hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.03. 02:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 526 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 524 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü,javítása!
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 18:47 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Sziasztok...
Valaki javítaná :D ?
Meg beleírná h másodperces legyen :)?

Bentvan az hogy mutassa hogy mennyi AWP van,hogy elfogyott,van még 5 darab stb...

Illetve,nem jeleníti meg a menüt kör elején :/ :o
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent,Edit DEROID fegyvermenüéből"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new bool:wpon
  15. new puska = 0
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu");
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28. wpon = false
  29. }
  30.  
  31. public fegyvermenu(id)
  32. {
  33. new players[32]
  34. get_players(players, gWPTE,"e","TERRORIST")
  35. get_players(players,gWPCT,"e","CT")
  36. new cim[121], limit[121]
  37. format(cim, charsmax(cim), "[SG] Fegyvermenü")
  38. if(gWPTE >= 2 && gWPCT >= 2 && puska <= 4)
  39. format(limit, charsmax(limit), "AWP összesen %d darab maradt", 4-puska)
  40. else if(gWPTE < 2 && gWPCT < 2 || gWPCT < 2 || gWPTE < 2)
  41. format(limit, charsmax(limit), "AWP 2v2-től van. (%dv%d)", gWPTE, gWPCT)
  42. else if(puska >= 4)
  43. format(limit, charsmax(limit), "AWP Elfogyott")
  44. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  45. {
  46. wpon = true
  47. }
  48. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  49. {
  50. strip_user_weapons(id);
  51. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  52. menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
  53. menu_additem(menu,limit,"3",0);
  54. menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  55. menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
  56. menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  57. menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
  58. menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
  59. menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  60. menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
  61. menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  62. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  63. menu_display(id, menu);
  64.  
  65. }
  66. else
  67. {
  68. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  69. menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
  70. menu_additem(menu,limit,"3",0);
  71. menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  72. menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
  73. menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  74. menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
  75. menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
  76. menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  77. menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
  78. menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  79. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  80. menu_display(id, menu);
  81. }
  82. }
  83.  
  84. public handler(id, menu, item)
  85. {
  86. if( item == MENU_EXIT )
  87. {
  88. menu_destroy(menu);
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91. new data[6], szName[64];
  92. new access, callback;
  93. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  94. new key = str_to_num(data);
  95. switch(key)
  96. {
  97.  
  98. case 1:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_m4a1");
  108. give_item(id, "ammo_556nato");
  109. give_item(id, "ammo_556nato");
  110. give_item(id, "ammo_556nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4M4A1 Csomagot!");
  112. }
  113. case 2:
  114. {
  115.  
  116. give_player_grenades(id);
  117. give_item(id, "weapon_knife");
  118. give_item(id, "weapon_deagle");
  119. give_item(id, "ammo_50ae");
  120. give_item(id, "ammo_50ae");
  121. give_item(id, "ammo_50ae");
  122. give_item(id, "weapon_ak47");
  123. give_item(id, "ammo_762nato");
  124. give_item(id, "ammo_762nato");
  125. give_item(id, "ammo_762nato");
  126. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AK47 Csomagot!");
  127. }
  128. case 3:
  129. {
  130. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  131. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  132. {
  133. if(gWPCT < 5 && wpon == true)
  134. {
  135.  
  136. give_player_grenades(id);
  137. give_item(id, "weapon_knife");
  138. give_item(id, "weapon_awp");
  139. give_item(id, "weapon_deagle");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_50ae");
  143. give_item(id, "ammo_338magnum");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145. give_item(id, "ammo_338magnum");
  146. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AWP Csomagot!");
  147. gWPCT++
  148. }
  149. else
  150. {
  151. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  152. show_hudmessage(id, "3v3-tól van AWP!^nVárd meg még elegen leszünk a szerveren!^n5-en Használhatjátok a WP-ét!");
  153. fegyvermenu(id);
  154. }
  155. }
  156. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  157. {
  158. if(gWPTE < 5 && wpon == true)
  159. {
  160.  
  161. give_player_grenades(id);
  162. give_item(id, "weapon_knife");
  163. give_item(id, "weapon_awp");
  164. give_item(id, "weapon_deagle");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AWP Csomagot!");
  172. gWPTE++
  173. }
  174. else
  175. {
  176. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  177. show_hudmessage(id, "3v3-tól van AWP!^nVárd meg még elegen leszünk a szerveren!^n5-en Használhatjátok a WP-ét!");
  178. fegyvermenu(id);
  179. }
  180. }
  181.  
  182. }
  183. case 4:
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "weapon_m249");
  193. give_item(id, "ammo_556natobox");
  194. give_item(id, "ammo_556natobox");
  195. give_item(id, "ammo_556natobox");
  196. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4MacHineGun Csomagot!");
  197. }
  198. case 5:
  199. {
  200.  
  201. give_player_grenades(id);
  202. give_item(id, "weapon_knife");
  203. give_item(id, "weapon_deagle");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae")
  207. give_item(id, "weapon_aug");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AUG Csomagot!");
  212. }
  213. case 6:
  214. {
  215.  
  216. give_player_grenades(id);
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae")
  222. give_item(id, "weapon_famas");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4FAMAS Csomagot!");
  227. }
  228. case 7:
  229. {
  230.  
  231. give_player_grenades(id);
  232. give_item(id, "weapon_knife");
  233. give_item(id, "weapon_deagle");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae")
  237. give_item(id, "weapon_galil");
  238. give_item(id, "ammo_556nato");
  239. give_item(id, "ammo_556nato");
  240. give_item(id, "ammo_556nato");
  241. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4Galil Csomagot!");
  242. }
  243. case 8:
  244. {
  245.  
  246. give_player_grenades(id);
  247. give_item(id, "weapon_knife");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae")
  252. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  253. give_item(id, "ammo_9mm");
  254. give_item(id, "ammo_9mm");
  255. give_item(id, "ammo_9mm");
  256. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4SMG Csomagot!");
  257. }
  258. case 9:
  259. {
  260.  
  261. give_player_grenades(id);
  262. give_item(id, "weapon_knife");
  263. give_item(id, "weapon_deagle");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae")
  267. give_item(id, "weapon_xm1014");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AutoShotgun Csomagot!");
  272. }
  273. case 10:
  274. {
  275.  
  276. give_player_grenades(id);
  277. give_item(id, "weapon_knife");
  278. give_item(id, "weapon_deagle");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae")
  282. give_item(id, "weapon_m3");
  283. give_item(id, "ammo_buckshot");
  284. give_item(id, "ammo_buckshot");
  285. give_item(id, "ammo_buckshot");
  286. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4Shotgun Csomagot!");
  287. }
  288. case 11:
  289. {
  290.  
  291. give_player_grenades(id);
  292. give_item(id, "weapon_knife");
  293. give_item(id, "weapon_deagle");
  294. give_item(id, "ammo_50ae");
  295. give_item(id, "ammo_50ae");
  296. give_item(id, "ammo_50ae")
  297. give_item(id, "weapon_scout");
  298. give_item(id, "ammo_762nato");
  299. give_item(id, "ammo_762nato");
  300. give_item(id, "ammo_762nato");
  301. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4Scout Csomagot!");
  302. }
  303. }
  304. return PLUGIN_HANDLED
  305. }
  306. stock give_player_grenades(index)
  307. {
  308. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  309. give_item(index, "weapon_flashbang");
  310. give_item(index, "weapon_flashbang");
  311. give_item(index, "item_thighpack");
  312. give_item(index, "item_assaultsuit");
  313. }
  314.  

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü,javítása!
HozzászólásElküldve: 2015.02.25. 19:22 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
első ránézzésre
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  2. public handler(id, menu, item)


--->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fegyvermenu_h(id, menu, item)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü,javítása!
HozzászólásElküldve: 2015.02.26. 06:32 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
DeR0iD írta:
első ránézzésre
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  2. public handler(id, menu, item)


--->
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public fegyvermenu_h(id, menu, item)

Nem jó ígysem hogy beleírtam ezeket!

Ránéznél rendesen :)?

EDIT
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent,Edit DEROID fegyvermenüéből"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new bool:wpon
  15. new puska = 0
  16.  
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_clcmd("say guns", "fegyvermenu_h");
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu_h", 1)
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 0;
  27. gWPTE = 0;
  28. wpon = false
  29. }
  30.  
  31. public fegyvermenu_h(id, menu, item)
  32. {
  33. new players[32]
  34. get_players(players, gWPTE,"e","TERRORIST")
  35. get_players(players,gWPCT,"e","CT")
  36. new cim[121], limit[121]
  37. format(cim, charsmax(cim), "[SG] Fegyver csomagok válassz!")
  38. if(gWPTE >= 2 && gWPCT >= 2 && puska <= 4)
  39. format(limit, charsmax(limit), "AWP összesen %d darab maradt", 4-puska)
  40. else if(gWPTE < 2 && gWPCT < 2 || gWPCT < 2 || gWPTE < 2)
  41. format(limit, charsmax(limit), "AWP 2v2-től van. (%dv%d)", gWPTE, gWPCT)
  42. else if(puska >= 4)
  43. format(limit, charsmax(limit), "AWP Elfogyott")
  44. new menu = menu_create(cim, "fegyvermenu_h" )
  45. {
  46. wpon = true
  47. }
  48. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  49. {
  50. strip_user_weapons(id);
  51. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  52. menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
  53. menu_additem(menu,limit,"3",0);
  54. menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  55. menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
  56. menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  57. menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
  58. menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
  59. menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  60. menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
  61. menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  62. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  63. menu_display(id, menu);
  64.  
  65. }
  66. else
  67. {
  68. menu_additem(menu, "[\rM4A1 \yCsomag]", "1", 0);
  69. menu_additem(menu, "[\rAK47 \yCsomag]", "2", 0);
  70. menu_additem(menu,limit,"3",0);
  71. menu_additem(menu, "[\rMachineGun \yCsomag]", "4", 0);
  72. menu_additem(menu, "[\rAUG \yCsomag]", "5", 0);
  73. menu_additem(menu, "[\rFAMAS \yCsomag]", "6", 0);
  74. menu_additem(menu, "[\rGalil \yCsomag]", "7", 0);
  75. menu_additem(menu, "[\rSMG \yCsomag]", "8", 0);
  76. menu_additem(menu, "[\rAutoshotgun \yCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  77. menu_additem(menu, "[\rShotgun \yCsomag]\d [\rM3\d]", "10", 0);
  78. menu_additem(menu, "[\rScout \yCsomag]", "11", 0);
  79. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  80. menu_display(id, menu);
  81. }
  82. }
  83.  
  84. public handler(id, menu, item)
  85. {
  86. if( item == MENU_EXIT )
  87. {
  88. menu_destroy(menu);
  89. return PLUGIN_HANDLED;
  90. }
  91. new data[6], szName[64];
  92. new access, callback;
  93. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  94. new key = str_to_num(data);
  95. switch(key)
  96. {
  97.  
  98. case 1:
  99. {
  100.  
  101. give_player_grenades(id);
  102. give_item(id, "weapon_knife");
  103. give_item(id, "weapon_deagle");
  104. give_item(id, "ammo_50ae");
  105. give_item(id, "ammo_50ae");
  106. give_item(id, "ammo_50ae");
  107. give_item(id, "weapon_m4a1");
  108. give_item(id, "ammo_556nato");
  109. give_item(id, "ammo_556nato");
  110. give_item(id, "ammo_556nato");
  111. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4M4A1 Csomagot!");
  112. }
  113. case 2:
  114. {
  115.  
  116. give_player_grenades(id);
  117. give_item(id, "weapon_knife");
  118. give_item(id, "weapon_deagle");
  119. give_item(id, "ammo_50ae");
  120. give_item(id, "ammo_50ae");
  121. give_item(id, "ammo_50ae");
  122. give_item(id, "weapon_ak47");
  123. give_item(id, "ammo_762nato");
  124. give_item(id, "ammo_762nato");
  125. give_item(id, "ammo_762nato");
  126. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AK47 Csomagot!");
  127. }
  128. case 3:
  129. {
  130. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  131. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  132. {
  133. if(gWPCT < 5 && wpon == true)
  134. {
  135.  
  136. give_player_grenades(id);
  137. give_item(id, "weapon_knife");
  138. give_item(id, "weapon_awp");
  139. give_item(id, "weapon_deagle");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_50ae");
  143. give_item(id, "ammo_338magnum");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145. give_item(id, "ammo_338magnum");
  146. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AWP Csomagot!");
  147. gWPCT++
  148. }
  149. else
  150. {
  151. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  152. show_hudmessage(id, "3v3-tól van AWP!^nVárd meg még elegen leszünk a szerveren!^n5-en Használhatjátok a WP-ét!");
  153. fegyvermenu_h(id, menu, item);
  154. }
  155. }
  156. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  157. {
  158. if(gWPTE < 5 && wpon == true)
  159. {
  160.  
  161. give_player_grenades(id);
  162. give_item(id, "weapon_knife");
  163. give_item(id, "weapon_awp");
  164. give_item(id, "weapon_deagle");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AWP Csomagot!");
  172. gWPTE++
  173. }
  174. else
  175. {
  176. set_hudmessage(42, 255, 212, 0.27, 0.26, 0, 6.0, 2.1)
  177. show_hudmessage(id, "3v3-tól van AWP!^nVárd meg még elegen leszünk a szerveren!^n5-en Használhatjátok a WP-ét!");
  178. fegyvermenu_h(id, menu, item);
  179. }
  180. }
  181.  
  182. }
  183. case 4:
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_deagle");
  189. give_item(id, "ammo_50ae");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "weapon_m249");
  193. give_item(id, "ammo_556natobox");
  194. give_item(id, "ammo_556natobox");
  195. give_item(id, "ammo_556natobox");
  196. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4MacHineGun Csomagot!");
  197. }
  198. case 5:
  199. {
  200.  
  201. give_player_grenades(id);
  202. give_item(id, "weapon_knife");
  203. give_item(id, "weapon_deagle");
  204. give_item(id, "ammo_50ae");
  205. give_item(id, "ammo_50ae");
  206. give_item(id, "ammo_50ae")
  207. give_item(id, "weapon_aug");
  208. give_item(id, "ammo_556nato");
  209. give_item(id, "ammo_556nato");
  210. give_item(id, "ammo_556nato");
  211. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AUG Csomagot!");
  212. }
  213. case 6:
  214. {
  215.  
  216. give_player_grenades(id);
  217. give_item(id, "weapon_knife");
  218. give_item(id, "weapon_deagle");
  219. give_item(id, "ammo_50ae");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae")
  222. give_item(id, "weapon_famas");
  223. give_item(id, "ammo_556nato");
  224. give_item(id, "ammo_556nato");
  225. give_item(id, "ammo_556nato");
  226. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4FAMAS Csomagot!");
  227. }
  228. case 7:
  229. {
  230.  
  231. give_player_grenades(id);
  232. give_item(id, "weapon_knife");
  233. give_item(id, "weapon_deagle");
  234. give_item(id, "ammo_50ae");
  235. give_item(id, "ammo_50ae");
  236. give_item(id, "ammo_50ae")
  237. give_item(id, "weapon_galil");
  238. give_item(id, "ammo_556nato");
  239. give_item(id, "ammo_556nato");
  240. give_item(id, "ammo_556nato");
  241. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4Galil Csomagot!");
  242. }
  243. case 8:
  244. {
  245.  
  246. give_player_grenades(id);
  247. give_item(id, "weapon_knife");
  248. give_item(id, "weapon_deagle");
  249. give_item(id, "ammo_50ae");
  250. give_item(id, "ammo_50ae");
  251. give_item(id, "ammo_50ae")
  252. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  253. give_item(id, "ammo_9mm");
  254. give_item(id, "ammo_9mm");
  255. give_item(id, "ammo_9mm");
  256. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4SMG Csomagot!");
  257. }
  258. case 9:
  259. {
  260.  
  261. give_player_grenades(id);
  262. give_item(id, "weapon_knife");
  263. give_item(id, "weapon_deagle");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae");
  266. give_item(id, "ammo_50ae")
  267. give_item(id, "weapon_xm1014");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. give_item(id, "ammo_buckshot");
  271. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4AutoShotgun Csomagot!");
  272. }
  273. case 10:
  274. {
  275.  
  276. give_player_grenades(id);
  277. give_item(id, "weapon_knife");
  278. give_item(id, "weapon_deagle");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae")
  282. give_item(id, "weapon_m3");
  283. give_item(id, "ammo_buckshot");
  284. give_item(id, "ammo_buckshot");
  285. give_item(id, "ammo_buckshot");
  286. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4Shotgun Csomagot!");
  287. }
  288. case 11:
  289. {
  290.  
  291. give_player_grenades(id);
  292. give_item(id, "weapon_knife");
  293. give_item(id, "weapon_deagle");
  294. give_item(id, "ammo_50ae");
  295. give_item(id, "ammo_50ae");
  296. give_item(id, "ammo_50ae")
  297. give_item(id, "weapon_scout");
  298. give_item(id, "ammo_762nato");
  299. give_item(id, "ammo_762nato");
  300. give_item(id, "ammo_762nato");
  301. ColorChat(id, BLUE, "^4[SG] » ^3Kaptál egy ^4Scout Csomagot!");
  302. }
  303. }
  304. return PLUGIN_HANDLED
  305. }
  306. stock give_player_grenades(index)
  307. {
  308. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  309. give_item(index, "weapon_flashbang");
  310. give_item(index, "weapon_flashbang");
  311. give_item(index, "item_thighpack");
  312. give_item(index, "item_assaultsuit");
  313. }


Valaki megnézné h most miért nem hozza elő a menüt :)?

EDIT2
Elő hozza a menüt,de nemlehet választani belőle :(
Mitől?

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole