav")
  760.  
  761. precache_sound("just_d2/firstblood1.wav")
  762.  
  763. precache_sound("just_d2/firstblood2.wav")
  764.  
  765. precache_sound("just_d2/firstblood3.wav")
  766.  
  767. precache_sound("just_d2/prepare1.wav")
  768.  
  769. precache_sound("just_d2/prepare2.wav")
  770.  
  771. precache_sound("just_d2/prepare3.wav")
  772.  
  773. precache_sound("just_d2/prepare4.wav")
  774.  
  775. precache_sound("just_d2/prepare5.wav")
  776.  
  777. precache_sound("just_d2/grenade1.wav")
  778. precache_sound("just_d2/grenade2.wav")
  779. precache_sound("just_d2/grenade3.wav")
  780.  
  781. precache_sound("just_d2/suicide1.wav")
  782.  
  783. precache_sound("just_d2/suicide2.wav")
  784.  
  785. precache_sound("just_d2/suicide3.wav")
  786.  
  787. precache_sound("just_d2/doublekill1.wav")
  788.  
  789. precache_sound("just_d2/doublekill2.wav")
  790.  
  791. precache_sound("just_d2/eagleeye.wav")
  792.  
  793. precache_sound("just_d2/godlike.wav")
  794.  
  795. precache_sound("just_d2/dominating.wav")
  796.  
  797. precache_sound("just_d2/ownage.wav")
  798.  
  799. }
  800.  
  801.  
  802.  
  803.  
  804.  
  805.  
  806.  
  807.  
  808.  
  809.  
  810.  


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára GameFater 2015.02.09. 11:26-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hasonló Ultimate Hangot keresek
HozzászólásElküldve:2015.02.09. 11:23 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott:2015.01.28. 02:18
Hozzászólások:160
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Itt milyen értéket kérsz le?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. "ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!",
  2. "ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!",
  3. "ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!",
  4. "ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!"


[quote="GameFater"][/quote]

_________________
Általam magyarított modok:
[API] Fegyver csata v6.2 | Diablo II Mod : Lord of Destruction | DeathRun XP & Szint Mód
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hasonló Ultimate Hangot keresek
HozzászólásElküldve:2015.02.09. 11:25 
excitedboy írta:
Itt milyen értéket kérsz le?

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ] "ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!",
"ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!",
"ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!",
"ide írd az üzenetet^n%d. FordulĂł!"



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. show_hudmessage(0, (koreleji[random_num(0,3)]), g_roundCount)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole